vsop14 fórum hozzászólásai

vsop14 Elküldve: 2011-01-13 00:39 izzítógyertya

pneurob írta:
nickname írta:
Gatinho írta: Sziasztok.

Az enyémbe most került be 4 db NGK. 6000Ft/ darab.

Mind a négy régit rossznak mérték be, azt sem tudom hogy indult el, de hidegindításkor, télen elég durva volt a kezdet.


én eredeti gyári izzitógyertyát vettem 5000/db áron



Akkor mindketten húzósan vásároltatok, gyári beszállítótól való gyári minőségű izzítógyertya pontosan 3841 Ft/db áfával.



milyen márka?

vsop14 Elküldve: 2011-01-11 23:15 Távirányító hiba

czeruza írta: Sziasztok!
Olyan problémám lenne,hogy az autó nem reagál semmit ha megnyomom a kulcson a nyitást és uez a zárásra is,sőt a csomagtér se nyílik ki kulcsnyomásra.Először az egyik kulccsal,pár napra rá a másikkal se működött.Az elem tökéletes a kulcsokban,ki lett mérve,én a Ground Modulra gondolok,de ha valaki már járt így vagy esetleg tudja mi lehet a baj,annak megköszönném ha leírná.A kocsi e46 328i 1998 évj.

Köszi

újratanítást próbáltad már?
-beszállsz, ajtókat bezárod
-gyújtás, majd egy pillanatra kapcsold át a gyújtáskapcsolót 1-es állásba (tehát gyújtás előttibe), de egyik állásban se legyen 5másodpercnél tovább.
-kulcs ki
-nyomd be és tartsd nyomva a nyitás gombot és eközben 3szor nyomd meg a zárás gombot, mindezt 10 másodpercen belül
-engedd el a nyitás gombot
-elvileg újratanítottad a kulcsot

ha esetleg nem igy van, majd kijavitanak én is csak neten olvastam

vsop14 Elküldve: 2011-01-11 22:36 Vicces :)

Qucsy írta:
Bianconero írta: Nem tudtam eldönteni,hogy ez vicces-e avagy inkább szomorú, mivel azonban szomorú topic nincs, ezért ide rakom

http://jajjdecsunya.blog.hu/20..._bmw_bunti


azért ez már durva...

ez a kocsi a vissza a jövőbe c. filmben volt a Griff kocsija

vsop14 Elküldve: 2011-01-09 18:33 Társalgó

YELLOW írta: McLaren F1 - BMW motorral


ez lett volna a bmw m8 motorja. csak végül sosem adták ki az m8-at.

vsop14 Elküldve: 2011-01-06 00:32 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

imici85 írta: Hello
Hallott valaki az actia pass thrue interfac-ről.Azt írják,hogy az ista/p viszi meg még kb 6-7 autógyártó gyári programjait.na most az a kérdés,hogy akkor viszi-e a dist meg a progmant is.Az ista/p online működteti.Akkor elvileg a gépre feltelepített dist/progmant is vinnie kéne.


én hallottam.
de attól még, h a programot tudod futtatni, az interface nem biztos, hogy jó hozzá... pl az INPA/DIS, a carsoft és a bmwscanner mind mind más interfacet igényelnek

vsop14 Elküldve: 2011-01-02 23:04 Társalgó

Robinson írta: Bocs srácok, de a törölt hozzászólásokban szereplő weboldal látogatottságához minimális mértékben sem járul hozzá a bmwfanatics.hu

BUÉK!

Robinson ezt akarta mondani: még egy ilyen és Ti is infúzión kapjátok a bundáskenyeret

vsop14 Elküldve: 2010-12-26 15:46 Üzemanyag fogyasztás

hil írta:
lacaca írta:



akkor a start-stop rendszerek a Te logikád szerint még több károsanyagot bocsátanak ki, holott azért is találták ki, h a károsanyag emissziót és a fogyasztást csökkentsék (nem kötözködés)


A start-stop rendszert a sok megvett szürkeállomány hiányos félelmebeteg "környezetvédő" miatt alkalmazzák és szerintem többet árt mint használ.Ugyanis, a hosszú állásidejű közlekedésnél lehet hogy ér valamit (PL vasúti átjáró előtti vagy hosszú idejű piros jelzés bárhol de itt néhány perc után úgy is leállítjuk a motort) de mivel ezt a rendszert üa.megtakarítás céljából?vagy káros anyag kib.csökkentése céljából? alkalmazzák ezért csak elméletileg jó megoldás.Gondolj csak bele pl. Bp. Lágymányosi híd -Kálvin tér kb.4 km. menetidő 50 perc "araszolás" hány indítás ?biztos kisebb lesz a fogyasztás? -a motor leáll de egyes elektronikai berendezéseknek működniük kell tehát plusz akkumulátorok kellenek !!+ a rendszer!mennyivel is több az autó előállítási költsége és mennyi környezetszennyezést von maga után ? - és mindezt 5% megtakarításért ? -többe kerül a leves mint a hús !! Biztos jó ötlet??
[/quote]

