kbalint fórum hozzászólásai

kbalint Elküldve: 2013-06-20 14:48 Felni csere

Sziasztok !

17" 8J ET15 - esetleg beférhet e 2002 FL touring alá ?
18" -ban ugyanez beleért hátul a gépezetbe, elöl is néha skríbolta a dobbetétet, esetleg 17-ben elférne ?

kbalint Elküldve: 2013-05-27 18:57 Szívócsonk-pillangószelep

MEGBÍZHATÓ szaki meg tudja csinálni aki számítógéppel hozzá tud nyúlni NORMÁLISAN a CPU-hoz.
Megkérdezem neked ki az aki megbízható és hogy hol találod meg. kb. 40-60eft között változik ennek a műveletnek az összege...



kbalint Elküldve: 2013-05-27 18:39 Business rádió kérdés

Bekapcsolásnál nekem pl. NÉMA a rádióm amíg rá nem tekerem a hangot....
Erre van e esetleg valakinek megoldása... ?

Pocses- KÖSZI , talán ezzel megoldódik az én gondom is, mert az eltárolással harcoltam én is de végül feladtam...

kbalint Elküldve: 2013-05-04 13:22 Szívócsonk-pillangószelep

Én hiszek nektek.
Ezek amiket írtam mind autószerelő szájából hangzottak el.
Nem kérdőjelezem meg senki tudását de szinte mindenki mást mond.

Az EGR-t nem a teljesítménynövelés hanem a szutyok lerakódásának megelőzése érdekében érdemes kikötni, legalábbis ezt mondták. Mivel a legtöbb kosz a visszavezetett kipufogógázból rakódik le, pláne ha kopottabb a motor vagy valami baja van és nem tökéletes az égés.

Örülök hogy rátaláltam erre a fórumra mert a problémáim 90% megoldódik CSAK azzal hogy olvasok és utánakérdezek a dolgoknak.
Szeretek tisztán látni ezért is írok ide olykor jó nagy hülyeségeket is nyilván, amikre érdekel a korrekt válasz is.

kbalint Elküldve: 2013-05-04 11:30 Szívócsonk-pillangószelep

Megéri e kiszedni őket ???????

Egy srác kiszedette és most küszködik, mert minden kínja van az autójának.
Ezeknek a szelepeknek a szerepe hogy a turbó felől érkező X mértékű nyomást ráengedje a hengerekre... Természetesen a szelepek szabályozzák hogy mekkora mértékben.
Itt jogosan merülhet fel a kérdés hogy ha FOLYAMATOSAN a teljes nyomást ráküldi amikor ki van véve az összes szelep az mennyire befolyásolja a motor működését, hiszen nem minden esetben van szükség a maximális nyomásra.

Vissza lettek szerelve és most nem vacakol neki az autó...
Azt mondták hogy valamiért a computernek nem tetszett az hogy kiszedték és teljesen megkavarodott. Én még nem hallottam ilyet, de nagyon úgy néz ki hogy ténylegesen ez volt a gond.

Találkoztatok már ilyennel ?

Annyit mondtak még hogy:
Ezeknek a szelepeknek az élettartamát meg lehet növelni, ha például az ember elmegy és kiíratja az EGR szelepet. Egy elhasználódott koszos koxos lerakódást meg lehet vele spórolni a szívótorokban, mert ugye nem a visszavezetett szutykos kipufogógáztól fog jobban menni az autó... Ki kell pucolni a szívótorkot kiíratni az EGR-t és talán nem fog annyira elkoszolódni és széthullani hogy benyomja a pillangó szelepeket a gépezet.

kbalint Elküldve: 2013-04-03 14:51 Business rádió kérdés

Állandó a 12 V.
Gondoltam van benne ilyen bekapcsolási hangerő funkció de semmi ilyesmi és ezért furcsa hogy némáról kezdi el az adókat illetve a CD-t is.
Talán 2004-es EU-s nem máshonnan behozott darab. Sajnos nem MP3-as.
Szerintem van valami gyíkja a rádiónak mert hiába próbálom eltárolni a csatornákat ahogy írtad, semmi nem történik. Megkeresem, amit akarok rányomok az 1-es gombra a rádió elnémul, átváltok a 2-es re ami még nincs belőve vissza 1 re és nem tárolta el amire állítottam. Már már az őrület kerülget hogy miért nem műűűűkszik rendesen.

kbalint Elküldve: 2013-04-01 11:09 Business rádió kérdés

Sziasztok.

Sikerült szereznem egy gyári cd-s rádiót és a következő problémáim vannak vele.
Bekapcsolás után NÉMA és folyamatosan nekem kell rátekerni a hangerőt.
Egy kis segítség kellene ahhoz is hogyan tudom eltárolni benne a rádió állomásokat.
Próbáltam úgy hogy megkerestem és az adott gombra amire szeretném rányomtam de csak elnémul és nem tárolja el sehogy. Biztos én vagyok a sügér.... de lehet hogy nem passzol a rádió a kocsiba ? Tudna nekem segíteni benne valaki ? Segítségeteket előre is köszönöm !

kbalint Elküldve: 2013-02-26 14:14 Mi lehet a baj?

