jrtom fórum hozzászólásai

jrtom Elküldve: 2012-12-11 16:22 Mi lehet a baj?

A felfogató csavarokat meghúzták rendesen, lehet az verődik a kasztnihoz.

patrick88 írta: Szaisztok!

Problémám a következő:

(E46 320d 2000)A nyáron csapágycsere volt a kardánnál és mikor visszakaptam a szerelőktől az autót 50 és 60km/h közötti tartományba erős gázadásnál hallatszik egy kattogó verő hang a hátsó ülés környékéről 2 másodpercig csak, és azt is csak ha már bemelegedett a motor.fokozat függetlenül mindig csak 50 és 60 közt.a tengelyt jól illesztették össze.





jrtom Elküldve: 2012-12-09 11:37 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Igen, lehet! Ugyan az a kocsi elektromoshálózta, csak kombi.

lalada írta: ment köszi mindenkinek!!
vki tudja esetleg hogy INPA v4.4-gyel lehet-e azért még diagolni E91-et ha csak az E90-et tartalmazza a szoftver?
sos!
köszi

szotakdavid írta:
lalada írta: sziasztok!
INPA-val szeretném megnézetni a kocsim porlasztóit. tud vki egy táblázatot csatolni, hogy mik a tűréshatárok, mikor jó még? meg egyébként, létezik vhol egy tűréshatár adatbázis minden egyébre? köszi


Ha INPA-val nézed akkor van benne tűrés határ sőt ha rossz az érték ! jelet rak




jrtom Elküldve: 2012-12-09 11:32 Mi lehet a baj?

Az üzemanyagpumpának milyen hangja van, egyáltalán megy amikor rárakod a gyújtást?
Arra gondolok ami az üza. szűrőnél van.

funkilaci írta:
paci87 írta:
funkilaci írta: HAlI!

2004 320D

A műszer 1 hibakódot adott ki miszerint alacsony a Rail nyomás.
Amint ezt a hibakódot kitöröljük máris indul az autó szépen jár.
Tehát akusaru vagy a hibakód kitörlése után indul az autó.

Vélemény,ötletek?
Szia! "Indításkor történő lassú nyomásépülés" hibakódnál a nyomásszabályzó szelep a railcsövön a leggyakoribb ok (néha megragad), ha emiatt letilt a motor. Érdemes próbából kicserélni, mielőtt megrendeled. Ha levegős, vagy kevés az üzemanyag, akkor nem szokott tiltani.



Ez a nyomásszabályozó szelep 2 hete lett kicserélve tehát jó nyomon jártunk. Ment is 2 hétig de most újra előjött ugyanaz a probléma,nem indul és kiirja h a Rail nyomás alacsony.
MI lehet a következő lépés?


jrtom Elküldve: 2012-12-08 22:44 Motorgenerál!

N45 2003 szeptembertől volt, és ahoz csak a 17-est hozza. A Ferko képén én a fényképet értem amit ő csinált és azon a 17-es lemez van.

YELLOW írta:
jrtom írta: A Ferko-éban N45 van és abba a 17-es lemezke kell, és benne is van, mert látszik a képen. Ahogy írtam visszább a Valvetronicosban ami olyan mint a tied abba gyárilag benne van a 12-es.


szerintem N45 2004-től volt. de mindegy mert ua. mint N40.

csak nem értem.
N40: nem hozza sem 12, sem 17, de azt írod csak 17 kell. de Ferko képén 12 is ott van.
N42: hozza 12-est, 17-est nem

tehát nem értem 17-es minek van külön? meg Ferkonál olyan mintha 12 és 17 egyben lenne az utólagoson.


szerk.: nem kötekedek, csak próbálom megérteni


jrtom Elküldve: 2012-12-08 22:21 Motorgenerál!

A Ferko-éban N45 van és abba a 17-es lemezke kell, és benne is van, mert látszik a képen. Ahogy írtam visszább a Valvetronicosban ami olyan mint a tied abba gyárilag benne van a 12-es.

jrtom Elküldve: 2012-12-08 22:12 Motorgenerál!

A valvetronicos motorba nem kell mert abban a 12-es gyárilag benne van, de viszont pl az N45-ben ami ugye nem VT-os abba kell mert az átugrik és rengeteg motor ment gajra a lemezka hiánya miatt.

jrtom Elküldve: 2012-12-08 22:03 Motorgenerál!

A 17-est kell utólag beépíteni.

YELLOW írta:
jrtom írta: A sárga az a műanyag láncvezető, az átugrásgátló az a szívóoldalon a veztengelyfogaskarék melett látható egy fém lemez.


akkor a 12-esről beszélünk.
érdekes képen hozza az N40-hez is, de a listán nincs rajta, N42-nél a listán is rajta van



jrtom Elküldve: 2012-12-08 21:54 Motorgenerál!

A sárga az a műanyag láncvezető, az átugrásgátló az a szívóoldalon a veztengelyfogaskarék melett látható egy fém lemez.

jrtom Elküldve: 2012-11-20 21:12 Társalgó

Szerintem meg NE BMW olajat vegyél bele, inkább Castrol, Mobil vagy Motul 5w30-ast.
Az a lényeg, hogy tudja a C3-as minősítést az olaj mert a részecskeszűrő miatt az kell.
Szűrőkből nyugottan gyárit vagy valami márkásabbat rakhatsz.

ottotibor írta: Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni. Most vettem 2007-es 520 D autómat. Olajat szeretnék cserélni. Milyen olajat vegyek, mennyit? Milyen márkájú olajszűrőt vegyek?

