jrtom fórum hozzászólásai

jrtom Elküldve: 2012-05-13 09:37 Mi lehet a baj?

Én már jártam úgy, hogy cseréltem aksit egy E60-ban ami profi navis volt és a sarú visszatétele után se kép se hang. megpróbáltam az akkusarut levenni egy félórára és utánna se javult meg. Kikellett cserélni a rádiót sajna.
Az IBS-t megpróbálhatod, hogy a csatiját lehúzod akkor mit csinál. Meg még amit nézz meg az a Micro Power Modul. Az a pótkerék alatt van, hátha ott van valami gubanc. Olyan is volt már, hogy beázott a kocsi és az ment tönkre.

tucsok írta:
jrtom írta: Profi navis?

tucsok írta: sziasztok idrive problémám van a E60 530d tipussal lemerult az aksim vettem bele egy ugyan olyan gyári aksit ki is cserérltük, azota sotet az idrive kijelzöm, nem megy a radio sem. mokozhatja ezt a hibát.





nem sima terképet nem mutat csak nyilakat

meg esetleg egy olyan kerdés az IBS-nek lehetkoze hozza


jrtom Elküldve: 2012-05-12 22:30 Mi lehet a baj?

Profi navis?

tucsok írta: sziasztok idrive problémám van a E60 530d tipussal lemerult az aksim vettem bele egy ugyan olyan gyári aksit ki is cserérltük, azota sotet az idrive kijelzöm, nem megy a radio sem. mokozhatja ezt a hibát.



jrtom Elküldve: 2012-05-06 20:51 BMW a motorsportban

Mi is kint voltunk. Második futamon milyet rajtolt Norbi.
A ladákat megvártátok? Ott aztán volt akció.

jrtom Elküldve: 2012-05-05 15:50 BMW embléma

Egy öntapadós fóliára vannak felragasztva ami ugyebár egybetartartja mindaddig amíg felragasztod a helyére és utánna lehúzod róla.

Coyote írta:
kempelen írta:
YELLOW írta:
Coyote írta: van valakinek tippje, hogy honnan tudnék venni 320d jelzést az autómra? Gondolom a BMW-nél biztosan, de lehet, hogy ott húszezret lehúznak rólam.

Majd valakit, akinek 320d emblémája van, megkérnék arra is, hogy álljon mellém mintának, hogy a pontos helyére tudjam illeszteni a betűket.

Ne kérdezzétek, hogy miért rakom fel, logikus magyarázat nincs, most ez az új mániám


a dízel becsületed kívánja mi?


6615,- +ÁFA

51148255237



Kempelen, a kérdéseim 90%-ának megválaszolója köszi!

Ez amúgy 4 db karakter igaz, tehát nem tartja őket egyben semmi?


jrtom Elküldve: 2012-04-30 21:43 Egyenetlen alapjárat

Az a helyzet Yellow, hogy az övé még régebbi és egy lapka mozog benne és ő azt látja nyitni-zárni.

YELLOW írta:
mrdani írta: Üdv Mindenkinek!
Régebben volt problémám az alapjárattal hogy ugrándozik.
Írtátok, hogy a lambdszondát a csöveket és a légtömeg mérőt nézzem meg.
A csövek rendben vannak, a légtömeg mérő nyit/zár.
A jelenség akkor lép fel a motor bemelegedett normál módra.
gyakran játsza azt is pl kikanyarodok az utcából, és 1-esbe nyomom neki de megtorpan az egész gép nem akar menni mintha visszahúzná valami, majd a 3. próbálkozásra megindul mint a bolond..
Várok valami 5letet hátha.
Előre is köszönöm!


a légtömegmérő nem nyit meg zár, hanem mér. a folytószelep az ami nyit/zár.
ha melegedésnél csinálja, az lehet gyertya, de ugyanúgy lambda szonda is. na meg persze sok más...


jrtom Elküldve: 2012-04-22 19:09 Gyári telefonkihangosító

Szerintem olyan 20-30 ezer forint, de ahogy látom Te németországban vagy.
Ott lehet hogy kedvezőbb.

Stubiflex írta:
jrtom írta: Szia!

Nézz be egy BMW kereskedésbe és ott kérdezd meg, hogy van-e a telefonodhoz úgynevezett Snap In Adapter. Azt kell a képeden látható helyre bepattintani.


Nagyon szépen köszönom a gyors és hasznos választ. Pár sarokra tőlem, van is egy BMW szalon, ott van szerviz és alkatrészüzlet is. Nagyságrendileg milyen összegre számíthatok a megvásárlásnál?


jrtom Elküldve: 2012-04-22 18:42 Gyári telefonkihangosító

Szia!

Nézz be egy BMW kereskedésbe és ott kérdezd meg, hogy van-e a telefonodhoz úgynevezett Snap In Adapter. Azt kell a képeden látható helyre bepattintani.

jrtom Elküldve: 2012-04-06 20:27 Segítsetek!

