autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. augusztus 10. szombat, 20:55


jokerface írta: Szia.
A fotók alapján szép verda,csak a régebbi kiadásból. E46-ot inkább már facelifteset vegyél és ha teheted,akkor picit nagyobb motorral. Az elején örülnél neki meg minden,de késöbb lehet hogy megbánnád a kis motort. (van itt pár fórumtárs akitöl lehet hasonlókat olvasni,még ha nem is ilyen nyiltan fogalmazva)
Mielött vennél egy BMW-t,mindenképp próbálj ki több fajta motorral szerelteket. Csak,hogy legyen rálátásod,miröl is beszélek.
Nem hiába akarja a mostani gazdi is nagyobbra cserélni.


Csak pilláztam mikor nejem is mondta az egyik nap:
A következő sor6 legyen.
Jót nevettünk, de az lesz.

jokerface
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jokerface

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 538

Elküldve: 2013. augusztus 10. szombat, 13:45


Szia.
A fotók alapján szép verda,csak a régebbi kiadásból. E46-ot inkább már facelifteset vegyél és ha teheted,akkor picit nagyobb motorral. Az elején örülnél neki meg minden,de késöbb lehet hogy megbánnád a kis motort. (van itt pár fórumtárs akitöl lehet hasonlókat olvasni,még ha nem is ilyen nyiltan fogalmazva)
Mielött vennél egy BMW-t,mindenképp próbálj ki több fajta motorral szerelteket. Csak,hogy legyen rálátásod,miröl is beszélek.
Nem hiába akarja a mostani gazdi is nagyobbra cserélni.

attig
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz attig

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2013. augusztus 10. szombat, 12:28


Sziasztok!

A véleményetek szeretném kérni erről:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...8i-7123406


Még gyűjtögetek és várom az igazit, de ez elég közel lenne és egy kis kölcsönnel meg is tudnám venni. Ha szerintetek megérős, akkor meg is lesném a közeljövőben.

Válaszokat előre is köszi

ZoleeSRB
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz ZoleeSRB

Fórumlakó

Elismertség: 14% (32 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2013. augusztus 09. péntek, 00:52


ateszka86 írta:
Tano írta:
Xerox írta: Üdv urak,

Totál elbizonytalanodtam, ezért itt is rákérdezek. Jártam már erre, akkor meghiúsult a vásárlás, de nem adtam fel.

Szóval, 98-2005 közötti 320d-t szeretnék, ez már letisztult bennem. Viszont, amilyen horrorisztikus árakat látok egyes alkatrészek, elemek (porlasztók, üa. szivattyú, turbó stb.), ami dízelben elszállhat, inamba szállt a bátorságom. Ezért arra szűkítettem le a kérdést, hogy a régebbi 136 lovas, adagolós "butább" technikát, vagy a már CR-el szerelt facelift utáni szériát lenne érdemesebb vennem? Melyikkel lehet kevesebb gond, meglepetés és legfőképpen kevesebb pénzköltés?

Egyes fórumozók azt írták: "a dízel BMW a gazdagok sportja", az autónavigátor ezt írja: "Mivel nem túl szervízigényes, és az alkatrészárak is helyenként meglepően megfizethetőek, igazából a márkaszervizek magas óradíja von le egy csillagot." Viszont a Poweren nem éppen ezt látom, röpködnek a 100E-es tételek, erre-arra a fórumtopicokban. Szóval bármilyen tanácsot, ötletet, tapasztalatot szívesen veszek. Félek, a végén lebeszélem magam a BMW-ről. A válaszokat előre is köszönöm!