Meg lett a probléma.
Ékszíj feszítő görgők kicserélve. Gázelvételkor nem tudott rendesen feszíteni a szíjon és ezért jöttek ezek a csodás hangok. Főtengelyen ami van ékszíjtárcsa is gyanús volt de levétel után hála istennek nem ő volt a sumák

kbalint Elküldve: 2013-02-24 17:04 Mi lehet a baj?

Sziasztok !

Találkozott már esetleg valaki ilyen problémával (e46 320d 150le 2002 automata) ?
Alapjáraton valami zörög, illetve ahogy állna vissza alapjáratra miután felpörgött a motor akkor fokozottan be is rezonál. Kb. olyan 1000res fordulatnál ha tartom a gázt akkor szabályosan rázkódik az autó.
Ha kapcsolgatom a váltót akkor pedig ugrik a fordulat és zörög valami...
Csináltam pár videót hogy is néz ki a történet. Normális ez a váltó kapcsolásánál ?
Valamint azt vettem észre hogy amikor megálltam egy lejtős részen és emelkedőnek kezdtem el tolatni, akkor szintén remeg az egész autó. Ma amikor teljesen alátekertem a kormányt és álltam ki a parkolóból akkor is csinálta.

Váltás

YouTube videó

és a rejtélyes zajok

YouTube videó

YouTube videó

kbalint Elküldve: 2013-02-09 18:45 Szívócsonk-pillangószelep

Sziasztok!

A pillangó szelepeket ha ki szeretné valaki szerelni.....
Az nem elég ha a gyáriról csak simán leszereli az ember a lapkákat
amit az a 2 kis csavar tart a tengelyen :: és utána simán vissza teszi őket ::
Minden fúrás faragás és facsavaros megoldás nélkül ?
El tud az esetleg ott szabadulni az a tengely ? Útba lesz esetleg valamiért ?
Gondolkodom az esztergált dugós szetten tömítésekkel...
Ebay-en 10eft kompletten, de ha a gyárit ilyen módon vissza lehetne tenni akkor annak jobban örülnék. Félreértés ne essék, nem a 10eft-ot sajnálom !!! Csak gondolkodtam ezen.

Tudna valaki ez ügyben kicsit segíteni a tapasztalataival ?

Van valakinek tapasztalata hogy milyen "szerekkel" és eszközökkel lehet a legtisztábbra pucolni a szívótorkot és az Egr-t ?
(pl. brigéciol és budikefe..... ) vagy
valami erős zsíroldó és forró víz nagy nyomással... ?

kbalint Elküldve: 2013-01-18 07:49 Heeelp...!

Sziasztok!
Szeretnék egy kis segítséget kérni tőletek.
Kihez tudnék fordulni ha ki szeretném olvastatni az autómból a pontos km-t ?
Esetleg a 3 gyári kulcsából is megoldható ez valahogy ?

kbalint Elküldve: 2013-01-07 15:47 Társalgó

ember84 írta:
xlzx írta:
ember84 írta: e46 320d-nél ami faceliftes,20d4d motorkód,porlasztó kiszedéshez semmit sem kell leszerelni,szívócsonktól simán kijönnek sztem,ha nincsenek berohadva.Ha nem így van,cáfoljon meg valaki!!HM???


le kell venni a szívósort..


Ha jól emlékszem régen kivettem őket szívósor levétele nélkül!Vagy lehetetlen,csak rosszul emlékszem?


Sajnos nekem is le kellett szerelni a szívósort.

kbalint Elküldve: 2012-11-28 13:31 Heeelp...!

Sziasztok.
Ez mi a fene lehet ? Mire szolgál ?
Ezt találtam a kesztyűtartóban....


http://www.kepfeltoltes.hu/vie...es.hu_.jpg

kbalint Elküldve: 2012-11-14 15:05 Egyenetlen alapjárat

Valaki esetleg tudja hogy hol található az alapjárat vezérlő motor ?
Vagy mi szabályozza az alapjáratot ?
Egy kicsit sem emelkedik az alapjárat az első hideg indításnál... a másik dízel autónknál már lehet látni reggelente hogy megemeli kicsit.
Normális ez ?

kbalint Elküldve: 2012-10-26 16:16 kettõstömegü lendkerék

e46 320d 150le Automata váltó - Milyen lendkerék van benne ? Sima ? Kettős ? Valaki tud esetleg róla valami infót ? Gondolom nem azonos a kézi váltós típusokkal.... Óra szerint 186e km van most az autóban szerintem még + 200e km és valószínűleg a lendkerék sumákol most nekem. Lassan lehet hogy kuplungot is cserélnem kellene benne ezzel együtt.