vsop14 fórum hozzászólásai

vsop14 Elküldve: 2010-11-24 23:06 Társalgó

YELLOW írta:
Tyetyi írta:
YELLOW írta: ilyet honnan lehetne szerezni? bevallom korábban egy M-esen sem láttam, vagyis nem ilyet.



E46-ra cikkszám : 31 31 2 229 458 és kb 2000Ft
Ilyen az E36 M3-on is volt , motorsport felirattal de már nem rendelhető.



és ki tud ilyet beszerezni? gondolom facelift-re is jó...?



yellow, ne legyél már gyík. már nemtom hány éve bmw-d van és nem tudod, hogy honnan lehet rendelni gyári alkatrészt?
1970ft+áfa
kár, h nem jó e36ra :S

vsop14 Elküldve: 2010-11-23 23:28 Autóvásárlás

YELLOW írta:
woodstock írta: http://www.hasznaltauto.hu/aut...ra-3627931

Na ez is a kiszemeltek között van csak ez nekem nagyon messze van győrtől-egerbe...
érdekelne h valaki nézte-e már ezt a kocsit vagy valami mert ha igen akkor mondhatna tapasztalatokat a srác akié a gép telefonba korrektnek tűnt de az csak egy dolog... plusz fotókat nem tud küldeni mert külföldön tartózkodik anyukájára meg nem szeretném bízni a dolgot szívesen megnézném de nem egyszerű rávenni magam a távolság miatt meg hát kocsit szerezni sem egyszerű...pedig teccős


jah én is úgy emlékszem kb 1 éve láttam először a hírdetést. akkor is ugyanez a story volt, hogy külföldön van...stb.
akik megnézték, ha jól emlékszem arról meséltek, hogy újra van fújva az egész autó. legalábbos így rémlik, de mindenkinek tetszett, főleg a felszereltsége miatt.


a futott km-t miért nem írja oda? vagy matekozzam ki, ha évi 10000km, akkor most 140e van benne?
ezek a felnik tuti gyáriak? mert sztem a gyáriba bele van írva, h BMW MOTORSPORT.
amúgy jónak túnik, de tény, h nagyon régóta hirdeti. bár egy limóért ennyit...

vsop14 Elküldve: 2010-11-22 22:28 Felni csere

m_attila írta: Sziasztok

Én ezzel nem értek egyet, vagyis nem értem...

Mostani autóm: e36 97.7 havi 316i
8x18 et35 225-40-18 elöl hátul

Előző autóm: e46 323i 98.7havi
8,5x18 et 35 225-40-18 elöl hátul

Nekem nem volt ilyen problémám soha.
Az e36 nál féltem a 18 tól, de semmi ráncigálás, pedig le is van ültetve rendesen.

Mondjuk nagyon kevés kilométeres autó 208.000.

Írjon olyan is akinek a nagykerék nem okozott ilyen jelenséget.






Burns írta:
Hori írta:

nekem süttetett szilentjeim vannak, baszott kemények és igen tartósak /60ekm és semmi bajuk/ a komfort nem számít mert nálam 19es és 20as felnikkel arról úgy sem lehet beszélni


195-ös meg 205-ös gumiméretig nincs is baj, de utána már lehet kapaszkodni a kormányba rendesen a gyári szilentekkel egy fasza nyomvályús úton.




208.000 az nagyon kevésnek számít?

vsop14 Elküldve: 2010-11-22 18:20 Autóvásárlás

m_attila írta: Urak!!


Nagyon nagy a tévedés
Dupla vanos 98.4 hó tól van vagyis E46-tól. E36 ba NEM VOLT DUPPLA VANOS!

95.6-tól jöttek ki az újjabb generációs motorok de még mindig csak 1 vanossal (20i 23i 28i)itt már 25i nem volt
95.6 ig voltak 20i , 25i (ebből kb 91-92 ig vanos nélkül )

woodstock írta:
vsop14 írta:
woodstock írta:
KASZAMester írta:
woodstock írta: Köszi a válaszokat!
Ezek szerint tulajdonképp az átlagos dolgokra kell figyelni amire egy ilyen idős autónál amúgy is illik... hát van pár kiszemelt amik jónak tűnnek én külföldről nem nagyon akarok autót macerás ismerős meg nincs. Inkább megpróbálom itthonról megoldani ha nem megy akkor max várok amíg lesz jó mert szerencsére munkahely közel van(simán elbringázok ) amúgy ismerősöm most vett egy e46 328at....1.6 milláért és teljesen pikkpakk le is voltam döbbenve de nekem az már sok lenne és mivel fiatal vok ezért a biztosítás is drága de azért irigyelem h ilyen állapotút vett ennyiért...

