szotakdavid fórum hozzászólásai

szotakdavid Elküldve: 2015-01-14 17:19 bc gomb és ablakemelõ gomb

siposattila írta: Sziasztok.E46 320I 1999 kicserélték az irányjelző kapcsolót,azóta at ujj kapcsolón a bc funkció nem müködik!!A segitségeteket kérem!Nemtudna valaki segiten?


Ha előtte volt Bc-d és index kar csere után nem működik az új karral a funkció valószínű h hibás az indexkar,Műszeregységet nem cseréltetek??

szotakdavid Elküldve: 2015-01-10 21:34 Társalgó

Robinson írta:
pityke76 írta: Sziasztok.Kérlek segítsetek.Olyan problémám van,hogy van egy 1999 es 320D-m,és valamiért nem megy.A fordulatszámmérőm max 3000 ig megy fel,kettesben 20,hármasban lassan max 50 km/h,hiába is padlóznám.Amotor pöccre indul,szűrők olaj vadi új,turbó működik-ne,de elmegy valahol a turbónyomásom is.Szervízben voltam vele (nem BMW)és átnézték,mindent rendben találtak,azt mondták nem tudják mi okozhatja.Kérlek segítsetek ha van valaki akinek már volt ilyen mitől van ez????Köszönöm.

Senkinek semmi???


az elég fura, hogy szervizben nem tudták. vized nem melegszik, ha mész vele?


Normàlis diagnosztika elsőnek.

szotakdavid Elküldve: 2015-01-07 04:55 Mi lehet a baj?

Zolee01 írta:
lela írta:
Zolee01 írta: Sziasztok. Az autó 2006-os e91 320D. A következő kérdéseim lennének:
- Indításnál mikor megnyomom a START-gombot bejön az izzítás jelző ikon 1-2mp és utána indít csak, és utána 1-2 mp-ig dadog, mintha le akarna fulladni. Teljesen random +2-től -10 fokig, pár hete kezdte.
- Gyújtás ráadás után mi az a hangos csipogás??? (videón )
Csináltam videót is, hogy könnyebb legyen a dolog:

https://www.youtube.com/watch?v=_5b2-B3pOwA




A sípolást azt mmióta csinálja? Nem amióta 0c közelébe ment a külső hőmérséklet? Mert az enyém is sípol gyújtásráadás után, amikor hideg van.Az alapjárat valószínű izzításprobléma.


Nem, már azt nagyon régóta csinálja.


Nyíregyhàzàn vidd el Nagy Mikihez. 1stAuto kft debreceni út.

szotakdavid Elküldve: 2015-01-04 19:50 Társalgó

bmw320d4 írta:


Te ezt nem értheted...

szotakdavid Elküldve: 2015-01-04 19:34 Mi lehet a baj?

bmw320d4 írta:
pj10 írta: Sziasztok, segítene valaki, egyik pillanatról a másikra, miközben be akartam indítani az autót(e46 316i, N42-es motor), és rángatni kezdett, összevissza ugrált az alapjárat. Megnéztük kábellel, és azt a hibakódot írja, hogy vezérműtengely jeladó hiba...találkozott valaki ilyesmivel?


Én igen.


Én is.

ui.: gondolom a "kábel" nem írta ki melyik vez.tengely jeladó szar..


szotakdavid Elküldve: 2015-01-04 19:14 Társalgó

hugi írta: Sziasztok!

remélem valaki tud nekem tanácsot adni!Van egy fiat bravam. Nem indul csak gáz adással aztán 500-as fordulatszámon morog állított rajta a szerelő és mostmár ha meleg a motor indu és 1000-es fordulatszám van de hidegen ugyan az mint volt!Azt mondta a szerelő szervóféket kell cserélni és mivel külföldön vagyok félek,h csak le akarnak húzni mert olyan összeget mondtak,h ketté állt a fülem,de ez még semmi pár nap mulva lett még egy baja 1500 és 2000-es fordulatszámnál el kezd rángatni meg nehezen gyorsul de utána megy szépen és néha püfögő hang jön a motortérből na erre azt mondták nemtudják mi ez át kell nézni és most ott a kocsim.Valaki esetleg tudja mi a baj és mit csináljak,hogy hazajussak vele?


Tudnám Őket ajánlani!

szotakdavid Elküldve: 2015-01-04 19:11 Porlasztó

bmw320d4 írta:
szotakdavid írta:

az utolsó henger mindig szopós,célszerszám szükséges,néha még azzal is nehéz.


Ez az?



Tegnap rendeltem egy ilyet is mert ilyenem még nem volt..

szotakdavid Elküldve: 2015-01-04 12:38 Autóvásárlás

Piramist Fejezzétek be létszíves!!!

szotakdavid Elküldve: 2015-01-04 12:34 Porlasztó

lela írta:
laszlo0918 írta: Helo srácok vsn itt olyan aki szedett már ki porlasztót saját kezüleg?kell hozzá valami speckós szerszám.C.R porlasztóra gondolok.


