kbalint fórum hozzászólásai

kbalint Elküldve: 2013-11-30 19:38 320d Motor

ember84 írta:
ember84 írta: Köszi mindenkinek,jó ha vannak hasznos tanácsok,tapasztalatok!Váltótartót 1 hónapja cseréltem,most ez jön.Mikor hideg a motor,alapjáraton picit jobban berezonálja a kasztnit,nem vészes,de gondolom új bakkal szuper lessz.


Automata 20 d-ről van szó,és amikor áthúzza az ember a váltót,D-be,vagy R-be,beremeg a motor,gondolom ez szintúgy motortartó lehet?Volt már valakinek ilyen?


Nekem is beremeg kicsit, de szerintem ez nem motortartó hiba. Kereken egy éve cseréltettem én is mindent. Azóta is csinálja és tuti hogy jók a tartók.
Megugrik a fordulat is hirtelen egy pillanatra kb. 1000-1100ig amikor áthúzza az ember P-ből D-be vagy akár R-be. de szinte mindegy honnan hová és hányszor, nálam mindig csinálja.



kbalint Elküldve: 2013-11-22 08:41 Multikormány beszerelése utólag...

Sikerült megcsinálni - bekötni a kormányt,
Köszönöm az infókat amiket a fórumtársak az előző hozzászólásokban közzétettek.
Egyszerűen megoldható kb. 1000ft költségből, forrasztgatás és kókányolás nélkül.






kbalint Elküldve: 2013-11-17 17:37 Mi lehet a baj?

Pocses írta:
nickname írta:
Pocses írta:
nickname írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
nickname írta:
szotakdavid írta:
DeeEvil írta:
Hello! Azt tudja mindenki hogy nem márka szervíz, de segítséget lehet kérni. Most adtam ki párnapja rengeteg pénzt és nem jó. Nincs gondoma poénnal, de lehetőleg a segítség/tanács/tipp jobban jön.
Köszi mindenkinek aki tanácsokat ad. Üdv


Pár napja vetted..miért nem viszed vissza?!
csak egy pici érdekesség még 170 pár ezer km-el railnyomás hiba?!



Ez az amit állandóan irok, Márka specifikus szerelő nélkül NEM VESZÜNK BMW-t ha nincs kellő ismeretünk és műszaki hátterünk hozzá.

Nem azért olcsók ezek az autók mert hibátlanok.


Sajnálják az emberek a 10-20-30 ezer forintot egy bevizsgálásra, meg is van az eredménye.

Nem rossz indulatból írom, hanem tapasztaltból.





Pont ezt írtam én is, ha megnézeti biztos nem veszi meg, mert ez a hiba tuti nem 3 nap alatt jött elő. Minimum egy rövid út után legalább kiolvastatom,be ír e valami hibát. Főleg a D nél ahol egy közepes motor hiba is súlyos több 100 ezrekbe kerül.


E46-okat 700-900ezeré akarnak venni, mikro a 10 évvel öregebb BMW-k, is 600-800ezerbe kerülnek, de egy full fapad 800 cm3 matiz ami egy idős az E46-tal ugyanannyiba kerül. nem furcsa? nem gonbdolkozik el ezen senki? nem nem, a matiz, meg golf, vagy 307-es pözsó van túlárazva, hanem az a kibebaxott E46 egy rakás szar, egy bontószökevény.

de az is durva, hogy munkatársam sógora vett egy behozott e46-ot, nem nézett ki rosszul, de pár nap után árokba borult vele, olcsón vette, de így egy szar lett. légzsákot visszanyomkodták, nem számít, hogy jelez. a sok kis majom megveszi, mert balalgásra kapnak annyi pénzt, hogy esetleg egy jobb darabot megvesznek kintről, de azt is pár nap alatt leamortizálják. ilyenkor van az, amikor valaki arcoskodásból vesz BMW-t nem fanatikusság miatt.


