valter320d fórum hozzászólásai

valter320d Elküldve: 2013-08-13 21:16 Rugócsere

anubisz írta:
valter320d írta:
anubisz írta:
valter320d írta:
anubisz írta:
valter320d írta:
anubisz írta:
YELLOW írta: csak úgy nem lehet megnézi a videjót, privátnak írja, nincs jogosultság a megnézéséhez...

átállítom, megszűnt a link birtokában megnézhető variáció, azt hittem lehet így is.
Most már engedi.



Hátsó lengőkar első szilentek voltak cserélve?


igen, végül is csak azok mert azt mondták azok amik a legfontosabbak, nem volt a régivel gáz, de ha már bontottuk, hát kicseréltettem.


Na akkor nézzétek meg őket mert valószínü valamelyik félig lóg igy jártam én is az ujjal,ahogy beraktuk kiálltam és az első hupplinál ropogás az istennek nem bírtunk rájönni mi lehet,mert ugy láttuk minden rendben,de döcc és ropogás ha már nem úgy kanyarodtam ropog,megnéztük jobban és a szilent majdcsak egy kicsit átcsúszott!


az lehet, ugyan az nekem is, és csak ha lassan megyek, hallani is, főleg füvön, lépésbe ahogy billeg a kaszni. átcsúszott, és hozzá ér a fémhez? azóta csinálja.


pont ugyanez volt a reakció,billegett a kasztni! igen de az a legkomolyabb az egészben nem muszáj neki teljesen átcsúszni ha már egy centit átmegy már akkor is csinálja!Nem tudom hogy rakták be a szilentket,de ha ez a problémád akkor nagy valószínüséggel melegítették a lengőkart,és megroppant a szilent!Igy csináltuk mi is és nem lett volna szabad még jó hogy volt pótszilent!


akkor az már fos is? kuka? ki kel nyomni és új? ha nem szabad melegíteni miért csinálják úgy? erre még nem kérdeztem rá hogy rakták be, mivel tippelni se mertem mi okozhatja.
azt is észrevettem szinte már akkor is hallom mikor beülök, vagy megállok és izgek, mozgok az ülésben, akkor is hallom a hangot, ahogy megmozdúl a kaszni.



Ha melegítették akkor az kuka,mivel kitágúl a lengőkarpersely igy könnyen belemegy természetesen ha nincs szilent kinyomója!Az kuka akkor!

valter320d Elküldve: 2013-08-13 20:58 Rugócsere

anubisz írta:
valter320d írta:
anubisz írta:
valter320d írta:
anubisz írta:
YELLOW írta: csak úgy nem lehet megnézi a videjót, privátnak írja, nincs jogosultság a megnézéséhez...

átállítom, megszűnt a link birtokában megnézhető variáció, azt hittem lehet így is.
Most már engedi.



Hátsó lengőkar első szilentek voltak cserélve?


igen, végül is csak azok mert azt mondták azok amik a legfontosabbak, nem volt a régivel gáz, de ha már bontottuk, hát kicseréltettem.


Na akkor nézzétek meg őket mert valószínü valamelyik félig lóg igy jártam én is az ujjal,ahogy beraktuk kiálltam és az első hupplinál ropogás az istennek nem bírtunk rájönni mi lehet,mert ugy láttuk minden rendben,de döcc és ropogás ha már nem úgy kanyarodtam ropog,megnéztük jobban és a szilent majdcsak egy kicsit átcsúszott!


az lehet, ugyan az nekem is, és csak ha lassan megyek, hallani is, főleg füvön, lépésbe ahogy billeg a kaszni. átcsúszott, és hozzá ér a fémhez? azóta csinálja.


pont ugyanez volt a reakció,billegett a kasztni! igen de az a legkomolyabb az egészben nem muszáj neki teljesen átcsúszni ha már egy centit átmegy már akkor is csinálja!Nem tudom hogy rakták be a szilentket,de ha ez a problémád akkor nagy valószínüséggel melegítették a lengőkart,és megroppant a szilent!Igy csináltuk mi is és nem lett volna szabad még jó hogy volt pótszilent!

valter320d Elküldve: 2013-08-13 20:42 Rugócsere

anubisz írta:
valter320d írta:
anubisz írta:
YELLOW írta: csak úgy nem lehet megnézi a videjót, privátnak írja, nincs jogosultság a megnézéséhez...

átállítom, megszűnt a link birtokában megnézhető variáció, azt hittem lehet így is.
Most már engedi.



