Ez egy archivált weboldal! bővebben

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2011. március 02. szerda, 22:58


PP általában Itália

De nem mindig ne aggódj.

Holnap jelentkezem.

Üdv

zoliika írta:
m_attila írta: Honnan való Olaszországból?

zoliika írta:
m_attila írta: 100 % ig sehogy

Amúgy géppel, kulcsból kiolvasni...stb

De a legbiztosabb a szervíztörténet visszafelé.

Pl ha 2006 ban 200000km es szervízen volt pl Németországban és most az órába 150000 van 2010 ben, akkor lehet következtetni

Alvázszám please, és segítek



zoliika írta: Ezt már kérdezni akartam régebben is ,hogy lehetne megtudni,hogy az én autómba tényleg valós-e a km!




wbaap71040pp252084
köszi!




Nem olaszból!Azt most nem tudom pontosan vagy német vagy svájc!




zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2011. március 02. szerda, 22:56


m_attila írta: Honnan való Olaszországból?

zoliika írta:
m_attila írta: 100 % ig sehogy

Amúgy géppel, kulcsból kiolvasni...stb

De a legbiztosabb a szervíztörténet visszafelé.

Pl ha 2006 ban 200000km es szervízen volt pl Németországban és most az órába 150000 van 2010 ben, akkor lehet következtetni

Alvázszám please, és segítek



zoliika írta: Ezt már kérdezni akartam régebben is ,hogy lehetne megtudni,hogy az én autómba tényleg valós-e a km!




wbaap71040pp252084
köszi!




Nem olaszból!Azt most nem tudom pontosan vagy német vagy svájc!

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2011. március 02. szerda, 22:56


m_attila írta: Honnan való Olaszországból?

zoliika írta:
m_attila írta: 100 % ig sehogy

Amúgy géppel, kulcsból kiolvasni...stb

De a legbiztosabb a szervíztörténet visszafelé.

Pl ha 2006 ban 200000km es szervízen volt pl Németországban és most az órába 150000 van 2010 ben, akkor lehet következtetni

Alvázszám please, és segítek



zoliika írta: Ezt már kérdezni akartam régebben is ,hogy lehetne megtudni,hogy az én autómba tényleg valós-e a km!




wbaap71040pp252084
köszi!




Nem olaszból!Azt most nem tudom pontosan vagy német vagy svájc!

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2011. március 02. szerda, 22:54


Honnan való Olaszországból?

zoliika írta:
m_attila írta: 100 % ig sehogy

Amúgy géppel, kulcsból kiolvasni...stb

De a legbiztosabb a szervíztörténet visszafelé.

Pl ha 2006 ban 200000km es szervízen volt pl Németországban és most az órába 150000 van 2010 ben, akkor lehet következtetni

Alvázszám please, és segítek



zoliika írta: Ezt már kérdezni akartam régebben is ,hogy lehetne megtudni,hogy az én autómba tényleg valós-e a km!




wbaap71040pp252084
köszi!




zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2011. március 02. szerda, 22:53


m_attila írta: 100 % ig sehogy

Amúgy géppel, kulcsból kiolvasni...stb

De a legbiztosabb a szervíztörténet visszafelé.

Pl ha 2006 ban 200000km es szervízen volt pl Németországban és most az órába 150000 van 2010 ben, akkor lehet következtetni

Alvázszám please, és segítek



zoliika írta: Ezt már kérdezni akartam régebben is ,hogy lehetne megtudni,hogy az én autómba tényleg valós-e a km!




wbaap71040pp252084
köszi!

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. március 02. szerda, 22:53


m_attila írta: 100 % ig sehogy

Amúgy géppel, kulcsból kiolvasni...stb

De a legbiztosabb a szervíztörténet visszafelé.

Pl ha 2006 ban 200000km es szervízen volt pl Németországban és most az órába 150000 van 2010 ben, akkor lehet következtetni

Alvázszám please, és segítek



zoliika írta: Ezt már kérdezni akartam régebben is ,hogy lehetne megtudni,hogy az én autómba tényleg valós-e a km!




kulcsból se tudják,nekem is azt teszik mindig a gép alá a szarvízbe.Mégse tudják a frankót,csak azt mondták már volt tekerve,

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2011. március 02. szerda, 22:50


100 % ig sehogy

Amúgy géppel, kulcsból kiolvasni...stb

De a legbiztosabb a szervíztörténet visszafelé.

