bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2015. január 01. csütörtök, 19:40


flenfer írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
flenfer írta: Sziasztok! Boldog új évet mindenkinek! Látom mennek a viták az üzemanyagról. Lehet az üzemanyag hibája az egyenetlen alapjárat? 320d. Írtam az egyenetlen alapjárat rovatba is, de semmi válasz nem jött.


akár lehet. bármi iylen van az a legegyszerűbb, hogy tankolni máshol, esetleg prémium anyagot, mondjuk OMV-nél. persze mikor tankolsz ne félig legyen a tank, hanem alehető legkevesebb. persze számtalan más gond is lehet, de ez az egyik mód, amit magad is megcsinálhatsz tulajdonképpen plussz költség nincs. és ha megszűnik, akkor konklúzió is megvan. bár a rossz üzemanyag menetközben sem olyan, nem úgy gyorsul, nem dinamikus, dadog, stb.


Teljesen normális, a kiegészítő fűtés miatt van.

Kiegészítő fűtés? Ez ami az üzemanyagot melegíti? Lehet, hogy hülyének néztek a kérdésért, de eddig (25 év) csak benzines autóm volt. "Leszámítva az IFA-csúcstipust!" Kb. 10-20 másodpercenként megemelkedik a fordulatszám, majd lassan visszaesik a normálra.



Nem a gázolajat melegíti, hanem a hűtőfolyadékot. És igen, 10-20mp-enként megemeli a fordulatot. Tök normális.


flenfer
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz flenfer

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 154

Elküldve: 2015. január 01. csütörtök, 19:34


bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
flenfer írta: Sziasztok! Boldog új évet mindenkinek! Látom mennek a viták az üzemanyagról. Lehet az üzemanyag hibája az egyenetlen alapjárat? 320d. Írtam az egyenetlen alapjárat rovatba is, de semmi válasz nem jött.


akár lehet. bármi iylen van az a legegyszerűbb, hogy tankolni máshol, esetleg prémium anyagot, mondjuk OMV-nél. persze mikor tankolsz ne félig legyen a tank, hanem alehető legkevesebb. persze számtalan más gond is lehet, de ez az egyik mód, amit magad is megcsinálhatsz tulajdonképpen plussz költség nincs. és ha megszűnik, akkor konklúzió is megvan. bár a rossz üzemanyag menetközben sem olyan, nem úgy gyorsul, nem dinamikus, dadog, stb.


Teljesen normális, a kiegészítő fűtés miatt van.

Kiegészítő fűtés? Ez ami az üzemanyagot melegíti? Lehet, hogy hülyének néztek a kérdésért, de eddig (25 év) csak benzines autóm volt. "Leszámítva az IFA-csúcstipust!" Kb. 10-20 másodpercenként megemelkedik a fordulatszám, majd lassan visszaesik a normálra.



bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2015. január 01. csütörtök, 16:59


YELLOW írta:
flenfer írta: Sziasztok! Boldog új évet mindenkinek! Látom mennek a viták az üzemanyagról. Lehet az üzemanyag hibája az egyenetlen alapjárat? 320d. Írtam az egyenetlen alapjárat rovatba is, de semmi válasz nem jött.


akár lehet. bármi iylen van az a legegyszerűbb, hogy tankolni máshol, esetleg prémium anyagot, mondjuk OMV-nél. persze mikor tankolsz ne félig legyen a tank, hanem alehető legkevesebb. persze számtalan más gond is lehet, de ez az egyik mód, amit magad is megcsinálhatsz tulajdonképpen plussz költség nincs. és ha megszűnik, akkor konklúzió is megvan. bár a rossz üzemanyag menetközben sem olyan, nem úgy gyorsul, nem dinamikus, dadog, stb.


Teljesen normális, a kiegészítő fűtés miatt van.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2015. január 01. csütörtök, 16:25


flenfer írta: Sziasztok! Boldog új évet mindenkinek! Látom mennek a viták az üzemanyagról. Lehet az üzemanyag hibája az egyenetlen alapjárat? 320d. Írtam az egyenetlen alapjárat rovatba is, de semmi válasz nem jött.


akár lehet. bármi iylen van az a legegyszerűbb, hogy tankolni máshol, esetleg prémium anyagot, mondjuk OMV-nél. persze mikor tankolsz ne félig legyen a tank, hanem alehető legkevesebb. persze számtalan más gond is lehet, de ez az egyik mód, amit magad is megcsinálhatsz tulajdonképpen plussz költség nincs. és ha megszűnik, akkor konklúzió is megvan. bár a rossz üzemanyag menetközben sem olyan, nem úgy gyorsul, nem dinamikus, dadog, stb.