Már rájöttek, hogy a hybrid autók közel sem annyira környezetbarátok, mint azt eddig gondolták és mindez pont a motor újraindítása miatt.
A zöldek pedig: otthon hidegben élnek télen, nem világítanak, nem főznek, stb. Egyáltalán mi a fa...nak kell erőműveket építeni (vsop14), hiszen a konnektorban ott az áram.....[/quote]

én nem vagyok ződ

vsop14 Elküldve: 2010-12-26 13:35 Üzemanyag fogyasztás

lacaca írta:


A start-stop rendszert a sok megvett szürkeállomány hiányos félelmebeteg "környezetvédő" miatt alkalmazzák és szerintem többet árt mint használ.Ugyanis, a hosszú állásidejű közlekedésnél lehet hogy ér valamit (PL vasúti átjáró előtti vagy hosszú idejű piros jelzés bárhol de itt néhány perc után úgy is leállítjuk a motort) de mivel ezt a rendszert üa.megtakarítás céljából?vagy káros anyag kib.csökkentése céljából? alkalmazzák ezért csak elméletileg jó megoldás.Gondolj csak bele pl. Bp. Lágymányosi híd -Kálvin tér kb.4 km. menetidő 50 perc "araszolás" hány indítás ?biztos kisebb lesz a fogyasztás? -a motor leáll de egyes elektronikai berendezéseknek működniük kell tehát plusz akkumulátorok kellenek !!+ a rendszer!mennyivel is több az autó előállítási költsége és mennyi környezetszennyezést von maga után ? - és mindezt 5% megtakarításért ? -többe kerül a leves mint a hús !! Biztos jó ötlet??



ja, de erre is vannak alternatív megoldások. pl a lengéscsillapítóból és a fékezésből származó energiák visszanyerése. egyébként is van egy csomó energia amit nem hasznosítottak (mármint az autókban) ezek jók lehetnek arra, hogy az ilyen veszteségeket pótolják.





vsop14 Elküldve: 2010-12-26 10:47 Üzemanyag fogyasztás

YELLOW írta:
vsop14 írta:
YELLOW írta:
Hori írta:
YELLOW írta:
Hori írta:
YELLOW írta:
bomos535 írta: 2004es 320d most a nagy minuszok alatt 8.5l fogyasztasra volt kepes. Elozo gepem 320d 2001es beerte 7.2vel holott az meg adagolos volt meg sok kilometeres. Mindaketto manualis es indulasnal 30C ig helyben jaratom.


pont az a baj, hogy 30 fokig egy helyben járatod... beindítás után szinte rögtön el kell vele indulni, persze nem terhelve, csak minimálisan, azaz 1500 körül elváltogatni. alapjáraton főleg, amíg hideg a motor sokkal többet fogyaszt, mintha mennél vele...




az alapjáraton ketyegő motor 2-3,5l/h-t képes elnyelni a tankból



hát nekem ez fura. nem fogok vitázni, de én keveslem, persze biztos igazad van.





egy terhelés nélkül alapjáraton ketyegő motor mitől kéne hogy többet egyen??



csak furcsa, hogy a "szakemberek" azt mondják, hogy ha 1 percnél tovább egyhelyben jár a motor, akkor érdemes leállítani, pl olyan vasúti átjárónál, ahol nagy lassú tehervonatok mennek.
azt még érteném is, hogy a károsanyag kibocsátás miatt érdemes, de beindításnál sokkal több keletkezik szerintem.



akkor a start-stop rendszerek a Te logikád szerint még több károsanyagot bocsátanak ki, holott azért is találták ki, h a károsanyag emissziót és a fogyasztást csökkentsék (nem kötözködés)


persze, hogy nem kötözködés, de ez nem az én meglátásom, hanem írtam, hogy a szakemberek mondják ezt. az egyik azt mondja azért kell leállítani, mert alapjáraton rosszabb a fogyasztás meg a káros kibocsátás, a másik meg azt, hogy indításnál sokkal több. azaz a kettő ellentmond egyásnak. (mobilos szempntból nem telefonálás közben fogyaszt a legtöbbet a teló, hanem a hívás felépítésekor, mikoris keresi az állomást)

én személy szerint a start/stop funkciót baromságnak tartom. gondolom az önindító nem bír többet. városi használatban 20ezer után kuka. szerintem meg kellene állni a fejlesztésben, most kell STOP-ot mondani. én nem akarok autóra nem hasonlító hájtek xarokat.


hát sztem egyik gyártó sem engedheti meg magának, h ilyen szinten ipari hulladékot adjon el. nyilván nagyobb élettartamú önindító van benne...