Pl ha 2006 ban 200000km es szervízen volt pl Németországban és most az órába 150000 van 2010 ben, akkor lehet következtetni

Alvázszám please, és segítek



zoliika írta: Ezt már kérdezni akartam régebben is ,hogy lehetne megtudni,hogy az én autómba tényleg valós-e a km!





zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2011. március 02. szerda, 22:48


Ezt már kérdezni akartam régebben is ,hogy lehetne megtudni,hogy az én autómba tényleg valós-e a km!

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2011. március 02. szerda, 22:38


Sorry



anubisz írta:
m_attila írta: 400 ezer? nem sok?
nem is kevés

bár sok 20d szerintem bőven efölött ketyeg


anubisz írta:
m_attila írta: Ettől függetlenül természeten itthon.
A lent említett autó a sok km ellenére a mai napig patika...

Csak arra szerettem volna rávilágítani hogy sokan hívnak turbó cserével kapcsolatban 130000km nél meg hasonlók

130000km nél nem cserélünk turbót

anubisz írta:
m_attila írta: 35D the best

volt szerencsém egy ilyet birtokolni 1 napig
és chipes volt

beszarás...

BarG írta:
anubisz írta: Régi x5 alul a hirdetésbe? Jól be van piálva 5 milláért a 9 éves benzin temető még várom az ajánlatokat hát csak várd 400 Ft benzin mellett. Kit érdekel hogy 30 millió volt egy autó 9 évvel ezelőtt.Miért írják ezt ki mindig. Rá dobok még egyet aztán olyan 535D veszel érte 8 literes fogyasztással hogy megszólal.És az is 6,5 gyorsul 100 on.


Kollega, ezen inkább sírni kellene!!! Vesz az emberfia sok-sok milkáér valami gépet, aztán a sok-sok pénz így válik sz@rrá. Ez persze jó a hullarablóknak, akik majd százévesen tábla csokiér' talán megveszik, de csak ha van benne automata f@szvakaró. Na meg 'M'-es kell legyen ám!
Normális embernek nem jó ez, mert megállt a láncolat, hogy néhány évente mindenki cserélhesse a gépét a neki megfelelő szinten, legyen elegendő vevő az új autókra - mert ha nem vesznek új autót, akkor használt sem lesz a lejjebbi szinteken lakóknak - szóval felborul a tápláléklánc. Vagy építsünk a németeknél kukázott gépekre? Szóval - tudom, hogy a legszebb öröm a káröröm, de végig kellene gondolni, hogy amin mulatozunk, az nekünk is káros valahol.





hát van benne nyomaték én 3 ba szeretnék, nem szeretem a nagy batár kasznikat.

A másik hozzászólásra reagálva,azért megnézném hol vesz több kuka autót az ember,itthon,vagy Németországba.




hát az nem sok kilométer annak a motornak,bár szerintem húztak rajta.Már ha nincs hozzá rendszeresen vezetve a sz.könyv.




én az x5 re írtam amit lent hirdetnek,abba 130000 ír.




anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. március 02. szerda, 22:37


m_attila írta: 400 ezer? nem sok?
nem is kevés

bár sok 20d szerintem bőven efölött ketyeg


anubisz írta:
m_attila írta: Ettől függetlenül természeten itthon.
A lent említett autó a sok km ellenére a mai napig patika...

Csak arra szerettem volna rávilágítani hogy sokan hívnak turbó cserével kapcsolatban 130000km nél meg hasonlók

130000km nél nem cserélünk turbót

anubisz írta:
m_attila írta: 35D the best

volt szerencsém egy ilyet birtokolni 1 napig
és chipes volt

beszarás...

