jrtom fórum hozzászólásai

jrtom Elküldve: 2012-12-29 23:15 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

szotakdavid írta:
jrtom írta:
szotakdavid írta:
bmw320d4 írta:
szotakdavid írta:
136 lovas 20-hez is van???


a 7790715 van rá, az már végleges, jó verzió.





Honnan tudhatom h az van fent a kocsin??


Úgy tudom van DIS-ed, azzal megtudod nézni.


Igen van és hol lehet megnézni vele??


A DDE-ben tudod, ahol hibát olvasol és törölsz belőle, ott lesz olyan, hogy identifikation, abba bemész és ott hozza a programverzió számot. és ha az amit a Miki írt akkor a tied jó.

jrtom Elküldve: 2012-12-29 23:01 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

szotakdavid írta:
bmw320d4 írta:
szotakdavid írta:
136 lovas 20-hez is van???


a 7790715 van rá, az már végleges, jó verzió.





Honnan tudhatom h az van fent a kocsin??


Úgy tudom van DIS-ed, azzal megtudod nézni.

jrtom Elküldve: 2012-12-29 22:52 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

bmw320d4 írta:
jrtom írta:

bmw320d4 írta:
jrtom írta:
bmw320d4 írta:
jrtom írta:
jons írta:
jrtom írta:
Nem lesz semmi észrevehető különbség progizás után. Max annyi, hogy az addig adaptált értékek visszaállítódnak és kész, de azt egy diaggal is meglehet csinálni. Szóval felesleges kidobni 15 vagy 30 ezret.


Esküdj


Eskü
Mondjuk az enyém meglett progizva, csak mi direkt plusz teljesítményre mentünk.



Tényleg nincs változás, legfeljebb megszűnnek a 100.000km-enkénti turbócserék, a hibás olajszint jelzések, a kormány véghelyzetnél motorfulladások, a fordulatszám ingadozások,a turbó túltöltések és még vagy százezer probléma.

De tényleg nem éri meg


Na erről nem hallottam még.
De ha egyszer nincs mondjuk egy 150 lovashoz ujjabb Ista mint a gyárija akkor mivan?


De van újabb A 150 lovashoz nagyon is van.



Akkor már régen néztem.
Az enyémhez miért nem volt? Lehet, hogy ez így tökéletes ahogy van?


A tied nem 150 lovas


Asszem most perpillanat 250Le meg 520Nm.

jrtom Elküldve: 2012-12-29 22:43 OBD2 kérdések + hibakód olvasó



bmw320d4 írta:
jrtom írta:
bmw320d4 írta:
jrtom írta:
jons írta:
jrtom írta:
Nem lesz semmi észrevehető különbség progizás után. Max annyi, hogy az addig adaptált értékek visszaállítódnak és kész, de azt egy diaggal is meglehet csinálni. Szóval felesleges kidobni 15 vagy 30 ezret.


Esküdj


Eskü
Mondjuk az enyém meglett progizva, csak mi direkt plusz teljesítményre mentünk.



Tényleg nincs változás, legfeljebb megszűnnek a 100.000km-enkénti turbócserék, a hibás olajszint jelzések, a kormány véghelyzetnél motorfulladások, a fordulatszám ingadozások,a turbó túltöltések és még vagy százezer probléma.

De tényleg nem éri meg


Na erről nem hallottam még.
De ha egyszer nincs mondjuk egy 150 lovashoz ujjabb Ista mint a gyárija akkor mivan?


De van újabb A 150 lovashoz nagyon is van.



Akkor már régen néztem.
Az enyémhez miért nem volt? Lehet, hogy ez így tökéletes ahogy van?

jrtom Elküldve: 2012-12-29 22:35 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

bmw320d4 írta:
jrtom írta:
jons írta:
jrtom írta:
Nem lesz semmi észrevehető különbség progizás után. Max annyi, hogy az addig adaptált értékek visszaállítódnak és kész, de azt egy diaggal is meglehet csinálni. Szóval felesleges kidobni 15 vagy 30 ezret.


Esküdj


Eskü
Mondjuk az enyém meglett progizva, csak mi direkt plusz teljesítményre mentünk.