Hi!
Nekem is 136-os van, meg vagyok vele elégedve, még az eddig előfordult hibái ellenére is, mert élvezet vele menni, egyszerűen imádom. (ezt a barátnőm el ne olassa )
Ahogy írtad, ez talán kicsivel megbízhatóbb, mint a jobban kihegyezett (főleg üzemanyagrendszer-befecskendezés terén) 150 lovas, persze ennek is vannak típushibái, amikről lehet eleget olvasni itt is. Alkatrészekben motorikusan van némi eltérés jó-rossz irányban is, amúgy ugyanaz mint az FL. Én emellett voksolok, de ha javasolhatok, akkor késői szériás változatot keress, tehát 2000 végi és 2001-es szériákat, minél későbbit. A motoron ekkor már nem volt változtatás, eddigre beért, viszont az autó más egyéb rendszereiben már megjelentek faceliftes elmek, amiket elsőre nem vesz észre az ember. Én is csak évek múlva észleltem ezt, mikor láttam mások autóiban, meg a különféle gyári dokumentációkban az apró különbségeket. Normál hétköznapi használat mellett ami a FL-es mellett szólhat az szerintem az optikai kinézetbeni különbség.
Általánosságban véve én normálisan fenntartható autónak gondolom ilyen korban, de minden a tulaj saját lehetőségeitől függ, ez az alap.
Jöhetnek az ellenvélemények.
Üdv!


teljesen jól beszéltél! nekem 2001\6 van, nálam az első helyen van, a bnőm is tudja, de nem tetszik neki ha egy megkímélt szép állapotúba beleválasztasz,ami tegyük hozzá nehéz kicisny hazánkba, akkor megutálhatod..ismerek iyleneket, de ha egy szépbe akkor belezúgsz egy életre. én diesel párti vok


Para szempontjából tök mind1 melyiket választod az alaktrészárak kb. ugyan azok,meg mindkettőnek megvannak a maga hibái.Vehetsz dízelt,benzinest vagy akár más márkát azzal is szophatsz...
Igazából azt kell nézned,hogy melyikre van úgy lóvéd,h ha valami nagyobb hiba beüt akkor azt még orvosolni tudd.
A BMW alkatrész árak nem kerülnek többe mint a hasonló kategóriájú más márkájú autóké.
Szerintem még néha olcsóbban is találsz,mivel elég sok BMW-s fórum van és sokat is bontanak Magyarországon, új alkatrészeket meg mindig tud vki jó áron mivel van kedvezmény...
Szóval ne parázz csak előtte jól nézesd át,lehetőleg hozzáértővel.

ateszka86
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz ateszka86

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (10 pont) | Hozzászólások: 390

Elküldve: 2013. augusztus 09. péntek, 00:30


Tano írta:
Xerox írta: Üdv urak,

Totál elbizonytalanodtam, ezért itt is rákérdezek. Jártam már erre, akkor meghiúsult a vásárlás, de nem adtam fel.

Szóval, 98-2005 közötti 320d-t szeretnék, ez már letisztult bennem. Viszont, amilyen horrorisztikus árakat látok egyes alkatrészek, elemek (porlasztók, üa. szivattyú, turbó stb.), ami dízelben elszállhat, inamba szállt a bátorságom. Ezért arra szűkítettem le a kérdést, hogy a régebbi 136 lovas, adagolós "butább" technikát, vagy a már CR-el szerelt facelift utáni szériát lenne érdemesebb vennem? Melyikkel lehet kevesebb gond, meglepetés és legfőképpen kevesebb pénzköltés?

Egyes fórumozók azt írták: "a dízel BMW a gazdagok sportja", az autónavigátor ezt írja: "Mivel nem túl szervízigényes, és az alkatrészárak is helyenként meglepően megfizethetőek, igazából a márkaszervizek magas óradíja von le egy csillagot." Viszont a Poweren nem éppen ezt látom, röpködnek a 100E-es tételek, erre-arra a fórumtopicokban. Szóval bármilyen tanácsot, ötletet, tapasztalatot szívesen veszek. Félek, a végén lebeszélem magam a BMW-ről. A válaszokat előre is köszönöm!


Hi!
Nekem is 136-os van, meg vagyok vele elégedve, még az eddig előfordult hibái ellenére is, mert élvezet vele menni, egyszerűen imádom. (ezt a barátnőm el ne olassa )
Ahogy írtad, ez talán kicsivel megbízhatóbb, mint a jobban kihegyezett (főleg üzemanyagrendszer-befecskendezés terén) 150 lovas, persze ennek is vannak típushibái, amikről lehet eleget olvasni itt is. Alkatrészekben motorikusan van némi eltérés jó-rossz irányban is, amúgy ugyanaz mint az FL. Én emellett voksolok, de ha javasolhatok, akkor késői szériás változatot keress, tehát 2000 végi és 2001-es szériákat, minél későbbit. A motoron ekkor már nem volt változtatás, eddigre beért, viszont az autó más egyéb rendszereiben már megjelentek faceliftes elmek, amiket elsőre nem vesz észre az ember. Én is csak évek múlva észleltem ezt, mikor láttam mások autóiban, meg a különféle gyári dokumentációkban az apró különbségeket. Normál hétköznapi használat mellett ami a FL-es mellett szólhat az szerintem az optikai kinézetbeni különbség.
Általánosságban véve én normálisan fenntartható autónak gondolom ilyen korban, de minden a tulaj saját lehetőségeitől függ, ez az alap.
Jöhetnek az ellenvélemények.
Üdv!