BarG írta:
anubisz írta: Régi x5 alul a hirdetésbe? Jól be van piálva 5 milláért a 9 éves benzin temető még várom az ajánlatokat hát csak várd 400 Ft benzin mellett. Kit érdekel hogy 30 millió volt egy autó 9 évvel ezelőtt.Miért írják ezt ki mindig. Rá dobok még egyet aztán olyan 535D veszel érte 8 literes fogyasztással hogy megszólal.És az is 6,5 gyorsul 100 on.


Kollega, ezen inkább sírni kellene!!! Vesz az emberfia sok-sok milkáér valami gépet, aztán a sok-sok pénz így válik sz@rrá. Ez persze jó a hullarablóknak, akik majd százévesen tábla csokiér' talán megveszik, de csak ha van benne automata f@szvakaró. Na meg 'M'-es kell legyen ám!
Normális embernek nem jó ez, mert megállt a láncolat, hogy néhány évente mindenki cserélhesse a gépét a neki megfelelő szinten, legyen elegendő vevő az új autókra - mert ha nem vesznek új autót, akkor használt sem lesz a lejjebbi szinteken lakóknak - szóval felborul a tápláléklánc. Vagy építsünk a németeknél kukázott gépekre? Szóval - tudom, hogy a legszebb öröm a káröröm, de végig kellene gondolni, hogy amin mulatozunk, az nekünk is káros valahol.





hát van benne nyomaték én 3 ba szeretnék, nem szeretem a nagy batár kasznikat.

A másik hozzászólásra reagálva,azért megnézném hol vesz több kuka autót az ember,itthon,vagy Németországba.




hát az nem sok kilométer annak a motornak,bár szerintem húztak rajta.Már ha nincs hozzá rendszeresen vezetve a sz.könyv.




én az x5 re írtam amit lent hirdetnek,abba 130000 ír.

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2011. március 02. szerda, 22:36


400 ezer? nem sok?
nem is kevés

bár sok 20d szerintem bőven efölött ketyeg


anubisz írta:
m_attila írta: Ettől függetlenül természeten itthon.
A lent említett autó a sok km ellenére a mai napig patika...

Csak arra szerettem volna rávilágítani hogy sokan hívnak turbó cserével kapcsolatban 130000km nél meg hasonlók

130000km nél nem cserélünk turbót

anubisz írta:
m_attila írta: 35D the best

volt szerencsém egy ilyet birtokolni 1 napig
és chipes volt

beszarás...

BarG írta:
anubisz írta: Régi x5 alul a hirdetésbe? Jól be van piálva 5 milláért a 9 éves benzin temető még várom az ajánlatokat hát csak várd 400 Ft benzin mellett. Kit érdekel hogy 30 millió volt egy autó 9 évvel ezelőtt.Miért írják ezt ki mindig. Rá dobok még egyet aztán olyan 535D veszel érte 8 literes fogyasztással hogy megszólal.És az is 6,5 gyorsul 100 on.


Kollega, ezen inkább sírni kellene!!! Vesz az emberfia sok-sok milkáér valami gépet, aztán a sok-sok pénz így válik sz@rrá. Ez persze jó a hullarablóknak, akik majd százévesen tábla csokiér' talán megveszik, de csak ha van benne automata f@szvakaró. Na meg 'M'-es kell legyen ám!
Normális embernek nem jó ez, mert megállt a láncolat, hogy néhány évente mindenki cserélhesse a gépét a neki megfelelő szinten, legyen elegendő vevő az új autókra - mert ha nem vesznek új autót, akkor használt sem lesz a lejjebbi szinteken lakóknak - szóval felborul a tápláléklánc. Vagy építsünk a németeknél kukázott gépekre? Szóval - tudom, hogy a legszebb öröm a káröröm, de végig kellene gondolni, hogy amin mulatozunk, az nekünk is káros valahol.





hát van benne nyomaték én 3 ba szeretnék, nem szeretem a nagy batár kasznikat.

A másik hozzászólásra reagálva,azért megnézném hol vesz több kuka autót az ember,itthon,vagy Németországba.




hát az nem sok kilométer annak a motornak,bár szerintem húztak rajta.Már ha nincs hozzá rendszeresen vezetve a sz.könyv.




anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. március 02. szerda, 22:33


m_attila írta: Ettől függetlenül természeten itthon.
A lent említett autó a sok km ellenére a mai napig patika...