Tényleg nincs változás, legfeljebb megszűnnek a 100.000km-enkénti turbócserék, a hibás olajszint jelzések, a kormány véghelyzetnél motorfulladások, a fordulatszám ingadozások,a turbó túltöltések és még vagy százezer probléma.

De tényleg nem éri meg


Na erről nem hallottam még.
De ha egyszer nincs mondjuk egy 150 lovashoz ujjabb Ista mint a gyárija akkor mivan?

jrtom Elküldve: 2012-12-29 15:55 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

jons írta:
jrtom írta:
Nem lesz semmi észrevehető különbség progizás után. Max annyi, hogy az addig adaptált értékek visszaállítódnak és kész, de azt egy diaggal is meglehet csinálni. Szóval felesleges kidobni 15 vagy 30 ezret.


Esküdj


Eskü
Mondjuk az enyém meglett progizva, csak mi direkt plusz teljesítményre mentünk.

jrtom Elküldve: 2012-12-29 15:34 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

xlzx írta:
SirToma írta:
xlzx írta: Egyre több helyről hallom, a motorvezérlő elektronikájának a frissítését. Ezt ki hol hogyan mennyiért csinálja? Tényleg ér valamit? gondolok menetdinamikára,fogyasztásra..

köszi!


Hali.

Ez engem is nagyon érdekelne.
Mi változik kocsiban,valahol érezni-e.
Ha megtudsz valamit,érdekelne.
Az nt auto-hoz gondoltam beviszem egy frissitesre.

Toma


Kamaraerdőnél Maszika 30 körül csinálja ezt a mutatványt, elvileg van a fehérvári úton is egy srác, "Májki", aki ért ehhez, 10-15papírért.


Nem lesz semmi észrevehető különbség progizás után. Max annyi, hogy az addig adaptált értékek visszaállítódnak és kész, de azt egy diaggal is meglehet csinálni. Szóval felesleges kidobni 15 vagy 30 ezret.

jrtom Elküldve: 2012-12-27 22:07 Heeelp...!

Robinson írta:
jrtom írta: Ha lehúzza az ablakot akkor a zár eleve kinyit és azzal együtt ugyebár a retesz is. Max ha szar a relé a GM-ban és a zár nem nyit ki attól még lehet a retesz old és kitudja nyitni belsőkilincsel.


Nekem is szar a relém, bár most a nagy hidegben pont működik
A lényeg, hogy én is próbáltam az ablak lehúzós sumákolást, de a retesz nem oldott sajnos, így maradt a próbálkozás és az ima, hogy be tudjak szállni végre

Ha old a retesz, akkor jó a relé, és nyílik az ajtó is of course.. ergo ebben az esetben más a téma.


Persze kell egy kis szerencse is hozzá.

jrtom Elküldve: 2012-12-27 22:03 Heeelp...!

YELLOW írta:
jrtom írta:
duci24 írta: Sziasztok!

Szeretnék segítséget kérni abban hogy van egy X5 BMW és tegnap este bezártam és reggel már nem bírtam kinyitni a kulccsal,még a pót kulcs se volt jó milyen megoldás volna rá mert az ajtó zár se müködik kivan kötve hogy ott ne is lehessen kinyitni.A BMW szervizbe se tudtak megoldást a problémámra.


Lehetséges, hogy lemerült az akksi és azért nincs se kép se hang. Nehogy betörjétek az ablakot. Az X5 motorháztetejét simán kilehet nyitni a balelső kerékdob felöl, csak kibontod a dobbetét elejét felnyúlsz a motortérbowdenig, meghúzod és nyílik is. Onnan már megtudod bikázni és kinyitod, Ennyi.


segítesz ellopni egy autót? múltkor x3-nál kérdeztek hasonlót... fura lenne ha így hirtelen lemerül az akksi. nem véletlen próbáltam némi képet kicsikarni, mert friss reg, első komment, én szeretek gyanakodni.


Hogyne tudna lemerülni az akksi, lehet cellazárlatos vagy megdöglött valami vezérlő és nem tud elaludni a kocsi és saját magát merítit le.
Pár X5-öt nyitottam már ki így, 2 perc.

jrtom Elküldve: 2012-12-27 21:58 Heeelp...!

