kisg325 fórum hozzászólásai
« előző1234567következő »

kisg325 Elküldve: 2011-11-15 17:32 Izzítás vezérlõ

halipapa írta: De melyik az a kütyü amit a kolléga lentebb forrasztgat, mert hogy ez ami a képen van az tuti nem az. Legalább ilyent nem látok ott.


Az maga az izzításvezérlő,amit a motorblokk bal oldalán találsz meg és valóban csak lentről férhető hozzá. Le kell venni az alsó hátsó fém motorburkolatot is és egy kisebb műanyag takarót is,ami a lengőkarnál található. Gyakorlatilag az olajnívó csövénél kell felnézni és ott lesz a vezérlő.

Üdv.

kisg325 Elküldve: 2011-11-15 17:28 Izzítás vezérlõ

Lehet,hogy én meg olyan nehezeket kérdeztem lentebb...?
Na mindegy,azért leírom,hogy eddig mi történt esetemben. Kicseréltem az izzításvezérlőt,amit Hori jóvoltából találtam meg az autón. Köszönöm neki még egyszer! Az izzítógyertyákat végül nem cseréltem ki,gondoltam hátha csak a vezérlő miatt hozza hibának. A tegnapi minuszokban szépen izzított /tovább fent maradt az izzítás visszajelzése/ és szépen indult. Normálisan,egyenletesen járt,ergo jó az izzításom. Természetesen még visszamegyek kiolvastatni a hibatárolót még egyszer,hogy tetszik-e neki az utángyártott/gyári vezérlő,illetve hoz-e izzítógyertya hibát,de mivel szépen indult,így gondolom,hogy nem kéne semmiféle hibával találkozni.

Üdv.

kisg325 Elküldve: 2011-11-03 19:37 Izzítás vezérlõ

Sziasztok!

Ma kiolvastattam a hibatárolót az autómban. /E46 320D 150LE/ Hibaként benne volt az izzításvezérlő és a 4 izzítógyertya is. Sosem vettem észre,hogy nehezen indulna,teljesen más ok miatt olvastattam ki. Elképzelhető,hogy csak a vezérlő rossz és annak következtében van benne a 4 gyertya is? Esetleg a computer a gyertyák ellenállását is méri,ami alapján írja ki a hibájukat?
Jól sejtem,hogy a szívócsonkot is le kell borítanom az izzítók cseréjéhez? Egyszer már vettem le,de sajna nem emlékszem,hogy mi és hogyan volt alatta.

Előre is köszi a segítséget!

Üdv. kisg325

kisg325 Elküldve: 2011-09-20 17:38 V. BMW Baráti Találkozó - Bogács, Alabástrom Panzió - 2011. okt. 1.

Én megyek,de nem innen,hanem otthonról!

kisg325 Elküldve: 2011-08-23 16:40 Ékszíj tárcsa

Nem értettem félre,sőt köszönöm a tanácsokat!
Ha majd egyszer lesz kedvem,akkor kipróbálok még egy Bosch szíjat,vagy az általad említett Dayco-t.
Offként hozzáteszem nekem anno a Ladámban volt komplett szerszámosláda a nem várt események kiküszöbölésére,amit még az E30 is megörökölt,bár nála már különösebben nem volt rá szükség.

kisg325 Elküldve: 2011-08-22 20:51 Ékszíj tárcsa

Hancurozo!

Egyelőre marad így,de vész esetére a csomitartóban ott lesz egy másik szíj,na meg egy 16-os és egy 24-es kulcs.
Talán a későbbiekben vagy rendelek egy Dayco szíjat próbára,mivel jóval olcsóbb a Gates-nél és a Conti-nál is,vagy marad a gyári szíj. Az állításomat most is fenttartom,hogy a feszítőm nem rossz.
Majd beszámolok az eseményekről,hátha okulhat belőle más is.

kisg325 Elküldve: 2011-08-22 18:53 Ékszíj tárcsa

Sziasztok!

Összesen 4 km-t bírt a Gates és nyikkan. Dühömben visszaraktam a régi ledobott gyári szíjat és láss csodát nem nyikkan...
Ergo annak volt igaza,aki ezen topikon belül valamikor régebben azt írta,hogy csak a gyári szíj a tuti.

kisg325 Elküldve: 2011-08-20 19:42 Ékszíj tárcsa

Sziasztok!

