Ez egy archivált weboldal! bővebben
hil fórum hozzászólásai

hil Elküldve: 2013-02-23 14:19 Motorolaj

YELLOW írta:

azzal még egyet is értek bár egy kettő jól teljesít, csak azokat még sosem láttam itthon árusítva.
én inkább reggel eszméltem rá, vagyis tűnt fel jobban, 12 órás íccakai meló után, hogy az orosz olajakat mind jóra hozta ki... és ez nekem már gyanús lett. az elején beparáztam, de már nemis nagyon izgat


Sziasztok!
Igen, mindenkinek saját maga felé hajlik a keze, ez pedig egy orosz teszt volt talán. Én Xado nevű olajat nem tennék az autómban, egyszerűen csak azért, mert nem tetszik a neve. Van ez így......

hil Elküldve: 2013-02-23 13:44 Motorolaj

BarG írta:

Az egyes olajtípusok elemzésébe direkt nem mentem bele, mert pl az általad is emlegetett Motul olajok, amiket előszeretettel használnak versenyzésre, igen leszerepeltek. Jó kérdés, hogy miért? Tehát ez a vizsgálat ugyan mond valamit, de csak ez alapján ne döntsünk egy olaj minőségéről.


Sziasztok!
Előre bocsátom: biztosan nem értek hozzá! De szerintem ezek a "vizsgálatok" semmire nem alkalmasak, illetve csak arra, hogy látszódjon, hogy 300 fok /1 óra után mi lesz az olajból. A BMW olajok sem túl jók a jelen "teszt" szerint.

hil Elküldve: 2013-02-23 09:01 váltó

batigol09 írta:



hiányzik a "sziasztok es a köszönöm" egyebkent ha nincs baja a váltódnak (hacsak nem felujitas utan vagy) ne nyúlj hozzá.. az aljàn is figyelmeztet egy felirat, h nem kell cserélni!


Szia!
Hiába na, nem tanul........

hil Elküldve: 2013-02-21 21:43 E46 TÍPUSHIBÁK

tomy320ci írta:

100 ezer? Komoly. 1 Hónapja van nálam az autó:S. Ráadásul átnézettem szervízbe, hogy ne legyen semmi komoly baja..Most nagyon mérges vagyok..

Szia!
Nekem ezt mondták (én nem vagyok érintett ebben a kiszakadásban, csak beszélgettünk róla), de gondolj bele: az egész hátsó futóművet ki kell szedni, ami nem kis munka.

hil Elküldve: 2013-02-21 20:23 Kopog az eleje!!

sumi20 írta: Üdv!
Olyan dologban kérnék segítséget, hogy e46-ban az első lengőkarok belső csavarját hogyan lehet leszedni. Le kell csavarni a bölcsőt, vagy a motor felől kell megpróbálni.
Előre is köszönöm a segítséget.

Szia!
Alulról is hozzá lehet férni csillagkulccsal.

hil Elküldve: 2013-02-21 20:22 E46 TÍPUSHIBÁK

tomy320ci írta: Sziasztok!
Ugyan az a problémám, mint az előttem lévő 2 hozzászólónak. Valami koppanó, kopogó hangot hallottam a hátsó futómű felől, ezért elvittem szerelőhöz szilent csere reményében:S, de kiderült hogy a hátsó futómű kezd elválni a kasztnitól. A szerelőm is csak kamillázott, mert csak hallott erről, viszont nem látott még ilyet. Nem örülök hogy újat tudtam mutatni. Érdeklődnék az előttem lévő 2 bajtárstól, hogy nektek sikerült megoldani a problémát? Illetve tud valaki tanácsot adni, hogy hová vigyem? Lakatos ismerősöm van, kérdés hogy az általuk elképzelt megoldás megfelelő lesz e..


Szia!
Én az NT Autónál beszélgettem erről a problémáról, tudják is javítani. Kb 100 000 pénzike és két nap, mert az egyik nap lebontják a hátsó futóművet, megcsinálják, másik nap visszarakják. Ők azért két napig csinálják ezt, mert két műszakban dolgoznak, és amelyik csapat kiszereli, másnap az rakja vissza.

hil Elküldve: 2013-02-21 20:18 Heeelp...!

csaki91 írta:

na most akkor tisztázzunk valamit mert nekem ez igy már nem nagyon világos
"És ha útközben elfolyik az olajad, mert rossz az olajjeladód..."
szóval elfolyhat az olajam amert rossz a jeladó?


