tschikosch fórum hozzászólásai

tschikosch Elküldve: 2011-06-08 12:08 Gyári xenon probléma és még néhány dolog

Sziasztok!

Gyári xenonnal köv problámám van,volt.
A jobbos pár perc vibrálás után kialudt,le és felkapcsolás után megint világított pár percig,vibrálva,majd kialudt.
Csináltam keresztpróbát balos jobbos izzó megcserélve,és a hiba átment a balosra,viszont itt nem alszik ki egy idő után,hanem vibrálva megy.
Volt egy tartalék használt izzóm,de ezzel is azt csinálja,teljesen mindegy,melyikbe teszem.
Kérdésem az lenne,hogy az izzó tönkre szokott így menni?Nem egyszerűen csak kiég,aztán nem világít tovább?
Létezik hogy egy pár perc vibrálás után azért nem világít tovább,mert hibát észlel,és elveszi az áramot?
Köszi a válaszokat.

tschikosch Elküldve: 2011-06-02 10:05 Kasza mester 0670-5799225

YELLOW írta:
tschikosch írta:
YELLOW írta: csak úgy drágulnak ezek az ülések

egyik munkatársam, mikor érdeklődött az egykért, még 40ezer volt a szett, rá pár napra már 100ezer...ugyanaz

szövetbe nincs neki hasonló? hasonló áron mint a 40 ezer?

szerk: vagy ócsó M-es kormány?



Nem ugyanaz a kettő,a 40 ezres is volt 80,azonkívül az nem sport,és nem combtámaszos.
És amikor kérdeztem,persze már nem volt meg.


akkor meg ha ezt a 100-120ezret nézem, akkor ahhoz viszonyítva meg reális a 80ezer a sima bőrre. akkor lehet az a 40ezer meg elírás volt a hírdetésben.
mellesleg én azt hittem neked sima bőrösöd van...



Mellesleg nekem szövetes...


tschikosch Elküldve: 2011-06-02 09:06 Kasza mester 0670-5799225

YELLOW írta: csak úgy drágulnak ezek az ülések

egyik munkatársam, mikor érdeklődött az egykért, még 40ezer volt a szett, rá pár napra már 100ezer...ugyanaz

szövetbe nincs neki hasonló? hasonló áron mint a 40 ezer?

szerk: vagy ócsó M-es kormány?



Nem ugyanaz a kettő,a 40 ezres is volt 80,azonkívül az nem sport,és nem combtámaszos.
És amikor kérdeztem,persze már nem volt meg.

tschikosch Elküldve: 2011-05-23 20:41 Szervíz

Tano írta:
tschikosch írta: Sziasztok

A szervízelési listában említett 3. TURBO ÉS EGR VÁKUMSZELEP SZÛRÕ TISZTÍTÁS műveletéről valaki tudna egy robbantott ábrát feltenni,hol is van ez a szűrő?
Realoem-en nem találtam?
Köszi


Az alábbi két ábrán az 1-es elemekről van szó:
http://bmwfans.info/parts/cata...ntrol_agr/
http://bmwfans.info/parts/cata...o_charger/
A két kis kivezető cső alatti téglatest a szűrő. Ezt csak opcionálisként írtam bele a listába, mivel én megoldottam a kivezetést, így könnyű hozzáférnem. A gyári helyén nagyon macerás, szerintem ne foglalkozz vele minden olajcserénél, elég lesz Inspekció 2-őknél.


THX!!!

tschikosch Elküldve: 2011-05-23 14:54 Szervíz

Sziasztok

A szervízelési listában említett 3. TURBO ÉS EGR VÁKUMSZELEP SZÛRÕ TISZTÍTÁS műveletéről valaki tudna egy robbantott ábrát feltenni,hol is van ez a szűrő?
Realoem-en nem találtam?
Köszi

tschikosch Elküldve: 2011-05-21 15:41 Szívócsonk-pillangószelep

Milan írta: Végre megnyugvás
Thx kempelen




Karkötőt valakinek?




Jó érzés azért nyugodtabbnak lenni,nem?

tschikosch Elküldve: 2011-05-20 21:27 Ülésfûtés betétek

Sziasztok!