-én azért felemelném az a teljesen pikk-pakk 328-at,1.6-ért.



Akitől vette egy fanatikus bmw-s mindenképp meg akart tőle válni minél hamarabb mert németben talált egy 6ost magának...igen régit amit be akar hozatni minél előbb mert beleszeretett és mert veterán meg mert mérne amúgy ahogy ismerem meg lett a vizsgálva rendesen...nem hülyegyerek bár azért kikérdezem majd ha találkozunk!

Amúgy még érdekelne mennyire eszik az olajat az e36osok?egyáltalán cserénél mennyit kell tölteni mert ilyen adatot sajna nem találtam(lehet nem kerestem eléggé )(320,323) tehát két csere között kell-e utántölteni és ha igen mennyi az ami még elfogadható vagy ami fölött már lehet h bajok vannak? meg ami még érdekel ha jól tom akkor bi-VANOSt 97 második felétől gyártottak...van esély ilyet kifogni e36ban vagy képtelenség? szóljatok ha hülyeséget kérdeztem



96tól vannak a dupla vanosos motorok, ezek már az m52-es motorkódot viselik. onnan ismered fel, hogy elől van az olajbetöltő és nem hátul.
6,5 litert kell tölteni bele


Köszi nézegettem listát a motorkódokkal meg minden csak nem vagyok vele tisztában pontosan MÉG de folyamatosan gyarapítom a tudásom lényeg h m52 kódos már dupla vanos 96tól...OK





akkor sorry wood és köszi Atti, a felvilágosítást!

vsop14 Elküldve: 2010-11-22 15:38 Autóvásárlás

woodstock írta:
KASZAMester írta:
woodstock írta: Köszi a válaszokat!
Ezek szerint tulajdonképp az átlagos dolgokra kell figyelni amire egy ilyen idős autónál amúgy is illik... hát van pár kiszemelt amik jónak tűnnek én külföldről nem nagyon akarok autót macerás ismerős meg nincs. Inkább megpróbálom itthonról megoldani ha nem megy akkor max várok amíg lesz jó mert szerencsére munkahely közel van(simán elbringázok ) amúgy ismerősöm most vett egy e46 328at....1.6 milláért és teljesen pikkpakk le is voltam döbbenve de nekem az már sok lenne és mivel fiatal vok ezért a biztosítás is drága de azért irigyelem h ilyen állapotút vett ennyiért...

-én azért felemelném az a teljesen pikk-pakk 328-at,1.6-ért.



Akitől vette egy fanatikus bmw-s mindenképp meg akart tőle válni minél hamarabb mert németben talált egy 6ost magának...igen régit amit be akar hozatni minél előbb mert beleszeretett és mert veterán meg mert mérne amúgy ahogy ismerem meg lett a vizsgálva rendesen...nem hülyegyerek bár azért kikérdezem majd ha találkozunk!

Amúgy még érdekelne mennyire eszik az olajat az e36osok?egyáltalán cserénél mennyit kell tölteni mert ilyen adatot sajna nem találtam(lehet nem kerestem eléggé )(320,323) tehát két csere között kell-e utántölteni és ha igen mennyi az ami még elfogadható vagy ami fölött már lehet h bajok vannak? meg ami még érdekel ha jól tom akkor bi-VANOSt 97 második felétől gyártottak...van esély ilyet kifogni e36ban vagy képtelenség? szóljatok ha hülyeséget kérdeztem



96tól vannak a dupla vanosos motorok, ezek már az m52-es motorkódot viselik. onnan ismered fel, hogy elől van az olajbetöltő és nem hátul.
6,5 litert kell tölteni bele

vsop14 Elküldve: 2010-11-21 22:50 Autóvásárlás

m_attila írta: Szerintem M.o-on ilyen autót lehetetlen venni
mármint patika állapotban...
kint van , de drága és a regadó is sok rá


vsop14 írta:
woodstock írta:
vsop14 írta:
woodstock írta: Sziasztok!