Hátsó lengőkar első szilentek voltak cserélve?


igen, végül is csak azok mert azt mondták azok amik a legfontosabbak, nem volt a régivel gáz, de ha már bontottuk, hát kicseréltettem.


Na akkor nézzétek meg őket mert valószínü valamelyik félig lóg igy jártam én is az ujjal,ahogy beraktuk kiálltam és az első hupplinál ropogás az istennek nem bírtunk rájönni mi lehet,mert ugy láttuk minden rendben,de döcc és ropogás ha már nem úgy kanyarodtam ropog,megnéztük jobban és a szilent majdcsak egy kicsit átcsúszott!

valter320d Elküldve: 2013-08-13 20:29 Rugócsere

anubisz írta:
YELLOW írta: csak úgy nem lehet megnézi a videjót, privátnak írja, nincs jogosultság a megnézéséhez...

átállítom, megszűnt a link birtokában megnézhető variáció, azt hittem lehet így is.
Most már engedi.



Hátsó lengőkar első szilentek voltak cserélve?

valter320d Elküldve: 2013-08-09 23:10 Motor-váltó

[quote="YELLOW"]
zmathe írta: Udv mindenkinek!
Kattogo hang jon a motorterbol e46 316i 1.9l 8v 2000evj 163.000 km
Kuldom a videot velemenyeket varok rola elore is koszonom a segitseget ha esetleg valakinek volt hasonlo problemaja kerem jelezzen.

YouTube videó

gyújtás után jó sokat vársz, azt hittem izzítasz
hát lehet hidrotőke, ahogy írják, de nekem kicsi olyan láncos hangja is van, főleg mikor gázt adsz neki. láncfeszítőt mondanám még...


Ez hidrotőke!

valter320d Elküldve: 2013-08-08 23:25 Porlasztó

ute107 írta:
BarG írta:

Kérj kölcsön egy kevés km-es katalizátort és szereltesd fel, majd szaglássz.


BarG megmondta a választ. De szerintem elég neki egy tisztítás.





Ja vágja ki egy 2 éves BMW alól

valter320d Elküldve: 2013-08-08 23:17 Klíma

ateszka86 írta:
valter320d írta:
Meggyi írta:
YELLOW írta:
Meggyi írta:
YELLOW írta:
Meggyi írta:
YELLOW írta:
Meggyi írta:
YELLOW írta:
Meggyi írta: Sziasztok!

Olyan problémám van,hogy menet közben a klímám 2000 feletti fordulaton kikapcsol,ha rövid ideig pörgetem 2000 fölé akkor néha-néha visszakapcsolja magát,de ha huzamosabb ideig huzatom akkor kikapcsolja és nagyon büdös jön a szellőzőn át és a klíma kapcsolót hiába nyomkodon nemkapcsol vissza csak,hogyha leállítom az autót és újraindítom.318 TDSről van szó és ugye elméletileg ezekben van egy padlógáz kapcsoló,hogy kinyomja a klímát,hogy lehessen előzni vele.Ez alapjáraton hibátlanul ki is kapcsolja majd vissza is,de alapjáraton hiába pörgetem bármeddig nem kapcsolja ki csak ha padlógázt adok neki.Klímagáz 1hete feltöltve szakszervízben,klíma ventilátor vadonatúj 22 e Ft-ért kapcsol ahogy kell,klímahűtő kitakarítva.Kondenz vízzel még nemtalálkoztam a kocsi alatt. 1 hete küzdök ezzel a problémával,hogy 80km/h nem tudok többel menni mert akkor kikapcsolja a klímám ! Remélem ti tudtok valamit segíteni ! Előre is nagyon köszönöm !


hasonló gond lehetett korábban, igaz E46-nál. nem lehetséges, hogy túl lett töltve? aztán a nagyobb fordulat miatt mégjobban megnő a nyomás, ugye valahol torlódik, aztán lekapcsol, nehogy eldurranjon? nekem ez ugrott be.


840gramm lett beletéve ennek elméletileg jónak kell lennie


én egy kicsit soknak találom, bár lehet tévedek. kérdés full üresre szívták, vagy ennyit töltöttek rá? E46-okba is olyan 680-750g körül kell, ha jól rémlik.
valakinek nemrég túl töltötték, aztán sípolt neki a klíma, meg talán le is állt.
valami adattáblának lennie kellene.