Segítségeteket köszönöm!


jrtom Elküldve: 2012-11-18 19:57 316i leáll menet közben!

Szerintem vidd vissza a kocsit, mert ezt nem most kezdte csinálni.
Elhallgatták előled a hibáját!

LAnti írta: Sziasztok. Szombaton vásároltam egy 1997-es évjáratú 320i E36-ot, manuális váltó. Vannak hibái az autónak, de kora miatt azokkal nincs gond, kopó alkatrészek...

Viszont van egy oltári nagy hibajelenségem. Lementem ma 300 km-t és vagy 15-20szor csinált olyat az autó, gyakorlatilag tempó, fordulatszám és sebességi fokozat mindegyikében, hogy egy 1mp-re leállt a motor (fordulatszám és fogyasztásmérő 0-ra, lámpák nem világítanak), de mivel sebességben gurulok 100-al, be is indul rögtön a leállás után, mint ha gyakorlatilag betolnánk... Ebben a pillanatban ránt egy hatalmasat vagy épp kisebbet és megy tovább.

Szóval van még 2 napom, hogy visszavigyem. Tudtok valami megoldást a problémára vagy jobban teszem, ha elállok tőle? :\


jrtom Elküldve: 2012-11-17 21:29 Társalgó

A Busines CD nem tudja az Mp3-at csak a Professional, az meg elég ritka volt e46-ban.

Alesi írta:
medveborke írta: Sziasztok!

Mp3 lejátszásra melyik a legjobb megoldás? Gyári 6 cd táras lejátszóm van, de az nem viszi az mp3-at... a gyárit nem akarom lecserélni, kiszerelni, mert szerintem elég ergyán néz ki az utólag beépített usb-s lejátszó.

Esetleg FM transmitter? Vagy más megoldás?

Köszi!!

Szerk.: Igazság szerint írhattam volna jobb forum témába is, de mivel törölni nem lehet, inkább hagyom itt, bocsi.


Van gyari Business CD is MP3-lejatszassal, de szerintem meg hasznaltan is eleg huzos ara van.


jrtom Elküldve: 2012-11-17 21:25 Porlasztó

A DIS tesztmodulja szerint ha a porlasztó korrekciósértéke -5 és 4 között van az az elfogadott, de a legjobb ha a nullához közeli. 3 fölött már azért lehet érezni, hogy döcörög alapjáraton. A Te porlasztód a mérés alapján jó.

tbadzs írta: Sziasztok! Megnéztem ma a porlasztókat az INPA-val (selective mass adjustment), egy hengerben -1.00, másikban 1.00, a maradék kettőben 0.00 (alapjáraton). Gázadásnál az 1.00 hengernél már a piros mezőben van 2.80 körül. Elmondaná valaki, hogy ez mekkora gond nekem? Köszi


jrtom Elküldve: 2012-11-14 21:44 ködlámpa

Itt van ár: http://bmwfans.info/parts/cata...ght_xenon/
280 eurot nem ér

BalaBMW írta:
kempelen írta:
BalaBMW írta: Mostanában sajnos elég sűrűn kell a ködlámpa és így egy kicsit upgradelném. Jelenleg sárgán világít és nagyon elüt a xenon szép fehér színétől.
A kérdéseim:

1) milyen izzót javasoltok bele, hogy szép fehér legyen ez is és jobban is világítson egy kicsit?
2) átalakítani xenonosra mekkora meló lenne? Mi kellene hozzá?



Egy xenon retrofit a ködlámpa helyére?



Ez nagyon tetszik! De mondjuk ár nincs feltüntetve. Ez pedig fontos szempont, mert 3-400 €-t nem biztos, hogy megérne.

Amúgy meg osztom zoliika hozzászólását és kérünk még infót! MMMMMÉÉÉÉÉÉÉGGGGGGGG!!!!!!


jrtom Elküldve: 2012-11-12 21:36 Mi lehet a baj?

Lehet, hogy inkább kinyomócsapágy lesz.

szotakdavid írta: Felfigyeltem egy nyikorgó hangra,ha benyomom a kuplungot nincs hang ha felengedem van hang? kuplung csúszás??

Üdv D.


jrtom Elküldve: 2012-11-12 21:30 Társalgó

http://autohifi-tuning.shp.hu/...=angel_eye
Én ilyen smd ledes karikákat raktam be. Adtak hozzá egy relét meg kábelköteget amivel nappalifényként is mükszik, és rálehet kötni a lábtérvilágításra amivel üdvözlőfényként működik amikor kinyitod a kocsit. A fénye meg elég jó, tényleg olyan mint az új bömösöké. A ccfl fénye sehol sincs ehez képest. Szerintem az az utólagos DRL nem illik az E46 elejére, de ízlések és pofonok.

Coyote írta: DRL (nappali menetfény) ügyben érdeklődnék.

1. E46-ra valaki használ gyári retrofitet?
RealOEM és Schmiedmann linkek, mielőtt valaki beszól, hogy ilyen nincs is

2. E90-en DRL az angel eye vagy csak helyzetjelző? Eléggé "csoffadt" fénye van a sárgás angyalszemnek, nehezen hihető hogy az DRL akar lenni...