teljesen jól beszéltél! nekem 2001\6 van, nálam az első helyen van, a bnőm is tudja, de nem tetszik neki ha egy megkímélt szép állapotúba beleválasztasz,ami tegyük hozzá nehéz kicisny hazánkba, akkor megutálhatod..ismerek iyleneket, de ha egy szépbe akkor belezúgsz egy életre. én diesel párti vok

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. augusztus 09. péntek, 00:18


Xerox írta: Üdv urak,

Totál elbizonytalanodtam, ezért itt is rákérdezek. Jártam már erre, akkor meghiúsult a vásárlás, de nem adtam fel.

Szóval, 98-2005 közötti 320d-t szeretnék, ez már letisztult bennem. Viszont, amilyen horrorisztikus árakat látok egyes alkatrészek, elemek (porlasztók, üa. szivattyú, turbó stb.), ami dízelben elszállhat, inamba szállt a bátorságom. Ezért arra szűkítettem le a kérdést, hogy a régebbi 136 lovas, adagolós "butább" technikát, vagy a már CR-el szerelt facelift utáni szériát lenne érdemesebb vennem? Melyikkel lehet kevesebb gond, meglepetés és legfőképpen kevesebb pénzköltés?

Egyes fórumozók azt írták: "a dízel BMW a gazdagok sportja", az autónavigátor ezt írja: "Mivel nem túl szervízigényes, és az alkatrészárak is helyenként meglepően megfizethetőek, igazából a márkaszervizek magas óradíja von le egy csillagot." Viszont a Poweren nem éppen ezt látom, röpködnek a 100E-es tételek, erre-arra a fórumtopicokban. Szóval bármilyen tanácsot, ötletet, tapasztalatot szívesen veszek. Félek, a végén lebeszélem magam a BMW-ről. A válaszokat előre is köszönöm!


Hi!
Nekem is 136-os van, meg vagyok vele elégedve, még az eddig előfordult hibái ellenére is, mert élvezet vele menni, egyszerűen imádom. (ezt a barátnőm el ne olassa )
Ahogy írtad, ez talán kicsivel megbízhatóbb, mint a jobban kihegyezett (főleg üzemanyagrendszer-befecskendezés terén) 150 lovas, persze ennek is vannak típushibái, amikről lehet eleget olvasni itt is. Alkatrészekben motorikusan van némi eltérés jó-rossz irányban is, amúgy ugyanaz mint az FL. Én emellett voksolok, de ha javasolhatok, akkor késői szériás változatot keress, tehát 2000 végi és 2001-es szériákat, minél későbbit. A motoron ekkor már nem volt változtatás, eddigre beért, viszont az autó más egyéb rendszereiben már megjelentek faceliftes elmek, amiket elsőre nem vesz észre az ember. Én is csak évek múlva észleltem ezt, mikor láttam mások autóiban, meg a különféle gyári dokumentációkban az apró különbségeket. Normál hétköznapi használat mellett ami a FL-es mellett szólhat az szerintem az optikai kinézetbeni különbség.
Általánosságban véve én normálisan fenntartható autónak gondolom ilyen korban, de minden a tulaj saját lehetőségeitől függ, ez az alap.
Jöhetnek az ellenvélemények.
Üdv!

státusz Xerox

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2013. augusztus 08. csütörtök, 23:47


Üdv urak,

Totál elbizonytalanodtam, ezért itt is rákérdezek. Jártam már erre, akkor meghiúsult a vásárlás, de nem adtam fel.