Autóvásárlás előtt állok mindenképp E36ot szeretnék venni (szerintem ez a legszebb bömbi!!)
Igazából én 320i 323i-re gondoltam 96-97es évjárat, de sehol nem találtam átfogó választ a kérdéseimre.
Érdekelnének tapasztalatok és információk! Mik azok amikre mindenképp oda kell figyelni vásárlásnál!!

Pl: hogy tudhatom meg milyen állapotú a VANOS, futómű tipikus hibái, fék, váltó.
Megéri-e a 323i valahol olvastam h ez a legjobb kompromisszum mert a ccm miatt van benne erőtartalék bőven de mivel folytva van a 25höz képest,jó a fogyasztás(ez mennyire igaz??)
/VANOS-ról láttam videókat ahogy kattogott és javításnál ahogy szimeringet(vagy valami gyűrűket) cserélnek utána elcsendesedik stb ez mennyire gyakori eset mondjuk ezek amcsi videók voltak/
Előre is köszi a válaszokat...fontos lenne mert már vannak kiszemeltek kicsit értőbben akarok a tulajok elé állni!!!

van, hogy bekrepál a vanos, de azért nem túl gyakori probléma az. a kattogásból felismered. mindegyik hathengeres kb ugyanannyit eszik, de azért a dugó jobban megdobja a 2.5ös fogyasztását, mint mondjuk a 20i-ét... manuális váltó szintén nem igazán szokott meghibásodni, ezért is árulják kb ócskavas áron a váltókat. 20ért már kapsz egy váltót hozzá. igazából nagyon nincsenek sztem nagyobb típushibái... hát arra figyelj, h ne egy leharcolt szart vegyél, mert az pénztemető lesz.
de pl ami szokott lenni, hogy a szelepfedél tömítésnél folyik az olaj, ez viszonylag gyakori, ettől meg nem kell megijedni, mert kb 10ezer a tömítés hozzá. otthon ki tudod cserélni, vagy szerelő kicseréli kb 5ért.


Köszi szépen amúgy a szelepfedél nem nagy kunszt ilyen kis dolgokat szoktam cserélni/javítani kocsimon futóműről tudnál írni valamit? mert itt olvasgattam ilyen rémisztő dolgokat h hátsó futóműnél valami kiszakad igazából nem is tudom miről volt szó... meg esetleg elektromos kütyük mennyire megbízhatóak mert nekem öreg japóm van annál bizony előferdülnek érdekes dolgok a műszerfalon meg mögötte ja és mennyire rohad a kasztni ezeknél a gépeknél? nem olvastam h rohadna de gondolom a tört kocsiknál ez hatványozódik mint úgy általában minden márkánál.és esetleg kuplung...pl van egy hírdetés ahol az van írva kuplungszerk. cserlélve...hát az azért gondolom elárulja hogyan volt használva a kocsi pedig azon kívül pikk-pakknak tűnik

a futómű kiszakadás az e46okon van. e36on nincs ilyesmi.
elektronikai problémák: hát az óracsoport szokott elromlani néha, meg esetleg abs vezérlő, ilyesmi.... egyik se nagy kunszt, ezeket is olcsón be lehet szerezni, tele van velük a net, meg a bontósok...
sárvédőívek, küszöbök szoktak rohadni azért. a küszöböt mindenképp csakkold le, h az alsó emelési pontoknál milyen állapotban van. ajtók alja szokott rohadni illetve a csomagtartó fedél. de ez mind tartástól függ.
nagyon nincsenek jellemző típushibái, valószínűleg nem lesz tökéletes, de inkább arra figyelj, h jól karbantartott darab legyen sztem. már ha nem akarsz pénznyelőt.




biztos van itthon is, igaz elvétve és annyiért már majdnem e46ot kapsz. kint meg azért simán találni szép darabokat nem túl drágán (2-3000 euro közt) csak hát ha beragadózod akkor az már megint csillagászati ár

vsop14 Elküldve: 2010-11-21 22:11 Autóvásárlás

woodstock írta:
vsop14 írta:
woodstock írta: Sziasztok!

Autóvásárlás előtt állok mindenképp E36ot szeretnék venni (szerintem ez a legszebb bömbi!!)
Igazából én 320i 323i-re gondoltam 96-97es évjárat, de sehol nem találtam átfogó választ a kérdéseimre.
Érdekelnének tapasztalatok és információk! Mik azok amikre mindenképp oda kell figyelni vásárlásnál!!