Kell egy kis infó!
Gyárilag szövetes,és ülésfűtéses az autóm.
Kérdésem lenne,ha vennék bőr üléseket,ülésfűtés nélkül,akkor az enyémből bele lehet őket rakni?
Valami leírás esetleg van valakinek?
Kösztök!

tschikosch Elküldve: 2011-05-20 20:24 Olajzabálás

Hori írta:
YELLOW írta:
lacaca írta:
YELLOW írta:
tschikosch írta:
YELLOW írta:
tschikosch írta:
Hali!

Nekem ezer km-enként 1 dl-t megkajol a gyári Longlife olajból.Lesz..om.
Akkor idegesebb voltam,amikor az 1.4 benzines fosvágen pólóm ugyanezt csinálta.
Ott pedig nem kéne hogy elszökjön.


akkor neked ott a turbo-val, vagy a motorral gondok vannak... 100km/1dl az sok. ha lenne benne 800ezer, akkor oké.


Olvasd végig még egyszer alaposan,mit írtam.



1000 km-t akartam írni, tehát a többi része ugyanaz. 1000 km-re sok az 1 deci szerintem, bár dízelnél nem tom, de sokallom.


Most a" 0mm" olajfogyasztású autók tulajdonosai valszeg egyetértenek Yellow-val de én nem! Az 1dl/1000km olajfogyasztás teljesen jó a gyári engedélyezetthez képest!!km-től függetlenül!


én nem mondom, hogy az enyém nem fogyaszt, de a korábban írtak akkor is sokak. amit meg a szervízkönyvekben írnak, azon el vagyok képedve. pl az új off autónknál azt írja, hogy 1 liter/1000 km már gondot jelent. hogy lehet ilyet írni? vagy ezzel takaróznak, nehogy garis legyen egy motor?
az én véleményem az, hogy 0,5 deci/1000 km már sokkal szimpatikusabb és reálisnak tartom. ez csupán az én véleményem. nekem furcsa a nagyobb olajfogyasztás, mintha egy kétütemű robogóról beszélnénk



nekem a quad eszik 200km alatt 3dl-t


Hali!

A februári szívócsonk heréléssel egybekötött kartergáz szűrő csere után egyszerűen megszűnt az 1000 km-enként 1 dl "olajzabálás".
Azóta kb 3-4 ezer km-t mentem,nem mondom,hogy 0 az olajfogyi,de nívópálcán szembetűnő változás nincs.
A régi filteres volt,az új lecsapatós rendszerű,vagy micsoda...




tschikosch Elküldve: 2011-05-15 11:05 Felni csere

YELLOW írta:
tschikosch írta:
YELLOW írta:
tschikosch írta: Sziasztok!
Az E46 sorozat 16" acélfelnijének milyen kell legyen az ET száma?
Úgy is kérdezhetem,hogy gyárilag milyen felniméretekkel jött ki?
Köszi


ET47

szerk: de ET42 is jó, igaz az más típusnak a felnije.


Akkor 16x7j ET31,ezt ne is vegyem meg?



én megvenném, mert nem lenne olyan beesett a kerék. ha jó a középfurat, akkor vedd meg nyugodtan. én megvenném, ha kellene.


Nem terheli le a csapágyat?
Vagy nem érne bele a kaszniba?

tschikosch Elküldve: 2011-05-15 07:17 Felni csere

YELLOW írta:
tschikosch írta: Sziasztok!
Az E46 sorozat 16" acélfelnijének milyen kell legyen az ET száma?
Úgy is kérdezhetem,hogy gyárilag milyen felniméretekkel jött ki?
Köszi


ET47

szerk: de ET42 is jó, igaz az más típusnak a felnije.


Akkor 16x7j ET31,ezt ne is vegyem meg?

tschikosch Elküldve: 2011-05-14 22:01 Felni csere

Sziasztok!
Az E46 sorozat 16" acélfelnijének milyen kell legyen az ET száma?
Úgy is kérdezhetem,hogy gyárilag milyen felniméretekkel jött ki?
Köszi

tschikosch Elküldve: 2011-05-12 19:34 Ajtónyítási Gondok!

