vsop14 fórum hozzászólásai

vsop14 Elküldve: 2010-11-30 01:43 Ülésfûtés betétek

kempelen írta:
vsop14 írta:
ha jól értem, akkor ahhoz nem kell levágni a betétet, h kijavítsd a szálat. simán ki lehet mérni és megjavítani.
sztem lehet venni csak fűtés betétet, vagy ha mást nem akkor utángyártottat. e36 fórumon már többen tettek be ilyet és teljesen frankó. 20ezer ft a 4db. max levágja a régit és nem varrja oda a bőrhöz, hanem valahogy máshogy rögzíti az ülőlapra vagy a bőrre. sztem ez simán kivitelezhető.


Tulajdonképpen igen.

A kiméréshez inkább türelmet kívánok, mint sikert.

Úgy képzeld el hogy kapsz egy darab szövetet, abban láthatatlanul benne a fütőszál.

Hol indulsz neki? Mire végigérnél rajta, szerintem szétszabdalod az egész cuccot.

Nem mondom hogy lehetetlenség, de nagy türelemjáték.

(akkor inkább egy új gyári vagy utángyártott)

láttam már e46 ülésfűtés betétet, de már sajna nem emlékszem rá pontosan, úgy emlékeztem, h ott is jól láthatóak a szálak. benyomod a multiméter tüskéjét is kiméred, de akkor tévedtem. azt tudom, h e36on simán kimérhető, ott jól kivehetőek a fűtőszálak.
lehet egyszerűbb, ha belerak egy utángyártottat. igazából sztem a bőrt lefejteni nehéz. onnan már pikk-pakk berakod a betétet és mehet vissza az egész.


vsop14 Elküldve: 2010-11-30 01:42 Ülésfûtés betétek

YELLOW írta:
vsop14 írta:

ha jól értem, akkor ahhoz nem kell levágni a betétet, h kijavítsd a szálat. simán ki lehet mérni és megjavítani.
sztem lehet venni csak fűtés betétet, vagy ha mást nem akkor utángyártottat. e36 fórumon már többen tettek be ilyet és teljesen frankó. 20ezer ft a 4db. max levágja a régit és nem varrja oda a bőrhöz, hanem valahogy máshogy rögzíti az ülőlapra vagy a bőrre. sztem ez simán kivitelezhető.


az oké, hogy kiméred. nem értem miért hiszed magad értelmesebbnek. leírtam cseszd+, hogy nem tudom, hogy működik, de két módszert megemlítettem, hogyan működhet. a kettőből pont kiderült, hogy az igazság a kettő között van. stimm? nem állítottam semmit.
és már ketten is elmondták cserélni kell a betétet, amit én is említettem.

kiváncsi lennék, hogyan javítod meg a fűtőszálat
majd úgy mint a drága agrármérnökünk (mert elektronikai gyárban ilyen is van), hogy az aláfűtő wolfram fűtőbetétét összeforrasztotta ónnal. gondolom nem kell magyarázni a két anyag különbségét.
egy másik hasonló méretű madzagot be lehet fűzni, de kár kínlódni vele szvsz.
betétcsere és kész. bár éljen a barkácsolás


feladom. menthetetlen eset vagy. tudod mit, bocsánat, hogy elmondtam hogy működik ez a fos betét. a jellónak volt igaza: vagy így vagy úgy, ha mégsem akkor meg amúgy.

vsop14 Elküldve: 2010-11-29 17:44 Ülésfûtés betétek

kempelen írta:
vsop14 írta:

a szakadási hibát ki lehet méregetni és ki tudod javítani. azt sajnos nem tudom, hogy hogyan néz ki egy bevarrt betét, hogy hozzá tudsz-e férni.


Gyárilag az ülő és hátlap középső részére van felvarrva a két szélső hosszanti varrással. Azaz az ülésszövetre van varrva.

Ez eddig jó és szép, míg ki nem kell cserélni.

Aztán ha szét kell szedni, akkor szétvághatod a varrás mentén hogy kiszedd az ülésfűtés betétet. De ha eszt teszed szétválik az ülésszöveted is.
Tehát ezt nem teheted kapásból.

Türelmesen, tötymörgősen levághatod a szövetről a varrás mellett, nem a varrásnál. Ha lejött akkor kézzel visszavarhatod a szövetre az új betétet, ha egyáltalán lehet kapni.
Ha viszont azt akarod felhasználni, amit éppen kivágtál, akkor keskenyebb lesz az ülésfűtés betét és azt már csak kis trükkel varrhatod vissza egy másik üléshuzatra/szövetre.

