
- autója adatai
- Széria: 5
- Típus: E61
- Kivitel: Touring
- Modell: 525d
- Évjárat: 2004
Elküldve: 2013. január 31. csütörtök, 23:26
csbalu írta:ZoleeSRB írta:valter320d írta:Svero írta:ZoleeSRB írta:m_attila írta:vivaladiesel írta:anubisz írta:Svero írta: Emberek!
Itt egy petíció, amit írjon alá mindenki, aki szerint nem fer dolog, hogy a BMW nem állja a javítási költségeit a gyártási hibáinak. (Vezérműlánc-szakadás N47 motorok)
http://www.avaaz.org/en/petiti...6SEyVndNFA
Köszi.
jó sokan aláírták,1100 an, gondolhatod menyire szarnak a fejünkremajd minyá 10 éves kocsikba fognak motorgenerálokat csinálni, ezt senki nem gondolja komolyan.
Egyetértek.
Jó a kezdeményezés de ne legyünk naívak... A Bmw lesz@rja, hogy elszakad-e a vez.lánc egy 10 éves autóban vagy sem. Nekik ezek az autók már nem léteznek. Anno eladták Okm-el, pár év alatt lejárt a garancia és kész. El van felejtve.
Egyébként ha elszakad a lánc egy 2 éves X5-ben még akkor is próbálnak kibújni a felelősség alól...
Amúgy, ezek a láncszakadások elsősorban a rossz anyagválasztás miatt következnek be.
A bmw nem foglalkozik ezzel a kérdéssel vagyis igen , egyedi elbírálás költség megosztás stb, ami az ismert óradíjakat tekintve nem megoldás
A problémára a megoldás lánccsere, mert hogy módosítottak a láncokon! Végül is ezzel el ismerték a problémát. De a megoldás a tulajra vár..
Egy példa : 320si e90 gyári blokkhiba (hüvelyrepedés) 2600 autó, kb 1500 már tönkrement..
Bmw hivatalos álláspont: 320si modellnél nincs rögzített gyártási hiba! Nincs? Amikor már több mint 1000 motor gajra ment?És véletlenül 2010.9 hóban megjelenik egy módosított blokk ami már nem hüvelyes teljesen más konstrukció , itt ülök mellette
Ezzel ismét elismerte a konstrukció hibát
Tehát megoldás van , vagy lesz az más kérdés, hogy addig elszakad e lánc vagy nem, és hogy ki fizeti
A bmw nem!
Gondolom azért egy aláírásba senki sem fog belehalni,még ha le is sz@rják a fejünket!!!!!!
Ott a pont.
Ha nem teszel semmit, akkor teszed a legkevesebbet!
Azért jó látni, hogy vannak hazai aláírások. Írjuk csak alá. Veszteni valónk nincs.
Van esély? igen: "egy a millióhoz. Ezek szerint van esélyem!!!" (Dumb és Dumber)
Ez amugy ugy lenne fer dolog hogy igenis visszahivná azokat a modelleket amikben szar volt a lánc ergo mindet,hiszen olcsóbb egy láncot cserélni mint egy komplett motort nem?
Hát igen csak sajnos nekik olcsóbb nem csinálni semmit,mondjuk kérdés ez hosszútávon mennyire lesz nekik olcsóbb...
Meg hát garancia időn túl mit javítsanak már,lehet ezen elmélkedni.
Sajnos ilyen ez az autózás mindig csak évekkel a gyártás után derül ki h egy típus mennyire válik be.Ezért kell egy jól bevált használtat venni (annak soha semmi baja)vagy inkább egy vadi újat garanciálisat
de a legjobb autó ha céges autód van,
Norbert Reithofer, CEO of BMW Group. Szerintetek ez az ember hogy szarja le?
Ez egy kicsit szemét dolog mert az a másik márka mondom VW visszahívta az összes Siemens befecskendező rendszerrel gyártott 2.0 pdtd-it.MERT szurta őket hogy állnak meg sorra a kocsik! És nemcsak most hanem visszamenőleg 2005 ig ahonnan kiadták ezzel a befecskendezővel,egy közeli ismerősöm csinálta ezt(fater)bement kicserélték mondjuk 15 rongyot kértek a műveletért de mind a négyet vadi újra cserélték.Darabja szervíz ár 180+szerelés!