YELLOW írta:
hil írta:
YELLOW írta: most már kb 95% hogy a zárszerkezetem rossz.
már kulccsal manuálisan nyitva, sem akarja nyitni a többi ajtót, csak a vezetőoldalit. ráadásul elfordítás közben szorul, nehezen mozog.
főleg, hpgy elvileg 20ezernél lett benne cserélve actuator (neten csak zárszerkezetet dobott rá) így gyanúsan ezzel lesz megint baj.

kérdés, hogy zárszerkezet cserénél kulcsot kell cserélni? vagy csak a zárbetét rossz, akkor az viszont kulcs cserés is?
illetve mi milyen árban van kb? akár bontott, akár új...


Azt hiszem, Kasza Mesternél 8 K körül van a zár szerkezet. A kulcsos rész az külön cserélhető, és egymástól független egység. Actuátoron mire gondoltál: maga a zár szerkezet, vagy csak a zárbetét?



azt vágom, hogy külön van, de valamilyen kapcsolat van a zárbetét, meg a szerkezet között. ez nem tudom, most mechanikai vagy elektromos?
én sem tudom mi az az actuator, de 20ezernél volt cserélve a szervízmúlt szerint. neten keresve csak zárszerkezet képét dobta fel, amit Te is szétbombáztál.
egy biztos, hogy a zárbetét nehezen mozog (egyik pillanatról a másikra, 2 napi állás után) és most már nem nyitja úgy, mint ahogy korábban írtam, amikor is GM újraprogramozást ajánlottál. amint a bringám összerakom, szétbontom az ajtót.


Yellow,szerintem itt az ideje,hogy lecserél a vasat valami komolyabbra,pl:




tschikosch Elküldve: 2011-05-08 19:06 320d Motor

Nem tudom az okát, a harmadik henger beolvadt...

350 000 Huf- komplett motor, turbóval
100 000 Huf- szerelő, 6 lityi olaj amit ő rakott bele átmenetileg
30 000 Huf- utánna járás, motor hazaszállítás
30 000 Huf- automata váltó, olaj szűrő - ha már úgyis le volt szedve a váltó...

És a motorban a szűrők nincsenek lecserélve, 2-3000 km múlva vissza kell vinni a szerelőhöz ezeket lecserélni...
kartergáz szűrő, olaj sz., gázolaj sz., lég sz., és újabb 6 lityi normális olaj
50 000 Huf
Alkatrészek vannak eladók!


[/quote]

A dugóleolvadás oka gyakran a porlasztó rossz porlasztása, azt a befecskendezőt ne add el![/quote]

Olyat láttam,vagy olvastam valahol egyszer,hogyha a common rail-es motorokban a porlasztók merőlegesen lőnék be a cuccot azon a nyomáson ahogy teszik,akkor át is lyukasztanák a dugót.
Erre gondolsz?
Ennek valami előjele nincsen?

tschikosch Elküldve: 2011-05-05 20:57 320d Motor

MarcellHo írta:
MarcellHo írta:
atidesign írta:
BarG írta:
MarcellHo írta:
tschikosch írta:
MarcellHo írta:
BarG írta:
MarcellHo írta: Hello!

Komplett 320d motort keresek turbóstól mindenestől eladót! 150 lovasat E 46-ba.
Előre is kössz az ötleteket!


Áruld el légyszi, hogy mibe halt bele az elődje


Hello!

A harmadik hengerembe bele került valami ami ripityára verte az egészet /a szelepek kifelé állnak és olyan mintha kalapács élével kapott volna sokat/ , a másik három hengeren és szelepeken nem látszódik semmi. Mi kerülhetett bele azt nem tudom, a pillangó szelepek megvannak és a turbólapátok is bár látszódik rajta sérülés úgyhogy kidobós az is...



Szia!

Sikerült azóta valamivel többet megtudni,mi verte szét a motort?


Még nem, mert nincs rá most cash... Így nem vizsgálódtunk annyira.


