szotakdavid fórum hozzászólásai

szotakdavid Elküldve: 2015-08-31 19:29 kettõstömegü lendkerék

SirToma írta: Sziasztok.

Szeretném cseréltetni a kuplung-omat, kettőstömegűvel együtt.
Luk vagy Sachs-t ajánljátok?

Köszi:Toma


Luk

szotakdavid Elküldve: 2015-08-27 03:43 320d Motor

papamaci199 írta:
szotakdavid írta:
papamaci199 írta:
toki24 írta:
papamaci199 írta: Sziasztok!

Valószínű adagoló hibás az autóm 2000-es évjáratú 320d.
A kérdésem az lenne hogy az adagoló mekkora nyomással dolgozik normál esetben alapjáraton valamint fordulaton? Jelenleg 1 bar-t mértünk órával alapjáraton és 1,5-öt fordulaton az autó szépen jár alapjáraton.


Hali!

Megkérdezhetem mi a jelenség?


a tünet az hogy 3. 4. 5. ben gázadás után picivel megtorpan az autó majd újra életre kel. Vákuumcsöveket lecseréltem,egr kitakarítva szívósor kitakarítva turbószabályzó szelep lemérve, túrbó leszedve kitakarítva, cooler csövek átvizsgálva nem lyukasak, már szinte mindent átnéztem amit itt a fórumon olvastam. Diag azt mutatta hogy az előtöltésem -15fok a -3,5 és 0,5 helyett. lemértük órával és 1 bár alapjáraton a nyomás az adagoló kimeneti ágán. ma jön egy új nyomástartó szelep mivel a mostani 0,5 bárnál már nyit bízom benne hogy az lesz a ludas.


-15el be se indulna!!! Egyébként meg az előtöltés szabàlyzószelep beragadt lassan meghal az elektronika és vége az adagolónak!!!


Ma mentünk vele élő diaggal és menet közben volt egy olyan fül hogy kért befecskendezési érték és az alapjáraton -1fok volt fordulaton kb 13 fokig ment fel viszont a mért érték 0-a volt végig, ebben az adagolóban van egyáltalán jeladó vagy nem működik vagy esetleg más által számítja ki??


Leírtam mi a hibàja az adagolódnak!! Gondolom valami univerzàlis fos géppel néztétek mert még mindig nem jók az értékek amiket írsz!!! Jeladós porlasztóból és a f.tengelyből szàmol.

szotakdavid Elküldve: 2015-08-26 04:43 320d Motor

papamaci199 írta:
toki24 írta:
papamaci199 írta: Sziasztok!

Valószínű adagoló hibás az autóm 2000-es évjáratú 320d.
A kérdésem az lenne hogy az adagoló mekkora nyomással dolgozik normál esetben alapjáraton valamint fordulaton? Jelenleg 1 bar-t mértünk órával alapjáraton és 1,5-öt fordulaton az autó szépen jár alapjáraton.


Hali!

Megkérdezhetem mi a jelenség?


a tünet az hogy 3. 4. 5. ben gázadás után picivel megtorpan az autó majd újra életre kel. Vákuumcsöveket lecseréltem,egr kitakarítva szívósor kitakarítva turbószabályzó szelep lemérve, túrbó leszedve kitakarítva, cooler csövek átvizsgálva nem lyukasak, már szinte mindent átnéztem amit itt a fórumon olvastam. Diag azt mutatta hogy az előtöltésem -15fok a -3,5 és 0,5 helyett. lemértük órával és 1 bár alapjáraton a nyomás az adagoló kimeneti ágán. ma jön egy új nyomástartó szelep mivel a mostani 0,5 bárnál már nyit bízom benne hogy az lesz a ludas.


-15el be se indulna!!! Egyébként meg az előtöltés szabàlyzószelep beragadt lassan meghal az elektronika és vége az adagolónak!!!

szotakdavid Elküldve: 2015-08-26 04:32 Adagoló

papamaci199 írta: Sziasztok!

Valaki tudja esetleg hol tudom megmérni az előtöltés nagyságát és annak mennyinek kell lennie? VP44-es adagoló van rajta.