flenfer
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz flenfer

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 154

Elküldve: 2015. január 01. csütörtök, 16:19


Sziasztok! Boldog új évet mindenkinek! Látom mennek a viták az üzemanyagról. Lehet az üzemanyag hibája az egyenetlen alapjárat? 320d. Írtam az egyenetlen alapjárat rovatba is, de semmi válasz nem jött.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2000

státusz azteck123

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2014. december 31. szerda, 18:12


YELLOW írta:
azteck123 írta:
YELLOW írta:
azteck írta:
"ennek minek autó? vagy csak így tudnak anyagot lopni neki? nehogy már egy 30d-be ennyit tankoljanak." haha vicces yellow hogy te mindenkit bírálsz, közbe ezt én is kérdezhetném hogy neked minek auto ? évi pár ezer km ért meg hogy a garázsba álljon.. igen néha én is csak 3e ért tankolok, de attol nem lopok semmit sőt csóró se vagyok sőőt igenis fél és negyed tankkal szoktam járni mégsincs baja az automnak szerintem ne turkálj más pénztárcájába. (ja és nem én vagyok minimal ismerőse ) peace


szarok rá kinek honnan van üzemanyag. de gratulálok, hogy emiatt beregiztél, egy másik néven. mert ha ennyire tisztában avgy velem, akkor nem új vagy
és igen azért nekem autó, hogy a garázsban álljon, mert megtehetem

szerk.: ja és ha ennyire okos vagy, legalább adnád hozzá a rendes "arcodat" /no comment/


az a helyzet hogy szarok rá hogy mit csinalsz a kocsiddal, mert felőlem aztán állhat a garázsba, nincs ezzel baj. a baj ott kezdodik hogy másokat ba*zogatsz és bírálsz ha nem ugy csinálnak valamit ahogy te. régota olvasgatom a forumot igen es most regisztráltam és olvastam jó pár hozzászolásodat, némelyikbe van értelmes info is de a legtöbb csak okoskodás és baszogatás, ráadásul néha köze nincs a megoldásnak ahhoz amit te írtál sajnállak egy kicsit hogy ülsz a bmwfanatics.hu elott es nyomogatod a frissitést hátha ir valaki valamit amibe bele tudsz kötni. sajnos elég nyomorúságos lehetsz na mindegy minek vitatkozom veled ugy sincs értelme


te engem sajnálsz, miközben azt lesed én mit írok? akkor amit írtál az előbb már megint egy újabb regről, azt húzd rá magadra is. na szervusz!


én meg inkább nem is írom le mire húzd rá magad nem szoktam egyébként leállni vitatkozni ilyen 'lúzerekkel' de valahogy most betelt a pohár na mind egy nem irok többet mert csak adom alád a lovat szervusz !

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. december 31. szerda, 18:04


azteck123 írta:
YELLOW írta:
azteck írta:
"ennek minek autó? vagy csak így tudnak anyagot lopni neki? nehogy már egy 30d-be ennyit tankoljanak." haha vicces yellow hogy te mindenkit bírálsz, közbe ezt én is kérdezhetném hogy neked minek auto ? évi pár ezer km ért meg hogy a garázsba álljon.. igen néha én is csak 3e ért tankolok, de attol nem lopok semmit sőt csóró se vagyok sőőt igenis fél és negyed tankkal szoktam járni mégsincs baja az automnak szerintem ne turkálj más pénztárcájába. (ja és nem én vagyok minimal ismerőse ) peace


szarok rá kinek honnan van üzemanyag. de gratulálok, hogy emiatt beregiztél, egy másik néven. mert ha ennyire tisztában avgy velem, akkor nem új vagy
és igen azért nekem autó, hogy a garázsban álljon, mert megtehetem

szerk.: ja és ha ennyire okos vagy, legalább adnád hozzá a rendes "arcodat" /no comment/


az a helyzet hogy szarok rá hogy mit csinalsz a kocsiddal, mert felőlem aztán állhat a garázsba, nincs ezzel baj. a baj ott kezdodik hogy másokat ba*zogatsz és bírálsz ha nem ugy csinálnak valamit ahogy te. régota olvasgatom a forumot igen es most regisztráltam és olvastam jó pár hozzászolásodat, némelyikbe van értelmes info is de a legtöbb csak okoskodás és baszogatás, ráadásul néha köze nincs a megoldásnak ahhoz amit te írtál sajnállak egy kicsit hogy ülsz a bmwfanatics.hu elott es nyomogatod a frissitést hátha ir valaki valamit amibe bele tudsz kötni. sajnos elég nyomorúságos lehetsz na mindegy minek vitatkozom veled ugy sincs értelme


te engem sajnálsz, miközben azt lesed én mit írok? akkor amit írtál az előbb már megint egy újabb regről, azt húzd rá magadra is. na szervusz!


