laci320d fórum hozzászólásai

laci320d Elküldve: 2008-12-16 14:17 Érdekes hiba...:(

Burns írta: Ideiglenesen én letakartam a hûtõt. Az autópályán semmi gond nem volt ma (kivéve a trafit ) és a városban is gyorsabban melegszik fel. Bár ez nem szünteti meg a problémát, de a fogyasztásom 2literrel csökkent.


Fotókészült? Cseréld ki a termókat jó lessz az

laci320d Elküldve: 2008-12-15 16:16 Érdekes hiba...:(

Sziasztok!

Találkozott már valaki olyannal,hogy 1800 és 2200 körüli fordulaton rángat az autó?????

laci320d Elküldve: 2008-12-14 18:39 Érdekes hiba...:(

SoundkeY írta: Reggel megint villant....


Süsd ki az akksit.Töltsd kb 5 órát aztán akkassz rá egy 40 W os izzót 1 órára.Utána nézd meg mennyi fesz marad benne.Nekem 13,3 V.
Azóta nekem nem villant fel

laci320d Elküldve: 2008-12-14 12:19 320d Motor

kopasz írta:

Köszi!!!!Délután meg is nézem!!!


Remélem tudtam segíteni

laci320d Elküldve: 2008-12-14 12:12 320d Motor

kopasz írta: Sziasztok!
Az alábbi képen és az azt követõn van egy vákuum szelep(azt hiszem az) és errõl jön le egy kis csõ.Nem tudom,hogy hol van a másik felének a csatlakozása...Esetleg vki tudna segíteni?Köszi!

http://www.bmwe46.hu/modules.p...;amp;pos=0



http://www.realoem.com/bmw/sho...;amp;fg=45 ezen látod hogy hova megy

laci320d Elküldve: 2008-12-12 16:24 Érdekes hiba...:(

Oldboy írta: Terhelve is mérd meg az akku feszt.
Rápakolsz náhány fényszóró izzót, a fesznek csökkennie kell, majd megáll, és innen növekednie vissza felé. Minél nagyobbra megy fel a fesz, annál jobb az aksi. (Ezt hívják a szakzsargonban "zsákgörbének.)
Ha csak 0.1-0.2 megy fölfelé ill. nem is megy, akkor az akkud sz.r, kuka.
(Ja, és ha kapásból leesik a fesz 10-10.5-re, akkor "sokat" már ne várj.)


Na lemértem, frankón felnyomta vissza 13,3 V-ra.Úgyhogy az akksi jó.

Annak tudható be a gyengélkedés hogy mostanába sokat áll az autó,és azért nincsenek olyan hú de melegek

Beleraktam vissza,kint +3 fok volt indítottam és nem villantak a lámpák.

laci320d Elküldve: 2008-12-12 10:21 olajvisszajelzo

Viszont ha fogy belõle a hûtõfolyadék ,akkor azért füstöl fehéren mert az égéstérbe kerül a víz és az biza nem jó!!

Szerintem valahol bedolgozza a rendszerbe,ha nem látsz alatta tócsát. :o

De ez csak feltételezés nem 100%

laci320d Elküldve: 2008-12-12 10:18 Érdekes hiba...:(

SoundkeY írta: UDV !

Reggel +4,5 fok, nem villant fel !

Amugy nekem nem szenvedett ( nagyon hamar beroffent ) csak villant es fura volt. kb 1 hete csinalta.......ezekszerint ra kellett toltenem az akksira......


Na kivettem az akksit,a kis kémlelõ ablak zöldet mutat, tehát megfelelõ még azt írja németül.
Lemértem 12,33V - volt benne felraktam tölteni majd kíváncsi leszek az eredményre.

laci320d Elküldve: 2008-12-11 20:33 olajvisszajelzo

InsectKiller írta: Amúgy ez tuti, hogy az enyém! Haveromnak van 1 Off kocsija (500sec merci) és 85-ös az is füstöl és hát basszus ez is. Biztos, hogy pára, de van 1 kis szaga. Remélem hogy 3000ccm-nél már ez természetes.
De az olaj akkor is eltûnt! Most már rendeltem is bele után tölteni 1 kicsit. kb 3/4. Eltûnt negyede. Fura... :S


YELLOW írta: a leírt jelenség nem más mint ahogyan a lehelleted látszik hidegben... az nem füst hanem a meleg látszik a hidegben, kipufogópára... amúgy másé is füstöl, de tükörbõl jobabn úgy látod, mintha csakl a tiéd füstölne..tavaly én si féltem, de a zöldkártyaán tökéletes volt...