Agyaltam már rajta, hogy mi van akkor, ha a szívócsőben lerakódott cuccos útnak indul. Általában laza szerkezetű szokott lenni, de láttam már keményre összeégett fajtát is. Ha ilyen indul el, akkor az okozhat mechanikus sérülést, de nem olyan durvát, mint amit leírtál. Esetleg még az izzítógyertya csúcsa szokott megválni a jól megszokott helyétől, az rendben van?



Szerintem pillangószelepet nyelt a motorod a szívócsőből!
Haver ugyan így járt pár hónapja...
használtautón az alkatrésznél láttam komplett motort minap, vizslasd meg.


Pillangószelepek megvannak, gyertya decemberben volt cserélve, turbolapátok megvannak...

A motort meg megvettem tegnap 350E Huf-ért.

Remélem jó lesz...


Kész az autó!!!!!!!!



Meg szabad kérdezni,mibe fájt az egész?
Sikerült megtudni,hogy mi verte szét a régit?

tschikosch Elküldve: 2011-04-14 22:02 Motorolaj

YELLOW írta:
tschikosch írta:
YELLOW írta:
tschikosch írta:
kempelen írta: Hello Urak!

Látom sikerült egy kis szikrát pattintani a kövön ezzel a fuchs linkeléssel.

Mint írtam is az elején, én csak azért vettem meg, mert számlásan adták 3130,- forintért literjét és eddig rosszat nem hallottam róla. Sőt tavaly óta az ATF olajjal sincs gondom.

Nekem mindegy ki mit tesz a saját autójába. én ilyet tettem és megbízom benne.

Azt is írtam régebben, hogy az ATF olajat a lengyeleknél csinálják, palackozzák vagy mittomén töltik vagyhogyishívják. Ezt a motorolajat véletlenül a németeknél. (gondolom az anyacégnél)

Tehát ahogy írtam is régebben is és mondom ismét: nekem tökmindegy ki mit tölt az autójába, mindenkinek váljék egészségére. (és főképp az autójának) Végül pedig csak annyit mondtam, hogy van ez is olyan jó, mint a castrol, mobil, bp, elf, valvoline, satöbbi... (bocs ha kihagytam valamit)

További jó vitát kívánok! Nem szállok be és már el is húzom a csíkot...





Én meg ki fogom próbálni ezt az olajat is...
Vagy idén,vagy jövőre!!!
Aztán majd elmondom a tapasztalataimat.
Pl.: "nem füstölt annyira",vagy "1.5 literrel kevesebbet evett",de ami még jobban tetszik:
"sokkal másabb volt a hangja"
Yellow,te kajakra megvettél a BMW-hez ajánlott összes olajból egy decit,és beraktad a fagyasztóba?



dehogy vettem. ajánlás? hát a ha egy 0w-30-at ajánlanak, akkor a többi 0w-30-nak is jónak kellene lennie. erre mondtam a tesztet.
erre mondtam a fagyasztós tesztet, hogy hiába 0w-30 lesz eltérés.
a Fuchs szerintem is jó olaj, szóval vedd meg...

a témát túl lihegem? a véleményem tán elmondhatom, mégha valaki szerint túllihegés, akkor is


Arra értették sztem a túllihegést,ahogy szidod a BMW gyári olajat.
Lehet,hogy az általad a minap németországból rendelt Castrol olaj összetételét éppen egy Mehmet nevezetű úriember állította be másfél hónappal ezelőtt.
Vagy akármikor.
Lehet éppen azt se tudta hol van,mert ramadánt tartott...



hát persze... de ezért írtam, hogy mindenki azt, amit akar, azt rak bele, amit akar. manapság mindenhol van audit, belső és külső minőségügyi elvárások, ISO ez, az amaz. de hát tudjuk nagyon jól. én pont azért írtam a festékes témát, hogy attól, hogy valami csúcsnak, drágának van hírdetve, még nem biztos, hogy jobb mint egy olcsóbb.
de remélem a motorodba csak MOTUL-t raksz?


" -Köszönöm,szevasz!
-Remélem,hogy vagy?"