Ez egy archivált weboldal! bővebben

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. december 02. csütörtök, 19:51


hancurozo írta:
A faceliften millió javítást eszközöltek, én tuti nem vennék 2002 előttit.


Valóban sok mindenen javítottak, a motorok is erősebbek, nyomatékosabbak, és kultúráltabb járásúak lettek. Viszont több lett benne az elektronika, és sajna a cr. motor nem lett olyan megbizható (elektromos hibák, és nagynyomású szivattyú) mint a régi adagolós. Benzinesben csak ráncfelvarrott, dieselben vagy adagolós vagy e90.[/quote]

Na de ez benyás motor. Van-e valami kehe, tervezési, gyártási hibája az N42 motornak? Igaz az én M43TU motorom nagyon igénytelen, egyszerű, ha olaj van benne (meg persze benya), a világból kimegy, igazából nem is akarom bármiáron elcserélni


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. december 02. csütörtök, 19:48


Imi írta: Hil!

Ha megnézted, majd irj már róla valami infót hogy valójában milyen is a gép.


Én holnap pénzel megyek oda....



hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2010. december 02. csütörtök, 19:21


Tiba írta:
hil írta:
Tiba írta: Én a 20i-t venném meg, az egy nagyon jól összerakott motor, nem lenne vele sok bajod.


Annak bíza szarrá volt törve az eleje, meg ronda nekem az a faberakás a belében. A kereskedő az enyémet 950K-ért se számolná be, szerintem azért egy jó állapotú 1999-es e46 valamivel többet ér.



A faceliften millió javítást eszközöltek, én tuti nem vennék 2002 előttit.


Valóban sok mindenen javítottak, a motorok is erősebbek, nyomatékosabbak, és kultúráltabb járásúak lettek. Viszont több lett benne az elektronika, és sajna a cr. motor nem lett olyan megbizható (elektromos hibák, és nagynyomású szivattyú) mint a régi adagolós. Benzinesben csak ráncfelvarrott, dieselben vagy adagolós vagy e90.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Imi

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2010. december 02. csütörtök, 19:05


Hil!

Ha megnézted, majd irj már róla valami infót hogy valójában milyen is a gép.


Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2010. december 02. csütörtök, 19:01


hil írta:
Tiba írta: Én a 20i-t venném meg, az egy nagyon jól összerakott motor, nem lenne vele sok bajod.


Annak bíza szarrá volt törve az eleje, meg ronda nekem az a faberakás a belében. A kereskedő az enyémet 950K-ért se számolná be, szerintem azért egy jó állapotú 1999-es e46 valamivel többet ér.



A faceliften millió javítást eszközöltek, én tuti nem vennék 2002 előttit.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. december 02. csütörtök, 18:50


Tiba írta: Én a 20i-t venném meg, az egy nagyon jól összerakott motor, nem lenne vele sok bajod.


Annak bíza szarrá volt törve az eleje, meg ronda nekem az a faberakás a belében. A kereskedő az enyémet 950K-ért se számolná be, szerintem azért egy jó állapotú 1999-es e46 valamivel többet ér.



Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2010. december 02. csütörtök, 18:44


Én a 20i-t venném meg, az egy nagyon jól összerakott motor, nem lenne vele sok bajod.



hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. december 02. csütörtök, 16:47


Imi írta: Sziasztok!

Találtam pár eladó BMW-t és szeretném kikérni a véleményeteket.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...3i-4278380

http://www.hasznaltauto.hu/aut...gi-4333023

http://www.hasznaltauto.hu/aut...8i-4324940

Még annyit kérdeznék hogy fogyasztásban kb. mekkora különbség van az első két autó között?
Ja és olvastam hogy a 320(2171 cm3)-as "gyárilag olajérzékeny" és ezért eszi az olajat. Mi igaz ebből?

Előre is köszönöm!


Szia!
A harmadik autóval (31 én is szemezek, beszéltem velük, állítólag nem volt törve, rétegmérővel körbemérhetem, szervízkönyves, a Km annyi, amit leírtak a hirdetésben- említettem, hogy vinnék diagot, ami tudja olvasni az óra állítások számát is és mindenből kiszedi az eltárolt Km adatokat, na ennek a használatát is megengedik. Holnap megyek megnézni.

Valahogy nekem a 318 4 henger sokkal szimpatikusabb mint a 320 6 henger. Régi tanulmányaimból ködösen sejlik valami olyasmi, hogy azonos űrtartalmat nézve kevesebb, de nagyobb hengerben optimálisabban lehet elégetni a tüzelő anyagot. Aztán ez utóbbira mérget nem vennék, de így emlékszem.



Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2010. december 02. csütörtök, 16:52

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2010. december 02. csütörtök, 14:04


kempelen írta:
Imi írta: Sziasztok!

Nem igazán megyek sok km-t, évente max. 20 ezer. Csak átlagos használatra kellene nem széthajtani. Igen ezek a km-ek zavarnak engem is, nagyon kevésnek találom a korukhoz képest. Véleményem szerint tekerve vannak. Olvastam hogy a kulcsból ki lehet olvastatni a valós km-t. Ez kb. mekkora költséggel jár és bármelyik BMW szervizben ki tudják olvasni?


Nem a kulcsból olvassák ki, a kulcsban nincs ilyen információ. Legalábbis csak az éppen aktuális, amit a kilométeróra is éppen mutat.

A kulcsolvasások számát lehet lekérni a bmw képviseletnél, ahhoz elég az alvázszám utolsó 7 karaktere is.
Kapsz egy listát melyen a kulcsolvasások száma van feltüntetve dátum, helyszín és kilométeróra állás függvényében.

Azért ez elég sokat elárul fóleg ha az egyik időpont és kilométeróra állás után erős csökkenés fedezhető fel a megtett kilométerekben.