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2000

státusz azteck123

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2014. december 31. szerda, 17:57


YELLOW írta:
azteck írta:
minimal írta:
YELLOW írta:
minimal írta:
GRM írta:
YELLOW írta:
toki24 írta:
YELLOW írta:
toki24 írta:
Hali!

Ezt olvastam.:

dieselt remélem senki sem használ hosszabb távon (mindennap) alacsony tanktartalommal? Mert felhevül a tankban lévő kevés üa, és lecsapódik belül a pára... és az szépen az adagoló és porlasztó halálához vezet(mind elektromos, mind mechanikus)

Mennyire helytálló ez?! köszi



nem csak dízelre igaz. ráadásul a több üzemanyag segít az üzemanyagrandszernek is. hűti a szivattyút. ha valaki sokat jár negyed tankokkal,vagy kevesebbel, annak meg lesz a következménye. én pl a negyedet és a fél tankot szoktam üresnek tekinteni. ha véletlen hosszabb távra megyek, akkor kijáratom elég alacsony szintre. télen meg pláne érdemes hagyni tartalékot mindig. nem lehet tudni mikor maradsz az út szélén bármilyen ok miatt, amikor jó ha van tartalék.


Kiváncsiságból kérdeztem, mondom hátha itt tudtok adni rá értelmes választ. Én akkor szoktam rátankolni mikor kigyullad a sárga és csurig vágom

Most is televágtam jo kis lukoilos nyállal 207 ft ért


én olyanra gondolok, mint a volt szomszéd, aki 2ezeré tankolt mindig amikor már miuszba fordult a mutató. vagy egy másik ismerős, hogy 5000-től többért sosem tankolt, szinte mindig világított a szegénységjelző. cserélhetett is AC pumpát.


A jó minőségű üzemanyagszűrő nem engedi át a vizet! - de az alacsony üzemanyagszint valóban nincs jó hatással az üzemanyag pumpára - ahogy Yellow is írta...


Én mondok ellenpéldát: ismerősöm 7éve vett egy 530d e60-t, gyakorlatilag a range folyton 0 és annyira kijárja hogy ha tankol bele 5000t akkor is csak 100at mutat és alig mozdul a mutató. Ez 7éve megy így és nem kellett ac-t cserélni.


ennek minek autó? vagy csak így tudnak anyagot lopni neki? nehogy már egy 30d-be ennyit tankoljanak. hétvégén beállok a kútra a szomszédos városba mentem át, ment előttem egy opel. ha tudom odajön, akkor megelőzöm, mert arra a kútfejhez állt be ahova én szoktam. (többi fel, vagyis pisztoly szar) komolyan mondom 5 percig tankolt. elhúz a rákba, odamegyek és komolyna mondom ~2000 Ft-ért tankolt!!! 5, valamenniy litert. holott 343 volt az ára + a 15Ft/L kedvezmény mínusz. én komolyan nem értem. egyik haverom is ilyen. neki már alig indul, csak ha megtankolja. mondom egyszer tankold meg, (nem is nagy a tank, kb 40-45 liter) aztán a felét vegyed a nullának. hádehogy az mennyi pénz, mondom 15ezer ft ki ne bírd már. persze új AC-t nem akar venni. mondom akkor mit csináljak vele? szerintem az ismerősöd tegye össze a két kezét. csak neghogy egyszer pályán adja meg magát vagy kitudja.


Pedig rengeteg nagy BMW-t látok a kúton párezerért tankolni. Múltkor egy tag odaszaladt hozzám hogy az e60ba(elég leszakadt példány volt) hogyan tudja a guminyomás ellenörzőt resetelni...kérdeztem tőle hogy milyen amúgy az autó...mondja nagyon jó ez a 30d mert városba 6litert fogyaszt... mondtam akkor a tied nagyon jól fogyaszt és ránéztem az oszlopra hogy mennyiért tankolt: 1995 ft.