Minderre az ismeretre úgy tettem szert, hogy már szedtem szét E46 szövetet és abból ki kellett bányászni a ülésfűtés betétet. Mivel akkor és ott az ülésfűtés betét volt a lényeg én a cérnánál vágtam szét, így szépen szét is esett a gyári üléshuzat szövete, ami akkor, abban az esetben nem számított.

Még jó hogy nem magamnak csináltam. Idegbajt kaptam volna.

Viszont azt nem tudom 100%, hogy külön ülésfűtés betét kapható e és annak mi a cikkszáma.

Viszont alapból ha rendelsz gyári üléshuzatot a kárpitkód szerint, abban sem lesz benne az ülésfűtés betét, de holnap ennek utánajárok pontosan.




ha jól értem, akkor ahhoz nem kell levágni a betétet, h kijavítsd a szálat. simán ki lehet mérni és megjavítani.
sztem lehet venni csak fűtés betétet, vagy ha mást nem akkor utángyártottat. e36 fórumon már többen tettek be ilyet és teljesen frankó. 20ezer ft a 4db. max levágja a régit és nem varrja oda a bőrhöz, hanem valahogy máshogy rögzíti az ülőlapra vagy a bőrre. sztem ez simán kivitelezhető.

vsop14 Elküldve: 2010-11-29 17:38 Ülésfûtés betétek

YELLOW írta:
vsop14 írta:
YELLOW írta:
Bianconero írta: Sziasztok!
Utánakérdeztem a dolognak egy szakinál (aki elvileg ért a bömöshöz) és azt mondta,hogy ha meg lenne szakadva a fűtőszál,akkor az ülőlapom sem melegítene. Felhívtam a Wallist,hogy ők mit mondanak...namármost azzal kezdték,hogy vigyem be az autót és kiszedik az ülést, 1-2 nap!!! alatt emgnézik..hát kösz.. Még annyit hozzátett,hogy a fűtőszál elvékonyodhatott...(ilyen van? miaz,hogy elvékonoydik basszus?)
Szóval se előre,se hátra...ezért nem fogom bevinni a wallsiba,hogy 1 napig üljenek rajta,kifizessek 50e ft munkadíjat, majd közöljék,hogy további 250e-ért kicserélik..
Esetleg valami javaslat? vagy hagyjam a ..csába?


hát figyelj azt nem tudom, hogy épül fel a fűtésvezérlés. hogy most árammal szabályoz, vagy az áram állandó és plussz fűtőszálakat kapcsol a fokozatállító?
az, hogy valamennyire melegít, az arról árulkodik, hogy több fűtőszál lehet benne, amiknek más és más a keresztmetszete. tehát lehet, hogy a fűtőszálak egyik része elszakadt, ezért csak részfokozat megy, ami ép.
én erre gyanakszom.
korábban árult Tiba azt hiszem fűtőbetétet, érdemes venni egyet és egy kárpitoshoz elmenni.



yellow bazzzz ne legyél már tufa. megint olyanba szólsz bele, amihez megint semmi közöd. még életedben nem láttál ilyet, akkor minek ütöd bele az orrod?
az áramot változtatod a fokozatszabályzóval, az hogy fűt, csak nem annyira amennyire kéne, az azt jelenti, hogy meg van szakadva valamelyik szál, de az újabb fűtésbetéteken úgy van megoldva, hogy csak a szakadt szál nem fűt, attól még a többi fűt.
a régebbi betéteken (pl e36) pedig ha bárhol szakadás van, akkor nem fűt az egész lap.....
egyébként meg külön fűt az ülőlap és a háttámla, tehát ha az egyikben hiba van, attól a másik még tökéletesen fűt. még jó hogy ért hozzá a szaki.... lassan én is nyitok egy bmw szervizt, mert úgy tűnik, hogy a bmw-hez értés ott kezdődik, hogy látott már bmw-t

a szakadási hibát ki lehet méregetni és ki tudod javítani. azt sajnos nem tudom, hogy hogyan néz ki egy bevarrt betét, hogy hozzá tudsz-e férni.


hagy legyen már közöm, hagy írjam már le a véleményem!
lényegtelen, ha egy szál nem jó és nem fűt, akkor egy szálat úgysem tud cserélni. szóval ha nem megfelelő úgyis cserélni kell a betétet.
kuttya!


ne írjál véleményt, mert nem a véleményedet kérdezték. itt tényekről beszélgetünk. és, mint írtam, meg tudja javítani a szakad szálat.

