vsop14 fórum hozzászólásai

vsop14 Elküldve: 2011-01-30 19:44 Elsõ lámpák

YELLOW írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta: én a cora-ban vettem 990.- ért, és tökéletes. nekem a noname tartós. a plussz fényerőt ígérő cuccok ki is égnek hamar. a másrkás izzók is. amit én említettem Corás annak elég fehér a fénye, és az útra is jól vetít, rendelkezik E jellel is.
én többet nem költök drágára...


A gagyi, egyszerű csomagolású "xenon fényű" (kékre színezett) izzó, és a minőségibnek ható műanyag dobozos (jóval drágább) izzó is általában egy gyártósorról kerül ki. Természetesen van kivétel. (osram,stb.)
Madaras áruházban vásárolt "xenon fényű" izzómon a feliratok pici hibája, és a présgéppel kialakított lemezeinek hibái egyformák az autósboltban vásárolt drágább (minőségibb csomagolású) izzóéval. Csak az enyém nem volt 500ft/db sem, addig a másik 4200ft/pár.


hát nekem a 3600.- as "xenon" gázas lópikula, majdnem kigyújtotta az autót, a két kivezetés közötti kitöltő anyag átrepedt. ha volt benen gáz az tutti kijött, de néha világított.
amúgy az OSRAM nightbreaker azoknak való, akiknek kell a fény sötétben, de hamar ki fog égni, a plussz erőnek ára van. én azt mondom, hogy mivel Mo.-n nappal is égetni kell a tompított fényt, így anynira felesleges, mert nem használjuk ki az előnyét az izzónak. Az Osram Cool Blue már jó, mert fehéres fénye van, de tartósabb sokkal. Az Ultra Life, szinte ugyanolyan sárga, de tartós, de semmi plussz fényt nem kell várni tőle. De legalább tartós. szóval mindenből meg van az ideális, és mindennek ára van.
én ezért mondom, hogy inkább egy 990/pár fehéres fényű izzó (amivel este is látok, ha ritkán akkor vezetek), mint egy felesleges drága. én ezt mondom.


én használtam ezt a nightbreakert, nagyon tetszett, tényleg nagyobb a fényereje. kb 1 év alatt égett ki.

vsop14 Elküldve: 2011-01-30 19:43 Fûtés - Klíma

zolee05 írta: Köszike a segítséget. Igen igen volt hűtővíz cserélve benne sőt még hűtő is sajnos.
Lehet akkor az a gond.

Azt meg tudnád nekem mondani hogy hogyan és hol kell légteleníteni ???
Mi az a fűtéscsap ?

Bocs ha sokat kérdezek.
De nagyon szépen köszönöm a válaszokat.


nálam az a tuti megoldás, h légtelenítek csavaron meg kupakon is, ahogy yellow írta, aztán pedig ha bemelegedett a kocsi, megyek pár kört, úgy hogy huzatom rendesen, aztán megint légtelenítés, megint huzatás (persze ezt is max fűtéssel) és akkor általában jó szokott lenni. bmw-k általában nehezen légtelenednek le, nekem is egy BMW szaki mutatta ezt a módszert

vsop14 Elküldve: 2011-01-30 11:50 Fûtés - Klíma

YELLOW írta:
Tom_Sawyer írta: Hali!

Csak érdekességből kérdezem, hogy a középső rostélyoknál lévő tekerő mire szolgál? Milyen funkciója van annak, mikor a klímapanelen lehet állítani a levegőhőmérsékletet?

Valaki tudja a szerepét ennek?


igazándiból én sem teljesen értem a funkciót. ha kák állásba van, akkor nekem szinte egy deka meleg nem jön. ha meg pirosban, akkor meg a klíma nem fúj hideget. legalábbis asszem.
az igazi szerepe az, hogy ha megy a fűtés télen, akkor lehet állítani, hogy a kinti hideg levegőből kever hozzá, így nem lesz álmosító a hatás, hanem frissít.



én pl hosszú úton autópályán szoktam használni. arcra nyomatok hideget és akkor nem leszek álmos, közben meg lábra megeleg és akkor meg se fagyok

vsop14 Elküldve: 2011-01-29 18:16 Újítások

Woockie írta:
vsop14 írta: és igaz is, csak azt mondtam, h az a baj az egésszel, hogy ugye az idézetek lefelé jönnek most sorba a nevek pedig felfelé. remélem értitek mire gondolok

Akinek nem tunik fel, h a nev melyik keretben van.... Amit irtal meg, h 7-8 idezet is ottmarad neha... Hat igen, 2-3nal tobbet nem szokas normalis esetben otthagyni. A topposting ellen szol az is, h van, aki szepen a relevans reszt idezve, tobb reszre bontva valaszol, a felesleget pedig torli, azt toppostinggal meg sem lehet csinalni.


most ezt úgy mondod, mintha hülye lennék....
nem, pontosan tudom, h a nevek az idézettel egy keretben vannak, de sajnos vannak 7-8 idézetes hosszú hsz-ek ott pedig állandóan scrollozni kell sajnos föl-le hogy lásd, h kinek a hsz-ét is olvasod

vsop14 Elküldve: 2011-01-29 18:02 Újítások

Woockie írta:
YELLOW írta: most akkor mi a jó? vannak akik rendszeresen fentre írnak, mégis csak engem szóltak meg. akkor is azt gondoltam, hogy csak direkt vérszívás, éppen abba lehetett belekötni.