"ennek minek autó? vagy csak így tudnak anyagot lopni neki? nehogy már egy 30d-be ennyit tankoljanak." haha vicces yellow hogy te mindenkit bírálsz, közbe ezt én is kérdezhetném hogy neked minek auto ? évi pár ezer km ért meg hogy a garázsba álljon.. igen néha én is csak 3e ért tankolok, de attol nem lopok semmit sőt csóró se vagyok sőőt igenis fél és negyed tankkal szoktam járni mégsincs baja az automnak szerintem ne turkálj más pénztárcájába. (ja és nem én vagyok minimal ismerőse ) peace


szarok rá kinek honnan van üzemanyag. de gratulálok, hogy emiatt beregiztél, egy másik néven. mert ha ennyire tisztában avgy velem, akkor nem új vagy
és igen azért nekem autó, hogy a garázsban álljon, mert megtehetem

szerk.: ja és ha ennyire okos vagy, legalább adnád hozzá a rendes "arcodat" /no comment/


az a helyzet hogy szarok rá hogy mit csinalsz a kocsiddal, mert felőlem aztán állhat a garázsba, nincs ezzel baj. a baj ott kezdodik hogy másokat ba*zogatsz és bírálsz ha nem ugy csinálnak valamit ahogy te. régota olvasgatom a forumot igen es most regisztráltam és olvastam jó pár hozzászolásodat, némelyikbe van értelmes info is de a legtöbb csak okoskodás és baszogatás, ráadásul néha köze nincs a megoldásnak ahhoz amit te írtál sajnállak egy kicsit hogy ülsz a bmwfanatics.hu elott es nyomogatod a frissitést hátha ir valaki valamit amibe bele tudsz kötni. sajnos elég nyomorúságos lehetsz na mindegy minek vitatkozom veled ugy sincs értelme

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. december 31. szerda, 17:39


azteck írta:
minimal írta:
YELLOW írta:
minimal írta:
GRM írta:
YELLOW írta:
toki24 írta:
YELLOW írta:
toki24 írta:
Hali!

Ezt olvastam.:

dieselt remélem senki sem használ hosszabb távon (mindennap) alacsony tanktartalommal? Mert felhevül a tankban lévő kevés üa, és lecsapódik belül a pára... és az szépen az adagoló és porlasztó halálához vezet(mind elektromos, mind mechanikus)

Mennyire helytálló ez?! köszi



nem csak dízelre igaz. ráadásul a több üzemanyag segít az üzemanyagrandszernek is. hűti a szivattyút. ha valaki sokat jár negyed tankokkal,vagy kevesebbel, annak meg lesz a következménye. én pl a negyedet és a fél tankot szoktam üresnek tekinteni. ha véletlen hosszabb távra megyek, akkor kijáratom elég alacsony szintre. télen meg pláne érdemes hagyni tartalékot mindig. nem lehet tudni mikor maradsz az út szélén bármilyen ok miatt, amikor jó ha van tartalék.


Kiváncsiságból kérdeztem, mondom hátha itt tudtok adni rá értelmes választ. Én akkor szoktam rátankolni mikor kigyullad a sárga és csurig vágom

Most is televágtam jo kis lukoilos nyállal 207 ft ért


én olyanra gondolok, mint a volt szomszéd, aki 2ezeré tankolt mindig amikor már miuszba fordult a mutató. vagy egy másik ismerős, hogy 5000-től többért sosem tankolt, szinte mindig világított a szegénységjelző. cserélhetett is AC pumpát.


A jó minőségű üzemanyagszűrő nem engedi át a vizet! - de az alacsony üzemanyagszint valóban nincs jó hatással az üzemanyag pumpára - ahogy Yellow is írta...


Én mondok ellenpéldát: ismerősöm 7éve vett egy 530d e60-t, gyakorlatilag a range folyton 0 és annyira kijárja hogy ha tankol bele 5000t akkor is csak 100at mutat és alig mozdul a mutató. Ez 7éve megy így és nem kellett ac-t cserélni.


ennek minek autó? vagy csak így tudnak anyagot lopni neki? nehogy már egy 30d-be ennyit tankoljanak. hétvégén beállok a kútra a szomszédos városba mentem át, ment előttem egy opel. ha tudom odajön, akkor megelőzöm, mert arra a kútfejhez állt be ahova én szoktam. (többi fel, vagyis pisztoly szar) komolyan mondom 5 percig tankolt. elhúz a rákba, odamegyek és komolyna mondom ~2000 Ft-ért tankolt!!! 5, valamenniy litert. holott 343 volt az ára + a 15Ft/L kedvezmény mínusz. én komolyan nem értem. egyik haverom is ilyen. neki már alig indul, csak ha megtankolja. mondom egyszer tankold meg, (nem is nagy a tank, kb 40-45 liter) aztán a felét vegyed a nullának. hádehogy az mennyi pénz, mondom 15ezer ft ki ne bírd már. persze új AC-t nem akar venni. mondom akkor mit csináljak vele? szerintem az ismerősöd tegye össze a két kezét. csak neghogy egyszer pályán adja meg magát vagy kitudja.