YELLOW írta:
jrtom írta: Ha lehúzza az ablakot akkor a zár eleve kinyit és azzal együtt ugyebár a retesz is. Max ha szar a relé a GM-ban és a zár nem nyit ki attól még lehet a retesz old és kitudja nyitni belsőkilincsel.


nekem is ilyen lehetett, de az ajtónyitásos topicba leírtam, nekem annyiféle variáció volt... olyan is, hogy hiába leengedte az ablakot, a kilics üresben mozgott. nem nyitott úgy sem, ekkor kezdtem mechanikai gondra gyanakodni.
mondjuk ezt a retesz dolgot nem tudtam, eddig sosem beszéltünk róla.
mi ez pontosan?


A retesz pont azért van, hogy ha betörik az üveget ne tudják kinyitni a belső kilincsel se, se a nyitógombbal. Zárásnál autómatikusan reteszel is.

jrtom Elküldve: 2012-12-27 21:56 Heeelp...!

duci24 írta: Sziasztok!

Szeretnék segítséget kérni abban hogy van egy X5 BMW és tegnap este bezártam és reggel már nem bírtam kinyitni a kulccsal,még a pót kulcs se volt jó milyen megoldás volna rá mert az ajtó zár se müködik kivan kötve hogy ott ne is lehessen kinyitni.A BMW szervizbe se tudtak megoldást a problémámra.


Lehetséges, hogy lemerült az akksi és azért nincs se kép se hang. Nehogy betörjétek az ablakot. Az X5 motorháztetejét simán kilehet nyitni a balelső kerékdob felöl, csak kibontod a dobbetét elejét felnyúlsz a motortérbowdenig, meghúzod és nyílik is. Onnan már megtudod bikázni és kinyitod, Ennyi.

jrtom Elküldve: 2012-12-27 21:48 Heeelp...!

Ha lehúzza az ablakot akkor a zár eleve kinyit és azzal együtt ugyebár a retesz is. Max ha szar a relé a GM-ban és a zár nem nyit ki attól még lehet a retesz old és kitudja nyitni belsőkilincsel.

jrtom Elküldve: 2012-12-26 09:24 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Yellow, igen mondtam, hogy NEM kell regisztrálni e46-ba se e39-be mert nem is kell, sőt nem is lehet. A másik dolog meg, hogy tudom hogyan kell. Szerintem ez két különböző dolog, de mindegy. Na ezt add össze

YELLOW írta:
szotakdavid írta:
YELLOW írta:
szotakdavid írta:
jrtom írta: Mibe akarsz akkut regisztrálni? E90?


46


ott nem kell szerintem...


Ma beszélgettem egy sráccal e39.hu-ról és kicsit belemerültünk a kocsimba a Dis segítségével és volt pár hiba ami az aksira vezethető vissza elvileg 20d-be 74A-es aksi való nekem 80-as van benne nem én raktam bele én már így vettem.


nekem meg az 55 helyett 65 van nem ír semmit sehová. van aki 100-ast rak a 80-as helyére, oszt sehol semmi.
mondjuk én nem értem, először jrtom is leírja, hogy nem kell regisztrálni, utána meg leírja, hogy hol kell. ezt add össze
eddig még sosem hallottam ilyenről, hogy regizni kéne, csak az újaknál...


jrtom Elküldve: 2012-12-25 23:37 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Köszi, de én tudom, hol kell regisztrálni
Ha német a Dis akkor Sevicefunkcion, Fahrzeug, Battery, Battery registrieren és azt a testmodult kell végig vinni, de mostmár én is kíváncsi vagyok mi lesz.

jrtom Elküldve: 2012-12-25 23:24 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

E39-ben sem kell regisztrálni. Csak azokban kell amik a DME/DDE-ben tárolják, hogy milyen aksi van benne és azok csak az újjabbakban vannk pl E90,E60.

szotakdavid írta:
jrtom írta: Ahogy az elöttem szóló is írta E46-ba nem kell regizni.


kérdem én e39-ben miért kell?

és miért dobja hibának az aksi cserét és magasabb amper számot?