Jah és ez év elején még ingyenes volt, azóta 20+ÁFÁT kérnek egy ilyen papírért..





ŐŐŐ...passz!
komolyan nem kötekedni akarok, de amikor először és utálja BMW szervízbe vittem a gépet, akkor nekem a kulcsból kiolvastak egy km összeget. Ez felkerült a számlára is. a kulcsban szereplő érték pár km-rel (4- több volt, mint amit a műszerfal mutatott. Jó ez az én esetem, meg biztos az enyém másképp működik. én is úgy tudom, ahogy Te mondod, meg is lepődtem.



státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2010. december 02. csütörtök, 13:59


Imi írta: Sziasztok!

Nem igazán megyek sok km-t, évente max. 20 ezer. Csak átlagos használatra kellene nem széthajtani. Igen ezek a km-ek zavarnak engem is, nagyon kevésnek találom a korukhoz képest. Véleményem szerint tekerve vannak. Olvastam hogy a kulcsból ki lehet olvastatni a valós km-t. Ez kb. mekkora költséggel jár és bármelyik BMW szervizben ki tudják olvasni?


Nem a kulcsból olvassák ki, a kulcsban nincs ilyen információ. Legalábbis csak az éppen aktuális, amit a kilométeróra is éppen mutat.

A kulcsolvasások számát lehet lekérni a bmw képviseletnél, ahhoz elég az alvázszám utolsó 7 karaktere is.
Kapsz egy listát melyen a kulcsolvasások száma van feltüntetve dátum, helyszín és kilométeróra állás függvényében.

Azért ez elég sokat elárul fóleg ha az egyik időpont és kilométeróra állás után erős csökkenés fedezhető fel a megtett kilométerekben.

Jah és ez év elején még ingyenes volt, azóta 20+ÁFÁT kérnek egy ilyen papírért..





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. december 02. csütörtök, 13:59

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2010. december 02. csütörtök, 13:42


böf

Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2010. december 02. csütörtök, 14:00

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Imi

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2010. december 02. csütörtök, 13:37


Sziasztok!

Nem igazán megyek sok km-t, évente max. 20 ezer. Csak átlagos használatra kellene nem széthajtani. Igen ezek a km-ek zavarnak engem is, nagyon kevésnek találom a korukhoz képest. Véleményem szerint tekerve vannak. Olvastam hogy a kulcsból ki lehet olvastatni a valós km-t. Ez kb. mekkora költséggel jár és bármelyik BMW szervizben ki tudják olvasni?

borigabi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz borigabi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 28

Elküldve: 2010. december 02. csütörtök, 09:43


Qucsy írta:
Imi írta: Sziasztok!

Találtam pár eladó BMW-t és szeretném kikérni a véleményeteket.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...3i-4278380

http://www.hasznaltauto.hu/aut...gi-4333023

http://www.hasznaltauto.hu/aut...8i-4324940

Még annyit kérdeznék hogy fogyasztásban kb. mekkora különbség van az első két autó között?
Ja és olvastam hogy a 320(2171 cm3)-as "gyárilag olajérzékeny" és ezért eszi az olajat. Mi igaz ebből?

Előre is köszönöm!



Megmondom neked a frankót, én a hármas számú versenyzőt választanám.több okból is...pl.: 2000-es benzin,jó bőrbe van,úgy látom azért ő a legfiatalabb és azért van neki is felszereltsége,,jó a színe..nemtom nálam ő viszi a prímát.. ez az én személyes véleményem...


Ha a józan észre hallgatok, én is a harmadikat választanám, szerintem nagyon jó a színe, egyszerű, de szép a belseje, nem mondható soknak a kilométer se. Ha viszont vágysz egy sorhat feelingjére, akkor viszont az első felé hajlanék (323i-ből akár tudsz 325i-t is csinálni), abba se sok a km (ha igaz), viszont annak nincs kép a belsejéről...
Annyi biztos, hogy bmelyik felé is húz a szived, vizsgáltasd be egy általad megjelölt szervízben.
Sok sikert a vásárláshoz!!!



Qucsy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2001

státusz Qucsy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 326

Elküldve: 2010. december 02. csütörtök, 01:13


Imi írta: Sziasztok!

Találtam pár eladó BMW-t és szeretném kikérni a véleményeteket.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...3i-4278380

http://www.hasznaltauto.hu/aut...gi-4333023

http://www.hasznaltauto.hu/aut...8i-4324940

Még annyit kérdeznék hogy fogyasztásban kb. mekkora különbség van az első két autó között?
Ja és olvastam hogy a 320(2171 cm3)-as "gyárilag olajérzékeny" és ezért eszi az olajat. Mi igaz ebből?

Előre is köszönöm!



Megmondom neked a frankót, én a hármas számú versenyzőt választanám.több okból is...pl.: 2000-es benzin,jó bőrbe van,úgy látom azért ő a legfiatalabb és azért van neki is felszereltsége,,jó a színe..nemtom nálam ő viszi a prímát.. ez az én személyes véleményem...


Qucsy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2001

státusz Qucsy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 326

Elküldve: 2010. december 02. csütörtök, 01:07


Imi írta: Sziasztok!

Találtam pár eladó BMW-t és szeretném kikérni a véleményeteket.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...3i-4278380

http://www.hasznaltauto.hu/aut...gi-4333023

http://www.hasznaltauto.hu/aut...8i-4324940

Még annyit kérdeznék hogy fogyasztásban kb. mekkora különbség van az első két autó között?
Ja és olvastam hogy a 320(2171 cm3)-as "gyárilag olajérzékeny" és ezért eszi az olajat. Mi igaz ebből?

Előre is köszönöm!



mire akarod haszni??