medveborke fórum hozzászólásai

medveborke Elküldve: 2013-01-31 19:38 316 1.6 motor

YELLOW írta:
medveborke írta:
YELLOW írta:
medveborke írta: 2001-es e46 316i-nél mekkora a "tökéletes"-hez közeli alapjárat?


700-850 között jó szokott lenni.


nekem 800, szóval jó. Köszi!!

Viszont egy másik kérdésem is volna... Indításkor felugrik 1100-ra, marad kb 1-1,5 másodpercet, majd lemegy kb 600 körülire egy pillanatra (picit be is rezonál) és beáll 800-ra. Jól gondolom, hogy ez nem normális viselkedés?

Szerk.: A rezonálás hideg motornál jön elő


ugye amikor indítasz logikus, hogy többet pörög egy pillanatig. viszont hideg motornál is gáz. ez hiba, mintha nem fogná mega fordulatot az alapjárati motor. esetleg húzd le a légtömegmérő csatiját, akkor csinálja-e. valamikor ez a hiba.



Ránézek majd mindenképp holnap, köszi!

medveborke Elküldve: 2013-01-31 18:45 316 1.6 motor

YELLOW írta:
medveborke írta: 2001-es e46 316i-nél mekkora a "tökéletes"-hez közeli alapjárat?


700-850 között jó szokott lenni.


nekem 800, szóval jó. Köszi!!

Viszont egy másik kérdésem is volna... Indításkor felugrik 1100-ra, marad kb 1-1,5 másodpercet, majd lemegy kb 600 körülire egy pillanatra (picit be is rezonál) és beáll 800-ra. Jól gondolom, hogy ez nem normális viselkedés?

Szerk.: A rezonálás hideg motornál jön elő

medveborke Elküldve: 2013-01-31 18:25 316 1.6 motor

2001-es e46 316i-nél mekkora a "tökéletes"-hez közeli alapjárat?

medveborke Elküldve: 2013-01-16 17:52 Kipufogó

negativ0001 írta:
medveborke írta: Ha feldobnék egy ilyet a kocsira, valamennyivel "ércesebb" lenne a hangja?


Ott irja, hogy 2.5L-nel nagyobb motorra kell szerelni.... a tied 1.9L, nem?



Végülis, csak a szemem szúrta ki .... És tudnátok ajánlani valami "esztétikus" kipufogó dobot/véget 316i-re? A gyári nem igazán tetszik, sokat dobna rajta.

medveborke Elküldve: 2013-01-16 17:31 Kipufogó

Ha feldobnék egy ilyet a kocsira, valamennyivel "ércesebb" lenne a hangja?

medveborke Elküldve: 2013-01-14 19:17 Mi lehet a baj?

anubisz írta:
medveborke írta:
anubisz írta:
medveborke írta: Sziasztok!

Lenne egy kérdésem. Ha nagyon hideg van (pl hajnali 4-kor eléggé cidri van), előfordul, hogy elég nehezen indul a kocsi... kulcs fordít, próbálkozik, és ha adok egy pici gázfröccsöt beindul és szépen beáll alapjáratra!

Nem tetszik ez a gázfröccsös megoldás, nem túl biztató. Idáig 2-szer fordult elő.

Mire kellene gyanakodnom?

Köszi!!


Elsősorban üzemanyag pumpa, ugyan ez volt nekem is, most már -10 ben is pöccre indul, persze mérget ne vegyél rá, azért lehet más gond is.

Mérjetek üzemanyagnyomást, és hagyjátok rajta a műszert egy darabig,leállítás után, ha ejti a nyomást, kuka. nekem 3 bár ról 3 óra alatt 1,5 ejtett vissza. Reggelre mire mentem volna már levegős lett a rendszer,teljesen elmegy a nyomás, nekem is ha oda pöccintettem a gázra akkor egyből röffent, de gáz nélkül nem szerette, és hidegben 5,6 fok alatt már csinálta, még nem is kellett minusz.


Gyanítom, hogy ez lesz a probléma forrása. Köszi a segítséget!
Hétvégén rámérünk, aztán meglátjuk mi lesz.

Üdv


azért csak óvatosan, egy új AC 40,50 ezer, nehogy hiába legyen a csere, de beledobhatsz bontottat is próbaképpen, mégse 50 ezret dobsz ki az ablakon, ha mégse az a gond.


Persze, ránézünk előtte néhány dologra, feleslegesen nem akarom dobálni a pénzt, de legalább van mire gyanakodni...igaz nem örülök neki, de ez van

medveborke Elküldve: 2013-01-14 18:56 Mi lehet a baj?

anubisz írta:
medveborke írta: Sziasztok!