Ez engem is érdekelne.Elvileg vmilyen célszerszám kell hozzá.
Van ilyen porlasztókihúzó kalapács is, de annyira sztem nem az nem profi, ráadásul a belső porlasztóhoz nem férsz vele oda, csak ha lekötöd a géptető zsanérjait és feljebb hajtod.


az utolsó henger mindig szopós,célszerszám szükséges,néha még azzal is nehéz.

szotakdavid Elküldve: 2015-01-03 10:22 320d Motor

toki24 írta:
bmw320d4 írta:
flenfer írta:
toki24 írta: Mit szóltok a kis 20D 136 lovast megéri chipeltetni?!

Mennyire érdemes?

Miki szerinted pl hosszabb ideig lehet ugy használni normálisan a gépest problémák nélkül ? Multkor kiprobáltam egy 20d-t chip volt benne elég megnyerő volt,de én valahogy félek tőle.

Jó a kérdés, ez engem is érdekel!



Nem javaslom.


Ha nem javaslod,akkor nem lesz benne chip elhiszem neked

Viszont van ilyen szoftverfrissítés enyémen lehet, illetve annak mi a célja pontosan?
Megtudom nézni én itthon,hogy milyen szoft van rajta? Autocom van kéznél semmi más .
Köszönöm.


Vidd le Mikihez megnézi a szoft szàmot és ha kell dob egy frissítést is.
Autocomot felejtsd el!

szotakdavid Elküldve: 2015-01-02 21:56 Akkumulátor

bmw320d4 írta:
pcash írta:
Indításgátló nincs benne. Elsőnek próbálok majd egy bikázást. Ha az nem akkor tényleg önindító.


Hmm.



szotakdavid Elküldve: 2015-01-01 13:15 Termosztát

dzsoki írta: Boldog új évet fórumtársak!
Csodásan indul az év, nem melegszik a szekér.
Ha nagy nehezen eléri az üzemi hőt, akkor is visszahűl ebben a rohadás hidegben amint elhagyom a várost.
megnéztem hideg motornál indítás után nagyon hamar langyos a hűtő felé vezető csövem úgyhogy a termosztátnak off!
Van valakinek használható ötlete, hogy honnan tudnék elfogadható áron szerezni?
Esetleg egy két márkatapasztalat, hogy milyet lenne érdemes belerakni?!
Előre is köszönöm!


Behr csak ezt vagy gyárit.

szotakdavid Elküldve: 2015-01-01 12:36 Szívócsonk-pillangószelep

jamo írta:
jons írta:
jamo írta: Üdv!


Ezt a 100ezres futást én nem tartom reálisnak, hiszen az évente csak 10k km, de akár igaz is lehet nem hinném, hogy számít.
Pillangók mehetnek a levesbe, zöldkártyán is átmegy nem lesz gond.
A leállós dolog izzítógyertya gondnak tűnik így elsőre.
A fogyasztás reálisnak tűnik. Bár ki kéne vinni egy kicsit autópályára tartósan 3-3,5 ezres fordulaton menni vele, tisztulni fog és jobban harap. (Persze pillangó kiszedés után.)
Én ezt egy nettó marhaságnak tartottam, de a mostani autómmal ezt kellett eljátszani.
Javaslom Szoták Dávidot felkeresni Dunakeszin, amennyiben közel vagy hozzá. Műszeres diagnosztika és javítás terén igen profi.


Köszönöm a választ! Én is gondolkodtam ezen a meghajtáson volt már nekem is ilyen tapasztalatom csak még nem jutottam el odáig. Szakmám szerint szerelő vagyok, igaz már 15éve nem ez a fő profilom de amennyi gépen volt-van mindet magamnak javítom. Volt munkahelyemen van hibakódkiolvasó rá is tettük nem jelzett semmit. compjuterébe az eddig elfogyasztott össz üzemanyag és a benne lévő kilométer is jól jön ki átlagfogyasztásilag 8liter körül van. Nem tudom ezek mennyire buherálható adatok. Izzítógyertyákat kikellene jeleznie hibakóddal? Könnyen lehet hogy az a baj mert ha nem várok izzítást hanem egyből indítok akkor se indul "nehezebben". Nah újévbe kidobálom a pillangókat belőle meg ránézek az izzítógyertyákra és okosabbak leszünk.


Javasolnám a gyári diagot,nem az univerzális programokat,izzitás és a porlasztók vizsgálatát.

szotakdavid Elküldve: 2015-01-01 12:27 Társalgó

Boldog Új Évet Mindenkinek!



Dávid

szotakdavid Elküldve: 2014-12-24 05:08 Tisztelt Szakik! Segítséget szeretnék kérni!

szalontai01 írta: sziasztok!mèg uj vagyok itt de sajnos nagy gondom van es ezert szeretnek segitsseget kerni .Nekem egy e34 van 5.25i ès a futesem egyik naprol a masikra elkezdet zörögni mintha a fuvo motorba beleerne vmi.abban tudnatok segiteni hogy ilyenkor az egesz muszerfalat lekell bontni?vagy van lehetoseg vhogy hozza jutni teljes bontas nelkul?valakinek nem lenne bontasi rajza vagy tudnatok cimet mondani ahonnan letudom tolteni!!!köszönöm


Tűzfalnàl kell bontani,motortér felé jön ki.