Pl: hogy tudhatom meg milyen állapotú a VANOS, futómű tipikus hibái, fék, váltó.
Megéri-e a 323i valahol olvastam h ez a legjobb kompromisszum mert a ccm miatt van benne erőtartalék bőven de mivel folytva van a 25höz képest,jó a fogyasztás(ez mennyire igaz??)
/VANOS-ról láttam videókat ahogy kattogott és javításnál ahogy szimeringet(vagy valami gyűrűket) cserélnek utána elcsendesedik stb ez mennyire gyakori eset mondjuk ezek amcsi videók voltak/
Előre is köszi a válaszokat...fontos lenne mert már vannak kiszemeltek kicsit értőbben akarok a tulajok elé állni!!!

van, hogy bekrepál a vanos, de azért nem túl gyakori probléma az. a kattogásból felismered. mindegyik hathengeres kb ugyanannyit eszik, de azért a dugó jobban megdobja a 2.5ös fogyasztását, mint mondjuk a 20i-ét... manuális váltó szintén nem igazán szokott meghibásodni, ezért is árulják kb ócskavas áron a váltókat. 20ért már kapsz egy váltót hozzá. igazából nagyon nincsenek sztem nagyobb típushibái... hát arra figyelj, h ne egy leharcolt szart vegyél, mert az pénztemető lesz.
de pl ami szokott lenni, hogy a szelepfedél tömítésnél folyik az olaj, ez viszonylag gyakori, ettől meg nem kell megijedni, mert kb 10ezer a tömítés hozzá. otthon ki tudod cserélni, vagy szerelő kicseréli kb 5ért.


Köszi szépen amúgy a szelepfedél nem nagy kunszt ilyen kis dolgokat szoktam cserélni/javítani kocsimon futóműről tudnál írni valamit? mert itt olvasgattam ilyen rémisztő dolgokat h hátsó futóműnél valami kiszakad igazából nem is tudom miről volt szó... meg esetleg elektromos kütyük mennyire megbízhatóak mert nekem öreg japóm van annál bizony előferdülnek érdekes dolgok a műszerfalon meg mögötte ja és mennyire rohad a kasztni ezeknél a gépeknél? nem olvastam h rohadna de gondolom a tört kocsiknál ez hatványozódik mint úgy általában minden márkánál.és esetleg kuplung...pl van egy hírdetés ahol az van írva kuplungszerk. cserlélve...hát az azért gondolom elárulja hogyan volt használva a kocsi pedig azon kívül pikk-pakknak tűnik

a futómű kiszakadás az e46okon van. e36on nincs ilyesmi.
elektronikai problémák: hát az óracsoport szokott elromlani néha, meg esetleg abs vezérlő, ilyesmi.... egyik se nagy kunszt, ezeket is olcsón be lehet szerezni, tele van velük a net, meg a bontósok...
sárvédőívek, küszöbök szoktak rohadni azért. a küszöböt mindenképp csakkold le, h az alsó emelési pontoknál milyen állapotban van. ajtók alja szokott rohadni illetve a csomagtartó fedél. de ez mind tartástól függ.
nagyon nincsenek jellemző típushibái, valószínűleg nem lesz tökéletes, de inkább arra figyelj, h jól karbantartott darab legyen sztem. már ha nem akarsz pénznyelőt.

vsop14 Elküldve: 2010-11-21 21:20 Autóvásárlás

woodstock írta: Sziasztok!

Autóvásárlás előtt állok mindenképp E36ot szeretnék venni (szerintem ez a legszebb bömbi!!)
Igazából én 320i 323i-re gondoltam 96-97es évjárat, de sehol nem találtam átfogó választ a kérdéseimre.
Érdekelnének tapasztalatok és információk! Mik azok amikre mindenképp oda kell figyelni vásárlásnál!!