Pedig a képen elég tisztának látszik a motortér
jokerface írta: Valami ilyen


jrtom Elküldve: 2012-04-06 19:55 Gyújtógyertya.

Egyenetlenül is jár a motor vagy csak a hibatárolóban van ez a hiba?
Én a helyedben inkább átraknám másik hengerbe a gyanús trafót és ha átmegy a hiba akkor tuti az a baj.

calibra írta: Sziasztok.

Szeretnék segítséget kérni vagy tippet, hogyan kell a gyujtótrafó ellenállását kimérni.
Milyen érteket kellene mérnem?
2 hengerbe gyujtáskimaradásom van, szeretném kizárni ennek a lehetőségét.
Gyertyák nemrég voltak kicserélve gyárira.


jrtom Elküldve: 2012-04-06 19:45 Segítsetek!

Szia!
Az egy keringető vízpumpa, aminek akkor van szerepe amikor a maradék hőt szeretnéd befujatni az utastérbe amikor nem jár a motor. (REST gomb a klímapanelen)
Szép tiszta lett a motortér

jokerface írta:

Fiúk,a fotón a bekarikázott dolog milyen fukciót lát el?


jrtom Elküldve: 2012-04-04 19:39 Autóvásárlás

Az ára már nem olyan szép, de valamit valamiért.

zoliika írta: Ez nagyon szép e-46-ban is ritka ez a összeállítás


jrtom Elküldve: 2012-04-04 12:33 Kuplung__

Szia!
Ha már új a fékfolyadék akkor lekéne cserélni az egész rendszerben mert nem jó ha kevered a régit az újjal.

fandor írta: Sziasztok!

Két napja reggel bepattantam az autóba hogy indulok, erre a kuplung pedál ellenállás nélkül a padlóig esett.
Mondanom sem kell szomorúan tudatosult bennem, hogy ez kuplung probléma lesz és nyúlhatok a zsebembe.....
Nah, de tegnap volt itt a szerelőm és megnézte az autót. Azzal váltunk el hogy töltsem fel maximumig a fék folyadék tartályt mert kevés benne az olaj.
Nem nagyon biztam benne hogy ennyire egyszeru lesz a megoldás.Ma vettem fék olajat bele öntöttem és láss csodát működik !!!
Ma még rá néz majd az aknában mert nagyon gyengén csöpög az olaj.
Gondoltam megosztom veletek hát ha nektek is lesz hasonló problémátok.
Szép napot !!!


jrtom Elküldve: 2012-04-01 15:51 320d fontos karbantartások

A kisóra nem jelent semmit, sokan csak kinullázzák és kész.
Valaki meg csak a tartályban cseréli le a fékfolyadékot.
A másik hülyeség meg az a műszer amivel mérik a folyadék víztartalmát, ugyanis nem a tartályban használódik meg melegszik meg az olaj hanem lent a munkahengereknél. Pont ezért kell lecserélni rendesen!!!

Atilla írta: Különböző topikokban olvastam a fékolaj-csere szükségességéről. Ki így, ki úgy vélekedik. A Nagy Könyv szerint legkésőbb kétévente cserélni kell, illetve, ha a forráspontja túl alacsony.
Amikor megvettem a paripát, kb. 150 ezer volt benne. A "kisóra" nem világított, majd később sem. Aztán, egyszer csak beragadt az első fékem a csőrendszerben felgyülemlett víz által okozott rozsdásodás végett. következmény: betét és tárcsa csere, valamint a fékdugattyú és házának rozsdamentesítése. Roppant kellemetlen, mert ha az előző tulaj betartotta volna a karbantartási időszakot, nem jártam volna így.


jrtom Elküldve: 2012-03-31 18:25 Motorgenerál!

Nyugottan moshatod a motorteret nagynyomású mosóval, nem beázós fajta. Ha mondjuk bogároldóval sprickolod be attól nem lesz semmi baja a műanyag alkatrészeknek se és nagyon jól feloldja a koszt mindenhol.

jokerface írta: Köszi BarG az infót. Ha jó idő lesz,mindenképp megcsinálom a tisztítást.
Patyolatra pucolom én is


jrtom Elküldve: 2012-03-30 19:46 Index relé

Akkor sajna lehet a Lichtmodul a hibás.

czviklit írta: megnéztem és mind a lámpa, mind az izzó, mind a csatlakozó jó.

jrtom írta: Szia!
Vedd ki az izzót a foglalatból és nézd meg az érintkezőjét, meg az izzófoglalatét is.
Megszokott égni.

czviklit írta: Sziasztok!

Nekem olyan problémám van e53asnál, hogy a bal hátsó index az folyamatosan halványan ég, még akkor is ha nincs rajra semmi világítás semmi gyújtás. (mintha közvetlen aksira lenne kötve)
és ha indexelek akkor néha normál ütemben villognak a bal oldali indexek, de a hátsó akkor erősebb fénnyel villog, de néha meg marad a folyamatos világítás a hátsó lámpánál és akkor a többi gyorsan villog.
Vki tud ilyen problémára orvosságot?

Előre is köszönöm
czviklit