vsop14 Elküldve: 2010-11-29 15:57 Autóvásárlás

számomra ez ez autó teljesen gagyisztika benyomást kelt.

nem látom a bőrülést
elektronikus fékerő elosztó? sztem ebben nincs ilyen.
csúf felni
gagyi index
ratyi szemöldök
ez kétzónás klíma?
és mi az individual a belsejében?

vsop14 Elküldve: 2010-11-29 15:54 Ülésfûtés betétek

YELLOW írta:
Bianconero írta: Sziasztok!
Utánakérdeztem a dolognak egy szakinál (aki elvileg ért a bömöshöz) és azt mondta,hogy ha meg lenne szakadva a fűtőszál,akkor az ülőlapom sem melegítene. Felhívtam a Wallist,hogy ők mit mondanak...namármost azzal kezdték,hogy vigyem be az autót és kiszedik az ülést, 1-2 nap!!! alatt emgnézik..hát kösz.. Még annyit hozzátett,hogy a fűtőszál elvékonyodhatott...(ilyen van? miaz,hogy elvékonoydik basszus?)
Szóval se előre,se hátra...ezért nem fogom bevinni a wallsiba,hogy 1 napig üljenek rajta,kifizessek 50e ft munkadíjat, majd közöljék,hogy további 250e-ért kicserélik..
Esetleg valami javaslat? vagy hagyjam a ..csába?


hát figyelj azt nem tudom, hogy épül fel a fűtésvezérlés. hogy most árammal szabályoz, vagy az áram állandó és plussz fűtőszálakat kapcsol a fokozatállító?
az, hogy valamennyire melegít, az arról árulkodik, hogy több fűtőszál lehet benne, amiknek más és más a keresztmetszete. tehát lehet, hogy a fűtőszálak egyik része elszakadt, ezért csak részfokozat megy, ami ép.
én erre gyanakszom.
korábban árult Tiba azt hiszem fűtőbetétet, érdemes venni egyet és egy kárpitoshoz elmenni.



yellow bazzzz ne legyél már tufa. megint olyanba szólsz bele, amihez megint semmi közöd. még életedben nem láttál ilyet, akkor minek ütöd bele az orrod?
az áramot változtatod a fokozatszabályzóval, az hogy fűt, csak nem annyira amennyire kéne, az azt jelenti, hogy meg van szakadva valamelyik szál, de az újabb fűtésbetéteken úgy van megoldva, hogy csak a szakadt szál nem fűt, attól még a többi fűt.
a régebbi betéteken (pl e36) pedig ha bárhol szakadás van, akkor nem fűt az egész lap.....
egyébként meg külön fűt az ülőlap és a háttámla, tehát ha az egyikben hiba van, attól a másik még tökéletesen fűt. még jó hogy ért hozzá a szaki.... lassan én is nyitok egy bmw szervizt, mert úgy tűnik, hogy a bmw-hez értés ott kezdődik, hogy látott már bmw-t

a szakadási hibát ki lehet méregetni és ki tudod javítani. azt sajnos nem tudom, hogy hogyan néz ki egy bevarrt betét, hogy hozzá tudsz-e férni.

vsop14 Elküldve: 2010-11-28 22:44 Műszaki vizsga

Qucsy írta:
vsop14 írta:
Qucsy írta:
YELLOW írta: nah de mi van akkor, ha olyan cuccokat raksz az autóra, ami gyárilag, mondjuk kiegészítő csomag... pl M-pack. ha le van fényeve, akkor mit mond róla a biztos? simán mondhatod, hogy így jött ki a gyárból. nem hiszem, hogy mélyre ásnának.
mellesleg itt jön be az a része, hogy elvileg olyan cuccokat rakhatsz az autóra, ami azon típuson gyárilag is szerepelt. tehát ha gyári kinézetű szárnyat raksz rá, akkor abba mi alapján kötnének bele?


na ebben igazad van..meg nehogy már belekössön 1 lökhárítóba..milyen problémát tud az okozni??több bogarat tud öszesszedni??


pl gyalogosvédelem.


jó..én nem gyűjtöm őket gondolom te sem..de nekem mániám az hogy pl 1 másik tipusnak szerelem fel a lökösét..most pl 1 2003 coupénak lesz fent a lököse..és bizony jól néz ki..igaz ez gyári lökös..na de mivel ez nem az én szériámhoz,tipusomhoz készült..nehogy már ebbe belekössön..