Szóval, 98-2005 közötti 320d-t szeretnék, ez már letisztult bennem. Viszont, amilyen horrorisztikus árakat látok egyes alkatrészek, elemek (porlasztók, üa. szivattyú, turbó stb.), ami dízelben elszállhat, inamba szállt a bátorságom. Ezért arra szűkítettem le a kérdést, hogy a régebbi 136 lovas, adagolós "butább" technikát, vagy a már CR-el szerelt facelift utáni szériát lenne érdemesebb vennem? Melyikkel lehet kevesebb gond, meglepetés és legfőképpen kevesebb pénzköltés?

Egyes fórumozók azt írták: "a dízel BMW a gazdagok sportja", az autónavigátor ezt írja: "Mivel nem túl szervízigényes, és az alkatrészárak is helyenként meglepően megfizethetőek, igazából a márkaszervizek magas óradíja von le egy csillagot." Viszont a Poweren nem éppen ezt látom, röpködnek a 100E-es tételek, erre-arra a fórumtopicokban. Szóval bármilyen tanácsot, ötletet, tapasztalatot szívesen veszek. Félek, a végén lebeszélem magam a BMW-ről. A válaszokat előre is köszönöm!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. augusztus 08. csütörtök, 23:59


ZoleeSRB
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz ZoleeSRB

Fórumlakó

Elismertség: 14% (32 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2013. augusztus 08. csütörtök, 13:09


ember84 írta: Milyen arcok ezek,kereskedők,vagy mi?Művészi képeket azt tudnak csinálni,akkor azt is írják be a hirdetésba,hogy honosítás nélkül,stb.Pesti dílerek!


Odaírták:
Okmányok jellege: Érvényes külföldi okmányokkal

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2013. augusztus 08. csütörtök, 13:04


Milyen arcok ezek,kereskedők,vagy mi?Művészi képeket azt tudnak csinálni,akkor azt is írják be a hirdetésba,hogy honosítás nélkül,stb.Pesti dílerek!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. augusztus 08. csütörtök, 11:20


nickname írta:
Pocses írta:
nickname írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
nickname írta:
Pocses írta: Na megjöttünk, meglestük a vasat. Felemelték átnéztük szépen egyben van. Kipróbálásra már nem került sor, mert egyszerűen nem volt hajlandó engedni az árból, annak ellenére, hogy ójróban lett volna kifizetve az ára, amin szintén fogott volna 5 Ft-ot ójróként az Ő számolása szerint! ( napi középárfolyam ) ami szerintünk elfogadható.
Utánunk még vártak ketten akik megnézték gondolom...
Barátom mondta elvei vannak, amivel 1et is értek. Tudjátok a kecske & káposzta története.
Én is így adok el, ill. veszek bármilyen használt terméket.


Ezt nem igazán értem, volt egy ár, elmentek megnézni és annyiért nem hozzátok el.



Barátom megvette volna ha egy picit is enged az árából de semmit!
Én meg tiszteletben tartom a döntését. Majd keres másikat, és megyünk...
Szépen duruzsolt benne a sor6.
Ja meg a friss nyest támadás aminek a motorháztető alatti hangszigetelő burkolás látta a kárát mert szép rongyosan lógott. Csak igényeseknek... De nincs alku!



én elhiszem az elveket, de oké, hogy 12 éves autó lesz, de még én ezt az árat sem tartom soknak érte. némely, E36-ért elkérnek 1,2-1,3 misit, ami ugye még 99-ben volt esetleg kombiban.
ha neki ilyen elvei vannak, hogy mindenképp alkudni akar, anélkül nincs vétel, akkor menjen piacolni
ezt majd akkor érti meg, amikor megvesz egyet, már ha talál ilyen állapotban, de nem biztos, hogy fog, akkor lehet alkudik belőle 1-2százezret, de lehet 2x annyit rá fog költeni kapásból.
én azt mondom, az ilyen meg is érdemli. én is részben ilyen vagyok, más terméknél pl bringás, sokat alkudozok, van, hogy emiatt szalasztok el jó dolgokat, aztán meg nincs, hiába várom. vagy ha van csak rosszabb állapot, és még drágábban.
mindegy Ti tudjátok.


Nem 100 ezreket akart alkudni az árából a barátom. De pl. a hirdetésben a szövegben csak igényeseknek, a képeken nem látszott, hogy mind a 4 replika M3 felni perem le van darálva teljesen körbe. Mondta is az eladó van rá szép felni, + 2 kiló. Csak igényeseknek.....



