YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. november 03. hétfő, 19:17


anubisz írta:
dudu90 írta: Hejho.Olyan kérdésem lenne hogy e46 320i 99 es kocsimon olajcsere után elő jött két hiba is.kb30-40km után felvillanik az olajjelzö lámpa sárgán a másik pedig hogy alapjáratom ingadozik sokszor le is áll a motor.Amire kiváncsi vagyok hogy van e köze a motor olajnak az alapjárathoz mert miután öntöttem bele még 1litert (összesen már 6) megjavult minden.lehet köze hozzá?


Akkor nem csoda, hogy világított a sárga lámpa, ha még belement 1 liter. Nem néztél szintet olajcsere után?


eleve vagy 6,5 liter kell bele kb.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. november 03. hétfő, 17:15


dudu90 írta: Hejho.Olyan kérdésem lenne hogy e46 320i 99 es kocsimon olajcsere után elő jött két hiba is.kb30-40km után felvillanik az olajjelzö lámpa sárgán a másik pedig hogy alapjáratom ingadozik sokszor le is áll a motor.Amire kiváncsi vagyok hogy van e köze a motor olajnak az alapjárathoz mert miután öntöttem bele még 1litert (összesen már 6) megjavult minden.lehet köze hozzá?


Akkor nem csoda, hogy világított a sárga lámpa, ha még belement 1 liter. Nem néztél szintet olajcsere után?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz dudu90

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2014. november 03. hétfő, 15:07


Hejho.Olyan kérdésem lenne hogy e46 320i 99 es kocsimon olajcsere után elő jött két hiba is.kb30-40km után felvillanik az olajjelzö lámpa sárgán a másik pedig hogy alapjáratom ingadozik sokszor le is áll a motor.Amire kiváncsi vagyok hogy van e köze a motor olajnak az alapjárathoz mert miután öntöttem bele még 1litert (összesen már 6) megjavult minden.lehet köze hozzá?

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2014. augusztus 04. hétfő, 20:58


Sziasztok! Adott egy 2.2-es ( m54b22) benzines E46-os. Az alapjáratom hülyéskedik,1200-ig felmegy és kicsit ott marad,majd beáll normálisra. Ebben a motorban hol találhatom az alapjárati motort? Ki szeretném tisztítani,mert a diag szerint ott van a hiba,és remélhetőleg ez megoldja. Válaszotokat előre is köszönöm!

státusz singletrack

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 261

Elküldve: 2007. december 29. szombat, 18:17


köszi Petike, legalább egy újabb támpont

Amúgy igen, minden fokozatban csinálja(P, R, N, D)... ezért gondoltam, hogy a váltóhiba az külön dolog.

Ja és motortartó bakokat is megnéztük, azok rendbe voltak.

státusz kyncza

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 205

Elküldve: 2007. december 29. szombat, 17:59


singletrack írta: Igen, automata, csak nem annyira értek hozzá

Azért írtam a kuplungolást, mert akkor csinálja, amikor szerintem visszavált. olyan mint amikor egy váltós kocsiban túl késõn nyomom ki a kuplungot és elkezd rángatni. Bár a fene tudja...

Magas fordulaton abszolút szépen megy, tegnap direkt csináltam egy padlógázas gyorsulást 200ra, de végig rendben volt, bár lehet, hogy egy kicsit kevésbé húz.

Azért nem vagyok biztos a dolgokban, mert nem igazán van összehasonlítási alapom. Szoktam más automata BMWt is vezetni, az tuti nem csinál ilyeneket, csak az benzines.

Természetesen semmi hibakód nem volt... a váltóbakok viszont el voltak szakadva, ugyhogy azok ki lettek cserélve, de a gond nem szûnt meg.


Ja, értem. úgy tudom, kimondott kuplungolás nem történik a váltóban.
mind1, lényegtelen.