Minden második E46 egy pénztemető az első évben,amit itthon veszel, na meg amit kintről hoznak, utána már azon múlik menyire vigyáz rá az ember.


Szerinted egy Facelift E46 reálisan 1.600.000 Ft ért vagy az alatt mit tud ? "elárulom semmit. Ami Németországban is kvázi költségmentes az reálisan 4.500- 7000 ezer euro közt mozog" Amit kintről eladásra hoznak be az mind egy bontószökevény szemét, ami egy picit meg van kozmetikázva. Mindenki álmokat kerget, és mire rájön rémálom lesz belőle.

Persze azzal fog véget érni a történet hogy a BMW az egy pénztemető szar.



Sajnos totál igazad van!
Szerelőm is ezt mondta a múltkor.
Sokan megveszik aztán jönnek "ez is szar @ az is szar".
Kérdezi mért csodálkoznak az emberek egy több százezer km-t futott verdán???
Sajnos ezeken is elkopik elhasználódik minden. Ez ilyen fajta ez a jármű.
De ha nem ling-long alkatrészt veszel hozzá, akkor az olyan mint az új.
Nagyon kocka a srác, nekem és barátomnak is mindig mondja had szerezze be Ő az alkatrészt mert nem akar cseng jüan cinget beletenni..... ( tudom minden szerelő fog az alkatrészen is )


Amíg az ilyen hirdetésekre ugranak az emberek addig nincs miről beszélni.
http://www.hasznaltauto.hu/aut...va-7401240

Fog ez még nemsokára panaszkodni, hogy leesett a turbó, pedig alig van benne kilométer





Nevetséges a megtett km! Pl.: a digóknál a dízel BMW-k átlagosan 5 éves korára a 300 ezret simán futották már. Akkor meg miről beszélünk...


Egészen addig amíg nem lesz komoly büntetési tétele a csalásoknak, lásd a km óra tekergetéseket, valamint bizonyos KOMOLY problémák eltitkolása, stb.
addig nem fog semmit változni a helyzet. A szervizkönyv mizéria már okirat hamisításba lépett, így azzal már kevesebben mernek játszani.
Sajnos a legjellemzőbb az hogy a magyar ember minden szart megvesz ha kicsivel olcsóbb de sokkal szarabb mint azt ami relatív drága de sokkal jobb.
A kereskedők pedig ezt ki fogják használni amíg csak lehet. Behoznak minden vackot, összedobálják és eladják, nem kevés haszonnal "filléres" áron a normálisabb autókhoz képest.

kbalint Elküldve: 2013-11-13 08:48 Multikormány beszerelése utólag...

Sziasztok !

Kitől tudom a legolcsóbban beszerezni a beszereléshez szükséges kábeleket, csatlakozókat ?
Megörültem hogy mind a két csatlakozónak ott a helye beledugtam a helyükre őket de mégse működik még a kormány, utána rájöttem hogy be is kéne vezetékezni

kbalint Elküldve: 2013-09-25 18:53 Társalgó

"kapok 100e ft értékben durván kocsira cuccokat ..pl 4bmw alufelnit,téli gumival..több mint a semmi,jobb mint pereskedni"

Gondolkodj el egy kicsit. Vettél egy olyan autót ami nagyon tetszik, szerintem is jól néz ki de van egy elég komoly problémája.... ÉS MÉG MI LEHET MAJD AMIT MÉG NEM TUDSZ... idővel biztos vagyok benne hogy lesznek még komoly gondjaid vele.....