vsop14 Elküldve: 2010-12-26 01:37 Üzemanyag fogyasztás

YELLOW írta:
Hori írta:
YELLOW írta:
Hori írta:
YELLOW írta:
bomos535 írta: 2004es 320d most a nagy minuszok alatt 8.5l fogyasztasra volt kepes. Elozo gepem 320d 2001es beerte 7.2vel holott az meg adagolos volt meg sok kilometeres. Mindaketto manualis es indulasnal 30C ig helyben jaratom.


pont az a baj, hogy 30 fokig egy helyben járatod... beindítás után szinte rögtön el kell vele indulni, persze nem terhelve, csak minimálisan, azaz 1500 körül elváltogatni. alapjáraton főleg, amíg hideg a motor sokkal többet fogyaszt, mintha mennél vele...




az alapjáraton ketyegő motor 2-3,5l/h-t képes elnyelni a tankból



hát nekem ez fura. nem fogok vitázni, de én keveslem, persze biztos igazad van.





egy terhelés nélkül alapjáraton ketyegő motor mitől kéne hogy többet egyen??



csak furcsa, hogy a "szakemberek" azt mondják, hogy ha 1 percnél tovább egyhelyben jár a motor, akkor érdemes leállítani, pl olyan vasúti átjárónál, ahol nagy lassú tehervonatok mennek.
azt még érteném is, hogy a károsanyag kibocsátás miatt érdemes, de beindításnál sokkal több keletkezik szerintem.



akkor a start-stop rendszerek a Te logikád szerint még több károsanyagot bocsátanak ki, holott azért is találták ki, h a károsanyag emissziót és a fogyasztást csökkentsék (nem kötözködés)

vsop14 Elküldve: 2010-12-26 01:31 Üzemanyag fogyasztás

bmw320d4 írta:
bomos535 írta: Az hogy rogton indulj az csak valami kornyezetvedelmis marketing duma lehet, meg hidegen nagyobb kopas egyenlo tobb alkatresz eladas.Velemeny???


Nem marketinges duma...


fejtsd ki kérlek!
másik fórumon is volt belőle vita, kíváncsi vagyok a véleményedre

vsop14 Elküldve: 2010-12-26 01:28 meg akar halni a bmw :|

YELLOW írta:
Zolee írta:
Titus írta: Sziasztok!
Nem dízeles dolog de a témába illik azt hiszem. Ma mentem az autópályán és egyszercsak megfulladt a motor olyan volt mintha elment volna a gyujtás vagy a benzin meg volt egy kis égett szag is. Aztán megálltam és próbáltam indítani de nem volt alapjárat se és alig akart pörögni le is állt. Vártam kicsit elindítottam és ment megint. Aztán még ezt kb 5ször eljátszotta akár nagyobb fordulaton akár kisebben meg városba is megállt még vagy 3szor. Csak azt akarom kérdezni találkozott-e már valaki ilyesmivel. Egy E30 320i-ről van szó.

Köszi a segítséget.


Sztem haldoklik az AC. Először hasonlókat produkált nekem is, aztán már be sem indult. Kicseréltük a pumpát és minden OK lett (benzines E46).


jaja AC.
de ha melegen kezdi el, akkor gyertya is lehet. ha hidegen mindig indít, majd bemelegedés után rosszakodik, akkor nem feltétlen AC. idővel úgyis kiadja magát.


én a gyertyát azért zárnám ki, mert ha még 1db esetleg elszáll menet közben, még mindig megy, a motor, alapjárata se lesz olyan hű de nagyon dadogós. érezni lehet, h kicsit egyenetlen az alapjárat, de nem fulladozik annyira. annak meg nem sok esélyét látom, h pont egyszerre hal meg kettő
sztem is AC

vsop14 Elküldve: 2010-12-25 18:04 Külsõ hangrendszer bekötése?

zolee05 írta: Hello!

Valaki tud nekem olyanban segíteni hogy e46 320ci-be hogyan lehet bekötni erősítőt?
Vagy hogy lehet e egyáltalán ??

Légyszi segítsetek!


sztem jobban jársz, ha elviszed valahova, ahol értenek is hozzá, mert ez a kérdés majdnem olyan szintű volt, mintha azt kérdeznéd, hogy hogy kell szívműtétet csinálni

vsop14 Elküldve: 2010-12-24 21:21 Segítsetek!

Bero írta: Nem függ össze a torpanással! A kolléga pedig jól írta az árat


már ha bontottról beszélünk

vsop14 Elküldve: 2010-12-24 20:29 Segítsetek!

woodstock írta:
Bero írta: Üdv! Nem akarlak elkeseríteni,de nekem is ilyesmit produkált a verdám! 3-4x indítottam stb. Amikor ezt kezdte csinálni rá 3-4 hétre már nem is indult. Nekem AC pumpa volt


De menet közben semmi torpanást vagy lefulladást nem tapasztalok ha az lenne a baj akkor elvileg kéne valami jelének lenni h a motor nem kap elég naftát vagy nem?

Egyébbként ha esetleg az lenne a bajos akkor mibe fog nekem az fájni kb?

10-15ezer ft