én se gyakran lövöldözök pisztollyal, de preventív alapon nem is vehetek
ez az autó építés érdekes téma. itthon ilyen nincsen, sokak bánatára. az én véleményem az, hogy talán jobb is, mert ha itthon is szabad lenne autót építeni, akkor aztán mégtöbb ratyi tuningos, műszakilag nem megfelelő autó közlekedhetne az utcán (mert ugye a műszakin csúszópénzzel megy át)
akinek nem inge ne vegye magára, csak sajnos az az igazság, h itthon elég sok csótány sufnituningot is látni, ami már-már köz- és önveszélyes. sajnos ez másoktól veszi el a lehetőséget, h komoly és előírásoknak megfelelő műszaki tartalommal építsen utcai autót.
ez van, ilyen visszamaradott országban élünk.

vsop14 Elküldve: 2010-11-28 22:35 Műszaki vizsga

Qucsy írta:
YELLOW írta: nah de mi van akkor, ha olyan cuccokat raksz az autóra, ami gyárilag, mondjuk kiegészítő csomag... pl M-pack. ha le van fényeve, akkor mit mond róla a biztos? simán mondhatod, hogy így jött ki a gyárból. nem hiszem, hogy mélyre ásnának.
mellesleg itt jön be az a része, hogy elvileg olyan cuccokat rakhatsz az autóra, ami azon típuson gyárilag is szerepelt. tehát ha gyári kinézetű szárnyat raksz rá, akkor abba mi alapján kötnének bele?


na ebben igazad van..meg nehogy már belekössön 1 lökhárítóba..milyen problémát tud az okozni??több bogarat tud öszesszedni??


pl gyalogosvédelem.

vsop14 Elküldve: 2010-11-28 22:34 Műszaki vizsga

YELLOW írta: nah de mi van akkor, ha olyan cuccokat raksz az autóra, ami gyárilag, mondjuk kiegészítő csomag... pl M-pack. ha le van fényeve, akkor mit mond róla a biztos? simán mondhatod, hogy így jött ki a gyárból. nem hiszem, hogy mélyre ásnának.
mellesleg itt jön be az a része, hogy elvileg olyan cuccokat rakhatsz az autóra, ami azon típuson gyárilag is szerepelt. tehát ha gyári kinézetű szárnyat raksz rá, akkor abba mi alapján kötnének bele?


azekben minde benne van a bmw embléma és a cikkszám

vsop14 Elküldve: 2010-11-28 22:14 Műszaki vizsga

Robinson írta:
Hori írta:
Robinson írta:
KASZAMester írta:
-ezt irtam a legelején,hogy volt barátom volt ilyen sánta műszakin,és rá egy honapra behivták ellenőrzésre,potszemlére a NKH.-hoz.


És ha valaki alapból az NKH-nál vzsgázott a mozaikban?





ha megbukik az ember akkor az összes nála vizsgázott autót behívják


Arra gondoltam, hogy alapból nem hívnak vissza autókat ahogy Kasza írta ugye? Mondjuk nekem szerencsére nem kell félnem ilyesmitől, mert minden okés a verdával, de a spanom...

szegény "spanod"

vsop14 Elküldve: 2010-11-28 22:01 Műszaki vizsga

Qucsy írta:
Robinson írta:
KASZAMester írta:
-ezt irtam a legelején,hogy volt barátom volt ilyen sánta műszakin,és rá egy honapra behivták ellenőrzésre,potszemlére a NKH.-hoz.


És ha valaki alapból az NKH-nál vzsgázott a mozaikban?



én nem ismerem ezt az NKH-át ez micsoda??

nemzeti közlekedési hatóság

vsop14 Elküldve: 2010-11-28 20:44 Műszaki vizsga

KASZAMester írta: nem véletlen az,hogy nekem az alpináknál,a német brifbe egy A4-es nyomtatott oldal van,benne vagy 200-bejegyzés,hogy mik vannak átalakitva gyárilag.
-minden szarság,aproság be van jegyezve./és az a szent irás/,ott nincsen félre beszélés.
Le kellett forditatnom magyarra a bejegyzést a műszakira.


nekem is a gyári szárnyról, ami utólag van felrakva, van vagy 6 oldal a4-es papír...
amúgy németroszágban így megy, építhetsz autót, csak be kell iratni és meg kell felelnie a tüvön.

vsop14 Elküldve: 2010-11-28 16:28 Műszaki vizsga

YELLOW írta: erre várnék még választ, ki mit hallott erről a fényképezgetős dologról?