Csak arra szerettem volna rávilágítani hogy sokan hívnak turbó cserével kapcsolatban 130000km nél meg hasonlók

130000km nél nem cserélünk turbót

anubisz írta:
m_attila írta: 35D the best

volt szerencsém egy ilyet birtokolni 1 napig
és chipes volt

beszarás...

BarG írta:
anubisz írta: Régi x5 alul a hirdetésbe? Jól be van piálva 5 milláért a 9 éves benzin temető még várom az ajánlatokat hát csak várd 400 Ft benzin mellett. Kit érdekel hogy 30 millió volt egy autó 9 évvel ezelőtt.Miért írják ezt ki mindig. Rá dobok még egyet aztán olyan 535D veszel érte 8 literes fogyasztással hogy megszólal.És az is 6,5 gyorsul 100 on.


Kollega, ezen inkább sírni kellene!!! Vesz az emberfia sok-sok milkáér valami gépet, aztán a sok-sok pénz így válik sz@rrá. Ez persze jó a hullarablóknak, akik majd százévesen tábla csokiér' talán megveszik, de csak ha van benne automata f@szvakaró. Na meg 'M'-es kell legyen ám!
Normális embernek nem jó ez, mert megállt a láncolat, hogy néhány évente mindenki cserélhesse a gépét a neki megfelelő szinten, legyen elegendő vevő az új autókra - mert ha nem vesznek új autót, akkor használt sem lesz a lejjebbi szinteken lakóknak - szóval felborul a tápláléklánc. Vagy építsünk a németeknél kukázott gépekre? Szóval - tudom, hogy a legszebb öröm a káröröm, de végig kellene gondolni, hogy amin mulatozunk, az nekünk is káros valahol.





hát van benne nyomaték én 3 ba szeretnék, nem szeretem a nagy batár kasznikat.

A másik hozzászólásra reagálva,azért megnézném hol vesz több kuka autót az ember,itthon,vagy Németországba.




hát az nem sok kilométer annak a motornak,bár szerintem húztak rajta.Már ha nincs hozzá rendszeresen vezetve a sz.könyv.

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2011. március 02. szerda, 22:25


Ettől függetlenül természeten itthon.
A lent említett autó a sok km ellenére a mai napig patika...

Csak arra szerettem volna rávilágítani hogy sokan hívnak turbó cserével kapcsolatban 130000km nél meg hasonlók

130000km nél nem cserélünk turbót

anubisz írta:
m_attila írta: 35D the best

volt szerencsém egy ilyet birtokolni 1 napig
és chipes volt

beszarás...

BarG írta:
anubisz írta: Régi x5 alul a hirdetésbe? Jól be van piálva 5 milláért a 9 éves benzin temető még várom az ajánlatokat hát csak várd 400 Ft benzin mellett. Kit érdekel hogy 30 millió volt egy autó 9 évvel ezelőtt.Miért írják ezt ki mindig. Rá dobok még egyet aztán olyan 535D veszel érte 8 literes fogyasztással hogy megszólal.És az is 6,5 gyorsul 100 on.


Kollega, ezen inkább sírni kellene!!! Vesz az emberfia sok-sok milkáér valami gépet, aztán a sok-sok pénz így válik sz@rrá. Ez persze jó a hullarablóknak, akik majd százévesen tábla csokiér' talán megveszik, de csak ha van benne automata f@szvakaró. Na meg 'M'-es kell legyen ám!
Normális embernek nem jó ez, mert megállt a láncolat, hogy néhány évente mindenki cserélhesse a gépét a neki megfelelő szinten, legyen elegendő vevő az új autókra - mert ha nem vesznek új autót, akkor használt sem lesz a lejjebbi szinteken lakóknak - szóval felborul a tápláléklánc. Vagy építsünk a németeknél kukázott gépekre? Szóval - tudom, hogy a legszebb öröm a káröröm, de végig kellene gondolni, hogy amin mulatozunk, az nekünk is káros valahol.





hát van benne nyomaték én 3 ba szeretnék, nem szeretem a nagy batár kasznikat.