Még azt nem írtad, hogy ha üresben van, akkor is produkálja ezt a jelenséget alapjáraton? remegést mondjuk okozhat motortartó bak hibája, de az sztem a fordulatszámot nem piszkálja.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2007. december 29. szombat, 17:54


...nekem úgy tûnik, mintha a fõtengely jeladód szarakodna, bár ez inkább a nagy benyásokta jellemzõ, de gondolj csak bele, ha valami gixer van vele az leginkább alapjáraton jenetkezik, próba cseresznye, hívd fel rhantost, hátha van valami ötlete (20-454-0830).

petike


státusz singletrack

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 261

Elküldve: 2007. december 29. szombat, 16:53


Igen, automata, csak nem annyira értek hozzá

Azért írtam a kuplungolást, mert akkor csinálja, amikor szerintem visszavált. olyan mint amikor egy váltós kocsiban túl késõn nyomom ki a kuplungot és elkezd rángatni. Bár a fene tudja...

Magas fordulaton abszolút szépen megy, tegnap direkt csináltam egy padlógázas gyorsulást 200ra, de végig rendben volt, bár lehet, hogy egy kicsit kevésbé húz.

Azért nem vagyok biztos a dolgokban, mert nem igazán van összehasonlítási alapom. Szoktam más automata BMWt is vezetni, az tuti nem csinál ilyeneket, csak az benzines.

Természetesen semmi hibakód nem volt... a váltóbakok viszont el voltak szakadva, ugyhogy azok ki lettek cserélve, de a gond nem szûnt meg.

státusz kyncza

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 205

Elküldve: 2007. december 29. szombat, 16:23


Szia!

Vmit. nem egészen értek, de lehet ez az én bajom, meg semmi köze a problémához. Ha steptronicos , akkor automata, akkor ott nincs kuplungolás, nem? vagy a manuálban is "steptronic" olaj van??

Gyorsulni úgy gyorsul, ahogy kell? lepadlózod, megy mint állat?
Magas fordulaton rángat az autó? úgy értem tartósan lehet vele menni nagy sebességgel/fordulaton anélkül, hogy remegne?
Nekem ez a kuplungos, majdnem lefullad dolog még VW idõbõl rémlik, benzines autóból, amikor fals(ch) levegõt szívott a motor, kikerülve a légtömegmérõt, így az hiába küldött jó adatot a computernek, mivel több levegõ jutott be, összevissza adta a naftát.

Ha magas fordulaton simán megy az autó, akkor tippem sincs.
Mert az azt jelenti, hogy megkapja az üzemanyagot folyamatosan.

Esetleg injektor nem lehet, hogy köpköd vmelyik? és magas fordulaton porlaszt, de alacsonyon már nem szabályosan mûködik. Ezt elvileg meg tudják nézni szervízben.

Aztán hibakód nincs? abból legalább kiderülne, hogy üzemanyagnyomás rendben van e, akkor már lehet kizárni dolgokat.

ha nem mész vele, hanem üresben van, akkor is ingadozik az alapjárat?

státusz singletrack

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 261

Elküldve: 2007. december 29. szombat, 16:00


singletrack írta: Sziasztok, tippek kellenének!

Mára megunt probléma: Alapjáraton a kocsi néha, (teljesen random, hidegen-melegen) elkezd nagyon piciket rángatni. Körülbelül 2mm-es eltérést mutat a fordulatszámmérõ, és ezt 5mp-enként ismétli. Aztán a következõ piros lámpánál semmi, de úgy tûnik egyre gyakrabban csinálja.

Annyit tettem, hogy kiraktam üresbe (steptronicos) és adtam egy gázt, és akkor volt, hogy ettõl elmúlt, de volt, hogy nem

Szerintetek mi lehet? Elõre is köszönöm a segítséget.