és ki akarják szúrni a szemed téli gumival meg felnivel ?
HÁT EZ VICC !!!!!!!
Én biztos nem fogadnám el.... Inkább legyen egy jó autóm szarul kinéző acél felnivel kopott gumikkal mint hogy motorikusan vagy mint a te esetedben kiderült hibája legyen.

kbalint Elküldve: 2013-08-23 13:59 Vicces :)

Baszki.......
áhhhhh ez bolond

kbalint Elküldve: 2013-08-11 19:09 alufelni

YELLOW írta:
kbalint írta: Az mennyire lehet gázos ha az első lengéscsillapító és a felni belső
pereme közé nem tudom betenni a kisujjam se ? MAX, 2-3mm lehet a távolság a kettő között.... Okozhat ez gondot ? Érdemes nyomtávszélesítőt rádobni esetleg ?
17x8J ET47


láttam már, ahol ekkora táv volt, de közlekedésre alkalmatlan szvsz. azé, vannak ott mozgások.


Gyanús volt nekem is, mert ennyire azért nem szabadna passzentosnak lennie

Szerintem dobni fogok rá előre hátra egy kis szélesítést.
Hosszabb felnicsavarok is kellenek majd

kbalint Elküldve: 2013-08-11 16:53 alufelni

Az mennyire lehet gázos ha az első lengéscsillapító és a felni belső
pereme közé nem tudom betenni a kisujjam se ? MAX, 2-3mm lehet a távolság a kettő között.... Okozhat ez gondot ? Érdemes nyomtávszélesítőt rádobni esetleg ?
17x8J ET47

kbalint Elküldve: 2013-08-08 16:43 Külsõ hangrendszer bekötése?

dbtibi írta:
csaki91 írta:
dbtibi írta:
csaki91 írta:
kbalint írta:
csaki91 írta:
Tano írta:
csaki91 írta: sziasztok

kb 1 hete kötöttem be a kocsiba egy 400wattos blaupunkt erősítőt+ mélyládát
szépen szól semmi baja azt leszámítva hogy ha lecsukom a csomagtartót akkor olyan mintha nem is lenne
esetleg valakinek lenne valami ötlete? a nagyobb hangcuccot leszámítva
előre is köszi


Hajtsd le a hátsó ülést ha éppen nincs ott senki!


köszi szépen de épp elég volt akkor amikor a kábelt elfűztem
esetleg más ötlet?


RMS-ben mekkora teljesítményű az erősítő?
Mekkora ládában és milyenben van a mély ?

Nekem volt 1600W VIBE mély egy zárt ládában.... MAC MPX4500 erőlködővel....
Nagyon nagyot szólt a céges egyterű D corsában
Átkerült a kombi bmw-be és már nem szólt akkorát pedig az is egyterű, ráadásul a roló elhúzva és az is fogott rajta keveset.

Szerintem neked nagyon faszán szigetelt a csomagtered és valószínűleg ez a 400W nem a legjobb választás mert túl nagy a légtered és az le is van zárva. Ki kéne próbálni valami combosabb hifit. Vagy megpróbálni átengedni a kalaptartónál a hangokat.


énis valami ilyenre gondoltam hogy valami módon a kalaptartót kéne megmókerolni gondoltam arra hogy az alsó ilyen szivacsszerű szigetelést valahogy kiszedem
de hallottam olyanról hogy a sízsákot veszik ki vagy mi...nem tudom pontosan
hogy őszinte legyek abba se vagyok biztos hogy nekem ilyenem van vagy csak nem tudom hol keressem


Ha benézel a csomagtérbe és látsz ilyet a hátsó űlésen akkor van sízsákod.


Áhhá...
Hát akkor nekem tuti hogy nincs
Akkor marad a kalaptartó vagdalás
Köszi szépen a képet


lehet érdemes lenne valami űlés alatti mélyládában gondolkoznod, bár akkor a már bekábelezett hátsó rész nem ér semmit
Pl. ezek is szóba jöhetnek, bár a minőségükről fogalmam sincs


Ne kókány munkázz Ha lenyitható a kartámasz részed akkor inkább építsd be oda így :
így nem annyira kókány...

kbalint Elküldve: 2013-08-08 08:33 Külsõ hangrendszer bekötése?