YELLOW írta: Munkatársam mesélte, hogy most kell vinnie OFF autóját műszakira. Tudni kell, hogy tuning kipuff, lexus lámpa, fólia, szárny, lökösök vannak az autón.
Na most neki ezeket mind ki kell cserélnie, mivel nincs hozzá műbizonylat.
Mindezt azért, mert akik műszakiztátjak az autót azt mondták, hogy körbe kell fotózni az autót. Ezek a képek bekerülnek egy nyilvántartásba, és ha megállít a rendőr, akkor a rendszerből ezt lekérhetik, és ha valami nem stimmel az autón, pl közben cseréltél lámpát, és az új lámpáról nincs műbizonylat, akkor bukta.
Ti mit hallottatok erről? Valakinek volt hasonló gondja az idei műszakin?




fotózzák, de utána ez soha nem fogja érinteni őt, nem fogják elővenni a képet, stb.
a fotózást kb azért találták ki, h megnehezítsék a vizsgaállomások dolgát abban, h átengedjenek minden szart meg tuningbetyárt

vsop14 Elküldve: 2010-11-28 16:26 Műszaki vizsga

YELLOW írta:
nickname írta:
YELLOW írta:
nickname írta:
YELLOW írta: Munkatársam mesélte, hogy most kell vinnie OFF autóját műszakira. Tudni kell, hogy tuning kipuff, lexus lámpa, fólia, szárny, lökösök vannak az autón.
Na most neki ezeket mind ki kell cserélnie, mivel nincs hozzá műbizonylat.
Mindezt azért, mert akik műszakiztátjak az autót azt mondták, hogy körbe kell fotózni az autót. Ezek a képek bekerülnek egy nyilvántartásba, és ha megállít a rendőr, akkor a rendszerből ezt lekérhetik, és ha valami nem stimmel az autón, pl közben cseréltél lámpát, és az új lámpáról nincs műbizonylat, akkor bukta.
Ti mit hallottatok erről? Valakinek volt hasonló gondja az idei műszakin?


kacsa

fénykép tényleg készül de nem ezen okbol. "ha nincs ismerős akkor ezekért tényleg el fogják kaszálni , de mindent meg lehet oldani "



hát nem tudom... a srác nem egy kamuzós emberke. azt mondta neki a műszakis, hogy úgy nem fog róla képet csinálni, mert ha megállítják és nincs műbiz. de a képek magukért beszélnek, akkor őt is megvágják. azt mondza hiába adna csúszópénzt, ezt ő nem vállalja be.
azt tudom, hogy valami kép készül, de mi okból azt nem. egyszer mondták, de nem emlékszem rá.
mégis, hogy lehetne megoldani?

ráadásul az sem világos, hogy ilyen xarokba kötnek bele, mint fólia... eleve elől nem lehet, akkor a többi ablakra miért kell bizonylatos? egyszerűen nem értem, ha minőségileg nemjó, akkor max én coptam vele. miért balesetveszélyes egy sport dob? egy lámpa? max ha nincs jól beállítva. ha E jeles, akkor miért kötnek bele? vagy éppen egy ültetőrugó... pont stabilabb lesz az autó... miért balesetveszélyes?



mindennek van közlekedés biztonsági előírása, a hangos kipuf zavarja a környetet, a folia balest veszélyes, az ültető rugó ami nem gyári az meg nagymértékben megváltoztatja a futomü geometriáját.

pesten kb 25-30 k bol le tudják neki vizsgáztatni



jó hát ezeket tudom, de ez csak magyarázkodás... ha a fólia lehet a B oszloptól hátra, akkor miért nem mindegy, hogy milyen? mindegy nem fogom megérteni ezeket.
tiszta lehúzás az egész ország, ezért állunk így... amcsiba az a lényeg, hogy működjön a világítás a többi le van xarva...
minden lehetságen módon lehúzzák az autóst... nem elég, hogy veszel egy autót, de fizess már a megvételkor pluszt, kötelező bizt., teljesítmény adó (anno súlyadó), műszakiztass, jövedéki adó az üzemanyagra és egy normális út nincs az országban, a rendőrök a bírságért baxtatnak...stb.

nálunk a kertvárosban lakóövezet van. az út szélén parkolni nem lehet. 20 évig senkit nem zavart, most a rendőrök büntetnek mindenkit. jön az évvége kell a prémium... szánalmas az egész.



sztem azért a biztosítás meg a teljesítményadó az sztem egyáltalán nem sok a nyugati országokhoz képest...

vsop14 Elküldve: 2010-11-28 11:12 Társalgó

Tiba írta: Az analóg adás nemsokára meg fog szünni, inkább digitálisban gondolkodj.


tényleg, most mi lesz azokkal, akiknek van a kocsiban tv? vagy ahhoz is kitaláltak vmi utólagos tunert?