laszlo0918 fórum hozzászólásai

laszlo0918 Elküldve: 2014-03-16 05:06 320d Motor

Szevasztok.Kezdem azt hinni hogy valami nincs rendben a kocsimmal vagy csak paranoiás vagyok nem tudom.A minap mentem egy 103 kw-os passat kombival ami 300kg-al nehezebb mint az én touringom és azt kell hogy mondjam sajnos én úgy éreztem hogy sokkal jobban húzott az a kocsi mint az enyém.1700 fordulattól meglódul elég rendesen. az enyémnél ilyet nem tapasztalok. menni megy 2000-nél húz elég jól de nem érzem azt mint abban a kocsiban hogy elkezd dolgozni a turbó rendesen.Ha valaki esetleg akinek 150 lovas kocsija van esetleg leírná hogy neki hogy megy azt megköszönném.ja és nem akarok passatot venni úgyhogy nem kell olyan duma hogy ha az jobban megy akkor vegyek olyat.

laszlo0918 Elküldve: 2014-02-07 19:15 Motortartó gumibak

Örömmel jelentem hogy meg ment a csere egyedül otthon.megspóroltam 10000 forintot.Akit érdekel esetleg írjon elmondom a tapasztalatot.De nagyvonalakban leírom ide is szóval kell egy akna a kezdőknek mint nekem is aki profi annak nem kell.utána leszedni a motortakarókat plusz kidobni a kabin filtert házastól és még azt az elválasztó falat ami utána van két csavarral.kiszedni a levegő szűrőt fentről nagyjából ennyi.alul leszedni a műanyag takarót az alumíniumot meg a jobb oldalon egy hőpajzs lemezt.Utána már hozzá férni a csavarokhoz racsnis kulcs plusz csuklóval a jobb felső egy kicsit necces de megment.a motort megemelni egy kis olaj emelővel emeltem meg erről vannak képeim is csak nem tudom hogy tudnám ide be rakni.De a lényeg az hogy a jobb oldalt a motor tartó ahogy fel van csavarozva a blokkra ott a csavar alá tettem az emelőt és szépen megemeltem nem kell 5 centit mint itt is írta valaki lassan addig kell emelni míg ki nem bukik.alsó vagy a felső csavar.A bal oldalt a motor meg a váltó összetételnél emeltem egy csavar alá tettem az emelőt.annyi esetleg hogy mikor az újat kell bebuktatni picit még rá kell emelni a motorra.

laszlo0918 Elküldve: 2014-02-04 18:11 Porlasztó

Köszi szépen

laszlo0918 Elküldve: 2014-02-04 17:45 Porlasztó

Heló mindenki.Tudtok Győr Komárom környékén porlasztó javító műhelyt akik megbízhatóan jól dolgoznak a porlasztók nem bmw-be valók de ez szerintem mindegy.

laszlo0918 Elküldve: 2014-02-03 20:16 Turbo

ZoleeSRB írta:
laszlo0918 írta: Sziasztok.Olyan hangja van a turbómnak mint ha egy mentőautó követne nézegettem már a csövezést a szívó oldalon de nem találok semmi hibáját.kipufogó oldalt még nem néztem de hamarosan sort kerítek rá.Szóval az érdekesség még az hogy ha reggel beindítom és ha szép lassan folyamatosan nyomom a gázt nem csinálja vagy nem olyan hangosan de legalább is bentről nem hallani a jelenség amúgy olyan 1300 as fordulat körül kezdődik itt a leghangosabb de utána csendesedik melegen megint csendesebb.valaki valami ötlet?


Amit előtted írtak meg belinkeltek videót elolvastad meg megnézted???

Látom még hozzá is szóltál,szóval ha ilyen akkor teljesen normális.