Jol irod most, no para.

A: Because it messes up the order in which people normally read text.
Q: Why is top-posting such a bad thing?
A: Top-posting.
Q: What is the most annoying thing in e-mail?
köszi Woockie! ebben a kis idézetben minden benne volt
és igaz is, csak azt mondtam, h az a baj az egésszel, hogy ugye az idézetek lefelé jönnek most sorba a nevek pedig felfelé. remélem értitek mire gondolok

vsop14 Elküldve: 2011-01-29 18:00 Újítások

YELLOW írta:
vsop14 írta: szia Robinson!
pont ma is szó volt arról, h a hsz-t a végére írjuk. egyébként nem az elejére kéne? nekem már régóta az a meglátásom, hogy az a rendeltetése, mert úgy sokkal átláthatóbb lesz az egész. lásd itt: http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...valto.html

mert ugye, ha az aljára írjuk akkor egy ilyen jó hosszú eszmefuttatásnál, ahol 8-10 előzmény (idézet) van benne, ha lefelé olvasunk, akkor látjuk a szöveget , viszont fent van az, hogy kitől lett idézve és összevissza kell scrollozni. remélem érthető volt, h mire gondoltam




eléggé zavaros amit írtál

én anynit tudok, korábban mindig az idézet elé írtam, ami miatt Te magad is lecsesztél.
indok akkor az volt: hogy ha valaki olyan olvas bele, aki nem követi nyomon a dolgokat, akkor annak egyszerűbb fentről lefelé időrendben olvasva mindent.

most akkor mi a jó? vannak akik rendszeresen fentre írnak, mégis csak engem szóltak meg. akkor is azt gondoltam, hogy csak direkt vérszívás, éppen abba lehetett belekötni.

engem személy szerint nem zavar, hogy ki hova ír, a lényeg nem ez...

szia!
bocsi, ha zavarosra sikerült.
valóban annó mondtam, h lentre kéne írni, arra hivatkozva, h ez az elfogadott és nem mondtam, h az a logikus.

vsop14 Elküldve: 2011-01-28 23:52 Újítások

szia Robinson!
pont ma is szó volt arról, h a hsz-t a végére írjuk. egyébként nem az elejére kéne? nekem már régóta az a meglátásom, hogy az a rendeltetése, mert úgy sokkal átláthatóbb lesz az egész. lásd itt: http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...valto.html

mert ugye, ha az aljára írjuk akkor egy ilyen jó hosszú eszmefuttatásnál, ahol 8-10 előzmény (idézet) van benne, ha lefelé olvasunk, akkor látjuk a szöveget , viszont fent van az, hogy kitől lett idézve és összevissza kell scrollozni. remélem érthető volt, h mire gondoltam


vsop14 Elküldve: 2011-01-28 23:49 alapjárat leesik, ingadozik

YELLOW írta:
kito írta: Sziasztok,

Nekem van egy E46-os 2005-os 3.18i Automata BMW-m. Az a bajom, hogy az alapjarat ingadozik,
nem nagy mertekben, inkabb csak mocorog a tu, sokszor nem talalja a helyet, lefulladni eddig meg nem fulladtam le. Hidegen es melegen is produkalja a dolot. Akkumlatort nemreg csereltem, de ez sem valtoztatott a helyzeten. Van esetleg valami otletetek?

Elore is koszi,

Kito


akkor a képen nem a Te verdád van gondolom. egy légtömegmérő tisztítással kezdeném az egészet. féktisztító spray ideális hozzá.


akár. vagy húzza le a légtömegmérőt és ha jó, akkor ott a bibi

vsop14 Elküldve: 2011-01-24 22:31 Néha nem megy a 4.henger..mitől van ez és mit lehet vele csinálni??

Qucsy írta:
hil írta:
Qucsy írta:
hil írta:
ute107 írta:



Szelep fedél tömítés??? Nem hengerfej tömítés?!


5,6 gyertyák mélyedésiben állt a hűtő folyadék. A szelepfedél tömítésnél a gyertyák körüli volt rossz



értem..ezt ugye én is észre tudom venni?, sajnos nem vagyok az a nagy autó szerelő még csak tanulgatom figyelgetem..

Persze, leveszed a motor felső műanyag burkolatát és már láthatod is. Mivel 16 szelepes a motorod, középen vannak a gyertyák mélyen beültetve, abban állt a víz (na jó: hűtő folyadék)



és én mit tudok vele csinálni???[/quote]
hát figyu sztem nézd meg, h ez-e a baj, aztán ha esetleg ez, akkor kicseréled a szelepfedél tömítést, vagy kicserélteted

vsop14 Elküldve: 2011-01-24 22:28 Néha nem megy a 4.henger..mitől van ez és mit lehet vele csinálni??