Pedig rengeteg nagy BMW-t látok a kúton párezerért tankolni. Múltkor egy tag odaszaladt hozzám hogy az e60ba(elég leszakadt példány volt) hogyan tudja a guminyomás ellenörzőt resetelni...kérdeztem tőle hogy milyen amúgy az autó...mondja nagyon jó ez a 30d mert városba 6litert fogyaszt... mondtam akkor a tied nagyon jól fogyaszt és ránéztem az oszlopra hogy mennyiért tankolt: 1995 ft.


"ennek minek autó? vagy csak így tudnak anyagot lopni neki? nehogy már egy 30d-be ennyit tankoljanak." haha vicces yellow hogy te mindenkit bírálsz, közbe ezt én is kérdezhetném hogy neked minek auto ? évi pár ezer km ért meg hogy a garázsba álljon.. igen néha én is csak 3e ért tankolok, de attol nem lopok semmit sőt csóró se vagyok sőőt igenis fél és negyed tankkal szoktam járni mégsincs baja az automnak szerintem ne turkálj más pénztárcájába. (ja és nem én vagyok minimal ismerőse ) peace


szarok rá kinek honnan van üzemanyag. de gratulálok, hogy emiatt beregiztél, egy másik néven. mert ha ennyire tisztában avgy velem, akkor nem új vagy
és igen azért nekem autó, hogy a garázsban álljon, mert megtehetem

szerk.: ja és ha ennyire okos vagy, legalább adnád hozzá a rendes "arcodat" /no comment/

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. december 31. szerda, 17:49

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz azteck

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2014. december 31. szerda, 15:58


minimal írta:
YELLOW írta:
minimal írta:
GRM írta:
YELLOW írta:
toki24 írta:
YELLOW írta:
toki24 írta:
Hali!

Ezt olvastam.:

dieselt remélem senki sem használ hosszabb távon (mindennap) alacsony tanktartalommal? Mert felhevül a tankban lévő kevés üa, és lecsapódik belül a pára... és az szépen az adagoló és porlasztó halálához vezet(mind elektromos, mind mechanikus)

Mennyire helytálló ez?! köszi



nem csak dízelre igaz. ráadásul a több üzemanyag segít az üzemanyagrandszernek is. hűti a szivattyút. ha valaki sokat jár negyed tankokkal,vagy kevesebbel, annak meg lesz a következménye. én pl a negyedet és a fél tankot szoktam üresnek tekinteni. ha véletlen hosszabb távra megyek, akkor kijáratom elég alacsony szintre. télen meg pláne érdemes hagyni tartalékot mindig. nem lehet tudni mikor maradsz az út szélén bármilyen ok miatt, amikor jó ha van tartalék.


Kiváncsiságból kérdeztem, mondom hátha itt tudtok adni rá értelmes választ. Én akkor szoktam rátankolni mikor kigyullad a sárga és csurig vágom

Most is televágtam jo kis lukoilos nyállal 207 ft ért


én olyanra gondolok, mint a volt szomszéd, aki 2ezeré tankolt mindig amikor már miuszba fordult a mutató. vagy egy másik ismerős, hogy 5000-től többért sosem tankolt, szinte mindig világított a szegénységjelző. cserélhetett is AC pumpát.


A jó minőségű üzemanyagszűrő nem engedi át a vizet! - de az alacsony üzemanyagszint valóban nincs jó hatással az üzemanyag pumpára - ahogy Yellow is írta...


Én mondok ellenpéldát: ismerősöm 7éve vett egy 530d e60-t, gyakorlatilag a range folyton 0 és annyira kijárja hogy ha tankol bele 5000t akkor is csak 100at mutat és alig mozdul a mutató. Ez 7éve megy így és nem kellett ac-t cserélni.


ennek minek autó? vagy csak így tudnak anyagot lopni neki? nehogy már egy 30d-be ennyit tankoljanak. hétvégén beállok a kútra a szomszédos városba mentem át, ment előttem egy opel. ha tudom odajön, akkor megelőzöm, mert arra a kútfejhez állt be ahova én szoktam. (többi fel, vagyis pisztoly szar) komolyan mondom 5 percig tankolt. elhúz a rákba, odamegyek és komolyna mondom ~2000 Ft-ért tankolt!!! 5, valamenniy litert. holott 343 volt az ára + a 15Ft/L kedvezmény mínusz. én komolyan nem értem. egyik haverom is ilyen. neki már alig indul, csak ha megtankolja. mondom egyszer tankold meg, (nem is nagy a tank, kb 40-45 liter) aztán a felét vegyed a nullának. hádehogy az mennyi pénz, mondom 15ezer ft ki ne bírd már. persze új AC-t nem akar venni. mondom akkor mit csináljak vele? szerintem az ismerősöd tegye össze a két kezét. csak neghogy egyszer pályán adja meg magát vagy kitudja.