Lenne egy kérdésem. Ha nagyon hideg van (pl hajnali 4-kor eléggé cidri van), előfordul, hogy elég nehezen indul a kocsi... kulcs fordít, próbálkozik, és ha adok egy pici gázfröccsöt beindul és szépen beáll alapjáratra!

Nem tetszik ez a gázfröccsös megoldás, nem túl biztató. Idáig 2-szer fordult elő.

Mire kellene gyanakodnom?

Köszi!!


Elsősorban üzemanyag pumpa, ugyan ez volt nekem is, most már -10 ben is pöccre indul, persze mérget ne vegyél rá, azért lehet más gond is.

Mérjetek üzemanyagnyomást, és hagyjátok rajta a műszert egy darabig,leállítás után, ha ejti a nyomást, kuka. nekem 3 bár ról 3 óra alatt 1,5 ejtett vissza. Reggelre mire mentem volna már levegős lett a rendszer,teljesen elmegy a nyomás, nekem is ha oda pöccintettem a gázra akkor egyből röffent, de gáz nélkül nem szerette, és hidegben 5,6 fok alatt már csinálta, még nem is kellett minusz.


Gyanítom, hogy ez lesz a probléma forrása. Köszi a segítséget!
Hétvégén rámérünk, aztán meglátjuk mi lesz.

Üdv

medveborke Elküldve: 2013-01-14 18:25 Mi lehet a baj?

Sziasztok!

Lenne egy kérdésem. Ha nagyon hideg van (pl hajnali 4-kor eléggé cidri van), előfordul, hogy elég nehezen indul a kocsi... kulcs fordít, próbálkozik, és ha adok egy pici gázfröccsöt beindul és szépen beáll alapjáratra!

Nem tetszik ez a gázfröccsös megoldás, nem túl biztató. Idáig 2-szer fordult elő.

Mire kellene gyanakodnom?

Köszi!!

medveborke Elküldve: 2012-12-27 14:48 Mi lehet a baj?

Sziasztok!

Vasárnap volt egy bazi nagy ónos eső áradat a környéken (gondolom más is tapasztalta... ) és azóta "szorul" a gázpedálom.
Nem bírok kis gázt adni neki, mert úgymond "ki kell roppantani" 10-ből 9-szer, mert akad!

Iszonyat zavaró. Ötlet esetleg amivel meg tudnám oldani a problémát? Szilikon spray? Vagy rugó csere?

Köszönöm!!

medveborke Elküldve: 2012-12-24 10:58 Boldog Karácsonyt

medveborke Elküldve: 2012-12-17 10:18 Társalgó

Köszi az infót!

medveborke Elküldve: 2012-12-16 17:50 Társalgó

Sziasztok!
Ma vettem észre (totál véletlen "belenyultam" a tutiba), hogy a légszűrőnél lévő gumicsonk eltörött... Gyanítom, hogy még az előző tulajnál, de mind1 is. Valaki tudna nekem mondani egy cikkszámot? Illetve, hogy bontottan mennyibe fáj ezt kicserélnem? (+ ha van valakinek eladó, az király volna )



medveborke Elküldve: 2012-12-15 15:12 Vicces :)

link 0:12-nél

medveborke Elküldve: 2012-12-08 14:09 Motorolaj

YELLOW írta:
anubisz írta:
medveborke írta: 316i-be BMW 5W-40 SuperPower Longlife-98 mehet ugye? Illetve mennyi az az ajánlott csereciklus amikor már érdemes cserélni? (hallottam már 30.000-et is ... csúnya volna) gondolom 12.000 az korrekt időtartam


Láttál már csak 20 ezres olajat a benzinesnél? Korom fekete, mint egy dieselbe 5 nap után képzeld 30 ezernél


legalább Longlife-01-et tegyél bele.

anubisz: dehogy koromfekete max annak látod. én most szerintem olyan 8-9ezer környékén járok az olajjal és a minap néztem papírra kiraktam a nívót, és barna. persze valami fekete kormok vannak benne, kell is lenni, eleve az szinezi el az olajat, de az lebeg a tetején. nekem megvan a múltkor leresztett olajam átlátszó vödörben. napfény mellett átnézel rajta és látszik miylen színe van. 12ezret ment azt hiszem. a dízel biztos hamarabb fekete.... de benyásnál nem ok akkor valami.


Okés, köszi!!!

medveborke Elküldve: 2012-12-08 00:45 Motorolaj

316i-be BMW 5W-40 SuperPower Longlife-98 mehet ugye? Illetve mennyi az az ajánlott csereciklus amikor már érdemes cserélni? (hallottam már 30.000-et is ... csúnya volna) gondolom 12.000 az korrekt időtartam