Szia!
Jons írta a korrekt árat! Utángyárit vehetsz 9k ért pl ebayról, de kb 1-2 hónap az élettartama. Tudom, mert én is azzal kezdtem. Hella a tartós. Az olajad attól, hogy rossz a szintmérő, nem fog elfolyni. Csak, ha a motor esetleg megeszi, akkor az olajszenzor nem fog bejelezni, hogy min alá csökkent a szint. Bár el is folyhat valahol, de akkor még ott az olajnyomás figyelmeztető piros lámpa.

hil Elküldve: 2013-02-20 16:56 Üzemanyag fogyasztás

xlzx írta:

annyira ezzel nem értek egyet. az oktánszám összefüggésben van a kompresszióval is. régen is volt kompresszió bőven. pl a repülő motorokban használnak 81es oktánszámot, a nyomás kiegyenlítés miatt, meg az alacsony kompresszió miatt(általában 6hengeres boxer motorok, kis repülőknél) szóval a kis repülőknél a repülő benzin a maga 110es oktánszámával kamu... az megint más kérdés hogy a motoromnál 15ös kompresszió mellett dadog 95össel,csak az omv 100asával tudok közlekedni mert arra van bekarburálva, ill versenyen versenyüzemanyaggal megyünk aminek 120as oktánja van

Szia!
A csillag motorok meg 76-os benzinnel üzemeltek (AN-2, PZL101, stb)

hil Elküldve: 2013-02-17 16:02 Megvegyem? Vegyek ilyet?

kyle16 írta: sziasztok. segítséget szeretnék kérni. szeretnék tavasszal vásárolni egy BMW e46 320d-t viszont sok rosszat hallottam az adagoló hibáról ami ennél a szériánál sűrűn előjön. egy ismerősöm azt mondta hogy ami már 150 lóerős annál nem jelentkeznek ezek a hibák mert nem adagolós hanem közös nyomócsöves. mennyire igaz ez? köszönöm a választ. üdv


Szia!
Olvasd végig a 320d motor topikot, választ fogsz kapni kérdésedre. Ott más baj fog előjönni.

hil Elküldve: 2013-02-16 18:29 Manuális klíma - Digit klíma

adam88 írta:


bocsi nem bunko stilusban akartam irni,csak ugy látszik igy jött le,ne haragudj!
én csak azt akartam irni hogy nem lehet az hogy az a tekerő gomb az összeset irányitja???
esetleg a fűtéscsap okozhatja dolgot,mert már a hőmérsékletet se tudom állítani csak a meleget fújja hiába állitom más fokra ugyanugy a legmelegebbet nyomja?


Szia!
Tehát e36-ról beszélünk! Azt a hideg-meleg tekerőt leírásod alapján a középen lévő szellőző beömlőnél lévő tekerőnek gondolom. Ha a fűtés melegre van állítva és ez a tekerő (pirosra) is, akkor mindenhol meleg levegő jön be. Amennyiben ez a tekerő hidegre (kékre) van állítva, akkor középső beömlőn hideg jön be, a többi helyen pedig meleg.

részemről nincs harag.....



hil Elküldve: 2013-02-15 15:32 Manuális klíma - Digit klíma

adam88 írta:
hil írta:
adam88 írta: Sziasztok!
Olyan problémám van a digitklimánál,hogyha a hideg-meleg tekerő melegre van állítva lábtérbe, középen és a szélvédőre is meleget fuj,viszont ha hidegre tekerem akkor viszont csak középen fuj hideget a lábtérnél és a szélvédőre is meleg levegő megy!

plusz a tekerőt ahogy elkezdem tekerni meg akad vissza ugrik a végállásba meg ilyenek!
viszont a tekerő mozgatja a bowdent!

vkinek vmi ötlete hogy mi lehet???
valoszínű hogy ki kellene szedni a fűtés boxot?és ha igen van valami leirás hogy hogy???

segítségeteket elöre is köszönöm


Szia!
szerintem annak így is kell működnie.



nem igy kell müködni mert amikor jó volt akkor mindenhova olyan levegőt nyomott amilyenre állítottam most viszont alul fölül állandóan meleget nyom,klimánál is ha a legalacsonyabb értéket állitom be akkor is alul fölül nyomja a meleget középen meg a hideget!
a terelölapátoknál lehet a gubanc?nincs vkinek egy ábrája(akár robbantott ábra)a digit klimás fűtésboxról?


Szia!
OK, nem vitázom, akkor előző írásomat vedd semmisnek, Te biztosan jobban tudod........



hil Elküldve: 2013-02-14 19:40 Társalgó

YELLOW írta: van valaki 13. kerületből? vagy a környékről?