Ja és 20d 2003ból


Kipróbáltam az injektortsztítót (STP), elvittem a szervizbe (ott fogalmuk nem volt mi lehet) és egyre gyakrabban csinálja.

olyan mintha ütemesen nagyon piciket rálépnék a gázpedálra, és bármilyen váltóállásban csinálja, alapjáraton... nagyon idegesítõ

hozzáteszem, hogy sokszor visszaváltáskor/kuplungoláskor beremeg az autó, mintha le akarna fulladni, és az alapjáratos ingadozáskor is ezt a remegést csinálja csak kevésbé intenzíven.

jó lenne ha lenne valakinek tippje, hogy egyáltalán mivel lehet a baj, mert meg kéne valahol csináltatnom, de a szervizben nem tudtak rá mit mondani (direkt megnézettem a steptronic olaj szintjét, ami teljesen rendben volt)

státusz singletrack

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 261

Elküldve: 2007. december 15. szombat, 15:33


Köszi!

Igen, olvasgattam én is az adalékos topicot, akkor megnézem mit változtat. Még az ékszíj adott ki csikorgó hangot, lehet, hogy már az is cserére szorul, de azt megintcsk nem tudom lehet-e ehhez köze. Mindenesetre ma egész nap csinálta, és engem pont az ilyen apró dolgok tudnak legjobban bosszantani.

státusz kyncza

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 205

Elküldve: 2007. december 15. szombat, 15:06


singletrack írta: Sziasztok, tippek kellenének!

Mára megunt probléma: Alapjáraton a kocsi néha, (teljesen random, hidegen-melegen) elkezd nagyon piciket rángatni. Körülbelül 2mm-es eltérést mutat a fordulatszámmérõ, és ezt 5mp-enként ismétli. Aztán a következõ piros lámpánál semmi, de úgy tûnik egyre gyakrabban csinálja.

Annyit tettem, hogy kiraktam üresbe (steptronicos) és adtam egy gázt, és akkor volt, hogy ettõl elmúlt, de volt, hogy nem

Szerintetek mi lehet? Elõre is köszönöm a segítséget.

Ja és 20d 2003ból


Szia,

Úgy hangzik talán, mintha az üzemanyag ellátás akadozna, vagy lehet el van vmi. tömõdve. Érdemes lenne (meg a legolcsóbb), ha kipróbálnál vmi. tisztitó adalékot, pont másik topicban beszéltük a srácokkal, hogy egész jók. Ha szerencséd van, akkor megoldja a problémát, esetleg az injektoroknak is jót tesz.

Üdv.

kyncza

státusz singletrack

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 261

Elküldve: 2007. december 15. szombat, 09:12


Senkinek semmi ötlete? Marad a szerviz

státusz singletrack

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 261

Elküldve: 2007. december 14. péntek, 20:30


Sziasztok, tippek kellenének!

Mára megunt probléma: Alapjáraton a kocsi néha, (teljesen random, hidegen-melegen) elkezd nagyon piciket rángatni. Körülbelül 2mm-es eltérést mutat a fordulatszámmérõ, és ezt 5mp-enként ismétli. Aztán a következõ piros lámpánál semmi, de úgy tûnik egyre gyakrabban csinálja.

Annyit tettem, hogy kiraktam üresbe (steptronicos) és adtam egy gázt, és akkor volt, hogy ettõl elmúlt, de volt, hogy nem

Szerintetek mi lehet? Elõre is köszönöm a segítséget.

Ja és 20d 2003ból

státusz alfatone

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 662

Elküldve: 2007. április 21. szombat, 09:42


Kicseréltem, megszûnt a huhogás. Kellemes szívóhanggal indul. Az alsó csõ be volt dugulva, és a membrán is tiszta olajsár volt, alakját vesztette. Az alsó visszavezetõ lyukas, most beragasztottam, de megrendeltem az újat.

Javaslom mindenkinek, hogy a visszavezetõ csövet idõnként nézze meg, mert ha az eldugul, elõbb-utóbb elromlik a szelep is.

Eapának meg jövök egy sörrel.