Csak az a hézag hogy ezt nekem nemrég kezdte azelőtt nem csinálta.Ma néztem a geometriát behúz a szelep mikor beindítom csak azt nem tudom mennyire kéne neki kiengedni ha emelkedik a fordulat mert nekem csak pár mm-t enged vissza ha pörgetem a motort a szelepet megcseréltem az egr ével.

laszlo0918 Elküldve: 2014-02-03 07:37 Turbo

Sziasztok.Olyan hangja van a turbómnak mint ha egy mentőautó követne nézegettem már a csövezést a szívó oldalon de nem találok semmi hibáját.kipufogó oldalt még nem néztem de hamarosan sort kerítek rá.Szóval az érdekesség még az hogy ha reggel beindítom és ha szép lassan folyamatosan nyomom a gázt nem csinálja vagy nem olyan hangosan de legalább is bentről nem hallani a jelenség amúgy olyan 1300 as fordulat körül kezdődik itt a leghangosabb de utána csendesedik melegen megint csendesebb.valaki valami ötlet?

laszlo0918 Elküldve: 2014-02-03 07:36 320d Motor

Sziasztok gondoltam megírom ide is meg turbós témához is.Olyan hangja van a turbómnak mint ha egy mentőautó követne nézegettem már a csövezést a szívó oldalon de nem találok semmi hibáját.kipufogó oldalt még nem néztem de hamarosan sort kerítek rá.Szóval az érdekesség még az hogy ha reggel beindítom és ha szép lassan folyamatosan nyomom a gázt nem csinálja vagy nem olyan hangosan de legalább is bentről nem hallani a jelenség amúgy olyan 1300 as fordulat körül kezdődik itt a leghangosabb de utána csendesedik melegen megint csendesebb.valaki valami ötlet?

laszlo0918 Elküldve: 2014-02-02 13:38 Motortartó gumibak

Lacinak igaza van három fajta van csak én néztem el a számokat.kösz még egyszer Laci

laszlo0918 Elküldve: 2014-01-31 22:25 Motortartó gumibak

Heló mindenki ma megkaptam a motortartó bakokat lemförder lett.Az volna a kérdés hogy ugyebár van jobbos balos akkor hogy lehet hogy teljesen egyformák amiket kaptam.A dobozokon a számok úgy vannak ahogy kikerestük neten hogy melyik a jobbos és melyik a balos 2982301 és 2495601 a számok.Valaki esetleg találkozott ezzel vagy két egyformát kaptam más más dobozban? miről lehet felismerni a bakot hogy originál lemförder e?a dobozt leszámítva.

laszlo0918 Elküldve: 2014-01-25 05:06 Turbo

SP_323i írta:
tucsok írta:
nolan74 írta:
csabika0810 írta: sziasztok!
Felújitattam a turbót és vissza lett szerelve, de azóta ha elinditom és hideg állapotba ilyen hangja van a turbónak! kb 1200-1800as fordulatig!
https://www.youtube.com/watch?v=Xej4McUOg4M

ha bemelegszik a motor akkor viszont nincs hangja!
mitől lehet ez?
tömités készlet az nem lett cserélve rajta, mert jó állapotú volt még!


Nekem is ugyan ez a hang van, 1 éve újították fel. Igaz hogy én a katalizátort is kivettem belőle de azóta semmi baja. Szerintem ez természetes hang.


Szia nekem is kb 1 éve volt felrakva uj turbo es ugyanez a hang jon a motortol


Hali!

Ismerős hang
Eleve felújítottal vettem a kocsit. Azóta 130ekm ment bele és semmi baja a turbónak. Igaz vigyázok rá ahogy kell.
Viszont nem tudom, hogy mi köze a kettőnek 1máshoz, de amióta rendbe lettek téve a porlasztó csúcsok, azóta nem fütyül a turbó. Addig az utastérben is lehetett hallani, most meg semmi




Nekem is van ez a hang olyan mint a mentő autó hang bent is hallani hidegen jobban melegen nem annyira.Nekem ezt csak nemrég kezdte csinálni.

laszlo0918 Elküldve: 2014-01-12 06:34 Szívócsonk-pillangószelep




[/quote]

Én a hengerfejnél (szelepeknél) úgy szedtem ki, hogy a szelepzárásig forgattam a motort, ipari porszívó (folyadékot is szívjon) szűkítővel, műanyagkés (reptéri), ecset, gázolaj. A motort minden henger tisztításánál szelepzárásra kell forgatni. [/quote]