Szia!
Én 14, az 1-el több,tehát nyertem!!!!

hil Elküldve: 2013-02-14 19:08 Autóvásárlás

YELLOW írta:

jó lett volna azért beindítani, ha már ott vagy egy körre elmenni

én azt mondom neked, hogy nem ér annyit az a pár év. a tiédet használod egy ideje, tudod mi van vele. kár volna lecserélni. ha cserélsz, vagy újabbra, 2005 környéki, vagy E90-re, ha maradni akarsz a 3-as szériánál.
mondjuk engem a CD-tár jobban érdekelt volna, mint a hátsó villany ablak... hátul úgysem nagyon utazik senki. bár szellőztetés céljából jó, ha előlről tudod vezérelni
a hirdetések nagy része kamu, csak valahogy be kell csalogatni az érdeklődőt. ha valaki azt olvassa, hogy nincs szervízkönyv, lapoz is tovább... így odahazudnak mindent...

Szia!
A szervizkönyv hiánya számomra nem probléma, de az, hogy odahazudta, hogy van, az már nem kicsit. Valóban, a hátsó ablakemelőket még soha nem használtam a 4 év alatt, de bután, hiányosan néz ki a váltóbox nélkülük. Egyébként teljes fapad volt az autó. A Te autódban is mankókerék a pótkerék? Ez is zavart, bár még soha nem kellett használnom szerencsére a magamét. E 90-et nem vennék, mert a külseje sem olyan szép mint az e46, bár felfedezni némi hasonlóságot, a hátsó PUG lámpák kimondottan undorítóak és az a szarrágóság a gyártól, hogy még a hűtő hőmérőt is kisajnálta belőle, az már sok számomra. (Bocsánat az e90 tulajoktól!!!)
Mindegy, hétvégén megnyerem a Lottón az ötöst, aztán a pénzzel elmegy a BMW-hez és legyártatok velük egy vadi új e46-ot magamnak N42 motorral, minden létező extrával (a bőr üléseken kívül), meg még találok ki dolgokat, hogy mit tegyenek bele, ami még extraként sem volt rendelhető!

hil Elküldve: 2013-02-14 18:56 Manuális klíma - Digit klíma

adam88 írta: Sziasztok!
Olyan problémám van a digitklimánál,hogyha a hideg-meleg tekerő melegre van állítva lábtérbe, középen és a szélvédőre is meleget fuj,viszont ha hidegre tekerem akkor viszont csak középen fuj hideget a lábtérnél és a szélvédőre is meleg levegő megy!

plusz a tekerőt ahogy elkezdem tekerni meg akad vissza ugrik a végállásba meg ilyenek!
viszont a tekerő mozgatja a bowdent!

vkinek vmi ötlete hogy mi lehet???
valoszínű hogy ki kellene szedni a fűtés boxot?és ha igen van valami leirás hogy hogy???

segítségeteket elöre is köszönöm


Szia!
szerintem annak így is kell működnie.

hil Elküldve: 2013-02-14 16:00 Autóvásárlás

Sziasztok!
Elmentem megnézni az autót: http://www.hasznaltauto.hu/aut...us-6532038
Az emberrel jót beszélgettünk, bár személyesen szimpatikus is volt viszont vásárlás nem lett. Az én autómmal az eladó autó mellé állva, valahogy nem tetszett a kép. A belső rész természetesen nem volt kitakarítva, ami talán nem is baj, de nagyon leharcoltnak tűnt a belseje (181000Km)az enyémmel szemben (215000Km). Nagy buszkormány, semmi extra, még a hátsó ablakok is tekerősek. Volt CD tár, ami viszont engem nem érdekel. Természetesen szervizkönyv nincs ellentétben a hirdetéssel, továbbá a "sérülés, törés mentes autó bal első sárvédőjén púpok, horpadások, és az egész lefújva igen hitvány minőségben. A Bal hátsó sárvédő az elmondás alapján javított. Vez ajtón két tenyérnyi horpadás, csomagtérben mintha maltert szállítottak volna. Igazából, már a megpillantás pillanatában nem érdekelt az egész, tuti, hogy a Km is legalább 200k-val több. Na ennyi ferdítés nekem már nem fér bele! Aztán a szöveg: nemrég adták el, de a tulaj visszahozta, mert Ausztriában kapott munkát céges autóval, ezért visszavették. Ez valamit sejtet, talán valami jogi procedúrát akartak elkerülni a visszavásárlással. Az autó egyébként Osztrák, ami a szememben rosszabb mintha német lett volna. 500K-t kellett volna ráfizetnem (3 év különbségért) és még abba is bele ment volna, hogy a saját téli kerekeimet megtartsam.
A festék rétegmérőt elő sem vettem, a motort sem indítottam be, alá sem néztem, még csak a féktárcsákat sem néztem meg, annyira nem érdekelt az autó, mivel az első benyomás nagyon nem volt jó, ezért nem érdekelt az egész.