A másik hozzászólásra reagálva,azért megnézném hol vesz több kuka autót az ember,itthon,vagy Németországba.




zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2011. március 02. szerda, 22:21


anubisz írta:
m_attila írta: 35D the best

volt szerencsém egy ilyet birtokolni 1 napig
és chipes volt

beszarás...

BarG írta:
anubisz írta: Régi x5 alul a hirdetésbe? Jól be van piálva 5 milláért a 9 éves benzin temető még várom az ajánlatokat hát csak várd 400 Ft benzin mellett. Kit érdekel hogy 30 millió volt egy autó 9 évvel ezelőtt.Miért írják ezt ki mindig. Rá dobok még egyet aztán olyan 535D veszel érte 8 literes fogyasztással hogy megszólal.És az is 6,5 gyorsul 100 on.


Kollega, ezen inkább sírni kellene!!! Vesz az emberfia sok-sok milkáér valami gépet, aztán a sok-sok pénz így válik sz@rrá. Ez persze jó a hullarablóknak, akik majd százévesen tábla csokiér' talán megveszik, de csak ha van benne automata f@szvakaró. Na meg 'M'-es kell legyen ám!
Normális embernek nem jó ez, mert megállt a láncolat, hogy néhány évente mindenki cserélhesse a gépét a neki megfelelő szinten, legyen elegendő vevő az új autókra - mert ha nem vesznek új autót, akkor használt sem lesz a lejjebbi szinteken lakóknak - szóval felborul a tápláléklánc. Vagy építsünk a németeknél kukázott gépekre? Szóval - tudom, hogy a legszebb öröm a káröröm, de végig kellene gondolni, hogy amin mulatozunk, az nekünk is káros valahol.





hát van benne nyomaték én 3 ba szeretnék, nem szeretem a nagy batár kasznikat.

A másik hozzászólásra reagálva,azért megnézném hol vesz több kuka autót az ember,itthon,vagy Németországba.


Én voltam a Formontnál kipróbáltam az új x3-at nyolcfokozatú váltóval 20dAnnyira de annyira nagy és fullos és megy mint barom a régi x5-öst méretben majdnem übereli,de amúgy "csalós" mert csak akkor veszed észre mikor benne ülszAz biztos ha csere van akkor csakis ilyet fogok vennicsak az a 15 milla .....ráncfelvarrást azért még megvárom

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. március 02. szerda, 20:56


m_attila írta: 35D the best

volt szerencsém egy ilyet birtokolni 1 napig
és chipes volt

beszarás...

BarG írta:
anubisz írta: Régi x5 alul a hirdetésbe? Jól be van piálva 5 milláért a 9 éves benzin temető még várom az ajánlatokat hát csak várd 400 Ft benzin mellett. Kit érdekel hogy 30 millió volt egy autó 9 évvel ezelőtt.Miért írják ezt ki mindig. Rá dobok még egyet aztán olyan 535D veszel érte 8 literes fogyasztással hogy megszólal.És az is 6,5 gyorsul 100 on.


Kollega, ezen inkább sírni kellene!!! Vesz az emberfia sok-sok milkáér valami gépet, aztán a sok-sok pénz így válik sz@rrá. Ez persze jó a hullarablóknak, akik majd százévesen tábla csokiér' talán megveszik, de csak ha van benne automata f@szvakaró. Na meg 'M'-es kell legyen ám!
Normális embernek nem jó ez, mert megállt a láncolat, hogy néhány évente mindenki cserélhesse a gépét a neki megfelelő szinten, legyen elegendő vevő az új autókra - mert ha nem vesznek új autót, akkor használt sem lesz a lejjebbi szinteken lakóknak - szóval felborul a tápláléklánc. Vagy építsünk a németeknél kukázott gépekre? Szóval - tudom, hogy a legszebb öröm a káröröm, de végig kellene gondolni, hogy amin mulatozunk, az nekünk is káros valahol.





hát van benne nyomaték én 3 ba szeretnék, nem szeretem a nagy batár kasznikat.

A másik hozzászólásra reagálva,azért megnézném hol vesz több kuka autót az ember,itthon,vagy Németországba.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. március 02. szerda, 21:06