csavitouring írta:
Coyote írta:
csavitouring írta:
Jó hogy felhoztad ezt a pillangó szelepes dolgot ez mindem 320d-ben benne, van, én úgy tudtam, hogy csak az automatában van benne és a kézi váltósban nincsen? Bár ez ezt a320d motornál kell megkérdeznem. Észre vettél valami változást, hogy nincsenek benne?
Az enyémben még benne vannak a szelepek, és nem voltak javítva vagy cserélve - minimum 156000 km alatt semmi baja nincs az autónak, ami el is várható szerintem
Talán nem törvényszerű, hogy tönkremennek, de ha mégis, akkor azt előjel nélkül teszik, egyik napról a másikra...
Amúgy a pillangószelepes topikban mindent megtudsz a témáról, nekem elégséges volt az ottani infó. A többiek nem tapasztaltak semmilyen változást és a működése alapján nem is szabad, hogy változást tapasztalj.
Köszönöm beleolvastam, ezek szerint érdemes ki venni őket és le dugózni, jobb a békesség, ne legyen később nagyobb kár. Kár, hogy nem lehet itt Magyarországon beszerezni ilyen dugó készletet
Ha nem baj hogy áll az autó pár napot,akkor vedd ki a pillangót,egyet vigyél el esztergályoshoz,és az alapján megcsinálja aluból. Ha kell nyomtasd ki a fényképet,a swirl flap-ról,így könnyebb elmagyarázni neki,mit is akarsz.Olcsón megúszod,nekem 4000 Ft-ért csinálta esztergályos a 4 db-ot,plusz még vettem 4 új O-gyűrűt (olaj és vegyszerálló kell,hogy legyen!) párszáz ft-ért,de a régit is felrakhatod rá,ha nincs elkopva.