InsectKiller írta: Szép jó reggelt BMW-s arcok!
Van 1 elég érdekes dolog, ami történt. A kocsi, mióta bejöttek a hidegek, láthatóan jobban füstöl mint az összes többi a városban (eu3-as motor ugye)
Aztán mondták, h nézzem meg az olajat, mert lehet, hogy eszi. Hát nem ette.2 hete néztem és még talán több is volt benne 1 hangyányival. Aztán tegnap meg leálláskor, sárgán kijelezte az olajat. Na mondom azt oszt hogy...Most az elõbb néztem és tényleg, kb a 3/4-éig van. Nem értem...Hónapokig semmi, most meg 2 hét alatt...Erre adjon nekem vki értelmes magyarázatot!

Üdv,



Milyen színû a füst? :o

laci320d Elküldve: 2008-12-11 20:28 Érdekes hiba...:(

SoundkeY írta:
Petike írta: ...nem normális, az akku rátöltésre szorul, dugjátok fel a zsizsára 1 éjszakára.

Petike


Na Joestet !

Igaza volt Petikenek, fent volt a tolton a gep kb 7orat es utana nem villant..... a garazsba 9 fok volt, reggel megnezem a hajnali inditast....


Jobban is indul vagy esetleg változott valami?

Nekem is villan, holnap kicserélem az akksit.Van ithon 100Ah ás.

laci320d Elküldve: 2008-12-11 18:12 Akkumulátor

Tano írta: A 95Ah-s biztos belemegy, az enyémben akkora van. Gondolom még a 100-as is belefér. Szerintem inkább a rendelkezésre álló hely mérete lehet a korlátozó tényezõ.


Köszi 100 as van itthon majd megnézem.

laci320d Elküldve: 2008-12-11 16:28 Akkumulátor

Sziasztok!

320d be mekkora akksi a legnagyobb amit bele lehet tenni, anélkül hogy károsodna a generátor vagy bármi?

laci320d Elküldve: 2008-12-11 15:10 Érdekes hiba...:(

SoundkeY írta: Toltom az akksit, du. jelentek "villan-e"


Nekem is felvillanak.

laci320d Elküldve: 2008-12-08 19:49 Ajtónyítási Gondok!

jozso1985 írta: Foggalmam sincs hogyan kezdjek hozza a panel kiszedesere ami a kesztyutartoban van valahol mert annyi rohadt csavar van ott. Mar megvettem az uj releket. Talaltam ra embert aki kicsereli oket de a panelt nekem kell elvigyem hozza. Ha valaki tud egy parsorban segiteni, szivesen elvegeznek egy gyorstalpalo tanfolyamot hogy kiszedjem ezt a rohadt panelt. Elore is koszonom


Ha már szétkapod sztem te is kitudod cserélni a reléket nem nagy durr.

laci320d Elküldve: 2008-12-06 18:20 izzítógyertya

kempelen írta:
Neo78 írta: Szevasztok, nekem olyan problémám volt vagy egy hónapja, hogy reggel gyújtás után mintha valamelyik henger kihagyott volna 1-2 fordulatot és fura hangja volt. Elõször az izzotógyertyára gondoltam én is, de azzal nem volt baj. Azt mondták lehet üzemanyagprobléma is. Ez mostanra megszûnt, úgyhogy lehet hogy tényleg az volt... Na még annyi, hogy hidegen az alapjáratom egy picit szalad, vagyis 750-es fordulatról egy 10-15 mp után felmegy 850-re kb 2-3 mp-ig aztán vissza 750-re. Ezt eleinte addig csinálta, amig a hûtõfolyadék el nem érte az 50 fokot. Aztán megszûnt, most viszont még 50 felett is csinálja, szerintem egy olyan 60 fokig /nem tudom pontosan, mert még nem néztem meg a BC/. A fura az volt, hogy amint elérte az 50 fokot rögtön megszûnt az alapjárat szaladgálás. Másnak nincs ilyen észrevétele?


Pont emiatt voltak gondjaim nekem is. Csak azelsõ pár fordulat után csinálta hidegindítás után. Nekem izzítógyertya gonjaim voltak. A négybõl három szar volt. Csere után megszünt a probléma.


Ugyan ez volt nekem is, kicseréltem mind a 4 et és jó lett