Gyàri programmal lehet megnézni. Meleg motornàl 1.5 és 3 fok között a jó.

Dunakeszin megtudom nézni Neked.

szotakdavid Elküldve: 2015-08-22 09:57 Vezérműlánc

lecskov írta: Sziasztok! 320d -m van, 2012 -es évj.163 LE
Touring. 150 ezer km. Kell attól tartanom, hogy a vezérműláncnak baja lehet? Nézessem meg vagy ez a széria már nem tartozik a "problémások" közé?
Köszönöm előre is!


Nem tartozik a problémàsok közé.

szotakdavid Elküldve: 2015-08-11 19:38 Autómata váltó hibakód

PIRAMIST FEJEZZÉTEK BE!

Váltó olajból csak is Gyárit!

A problémát több mint valószínű nem fogja megoldani,de meg lehet próbálni.

szotakdavid Elküldve: 2015-08-10 20:58 Hibakód

nagyiii írta:
Tano írta:
nagyiii írta: Köszönöm.
És azt,honnan veszem észre hogy működik-e vagy sem?


Diaggal és vizuális ellenőrzéssel megnézhető hogy működik-e.
"Fenékkel" szerintem nem veszed észre mikor megváltozik a szívócsőhossz.


Oké köszi, rákötöm gépre.


Motorvezérlő szabályozza. Lehúzott csatival is betudja szívni a motor

szotakdavid Elküldve: 2015-08-10 20:54 Autómata váltó hibakód

nagyiii írta:
nagyiii írta:
szotakdavid írta:
nagyiii írta:
YELLOW írta:
nagyiii írta: Hi.
Pár napja vettem észre,hogy a váltó lejtőnek lefele,motorféknél 1000 és 1500-as fordulat közt ugrál. Mi baja lehet,vagy ez normális?
Előre is köszönöm a segítségeteket.


oda vissza váltogat a váltó. nem tudom normális-e ez így, igazából megmagyarázni meg tudnám de nem kéne ilyennek lennie szerintem. lehet egy váltó szoftver frissítés ráférne.



Az talán nem is olyan nagy gond,menyibe kerül egy szoftver frissítés és hol tudom megcsináltatni?


Tempomat 1600-1800as fordulatnàl is ugràl?


Nincs tempomat,de szerintem ott már nem ugrál.de még megfigyelem.


1600-as fordulatnál is csinálja,1600-ró kb 1750 ig ugrál fel, kb fél centit és egyre lejjebb ahogy lassul a motorféknél.


Szoftver frissítést elsőnek ha nem múlik el, Wandler hiba!

szotakdavid Elküldve: 2015-08-09 21:10 Autómata váltó hibakód

nagyiii írta:
YELLOW írta:
nagyiii írta: Hi.
Pár napja vettem észre,hogy a váltó lejtőnek lefele,motorféknél 1000 és 1500-as fordulat közt ugrál. Mi baja lehet,vagy ez normális?
Előre is köszönöm a segítségeteket.


oda vissza váltogat a váltó. nem tudom normális-e ez így, igazából megmagyarázni meg tudnám de nem kéne ilyennek lennie szerintem. lehet egy váltó szoftver frissítés ráférne.



Az talán nem is olyan nagy gond,menyibe kerül egy szoftver frissítés és hol tudom megcsináltatni?


Tempomat 1600-1800as fordulatnàl is ugràl?

szotakdavid Elküldve: 2015-08-09 21:04 Izzítás vezérlõ

nagyiii írta:
nagyiii írta:
Tano írta:
nagyiii írta: Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni, egy E91 320d-m van 2006-es évjáratú
Az izzító reléjét hol keressem,mind a négy gyertyára hibát ír ki gondolom az a ludas.
Előre is köszönöm.


Hi!
A motorblokk bal oldalán találod.


Hi!
Köszönöm.


Kiszerelni honnan érdemes felülről vagy alulról,menyire kell szétbontani,hogy hozzáférjek?