De őszintén, egy nyomott áru autónál, az általad említett javítás kereken 20.000 Ft.
Többet fogtok üzemanyagra költeni a keresés során.



Én is elkocsikáztam "pár 10est" de megérte, legalábbis én így érzem. A nyomott árú autó közel 2 gurigába lett volna honosítás után. Erre jött volna még a névre írás műszaki + a kötelező ilyenkor cserélendő dolgok szíj, olaj, stb... Nyest támadása a motortérben szépen leszaggatta a hangszigetelő burkolatot. De mint látom az utánunk érkezők sem vitték el a nyomott ár ellenére sem.


Nem ismerem az állapotát, csak arra reagáltam hogy az alkun bukott el a történet.



Ma ha minden igaz meglesünk helybe 2 db bimmert, igaz ezek "csak" sor4-ek.

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. augusztus 08. csütörtök, 11:16


Pocses írta:
nickname írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
nickname írta:
Pocses írta: Na megjöttünk, meglestük a vasat. Felemelték átnéztük szépen egyben van. Kipróbálásra már nem került sor, mert egyszerűen nem volt hajlandó engedni az árból, annak ellenére, hogy ójróban lett volna kifizetve az ára, amin szintén fogott volna 5 Ft-ot ójróként az Ő számolása szerint! ( napi középárfolyam ) ami szerintünk elfogadható.
Utánunk még vártak ketten akik megnézték gondolom...
Barátom mondta elvei vannak, amivel 1et is értek. Tudjátok a kecske & káposzta története.
Én is így adok el, ill. veszek bármilyen használt terméket.


Ezt nem igazán értem, volt egy ár, elmentek megnézni és annyiért nem hozzátok el.



Barátom megvette volna ha egy picit is enged az árából de semmit!
Én meg tiszteletben tartom a döntését. Majd keres másikat, és megyünk...
Szépen duruzsolt benne a sor6.
Ja meg a friss nyest támadás aminek a motorháztető alatti hangszigetelő burkolás látta a kárát mert szép rongyosan lógott. Csak igényeseknek... De nincs alku!



én elhiszem az elveket, de oké, hogy 12 éves autó lesz, de még én ezt az árat sem tartom soknak érte. némely, E36-ért elkérnek 1,2-1,3 misit, ami ugye még 99-ben volt esetleg kombiban.
ha neki ilyen elvei vannak, hogy mindenképp alkudni akar, anélkül nincs vétel, akkor menjen piacolni
ezt majd akkor érti meg, amikor megvesz egyet, már ha talál ilyen állapotban, de nem biztos, hogy fog, akkor lehet alkudik belőle 1-2százezret, de lehet 2x annyit rá fog költeni kapásból.
én azt mondom, az ilyen meg is érdemli. én is részben ilyen vagyok, más terméknél pl bringás, sokat alkudozok, van, hogy emiatt szalasztok el jó dolgokat, aztán meg nincs, hiába várom. vagy ha van csak rosszabb állapot, és még drágábban.
mindegy Ti tudjátok.


Nem 100 ezreket akart alkudni az árából a barátom. De pl. a hirdetésben a szövegben csak igényeseknek, a képeken nem látszott, hogy mind a 4 replika M3 felni perem le van darálva teljesen körbe. Mondta is az eladó van rá szép felni, + 2 kiló. Csak igényeseknek.....



De őszintén, egy nyomott áru autónál, az általad említett javítás kereken 20.000 Ft.
Többet fogtok üzemanyagra költeni a keresés során.



Én is elkocsikáztam "pár 10est" de megérte, legalábbis én így érzem. A nyomott árú autó közel 2 gurigába lett volna honosítás után. Erre jött volna még a névre írás műszaki + a kötelező ilyenkor cserélendő dolgok szíj, olaj, stb... Nyest támadása a motortérben szépen leszaggatta a hangszigetelő burkolatot. De mint látom az utánunk érkezők sem vitték el a nyomott ár ellenére sem.