Nagyon idegesített ez az előzőekben említett nyikkanás,így kicsit ráfeküdtem a témára. Érdeklődtem pár emberkénél,hogy van-e látható jele annak,ha a feszítő okádott be. Egyértelműen többen is azt mondták,hogy rosszalkodó feszítő esetén rázkódik,vibrál alapjáraton a görgő. Persze kivételek is lehetnek. Nekem úgy áll,mint a cövek! Szóval inkább lecseréltem a szíjat Gates-re és most jó,egyáltalán nem nyikkan. Hozzáteszem a Conti is bírta 600 km-ig. Kíváncsi vagyok,hogy ez a szíj bírni fogja-e...

kisg325 Elküldve: 2011-07-22 16:52 Business rádió kérdés

Sziasztok!

BMW E46 Business CD...

No disc felirat esetén kilehet valahogy csalogatni a benne lévő lemezt? Beleraktam egy újraírható mp3-ast,de nem akarja visszaadni és lejátszani sem.

Üdv.


Közben megoldottam a problémát és leírom a megoldást hátha valaki így járna,mint én.
Szoftveresen áramtalanítottam a gépet,majd egy ki-be kapcsolás után már kiadta a lemezt az eject gomb megnyomására.
Valójában a szoftveres áramtalanítás magát a fejegységet nem áramtalanította,de ez után a művelet után még is kiadta a lemezt,holott előtte az Istennek sem.

Üdv.

kisg325 Elküldve: 2011-07-21 17:20 Ékszíj tárcsa

Köszönöm a tippeket,ránézek a patronra is. Mondjuk a 600km egy balcsis út volt összesen egy nap alatt,így én még mindig a szíjra gyanakszom. Mivel meg van még a ledobott gyári szíj,így lehet visszarakom és megnézem azzal.

kisg325 Elküldve: 2011-07-21 16:42 Ékszíj tárcsa

kempelen írta: éppen a Conti

Valahol az előző oldalakon olvastam a Conti-ról,hogy az nem nyikkan,ezért is választottam ezt a márkát. Máskülönben nem fikázom a Gates-et főleg,mert én is alkatrész kereskedelemben dolgozok és vezérlésből pl. inkább azt tenném fel. Lényeg,a lényeg,hogy azért cseréltem le az autón lévő szíjakat,mert most vettem a verdát és a kötelező olajcserén és szűrők cseréjén ezt is megakartam ejteni egyúttal. A szíjtárcsának semmi baja és a gyári szíjjal tényleg nem volt hangja. Hozzáteszem,hogy a Conti-nak sem volt kemény 600 km-ig...

Üdv.

kisg325 Elküldve: 2011-07-20 20:23 Ékszíj tárcsa

Sziasztok!

Lecseréltem a hosszbordás szíjakat az autómon,ami egy 320D. A Gates-re panaszkodtak páran,így inkább a Contitech mellett döntöttem. Az indításkor jelentkező nyikkanó hang ennél a szíjnál is hallható,holott a csere előtt nem volt ilyen probléma. Megjegyzem gyári szíj volt rajta. A kérdésem az lenne,hogy egyik utángyártott szíj sem annyira tökéletes,mint a gyári? Vajon ki lehet a beszállítója a BMW-nek szíj terén?

Üdv.

kisg325 Elküldve: 2011-07-10 20:03 Multikormány beszerelése utólag...

YELLOW írta:
hali!

nem kicsit furcsa, hogy a nagy E30-as öntudatod erre vitt rá
igen kell kábel, kb 7ezer Ft. márkaszervízben lehet nem adnak, csak kormánnyal együtt. legalábbis valaki mondta már ezt.


Remélem csak én érzem azt,hogy némi iróniával írtad a welcome kommentedet.
Az egy dolog,hogy mennyire volt/van E30-as öntudatom,de lépni kellett,az ember mindig előre akar lépni és nem hátra. Ha nem akarnék fejlődni a korral,akkor lehet,hogy még most is az első kocsimat,egy P126-ost taposnék. Ennyit az offról!

Multikormány...

Az előzőekben azt olvastam,hogy már nem lehet rendelni és a megadott gyári számokat sem ismeri az ETK,szóval ezért tettem fel a kérdésemet,hogy ezt a "mágikus" kábelt lehet-e még valahonnan,mondjuk a fiók aljáról előkotortatni valakivel!


kisg325 Elküldve: 2011-07-09 18:01 Multikormány beszerelése utólag...

Sziasztok!

Új vagyok itt,de remélem ez nem érint engem semmilyen hátránnyal. Úgy néz ki,hogy 6 év E30-azás után lesz egy 2004-es E46 320D Touringom. Szóval a kérdésem az lenne,hogy a gyári nem multis sportkormány,multisra történő lecseréléséhez szükséges plusz kábel,amit említettek itt többen is,az beszerezhető még valahonnan a közeljövőben? Előre is köszi a választ!

Üdv. kisg325
« előző1234567következő »