Pedig rengeteg nagy BMW-t látok a kúton párezerért tankolni. Múltkor egy tag odaszaladt hozzám hogy az e60ba(elég leszakadt példány volt) hogyan tudja a guminyomás ellenörzőt resetelni...kérdeztem tőle hogy milyen amúgy az autó...mondja nagyon jó ez a 30d mert városba 6litert fogyaszt... mondtam akkor a tied nagyon jól fogyaszt és ránéztem az oszlopra hogy mennyiért tankolt: 1995 ft.


"ennek minek autó? vagy csak így tudnak anyagot lopni neki? nehogy már egy 30d-be ennyit tankoljanak." haha vicces yellow hogy te mindenkit bírálsz, közbe ezt én is kérdezhetném hogy neked minek auto ? évi pár ezer km ért meg hogy a garázsba álljon.. igen néha én is csak 3e ért tankolok, de attol nem lopok semmit sőt csóró se vagyok sőőt igenis fél és negyed tankkal szoktam járni mégsincs baja az automnak szerintem ne turkálj más pénztárcájába. (ja és nem én vagyok minimal ismerőse ) peace

minimal

státusz minimal

Törzsvendég

Elismertség: 11% (15 pont) | Hozzászólások: 131

Elküldve: 2014. december 31. szerda, 12:18


YELLOW írta:
minimal írta:
GRM írta:
YELLOW írta:
toki24 írta:
YELLOW írta:
toki24 írta:
Hali!

Ezt olvastam.:

dieselt remélem senki sem használ hosszabb távon (mindennap) alacsony tanktartalommal? Mert felhevül a tankban lévő kevés üa, és lecsapódik belül a pára... és az szépen az adagoló és porlasztó halálához vezet(mind elektromos, mind mechanikus)

Mennyire helytálló ez?! köszi



nem csak dízelre igaz. ráadásul a több üzemanyag segít az üzemanyagrandszernek is. hűti a szivattyút. ha valaki sokat jár negyed tankokkal,vagy kevesebbel, annak meg lesz a következménye. én pl a negyedet és a fél tankot szoktam üresnek tekinteni. ha véletlen hosszabb távra megyek, akkor kijáratom elég alacsony szintre. télen meg pláne érdemes hagyni tartalékot mindig. nem lehet tudni mikor maradsz az út szélén bármilyen ok miatt, amikor jó ha van tartalék.


Kiváncsiságból kérdeztem, mondom hátha itt tudtok adni rá értelmes választ. Én akkor szoktam rátankolni mikor kigyullad a sárga és csurig vágom

Most is televágtam jo kis lukoilos nyállal 207 ft ért


én olyanra gondolok, mint a volt szomszéd, aki 2ezeré tankolt mindig amikor már miuszba fordult a mutató. vagy egy másik ismerős, hogy 5000-től többért sosem tankolt, szinte mindig világított a szegénységjelző. cserélhetett is AC pumpát.


A jó minőségű üzemanyagszűrő nem engedi át a vizet! - de az alacsony üzemanyagszint valóban nincs jó hatással az üzemanyag pumpára - ahogy Yellow is írta...


Én mondok ellenpéldát: ismerősöm 7éve vett egy 530d e60-t, gyakorlatilag a range folyton 0 és annyira kijárja hogy ha tankol bele 5000t akkor is csak 100at mutat és alig mozdul a mutató. Ez 7éve megy így és nem kellett ac-t cserélni.


ennek minek autó? vagy csak így tudnak anyagot lopni neki? nehogy már egy 30d-be ennyit tankoljanak. hétvégén beállok a kútra a szomszédos városba mentem át, ment előttem egy opel. ha tudom odajön, akkor megelőzöm, mert arra a kútfejhez állt be ahova én szoktam. (többi fel, vagyis pisztoly szar) komolyan mondom 5 percig tankolt. elhúz a rákba, odamegyek és komolyna mondom ~2000 Ft-ért tankolt!!! 5, valamenniy litert. holott 343 volt az ára + a 15Ft/L kedvezmény mínusz. én komolyan nem értem. egyik haverom is ilyen. neki már alig indul, csak ha megtankolja. mondom egyszer tankold meg, (nem is nagy a tank, kb 40-45 liter) aztán a felét vegyed a nullának. hádehogy az mennyi pénz, mondom 15ezer ft ki ne bírd már. persze új AC-t nem akar venni. mondom akkor mit csináljak vele? szerintem az ismerősöd tegye össze a két kezét. csak neghogy egyszer pályán adja meg magát vagy kitudja.