Pl: hogy tudhatom meg milyen állapotú a VANOS, futómű tipikus hibái, fék, váltó.
Megéri-e a 323i valahol olvastam h ez a legjobb kompromisszum mert a ccm miatt van benne erőtartalék bőven de mivel folytva van a 25höz képest,jó a fogyasztás(ez mennyire igaz??)
/VANOS-ról láttam videókat ahogy kattogott és javításnál ahogy szimeringet(vagy valami gyűrűket) cserélnek utána elcsendesedik stb ez mennyire gyakori eset mondjuk ezek amcsi videók voltak/
Előre is köszi a válaszokat...fontos lenne mert már vannak kiszemeltek kicsit értőbben akarok a tulajok elé állni!!!

van, hogy bekrepál a vanos, de azért nem túl gyakori probléma az. a kattogásból felismered. mindegyik hathengeres kb ugyanannyit eszik, de azért a dugó jobban megdobja a 2.5ös fogyasztását, mint mondjuk a 20i-ét... manuális váltó szintén nem igazán szokott meghibásodni, ezért is árulják kb ócskavas áron a váltókat. 20ért már kapsz egy váltót hozzá. igazából nagyon nincsenek sztem nagyobb típushibái... hát arra figyelj, h ne egy leharcolt szart vegyél, mert az pénztemető lesz.
de pl ami szokott lenni, hogy a szelepfedél tömítésnél folyik az olaj, ez viszonylag gyakori, ettől meg nem kell megijedni, mert kb 10ezer a tömítés hozzá. otthon ki tudod cserélni, vagy szerelő kicseréli kb 5ért.

vsop14 Elküldve: 2010-11-21 13:12 Társalgó

stabil írta:
vsop14 írta:
stabil írta: Sziasztok!
Még kezdő BMW lennék.De kellene némi infó.Örököltem egy 318tds semmi gondom nincs vele.De az olajteknő aljában van egy 3 vezetékes valami ami le van szakadva az mi??És mikor van ezekben az olajcsere km?


ha ráadod a gyújtást, felvillannak különböző színű és számú ledek. van 5 zöld, 1 sárga és 1 piros. ha zöldek világítanak, még nem kell olajat cserélni, minél kevesebb zöld világít, annál közelebb vagy az olajcseréhez. ha sárga világít akkor már érik az olajcsere. ha piros akkor meg eléggé olajat kéne már cserélned.
sztem az olajszenzorod vezetéke lóg


igen köszi ezek működnek is épp 4 zöld világit de a karterban mi lehet nem tom


aha

vsop14 Elküldve: 2010-11-21 11:31 Társalgó

stabil írta: Sziasztok!
Még kezdő BMW lennék.De kellene némi infó.Örököltem egy 318tds semmi gondom nincs vele.De az olajteknő aljában van egy 3 vezetékes valami ami le van szakadva az mi??És mikor van ezekben az olajcsere km?


ha ráadod a gyújtást, felvillannak különböző színű és számú ledek. van 5 zöld, 1 sárga és 1 piros. ha zöldek világítanak, még nem kell olajat cserélni, minél kevesebb zöld világít, annál közelebb vagy az olajcseréhez. ha sárga világít akkor már érik az olajcsere. ha piros akkor meg eléggé olajat kéne már cserélned.
sztem az olajszenzorod vezetéke lóg

vsop14 Elküldve: 2010-11-20 23:22 Társalgó

balesz írta: nálunk a XI. kerületben a bekamerázott teremgarázsban törtek fel 3 autót, többek között a mellettem parkoló colt-ot!
a teremgarázsba pedig csak beléptető kártyával lehet bejutni...
csak feltörték őket, állítólag megzavarták őket, így elmenekültek, és nem vittek el autót, csak egy motort!

utána hallottam az ott lakóktól, h régebben is voltak lopások. nah ezek után aludjon jó szívvel az ember, kifizett x összeget h garázsban álljon az autót, de mégis rejtélyes lopásoktól kell tartania!!!


ja és ilyenkor van az, hogy a kamera pont elromlott, vagy pont nem látott oda...

vsop14 Elküldve: 2010-11-20 10:55 sötétedõ belsõ visszapillantó tükör

Woockie írta:
vsop14 írta: szerintem meg van az e46-hoz ilyen. legalábbis az enyémben egy ideig az e46osé volt benne, és mikor oooo belerakta, akkor mondta jéé, ez kezeli a külső tükröket is és hogy onnan már pofon egyszerű. e36on is volt már sötétedő külső tükör (illetve én 1 autóról tudom, hogy van benne ilyen) szóval sztem volt már e46ban is, legalábbis furcsállnám, ha nem lett volna.
ha jól tudom, Te ismered oooo-t, kérdezz rá nála

realoem es egyeb etk-ban nem talaltam e46hoz gyarit. kabel az nem gond, a belso tukortol elviszi az ember, aztan kesz, csak tukorlap kell(ene) a kulsokhoz. Vmi M5 tukorrol hallottam, h ahhoz van kulso elektrochrome tukor, nem lehet, h ilyen volt a tiedben? Ismerem, ugyis meglatogatom hamarosan, olajcsere, fekfolyadekcsere es egyebek ugyeben, megkerdezem, ha nem felejtem el.