Qucsy írta:
hil írta:
ute107 írta:



Szelep fedél tömítés??? Nem hengerfej tömítés?!


5,6 gyertyák mélyedésiben állt a hűtő folyadék. A szelepfedél tömítésnél a gyertyák körüli volt rossz



értem..ezt ugye én is észre tudom venni?, sajnos nem vagyok az a nagy autó szerelő még csak tanulgatom figyelgetem..[/quote]
ha ki tudsz cserélni egy gyertyát, igen. sztem érdemes megnézni, mert ha nem is ez, legalább ki tudod zárni.
itt van egy gyertyacsere folyamata: http://www.impee.co.uk/sparkplug_change.htm

vsop14 Elküldve: 2011-01-24 22:21 Néha nem megy a 4.henger..mitől van ez és mit lehet vele csinálni??

ute107 írta:
vsop14 írta:
Qucsy írta: Emberek!! az utóbbi időben észrevettem,hogy 1álltalán nem megy az autó sőt hidegen amíg nincs üzemi hőmérsékleten.szinte köhög és fúl meg a motor..azt mondják a nagy okosok hogy valószínűleg az 1ik henger szemétkedik..elvittem 3-4 helyre és azt mondták hogy igen mintha látnának v.mit de mégsem..na már most ez nekem kevés..mit csináljak vele mit érdemes???
pontosan mit néztek meg ott?
nekem ugyanez volt a probléma és kiderült, h víz áll a gyertyáknál, mert szar volt a szelepfedél tömítésem.



Szelep fedél tömítés??? Nem hengerfej tömítés?!

hát nem

vsop14 Elküldve: 2011-01-24 21:39 Néha nem megy a 4.henger..mitől van ez és mit lehet vele csinálni??

Qucsy írta: Emberek!! az utóbbi időben észrevettem,hogy 1álltalán nem megy az autó sőt hidegen amíg nincs üzemi hőmérsékleten.szinte köhög és fúl meg a motor..azt mondják a nagy okosok hogy valószínűleg az 1ik henger szemétkedik..elvittem 3-4 helyre és azt mondták hogy igen mintha látnának v.mit de mégsem..na már most ez nekem kevés..mit csináljak vele mit érdemes???
pontosan mit néztek meg ott?
nekem ugyanez volt a probléma és kiderült, h víz áll a gyertyáknál, mert szar volt a szelepfedél tömítésem.

vsop14 Elküldve: 2011-01-19 00:28 Segítsetek!

Tiba írta:
Bero írta: Üdv! Egyik oldalról rendeltem SMD ledes angel eyet. Azt mondta a faszi,hogy be lehet kötni simán a helyzetjelző helyére,és ha bekapcsolom a lámpát akkor felkapcsol az AE. Ez eddig ok,de magyarázott valami mást is csak nem nagyon tért ki rá,hogy be lehet kötni különböző képpen,hogy a kulcsal bekapcs stb... Valaki tudja,hogyan milyen funkcióként lehet bekötni még?


Igen, be lehet még úgy is kötni, hogy a belső világítással együtt fel, illetve lekapcsoljon, asszem valami relét is adnak hozzá, hogy rendesen működjön.
Valahol láttam róla részletes leírást is.

YouTube videó


frankón néz ki :-Ö
amúgy ez nem csak kódolás kérdése? csomó mindent fel lehet kódolni, h mi világítson, ha nyitod, meg zárod a verdát meg ilyenek

vsop14 Elküldve: 2011-01-15 09:57 Társalgó

YELLOW írta:
troooger írta:
vsop14 írta:
troooger írta: Sziasztok,
Érdekelne, hogy van-e eladó gyári BMW Professional fejegysége valakinek? Vagy valami jó ötlet, hogy tudnék egy kazettás rádióból valami mp3-at is lejátszó fejegységre váltani? Nem nagyon szeretném megbontani a műszerfalam összképét, ezért gondoltam a Prof.-ra.
Valakinek, valami jó 5lete?


http://www.dension.hu/#


Sajnos nincs ipodom. De okos ki kütyük! Az USB-s változat nem rossz, de akkor ennyiért vannak transmitterek is. Igaz azokat nehezebb elrejteni.


nem az iPod a lényeg. bármilyen kütyüt rá tudsz tenni, aminek van hang kimenet akár egy GPS-t is. és van olyan Dension termék ami az USB-t kezeli, olyan 20-30ezerért. csak valahova ki kell vezetni.



ja, hát azért jobban elolvashatta volna mert eléggé jó dolgokat tud. kiírja a szám címét, meg a rádióról tudod vezérelni, stb stb.
és igaz, ennyiért van transzmitter is, de annak totál ratyi a minősége

vsop14 Elküldve: 2011-01-14 23:37 Társalgó

troooger írta: Sziasztok,
Érdekelne, hogy van-e eladó gyári BMW Professional fejegysége valakinek? Vagy valami jó ötlet, hogy tudnék egy kazettás rádióból valami mp3-at is lejátszó fejegységre váltani? Nem nagyon szeretném megbontani a műszerfalam összképét, ezért gondoltam a Prof.-ra.
Valakinek, valami jó 5lete?


http://www.dension.hu/#