Nem ismerem az állapotát, csak arra reagáltam hogy az alkun bukott el a történet.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. augusztus 08. csütörtök, 07:32


nickname írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
nickname írta:
Pocses írta: Na megjöttünk, meglestük a vasat. Felemelték átnéztük szépen egyben van. Kipróbálásra már nem került sor, mert egyszerűen nem volt hajlandó engedni az árból, annak ellenére, hogy ójróban lett volna kifizetve az ára, amin szintén fogott volna 5 Ft-ot ójróként az Ő számolása szerint! ( napi középárfolyam ) ami szerintünk elfogadható.
Utánunk még vártak ketten akik megnézték gondolom...
Barátom mondta elvei vannak, amivel 1et is értek. Tudjátok a kecske & káposzta története.
Én is így adok el, ill. veszek bármilyen használt terméket.


Ezt nem igazán értem, volt egy ár, elmentek megnézni és annyiért nem hozzátok el.



Barátom megvette volna ha egy picit is enged az árából de semmit!
Én meg tiszteletben tartom a döntését. Majd keres másikat, és megyünk...
Szépen duruzsolt benne a sor6.
Ja meg a friss nyest támadás aminek a motorháztető alatti hangszigetelő burkolás látta a kárát mert szép rongyosan lógott. Csak igényeseknek... De nincs alku!



én elhiszem az elveket, de oké, hogy 12 éves autó lesz, de még én ezt az árat sem tartom soknak érte. némely, E36-ért elkérnek 1,2-1,3 misit, ami ugye még 99-ben volt esetleg kombiban.
ha neki ilyen elvei vannak, hogy mindenképp alkudni akar, anélkül nincs vétel, akkor menjen piacolni
ezt majd akkor érti meg, amikor megvesz egyet, már ha talál ilyen állapotban, de nem biztos, hogy fog, akkor lehet alkudik belőle 1-2százezret, de lehet 2x annyit rá fog költeni kapásból.
én azt mondom, az ilyen meg is érdemli. én is részben ilyen vagyok, más terméknél pl bringás, sokat alkudozok, van, hogy emiatt szalasztok el jó dolgokat, aztán meg nincs, hiába várom. vagy ha van csak rosszabb állapot, és még drágábban.
mindegy Ti tudjátok.


Nem 100 ezreket akart alkudni az árából a barátom. De pl. a hirdetésben a szövegben csak igényeseknek, a képeken nem látszott, hogy mind a 4 replika M3 felni perem le van darálva teljesen körbe. Mondta is az eladó van rá szép felni, + 2 kiló. Csak igényeseknek.....



De őszintén, egy nyomott áru autónál, az általad említett javítás kereken 20.000 Ft.
Többet fogtok üzemanyagra költeni a keresés során.



Én is elkocsikáztam "pár 10est" de megérte, legalábbis én így érzem. A nyomott árú autó közel 2 gurigába lett volna honosítás után. Erre jött volna még a névre írás műszaki + a kötelező ilyenkor cserélendő dolgok szíj, olaj, stb... Nyest támadása a motortérben szépen leszaggatta a hangszigetelő burkolatot. De mint látom az utánunk érkezők sem vitték el a nyomott ár ellenére sem.

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. augusztus 08. csütörtök, 07:25


Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
nickname írta:
Pocses írta: Na megjöttünk, meglestük a vasat. Felemelték átnéztük szépen egyben van. Kipróbálásra már nem került sor, mert egyszerűen nem volt hajlandó engedni az árból, annak ellenére, hogy ójróban lett volna kifizetve az ára, amin szintén fogott volna 5 Ft-ot ójróként az Ő számolása szerint! ( napi középárfolyam ) ami szerintünk elfogadható.
Utánunk még vártak ketten akik megnézték gondolom...
Barátom mondta elvei vannak, amivel 1et is értek. Tudjátok a kecske & káposzta története.
Én is így adok el, ill. veszek bármilyen használt terméket.


Ezt nem igazán értem, volt egy ár, elmentek megnézni és annyiért nem hozzátok el.



Barátom megvette volna ha egy picit is enged az árából de semmit!
Én meg tiszteletben tartom a döntését. Majd keres másikat, és megyünk...
Szépen duruzsolt benne a sor6.
Ja meg a friss nyest támadás aminek a motorháztető alatti hangszigetelő burkolás látta a kárát mert szép rongyosan lógott. Csak igényeseknek... De nincs alku!