Kiszívták belőle,és újra töltötték,nyomáspróbázták,olajat is leszedték és újat töltöttek bele. Előbb néztem egy táblázatot és abban ennyi volt: http://www.vpt.hu/klima/index....sorozat%20(E36)&year=1993-00


erre akkor sem vennék mérget.
azt mondod egy hete volt töltve és egy jelentkezett a hiba. józan paraszti... ?
ha előtte sem volt gond, akkor egyértelmű, hogy a gázzal nem oké valami. a srácnak kinézték valahonnan, bár neki lehet annyit töltöttek rá, meg ugye ami benne volt.


Előtte nem működött a klímám,gáz is csak 450 gramm volt benne és megvolt szorulva a klíma ventim ezáltal felmelegedett és kikapcsolta magát párperc után.


akkor legközelebb az ilyen fontos tényezőket ne hagyd ki, mert feleslegesen pörgünk a dolgon. én ezek után bele is fáradtam. legközelebb alaposan részletesebben fogalmazd meg, mert sajnos az írásodból nem derült ki, csak a gázos téma.
hátha valaki még éber és pihent, aztán segít. én kóma vagyok már.


Gondolod,hogy az előzményből fakadhat a mostani a probléma ?

Nekem is hasonló gond volt,csak nekem töltés után pár nappal azelőtt semmi ilyesmi,leengedtünk a gázból utána jó lett,pont mondta Yellow hogy lehet csapágy mert rögtön nem csinálja,csak egy pár km után ,de pl leengedtünk a gázból jó volt mentem vele sokat,és most megint elkezdte csinálni! Nemtom mi lehet vele,ja és csinált olyat hogy mintha leállna a klíma és csak a párás meleg levegőt fújja befele. aztán kis idő múlva bekapcsol! Na az mitől van?


a motorháztetőn flevan írva mennyit kell beletőlteni

http://www.vpt.hu/klima/index....sorozat%20(E46)&year=2001-04
ebből néztem!

valter320d Elküldve: 2013-08-08 23:13 Klíma

Meggyi írta:
YELLOW írta:
Meggyi írta:
YELLOW írta:
Meggyi írta:
YELLOW írta:
Meggyi írta:
YELLOW írta:
Meggyi írta: Sziasztok!

Olyan problémám van,hogy menet közben a klímám 2000 feletti fordulaton kikapcsol,ha rövid ideig pörgetem 2000 fölé akkor néha-néha visszakapcsolja magát,de ha huzamosabb ideig huzatom akkor kikapcsolja és nagyon büdös jön a szellőzőn át és a klíma kapcsolót hiába nyomkodon nemkapcsol vissza csak,hogyha leállítom az autót és újraindítom.318 TDSről van szó és ugye elméletileg ezekben van egy padlógáz kapcsoló,hogy kinyomja a klímát,hogy lehessen előzni vele.Ez alapjáraton hibátlanul ki is kapcsolja majd vissza is,de alapjáraton hiába pörgetem bármeddig nem kapcsolja ki csak ha padlógázt adok neki.Klímagáz 1hete feltöltve szakszervízben,klíma ventilátor vadonatúj 22 e Ft-ért kapcsol ahogy kell,klímahűtő kitakarítva.Kondenz vízzel még nemtalálkoztam a kocsi alatt. 1 hete küzdök ezzel a problémával,hogy 80km/h nem tudok többel menni mert akkor kikapcsolja a klímám ! Remélem ti tudtok valamit segíteni ! Előre is nagyon köszönöm !


hasonló gond lehetett korábban, igaz E46-nál. nem lehetséges, hogy túl lett töltve? aztán a nagyobb fordulat miatt mégjobban megnő a nyomás, ugye valahol torlódik, aztán lekapcsol, nehogy eldurranjon? nekem ez ugrott be.


840gramm lett beletéve ennek elméletileg jónak kell lennie


én egy kicsit soknak találom, bár lehet tévedek. kérdés full üresre szívták, vagy ennyit töltöttek rá? E46-okba is olyan 680-750g körül kell, ha jól rémlik.
valakinek nemrég túl töltötték, aztán sípolt neki a klíma, meg talán le is állt.
valami adattáblának lennie kellene.


Kiszívták belőle,és újra töltötték,nyomáspróbázták,olajat is leszedték és újat töltöttek bele. Előbb néztem egy táblázatot és abban ennyi volt: http://www.vpt.hu/klima/index....sorozat%20(E36)&year=1993-00


erre akkor sem vennék mérget.
azt mondod egy hete volt töltve és egy jelentkezett a hiba. józan paraszti... ?
ha előtte sem volt gond, akkor egyértelmű, hogy a gázzal nem oké valami. a srácnak kinézték valahonnan, bár neki lehet annyit töltöttek rá, meg ugye ami benne volt.