Pedig rengeteg nagy BMW-t látok a kúton párezerért tankolni. Múltkor egy tag odaszaladt hozzám hogy az e60ba(elég leszakadt példány volt) hogyan tudja a guminyomás ellenörzőt resetelni...kérdeztem tőle hogy milyen amúgy az autó...mondja nagyon jó ez a 30d mert városba 6litert fogyaszt... mondtam akkor a tied nagyon jól fogyaszt és ránéztem az oszlopra hogy mennyiért tankolt: 1995 ft.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. december 31. szerda, 12:09


minimal írta:
GRM írta:
YELLOW írta:
toki24 írta:
YELLOW írta:
toki24 írta:
Hali!

Ezt olvastam.:

dieselt remélem senki sem használ hosszabb távon (mindennap) alacsony tanktartalommal? Mert felhevül a tankban lévő kevés üa, és lecsapódik belül a pára... és az szépen az adagoló és porlasztó halálához vezet(mind elektromos, mind mechanikus)

Mennyire helytálló ez?! köszi



nem csak dízelre igaz. ráadásul a több üzemanyag segít az üzemanyagrandszernek is. hűti a szivattyút. ha valaki sokat jár negyed tankokkal,vagy kevesebbel, annak meg lesz a következménye. én pl a negyedet és a fél tankot szoktam üresnek tekinteni. ha véletlen hosszabb távra megyek, akkor kijáratom elég alacsony szintre. télen meg pláne érdemes hagyni tartalékot mindig. nem lehet tudni mikor maradsz az út szélén bármilyen ok miatt, amikor jó ha van tartalék.


Kiváncsiságból kérdeztem, mondom hátha itt tudtok adni rá értelmes választ. Én akkor szoktam rátankolni mikor kigyullad a sárga és csurig vágom

Most is televágtam jo kis lukoilos nyállal 207 ft ért


én olyanra gondolok, mint a volt szomszéd, aki 2ezeré tankolt mindig amikor már miuszba fordult a mutató. vagy egy másik ismerős, hogy 5000-től többért sosem tankolt, szinte mindig világított a szegénységjelző. cserélhetett is AC pumpát.


A jó minőségű üzemanyagszűrő nem engedi át a vizet! - de az alacsony üzemanyagszint valóban nincs jó hatással az üzemanyag pumpára - ahogy Yellow is írta...


Én mondok ellenpéldát: ismerősöm 7éve vett egy 530d e60-t, gyakorlatilag a range folyton 0 és annyira kijárja hogy ha tankol bele 5000t akkor is csak 100at mutat és alig mozdul a mutató. Ez 7éve megy így és nem kellett ac-t cserélni.


ennek minek autó? vagy csak így tudnak anyagot lopni neki? nehogy már egy 30d-be ennyit tankoljanak. hétvégén beállok a kútra a szomszédos városba mentem át, ment előttem egy opel. ha tudom odajön, akkor megelőzöm, mert arra a kútfejhez állt be ahova én szoktam. (többi fel, vagyis pisztoly szar) komolyan mondom 5 percig tankolt. elhúz a rákba, odamegyek és komolyna mondom ~2000 Ft-ért tankolt!!! 5, valamenniy litert. holott 343 volt az ára + a 15Ft/L kedvezmény mínusz. én komolyan nem értem. egyik haverom is ilyen. neki már alig indul, csak ha megtankolja. mondom egyszer tankold meg, (nem is nagy a tank, kb 40-45 liter) aztán a felét vegyed a nullának. hádehogy az mennyi pénz, mondom 15ezer ft ki ne bírd már. persze új AC-t nem akar venni. mondom akkor mit csináljak vele? szerintem az ismerősöd tegye össze a két kezét. csak neghogy egyszer pályán adja meg magát vagy kitudja.

minimal

státusz minimal

Törzsvendég

Elismertség: 11% (15 pont) | Hozzászólások: 131

Elküldve: 2014. december 31. szerda, 11:56


GRM írta:
YELLOW írta:
toki24 írta:
YELLOW írta:
toki24 írta:
Hali!

Ezt olvastam.:

dieselt remélem senki sem használ hosszabb távon (mindennap) alacsony tanktartalommal? Mert felhevül a tankban lévő kevés üa, és lecsapódik belül a pára... és az szépen az adagoló és porlasztó halálához vezet(mind elektromos, mind mechanikus)

Mennyire helytálló ez?! köszi



nem csak dízelre igaz. ráadásul a több üzemanyag segít az üzemanyagrandszernek is. hűti a szivattyút. ha valaki sokat jár negyed tankokkal,vagy kevesebbel, annak meg lesz a következménye. én pl a negyedet és a fél tankot szoktam üresnek tekinteni. ha véletlen hosszabb távra megyek, akkor kijáratom elég alacsony szintre. télen meg pláne érdemes hagyni tartalékot mindig. nem lehet tudni mikor maradsz az út szélén bármilyen ok miatt, amikor jó ha van tartalék.