én elhiszem az elveket, de oké, hogy 12 éves autó lesz, de még én ezt az árat sem tartom soknak érte. némely, E36-ért elkérnek 1,2-1,3 misit, ami ugye még 99-ben volt esetleg kombiban.
ha neki ilyen elvei vannak, hogy mindenképp alkudni akar, anélkül nincs vétel, akkor menjen piacolni
ezt majd akkor érti meg, amikor megvesz egyet, már ha talál ilyen állapotban, de nem biztos, hogy fog, akkor lehet alkudik belőle 1-2százezret, de lehet 2x annyit rá fog költeni kapásból.
én azt mondom, az ilyen meg is érdemli. én is részben ilyen vagyok, más terméknél pl bringás, sokat alkudozok, van, hogy emiatt szalasztok el jó dolgokat, aztán meg nincs, hiába várom. vagy ha van csak rosszabb állapot, és még drágábban.
mindegy Ti tudjátok.


Nem 100 ezreket akart alkudni az árából a barátom. De pl. a hirdetésben a szövegben csak igényeseknek, a képeken nem látszott, hogy mind a 4 replika M3 felni perem le van darálva teljesen körbe. Mondta is az eladó van rá szép felni, + 2 kiló. Csak igényeseknek.....



De őszintén, egy nyomott áru autónál, az általad említett javítás kereken 20.000 Ft.
Többet fogtok üzemanyagra költeni a keresés során.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. augusztus 08. csütörtök, 06:42


YELLOW írta:
Pocses írta:
nickname írta:
Pocses írta: Na megjöttünk, meglestük a vasat. Felemelték átnéztük szépen egyben van. Kipróbálásra már nem került sor, mert egyszerűen nem volt hajlandó engedni az árból, annak ellenére, hogy ójróban lett volna kifizetve az ára, amin szintén fogott volna 5 Ft-ot ójróként az Ő számolása szerint! ( napi középárfolyam ) ami szerintünk elfogadható.
Utánunk még vártak ketten akik megnézték gondolom...
Barátom mondta elvei vannak, amivel 1et is értek. Tudjátok a kecske & káposzta története.
Én is így adok el, ill. veszek bármilyen használt terméket.


Ezt nem igazán értem, volt egy ár, elmentek megnézni és annyiért nem hozzátok el.



Barátom megvette volna ha egy picit is enged az árából de semmit!
Én meg tiszteletben tartom a döntését. Majd keres másikat, és megyünk...
Szépen duruzsolt benne a sor6.
Ja meg a friss nyest támadás aminek a motorháztető alatti hangszigetelő burkolás látta a kárát mert szép rongyosan lógott. Csak igényeseknek... De nincs alku!



én elhiszem az elveket, de oké, hogy 12 éves autó lesz, de még én ezt az árat sem tartom soknak érte. némely, E36-ért elkérnek 1,2-1,3 misit, ami ugye még 99-ben volt esetleg kombiban.
ha neki ilyen elvei vannak, hogy mindenképp alkudni akar, anélkül nincs vétel, akkor menjen piacolni
ezt majd akkor érti meg, amikor megvesz egyet, már ha talál ilyen állapotban, de nem biztos, hogy fog, akkor lehet alkudik belőle 1-2százezret, de lehet 2x annyit rá fog költeni kapásból.
én azt mondom, az ilyen meg is érdemli. én is részben ilyen vagyok, más terméknél pl bringás, sokat alkudozok, van, hogy emiatt szalasztok el jó dolgokat, aztán meg nincs, hiába várom. vagy ha van csak rosszabb állapot, és még drágábban.
mindegy Ti tudjátok.


Nem 100 ezreket akart alkudni az árából a barátom. De pl. a hirdetésben a szövegben csak igényeseknek, a képeken nem látszott, hogy mind a 4 replika M3 felni perem le van darálva teljesen körbe. Mondta is az eladó van rá szép felni, + 2 kiló. Csak igényeseknek.....



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. augusztus 08. csütörtök, 07:05

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17592

Elküldve: 2013. augusztus 07. szerda, 22:15


nickname írta:
Most az egyszer egyetértek veled


ezt sajnos nem strigulázom , de ez már legalább a 3. egyetértésed volt velem nem lesz ez így jó