csaki91 írta:
Tano írta:
csaki91 írta: sziasztok

kb 1 hete kötöttem be a kocsiba egy 400wattos blaupunkt erősítőt+ mélyládát
szépen szól semmi baja azt leszámítva hogy ha lecsukom a csomagtartót akkor olyan mintha nem is lenne
esetleg valakinek lenne valami ötlete? a nagyobb hangcuccot leszámítva
előre is köszi


Hajtsd le a hátsó ülést ha éppen nincs ott senki!


köszi szépen de épp elég volt akkor amikor a kábelt elfűztem
esetleg más ötlet?


RMS-ben mekkora teljesítményű az erősítő?
Mekkora ládában és milyenben van a mély ?

Nekem volt 1600W VIBE mély egy zárt ládában.... MAC MPX4500 erőlködővel....
Nagyon nagyot szólt a céges egyterű D corsában
Átkerült a kombi bmw-be és már nem szólt akkorát pedig az is egyterű, ráadásul a roló elhúzva és az is fogott rajta keveset.

Szerintem neked nagyon faszán szigetelt a csomagtered és valószínűleg ez a 400W nem a legjobb választás mert túl nagy a légtered és az le is van zárva. Ki kéne próbálni valami combosabb hifit. Vagy megpróbálni átengedni a kalaptartónál a hangokat.

kbalint Elküldve: 2013-07-27 12:47 Társalgó

Ezt lessétek meg....
Nem kell ide semmi műhely, se kompresszor
Festés.. mester fokon

kbalint Elküldve: 2013-07-18 19:27 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

Köszi a választ !
225-ös gumit gondoltam rá tenni ha nem lesz túl vékonyka....
225/40 amin most agyalok.


kbalint Elküldve: 2013-07-18 14:43 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

19×8,5J. ET34 - el fog férni a gépezet alatt ?

Milyen gumi lenne rá jó ?

kbalint Elküldve: 2013-07-14 15:54 Autóvásárlás

Ellenőrizhető... de minek ??
Olvastam valahol hogy sokan úgy "csaltak" , mielőtt szervizbe vitték az autót visszatekertek az órán. Így a hivatalos "nagy becsben tartott" márkaszervizek gond nélkül belenyomták a pecsétet a szervizkönyvébe.
Így lett a majd 200ekm-ert futott autóból 90ekm-es

Amikor keresgéltem rengeteg autót megnéztem. Mind hibátlan, tökéletes volt az eladók szerint. KIVÉVE egyet amit megvettem. Igényesen meg volt csinálva és nem látszott rajta de az eladó elmesélte hogy bizony bal elöl törve volt, mert elütöttek vele egy robogós emberkét. Motorilag jó állapotú volt de nyilván nem hibátlan. Óra: 187ekm-en stabilan állt.

Közel egy év leforgása alatt mégis költeni kellett rá: Főtengely ékszíjtárcsa és akkor már az összes feszítő és sima görgő + a szíjak, AGR szelep, első hátsó fékek kompletten cserélve, lengőkar szilentek, üzemanyag szűrő + pumpa, vízpumpa és most legutoljára 4db vatta új injektor került bele (2év garanciával). Remélem a turbó még bírja...

Annyi mindent kellet cserélni hogy utána szerettem volna járni miért van ez.. és hogy ténylegesen mennyi km lehet a kocsiban. Jelen pillanatában 472ekm-nél tartok óra szerint 193ekm

REMÉLEM még legalább ennyit el fog menni most hogy szinte új motor van benne.
Jól belenyúltam a lecsóba pedig baromira nem lehetett az autóba belekötni a vásárlás pillanatában.

kbalint Elküldve: 2013-06-21 18:07 Felni csere

Köszönet a válaszokért !
Majd nézelődök felni ügyben még egy kicsit.
max. 17" ig gondolkodom, azt még talán nem nyírom ki a környékbeli jó utakon.