Egyik csavar fentről màsik lentről pici kéz kell ami befér oda.

szotakdavid Elküldve: 2015-08-09 20:59 kettõstömegü lendkerék

kzste írta:
szotakdavid írta:
kzste írta: Sziasztok!
Van esetleg valakinek tapasztalata a kuplungmester.hu oldallal? Megbízhatóak? Csak mert nagyon jó árajánlatot kaptam tőlük lendkerékre és kuplungszettre.


Volt vele probléma nem egy.Garancia kb nulla.


Probléma alatt mit értesz? Hibás, esetleg rossz minőségű alkatrészt adnak?


Hibàs volt ,gyorsan tönkre ment.

szotakdavid Elküldve: 2015-08-08 05:45 kettõstömegü lendkerék

kzste írta: Sziasztok!
Van esetleg valakinek tapasztalata a kuplungmester.hu oldallal? Megbízhatóak? Csak mert nagyon jó árajánlatot kaptam tőlük lendkerékre és kuplungszettre.


Volt vele probléma nem egy.Garancia kb nulla.

szotakdavid Elküldve: 2015-08-05 20:39 lámpa

jamborj írta:
Beszarás...ennyi minden van ebbe...
Kellene egy magyarnyelvű kézikönyv, néztem azt a topicot, ott azt tanácsolta valaki, hogy lehet a BMW Magyarországtól....kértem is, de a válaszban az állt nem tudnak már küldeni...egyébként lemezen küldték volna...esetleg van ilyen valakinek?


bmwfanatics.hu---> letöltések

szotakdavid Elküldve: 2015-08-05 20:38 lámpa

YELLOW írta:
szotakdavid írta:
Bero írta:
YELLOW írta:
jamborj írta:
YELLOW írta:
jamborj írta: Sziasztok!
2001-es E46 jobb oldalt első ködlámpa kábele egybe van bandázsozva a kürt kábelével, plusz még egy kéteres kábel is hozzá van...de ezt nem tudom hová való, volt rajta csati is de leszakadt amire hazaértem(akkor vettem az autót)
tudja valaki hogy hová mehetett ez a kábel?:


talán van több szólamú kürt, lehet annak a csataija. esetleg a riasztóé???

Riasztó nincs benne, a kürt szépen szól...



nincs riasztó? lehet azért lóg üresen a csati... a duda meg attól szól csak rémlik valami dupla kürtös verzió.


Ha jól tudom,az a ''fagyás érzékelő'' a pontos nevét nem tudom. a jobb első dobbetétben van egy kör alakú kis érzékelő,ami kapcsolja a hátsó ablakfűtést,ha +3 fok alatt van.


spricni fűtést és a zárfűtést kapcsolja.

Yellow! Riasztónak a kürtje a tűzfal mögött van a fűtőmotor mellett!


jah, igaz...
mondjuk amibe gyárilag nincs benne ez a cucc (szenzor), a csati abban is ott van? mert ha nincs, akkor ebben benne volt, csak....


Nincs benne,csak ha felszereltsége volt az autónak.

szotakdavid Elküldve: 2015-08-05 20:10 lámpa

Bero írta:
YELLOW írta:
jamborj írta:
YELLOW írta:
jamborj írta: Sziasztok!
2001-es E46 jobb oldalt első ködlámpa kábele egybe van bandázsozva a kürt kábelével, plusz még egy kéteres kábel is hozzá van...de ezt nem tudom hová való, volt rajta csati is de leszakadt amire hazaértem(akkor vettem az autót)
tudja valaki hogy hová mehetett ez a kábel?:


talán van több szólamú kürt, lehet annak a csataija. esetleg a riasztóé???

Riasztó nincs benne, a kürt szépen szól...



nincs riasztó? lehet azért lóg üresen a csati... a duda meg attól szól csak rémlik valami dupla kürtös verzió.


Ha jól tudom,az a ''fagyás érzékelő'' a pontos nevét nem tudom. a jobb első dobbetétben van egy kör alakú kis érzékelő,ami kapcsolja a hátsó ablakfűtést,ha +3 fok alatt van.


spricni fűtést és a zárfűtést kapcsolja.

Yellow! Riasztónak a kürtje a tűzfal mögött van a fűtőmotor mellett!