Előtte nem működött a klímám,gáz is csak 450 gramm volt benne és megvolt szorulva a klíma ventim ezáltal felmelegedett és kikapcsolta magát párperc után.


akkor legközelebb az ilyen fontos tényezőket ne hagyd ki, mert feleslegesen pörgünk a dolgon. én ezek után bele is fáradtam. legközelebb alaposan részletesebben fogalmazd meg, mert sajnos az írásodból nem derült ki, csak a gázos téma.
hátha valaki még éber és pihent, aztán segít. én kóma vagyok már.


Gondolod,hogy az előzményből fakadhat a mostani a probléma ?

Nekem is hasonló gond volt,csak nekem töltés után pár nappal azelőtt semmi ilyesmi,leengedtünk a gázból utána jó lett,pont mondta Yellow hogy lehet csapágy mert rögtön nem csinálja,csak egy pár km után ,de pl leengedtünk a gázból jó volt mentem vele sokat,és most megint elkezdte csinálni! Nemtom mi lehet vele,ja és csinált olyat hogy mintha leállna a klíma és csak a párás meleg levegőt fújja befele. aztán kis idő múlva bekapcsol! Na az mitől van?

valter320d Elküldve: 2013-08-08 17:02 Porlasztó

ember84 írta:
mrobi írta:
valter320d írta:
mrobi írta: Sziasztok!

Van egy E46 320d (136 LE) autóm 313 eKm- el. A problémám a következő: iszonyatosan büdös a kipufogógáza a kocsinak kb fél éve.
Ezalatt a fél év alatt rengeteg alkatrészt kicseréltem rajta a porlasztókon kívül, de nem szűnt meg, sőt büdösebb lett.
Olajcserék 15000 km -enként, gázolajszűrő cserélve, kartergáz szűrő cserélve, flexibilis cső cserélve többször. Csak OMV vagy SHELL kúton tankolok.
Az autónak nincs sem fekete sem szürke füstje. Olajat, vizet nem eszi. Fogyasztás 7 liter körül vegyesben. Nem gyenge, jól húz, tehát teljesítménycsökkenés sincs. Nem ráz alapjáraton. Egyik henger sem hagy ki. Egyértelműen hátulról jön a szag a kipufogóból és nem a motortérből.

Az autó mellett állva 1 percnél tovább nem lehet meglenni.
Szerintetek mitől lehet ennyire büdös a kipufogógáz??? Porlasztó lehet???

Köszönöm előre is a tippeket.

Mielőtt kicserélnéd a motort ez normális!Az enyém is büdös szúrós szagú.Hidegen,melegen!



Akkor a tiéddel sincs valami rendben ugyanis ezt az autót 2008 ban vettem 145 eKm -el és 270 ekm körül kezdtem észlelni ezt a jelenséget.

Ha nem füstöl,nincs semmi baja,diag sem ír semmit,akkor mit akarsz csinálni?Minek ilyennel foglalkozni,milyen legyen,ha gázolajat éget?Nem lehet rózsaillatú.Emiatt semmit se cserélj!

Nincs semmi baja

valter320d Elküldve: 2013-08-07 22:27 Porlasztó

mrobi írta: Sziasztok!

Van egy E46 320d (136 LE) autóm 313 eKm- el. A problémám a következő: iszonyatosan büdös a kipufogógáza a kocsinak kb fél éve.
Ezalatt a fél év alatt rengeteg alkatrészt kicseréltem rajta a porlasztókon kívül, de nem szűnt meg, sőt büdösebb lett.
Olajcserék 15000 km -enként, gázolajszűrő cserélve, kartergáz szűrő cserélve, flexibilis cső cserélve többször. Csak OMV vagy SHELL kúton tankolok.
Az autónak nincs sem fekete sem szürke füstje. Olajat, vizet nem eszi. Fogyasztás 7 liter körül vegyesben. Nem gyenge, jól húz, tehát teljesítménycsökkenés sincs. Nem ráz alapjáraton. Egyik henger sem hagy ki. Egyértelműen hátulról jön a szag a kipufogóból és nem a motortérből.

Az autó mellett állva 1 percnél tovább nem lehet meglenni.
Szerintetek mitől lehet ennyire büdös a kipufogógáz??? Porlasztó lehet???

Köszönöm előre is a tippeket.