Kiváncsiságból kérdeztem, mondom hátha itt tudtok adni rá értelmes választ. Én akkor szoktam rátankolni mikor kigyullad a sárga és csurig vágom

Most is televágtam jo kis lukoilos nyállal 207 ft ért


én olyanra gondolok, mint a volt szomszéd, aki 2ezeré tankolt mindig amikor már miuszba fordult a mutató. vagy egy másik ismerős, hogy 5000-től többért sosem tankolt, szinte mindig világított a szegénységjelző. cserélhetett is AC pumpát.


A jó minőségű üzemanyagszűrő nem engedi át a vizet! - de az alacsony üzemanyagszint valóban nincs jó hatással az üzemanyag pumpára - ahogy Yellow is írta...


Én mondok ellenpéldát: ismerősöm 7éve vett egy 530d e60-t, gyakorlatilag a range folyton 0 és annyira kijárja hogy ha tankol bele 5000t akkor is csak 100at mutat és alig mozdul a mutató. Ez 7éve megy így és nem kellett ac-t cserélni.


GRM
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz GRM

Újonc

Elismertség: 13% (7 pont) | Hozzászólások: 51

Elküldve: 2014. december 31. szerda, 10:22


YELLOW írta:
toki24 írta:
YELLOW írta:
toki24 írta:
Hali!

Ezt olvastam.:

dieselt remélem senki sem használ hosszabb távon (mindennap) alacsony tanktartalommal? Mert felhevül a tankban lévő kevés üa, és lecsapódik belül a pára... és az szépen az adagoló és porlasztó halálához vezet(mind elektromos, mind mechanikus)

Mennyire helytálló ez?! köszi



nem csak dízelre igaz. ráadásul a több üzemanyag segít az üzemanyagrandszernek is. hűti a szivattyút. ha valaki sokat jár negyed tankokkal,vagy kevesebbel, annak meg lesz a következménye. én pl a negyedet és a fél tankot szoktam üresnek tekinteni. ha véletlen hosszabb távra megyek, akkor kijáratom elég alacsony szintre. télen meg pláne érdemes hagyni tartalékot mindig. nem lehet tudni mikor maradsz az út szélén bármilyen ok miatt, amikor jó ha van tartalék.


Kiváncsiságból kérdeztem, mondom hátha itt tudtok adni rá értelmes választ. Én akkor szoktam rátankolni mikor kigyullad a sárga és csurig vágom

Most is televágtam jo kis lukoilos nyállal 207 ft ért


én olyanra gondolok, mint a volt szomszéd, aki 2ezeré tankolt mindig amikor már miuszba fordult a mutató. vagy egy másik ismerős, hogy 5000-től többért sosem tankolt, szinte mindig világított a szegénységjelző. cserélhetett is AC pumpát.


A jó minőségű üzemanyagszűrő nem engedi át a vizet! - de az alacsony üzemanyagszint valóban nincs jó hatással az üzemanyag pumpára - ahogy Yellow is írta...


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. december 31. szerda, 09:52


toki24 írta:
YELLOW írta:
toki24 írta:
Hali!

Ezt olvastam.:

dieselt remélem senki sem használ hosszabb távon (mindennap) alacsony tanktartalommal? Mert felhevül a tankban lévő kevés üa, és lecsapódik belül a pára... és az szépen az adagoló és porlasztó halálához vezet(mind elektromos, mind mechanikus)

Mennyire helytálló ez?! köszi



nem csak dízelre igaz. ráadásul a több üzemanyag segít az üzemanyagrandszernek is. hűti a szivattyút. ha valaki sokat jár negyed tankokkal,vagy kevesebbel, annak meg lesz a következménye. én pl a negyedet és a fél tankot szoktam üresnek tekinteni. ha véletlen hosszabb távra megyek, akkor kijáratom elég alacsony szintre. télen meg pláne érdemes hagyni tartalékot mindig. nem lehet tudni mikor maradsz az út szélén bármilyen ok miatt, amikor jó ha van tartalék.


Kiváncsiságból kérdeztem, mondom hátha itt tudtok adni rá értelmes választ. Én akkor szoktam rátankolni mikor kigyullad a sárga és csurig vágom

Most is televágtam jo kis lukoilos nyállal 207 ft ért


én olyanra gondolok, mint a volt szomszéd, aki 2ezeré tankolt mindig amikor már miuszba fordult a mutató. vagy egy másik ismerős, hogy 5000-től többért sosem tankolt, szinte mindig világított a szegénységjelző. cserélhetett is AC pumpát.