ja várjál, nem jól fogalmaztam. szóval azt akartam írni, hogy azért sejtem, h kéne, hogy legyen külső elektrokróm is, mert mikor enyébe raktuk bele a belső tükröt, akkor vette észre oooo, hogy ez kezeli a külsőt is (és az egy e46 belső tükör volt)

vsop14 Elküldve: 2010-11-20 01:16 sötétedõ belsõ visszapillantó tükör

Woockie írta:
joko55 írta: Helló, minap vettem egy fényre sötétedős tükröt, mert sajna az enyémből kihagyták.., lényeg a lényeg természetesen a belevalót rendeltem (postán)bontottan,(99es 320i e46ról van szó)

Ha mar feljott a tema... A kulso tukorhoz nem lehet ezt valahogy eljuttatni? Meg vmikor regebben irtam, e46-hoz nincs ilyen, de valamelyik olyan bmwhez nem volt, aminem a tukreit fel lehet rakni es normalisan is nez ki? ugyis meg az elefantfulek vannak...


szerintem meg van az e46-hoz ilyen. legalábbis az enyémben egy ideig az e46osé volt benne, és mikor oooo belerakta, akkor mondta jéé, ez kezeli a külső tükröket is és hogy onnan már pofon egyszerű. e36on is volt már sötétedő külső tükör (illetve én 1 autóról tudom, hogy van benne ilyen) szóval sztem volt már e46ban is, legalábbis furcsállnám, ha nem lett volna.
ha jól tudom, Te ismered oooo-t, kérdezz rá nála

vsop14 Elküldve: 2010-11-18 17:58 Társalgó

nickname írta:
Majti írta:
YELLOW írta:
Majti írta: Üdv! Olyan kérdésem lenne, hogy Ebay oldalát nézegetve találtam pár dolgot. Az eladási áron felül, körülbelül mennyibe fájna behozatni pl. egy első lökhárítót? Vagy mondjuk egy body kittet? Tapasztalat Ebay vásároktól elfogadnék pár jó tanácsot, h mire kell odafigyelni vásárláskor. (ezt ritka magyar módon megfogalmazta )

Előre is köszönöm.


hát a posta része olyan 6ezer körül van általában.
de figylej. én is néztem sokmindent, aztán mégis itthonról vettem meg. akkor éri meg onnan venni, ha egy valakitől tudsz több mindent megvenni és nem kell külön postát fizetni. szerintem másképp nem éri meg.
én néztem lököst. még drágábban láttam ebay-en, felniket, diag kábelt...stb. aztén mind itt vettem meg. angliába láttam diag kábel 2ezer ft-ért, de a posta 3-6ezer, itthon meg 7000 postával. de szinte mindre igaz.
szóval én nem értem. sokan vesznek onnan, de én ahogy észreveszem semmivel nem járok jobban.
annyi előnye van, hogy pl olyan dolgot be tudsz szerezni, amit itthon marha nehezen kapnál meg.



Olyan Body kittet találtam, amit még Magyarországon csak egy két autó láttam, és eladó sorban még soha. A Méret befolyásolja a postát, vagy csak a súly? Vagy egyik sem?


A rendelt termék mérete nagyban befolyásolja a szállítás költségét !!!



sztem nem éppen. van egy max méret, amit feladhatsz, meg egy max súly... legalábbis a postára ez vonatkozik
a csomagküldő az más tészta, ott függ a mérettől is

vsop14 Elküldve: 2010-11-17 22:22 Kompresszió

Titus írta: Sziasztok!
Következő lenne a kérdésem: M20B20 motorba milyen kompressziónak kellene lenni a hengerekbe? Vagyis mennyi a gyári érték? Másik hogy tud valaki hozzá szervízkönyvet? Valami alapadatokkal.

Előre is Köszi!


hát gyári értéket nem tudok, de 9-10 körül kell lennie