Mielőtt kicserélnéd a motort ez normális!Az enyém is büdös szúrós szagú.Hidegen,melegen!


valter320d Elküldve: 2013-08-05 22:37 Féktárcsa és fékbetét

jlaci74 írta:
YELLOW írta:
zoliika írta:
m_attila írta:
anubisz írta:
zoliika írta:
anubisz írta:
Amilo írta:
anubisz írta: Mondjuk a tiedre 65,70 ezer csak az első párba ha itthon rendelsz. Akkor inkább tegyél fel 20 ezerért Brembot vagy a gyáriba a lyuggatottat, az is talán olcsóbb. Jobb a hűtése, bár azt is meg lehet ölni, mint minden tárcsát.


A tárcsával még nincsen probléma, bőven elmegy még. Egyébként lyuggatott az első és hátsó tárcsa is.


akkor jó. Következő már nekem is az lesz, bár ez még alig kopott. Gyárit vagy Zimmert teszek fel mindenképpen. Atékra is sokan sírnak, van akinek üt,van akinek nem, mikor milyet fogsz ki. Nem véletlen megfizethető, ha magas széntartalmú csúcs tárcsa lenne az is 70,80 körül mozogna párja.


Kb:45ekm Ate-val a tárcsán mérhető kopás nincs a fékbetétek azok még pár olajcserét kibírnak egy lapon nem említeném a gyári féktárcsávalOlyan "satukat" nyomok időnként autópályán,hogy az eszméletlen és bírja.Ha lehetne az asszony biciklijére is azt tennék.


van akinél beválik, az rejtély, hogy másoknál meg miért kell szabályoztatni nem sokkal a vásárlás után.


Mert a Zolinak jó a futóműje ...


Igen,valóban jó a futóművem ez az egyik tényező.A másik kérdés,hogy honnan származik.Eredeti-e az a Ate?Lásd. motorolaj kérdés stb.Egy biztos most Erfurtban vagyok és Thüringia nem egy tehetős tartománya Német.o-nak mondhatni "csóró".Itt nem váltogatják 3-4-5 évente az autóikat az emberek.Próbálják,mint Mi fenntartani 8-10-12éves autóikat.Rengeteg e-46-ot láttam kint és gyakorlatilag 80%-ban ate power disc van."cirmicicát" nem nagyon láttam.....!Sőt tovább megyek egy autókereskedésben két e-46-ot láttam 330ci-t eibach ültetés aztán megnéztem a keréknél ate,a másik eibach ültetés 320d sedan megnéztem ate.....Lehet a "mélyszegénység" teszi,de ez a eibach+ate németéknél nagyon menő.


igen nekem valószínű a rossz szilent miatt rázott a fék, ma is nézegettem a poliuretánnal semmi rázás nincs...


Amilo -
Ha rászánod a pénzt ( és miért ne tennéd ha már a lyuggatott tárcsákra is rászántad ) és normális féket akarsz, akkor Ferodo DS Performance betétet bele.
Fontos, hogy ha nem cserélsz tárcsákat akkor szabályoztasd őket, de csak megbízható szakemberrel.

Általánosságban - a fékbetét, tárcsa csere esetén fontos a bekoptatás, vagyis az első 50-100 km-en finoman kell használni, mert ha megég akkor aztán fog hullámosodni a tárcsa akár ki is gyártotta...
Ja, és a fékezés közbeni kormány-remegést nagy részben az elfáradt lengőkarszilent okozza, pontosabban erősíti fel...


Akkor EBC nekem a következő garnitúra az lesz!Sőt az ebc betéteken van egy réteg ami segíti a bekopást,igaz az ára kemény de éri a pénzt!

valter320d Elküldve: 2013-08-02 22:03 Nem indul el

hil írta:
valter320d írta:
szotakdavid írta:
ATiiSP írta: Sziasztok. Azzal a problemaval fordulnek hozzatok hogy az autom nem indul., egy e46- os 320D-rol lenne szo. Az elozmeny kuplung csere volt illetve a lenkereken a kis pocok ami a jelet adja a fotengelyhez le volt torve, ami meglett javitva majd a tarcsa es a szerkezet cserelve. Onnantol kezdve nem.indul.az auto, elotte semmi problema nem volt. Inditozik illetve olyan mintha indulni aakkarna majd egy kis inditoas utan nagy nehezen beindul viszont nem reagal a gaz pedalra es ahogy elengedem a kulcsot le is all. Diagnosztikai gep semmi problemat nem mutat. Elore is koszonom.


Cseréljetek főtengely jeladót lehet megoldja a problémádat.