Hogy tudod kontrollálni a szelepet hogy zárva e van?










laszlo0918 Elküldve: 2014-01-11 20:05 Szívócsonk-pillangószelep

[quote="GRM"]Sziasztok!
Én nemrég takarítottam ki a szívósort + egr szelepet.
A szívósor egr szelep felőli részét egy alulemezzel lezártam, így felfordítva színültig lehet önteni. Éjszaka ázott gázolajban, nappal vakartam. Sima áztatással meg mosogatással nem jön ki a szutyi belőle. Egy erősebb szőrű üvegmosó kefét befogtam az aksis fúróba úgy sikáltam. Ahol hozzáfértem egy ellapított végű rézpálcával kapargattam. Két nap így is ráment a takarításra.








[/quote

Látom neked komoly felszerelésed van nekem sajna nincs ilyen mosó asztalom igazából a gőzborotva plusz brigéciol nekem is szépen kiszedte csak az egr felől ha benyúlsz az ujjaddal van egy hajlat ott maradt sok szutyok nekem máshol nem vagy elhanyagolható. de ha belenézel a hengerfejbe mennyi van ott is ha egy kicsi marad a szívósorban az semmi szerintem.A hengerfejből meg nem tudom hogy lehetne kiszedni hogy ne essenek be darabkák a szelepekhez.

laszlo0918 Elküldve: 2014-01-11 19:56 Szívócsonk-pillangószelep

plexi75 írta: Üdv mindenkinek !

Most regisztráltam mivel láttam hogy nem tudjátok kitakarítani a szívócsonkot!
ha nincs gőzborotvátok menyetek el a legközelebbi vegyi árú boltba és hideg zsíroldót vegyetek olyat amit anyuka használ a sütő tisztítására!! szereld le a szívó csonkot és mehet az áztatás !! vigyáz húzz kesztyűt mert leviszi az ujjlenyomatodat!!! persze ha van gőzborotva akkor 2-szer elég ha nincs többször kell megismételni de ki viszi!! de igazából ha tudsz szerezni marószódát és töményen bekevered és beleteszed áztatni akkor lesz tökéletes!! további jó mosogatást!!!



Köszi az infókat majd legközelebb kipróbálom bár mondjuk a hideg zsíroldót próbáltam de nem egy főnyeremény lehet rossz márkát választottam.

laszlo0918 Elküldve: 2014-01-10 10:04 Szívócsonk-pillangószelep



emiatt aggódom én is
eleve a ki-be rakása is idő, és még áztatni, meg maceráskodni vele ...
Mondjuk arra is gondoltam, hogy a felfogatási pontokhoz csinálok egy vaslapot és felcsavarozom rá, hogy lezárja a hengerfej felöli járatokat aztán meg bele az oldószer csapágygolyókkal az EGR oldaláról, csak hogy legen mechanikai tisztítás is odabent, ne csak vegyszeres
de lehet, hogy egyszerűbb venni egy cseredarabot és évente átrakni a kitisztított szívórészt [/quote]

Hát én leállítottam pár napra az ünnepek közt és úgy csinálgattam nem érdemes kapkodni.Ha tudsz gőzborotvát szerezni nem lesz gond nekem azzal volt a gond hogy azt nehezen tudtam szerezni

laszlo0918 Elküldve: 2014-01-09 22:37 Szívócsonk-pillangószelep

YELLOW írta:
SP_323i írta:
OK!
Az üvegtisztító kefe nekem is a fejemben van
Én EGR tisztítóra gondoltam meg gőzborotvára.
A brigéciolban csalódram legutóbb. Régebben jobb volt az a cucc...



brigécből van két féle legalább, egy vizes alapú, meg benzines alapú asszem. jó a vizes is, csak inkább áztatni célszerű. sokáig.


Nekem benzines alapú volt áztattam is szerintem eleget utána forró vizes borotva de bizony a a hajlatokban maradt rendesen a szutyokból.