Üdv Dávid


Ha főtengely jeladó lenne azt dobná hibának!


Szia!
Bocs, de a főtengely jeladó valamiért nem szokott hibát beírni.
hil





Az elég nagy baj és szomorú! azért köszönöm hil
by:Valter

valter320d Elküldve: 2013-08-02 21:56 Nem indul el

szotakdavid írta:
ATiiSP írta: Sziasztok. Azzal a problemaval fordulnek hozzatok hogy az autom nem indul., egy e46- os 320D-rol lenne szo. Az elozmeny kuplung csere volt illetve a lenkereken a kis pocok ami a jelet adja a fotengelyhez le volt torve, ami meglett javitva majd a tarcsa es a szerkezet cserelve. Onnantol kezdve nem.indul.az auto, elotte semmi problema nem volt. Inditozik illetve olyan mintha indulni aakkarna majd egy kis inditoas utan nagy nehezen beindul viszont nem reagal a gaz pedalra es ahogy elengedem a kulcsot le is all. Diagnosztikai gep semmi problemat nem mutat. Elore is koszonom.


Cseréljetek főtengely jeladót lehet megoldja a problémádat.

Üdv Dávid


Ha főtengely jeladó lenne azt dobná hibának!?

valter320d Elküldve: 2013-08-02 19:32 Mi lehet a baj?

gdavid írta:
szotakdavid írta:
gdavid írta:
bbali81 írta:
gdavid írta: Sziasztok!
Napokban az autóm egy kuplungozáson esett át.Utána egy olyan jelenség jött elő, hogy menet közben 1000-1500-as fordulatszám tartományban "fütyülés" van gáz adáskor, elvételkor, ez 1500 fölött megszűnik. Szerelőm mondta hogy kivan lyukadva a flexibilis cső, ez a jelenség elképzelhető hogy attól lehet, azt mondta h nem turbó probléma.
Szerintetek is a flexibilis csőnél fújhat ki és attól van az a hang?
Pesten találtam egy kipufogó szervízet ott 38e-ért cserélnék ki (anyag+munkadíj) a flexibilis csövet egy tartósabb "erősített tűzkarikás rezgéscsillapítóra".


csáó,

mielőtt kilapátolnál az ablakon egy csomó pénzt emeljétek meg és nézd át a leomlőtől a kipufogórendszert mert hátha nem sikerült jól összerakni..
Ha valaki beül és túráztatja közbe akkor kormol e valahol? persze a vég kivételével


Heló.
Aknán alánéztem a napokban, tényleg kivan lyukadva, "szakadva" az a flexibilis cső, ki is fúj. Ami nagyon nem is zavarna ha nem lenne az a másik jelenség is, hogy fütyül...
Abban vagyok bizonytalan h az onnan származik e vagy nem.


Rez. csövet úgyis ki kell cserélned.Utána meglátod majd h megmarad-e a hang. Találsz olcsóbban is rez.csövet nekem sok ez a 38 érte.


Telefonon beszéltem Pesten a Karkus kipufogósokkal, ők ezt a tűzkarikás módszert ajánlották, mert mondták hogy van nekik is ez a flexibilis cső de még az annyit sem fog bírni mint a gyári, de akkor csak az lesz hogy valamelyik módszerrel megcsináltatom azt a csövet és utána majd kiderül, hogy az volt e a probléma.

Ha itt laknál én megcsináltam volna neked,pont a minap csináltam 1 et!
Vedd le a csövet a levegőszűrő és a turbo között,be tudsz nyúlni a kompresszorházba,mozgasd meg a tengelyt,ha hosszirányba mozdul akkor fell kellesz törni hamarosan a malacperselyt! oldalirányu mozgása lesz az nem gond hosszirányunak nem szabad!!

valter320d Elküldve: 2013-08-01 21:59 Klíma automatika hiba

szotakdavid írta:
valter320d írta:
tomy1228 írta: igen lefejtettek belőle 400gr kb de utána 690 töltött bele összesen vissza,és nem is kellet ugye full töltést fizetnem! (EZT a 690 meg nem katalogusból hanem a motortérbe vagy a géptetőn van egy matrica és ez volt ráírva),mostmár utánanéztem találtam egy hűtőközeg mennyiség kereső oldalt és ott is ezt a mennyiséget dobja ki!

http://www.vpt.hu/klima/index....sorozat%20(E46)&year=2001-04


Ezzel is okosabbak lettünk


Ha jól látom ezek benzinesek.


Nem,ki tudod választani!