Ez egy archivált weboldal! bővebben

Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2010. december 30. csütörtök, 17:27


YELLOW írta:
Metacska írta: Kedves BMW Tulajok és Fanok!

Megérett a jó öreg 1.6-os Fiat Bravom a cserére és a következő, most már biztosnak tűnő utód fog a közeljövőben a helyére lépni. (kicsit terjengős lesz)

Adott édesapám jó ismerőse tipikus maszek szerelő (túl már a 60-on). Mindig ő szervizelte a Fiatomat, gondosan és szuperül, egyszóval profi.
4 évvel ezelőtt vett magának egy 1999 évjáratú (nem faceliftes) 318i Bömöst. 4 év alatt mindösszesen 10 000 (!!) km-et tett bele. Jelenleg is garázsban áll az autó, ponyvázva, a téli gumik rajta sincsenek mert tavaszig ki sem fog állni a garázsból.

Paraméterek és fontosabb infók:
-az autó nem mindenáron eladó, nincs hirdetve sehol sem
-1999 július havi
-Az autó garantáltan törés és karcmentes
-jelenleg 230 000 km van benne (ez az egyetlen dolog ami aggaszt)
-Banki igazgatói autó volt
-230 000 km-ig Wallisnál vezetett szervizkönyve van.

-Gyári CD-s rádió
-Digit klíma
-6 légzsák
-Fekete szín
-elektromos tükrök
-elektromos ablakok (csak elől)
-műholdas követőrendszer
-ABS, ESP
-Most volt az autón cserélve első/hátsó fékbetét és tárcsa
-Új Bosch akksi

Az autóhoz adná a tulajdonos:

+ lemezfelnire szerelt téli gumikat
+ van 1 garnitúra hibátlan gyári 15 colos BMW felnije
+ 1 garnitúra 16 colos szintén gyári felni, hibátlan nyárigumikkal
+ nyáron járna le a forgalmija ezért megcsináltatná grátiszba
+ összes gyári kulcs és szervízkulcs

Az autó valóban makulátlan kívül és belül, tényleg karcmentes.

Az autóért az Úr 1. 600 000 Ft-ot kér és ez a vége.

Kedves tagok várom, ötleteiteket és észrevételeiteket. A fentiek tükrében ti hogyan döntenétek? Az árról mi a véleményetek?

Várom megtisztelő válaszotokat!

Üdvözlet!




semmi baj nem lenen az árral, ha nem a mostani gazdasági helyzet lenne. sajnos a mostani dolgok miatt ez drágának mondható, enyniért fiatalabbat is lehet kapni.
persze ha valóban patika, akkor biztos van akinek megéri. de sajnos se a felszereltség, se a motorizáltság nem megfelelő ehhez az árhoz.
persze a pakliban benne van, hogy a piacon forgó autók nagyrésze meg isten tudja milyen állapotú.
de ha azt nézzük némely e36 is kerül enynibe, ahhoz viszonyítva, viszont jó ár.

én tanácstalan vagyok. az állapota miatt megérné, de amúgy nem.

Ha kivitelezhető csináltass 1 diagot, ha ott minden OK, kérd el 1-2 körre, hallgasd meg a motort minden tartományban, teszteld le kanyarban, ha se füst, se csörgés, se kopogás stb. és jól érezted benne magad vedd meg. Tényleg sok a km, de ezek bírják.


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. december 30. csütörtök, 17:24


Metacska írta: Kedves BMW Tulajok és Fanok!

Megérett a jó öreg 1.6-os Fiat Bravom a cserére és a következő, most már biztosnak tűnő utód fog a közeljövőben a helyére lépni. (kicsit terjengős lesz)

Adott édesapám jó ismerőse tipikus maszek szerelő (túl már a 60-on). Mindig ő szervizelte a Fiatomat, gondosan és szuperül, egyszóval profi.
4 évvel ezelőtt vett magának egy 1999 évjáratú (nem faceliftes) 318i Bömöst. 4 év alatt mindösszesen 10 000 (!!) km-et tett bele. Jelenleg is garázsban áll az autó, ponyvázva, a téli gumik rajta sincsenek mert tavaszig ki sem fog állni a garázsból.

Paraméterek és fontosabb infók:
-az autó nem mindenáron eladó, nincs hirdetve sehol sem
-1999 július havi
-Az autó garantáltan törés és karcmentes
-jelenleg 230 000 km van benne (ez az egyetlen dolog ami aggaszt)
-Banki igazgatói autó volt
-230 000 km-ig Wallisnál vezetett szervizkönyve van.

-Gyári CD-s rádió
-Digit klíma
-6 légzsák
-Fekete szín
-elektromos tükrök
-elektromos ablakok (csak elől)
-műholdas követőrendszer
-ABS, ESP
-Most volt az autón cserélve első/hátsó fékbetét és tárcsa
-Új Bosch akksi

Az autóhoz adná a tulajdonos:

+ lemezfelnire szerelt téli gumikat
+ van 1 garnitúra hibátlan gyári 15 colos BMW felnije
+ 1 garnitúra 16 colos szintén gyári felni, hibátlan nyárigumikkal
+ nyáron járna le a forgalmija ezért megcsináltatná grátiszba
+ összes gyári kulcs és szervízkulcs

Az autó valóban makulátlan kívül és belül, tényleg karcmentes.

Az autóért az Úr 1. 600 000 Ft-ot kér és ez a vége.

Kedves tagok várom, ötleteiteket és észrevételeiteket. A fentiek tükrében ti hogyan döntenétek? Az árról mi a véleményetek?

Várom megtisztelő válaszotokat!

Üdvözlet!




Szerintem ha valóban igaz amit mondtak róla, akkor nem drága. Én 1,7-1,9 között láttam igaz fiatalabb autókat (2004-es)de szarul néztek ki és biztosan tekerve voltak. Szerintem a facelift előttinek szebb az eleje. Én megvenném, a lemezfelni nem csáberő, karcmentes gyári alu felnit (4db) láttam már 20000-ért is.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2010. december 30. csütörtök, 16:21


Metacska írta: Kedves BMW Tulajok és Fanok!

Megérett a jó öreg 1.6-os Fiat Bravom a cserére és a következő, most már biztosnak tűnő utód fog a közeljövőben a helyére lépni. (kicsit terjengős lesz)

Adott édesapám jó ismerőse tipikus maszek szerelő (túl már a 60-on). Mindig ő szervizelte a Fiatomat, gondosan és szuperül, egyszóval profi.
4 évvel ezelőtt vett magának egy 1999 évjáratú (nem faceliftes) 318i Bömöst. 4 év alatt mindösszesen 10 000 (!!) km-et tett bele. Jelenleg is garázsban áll az autó, ponyvázva, a téli gumik rajta sincsenek mert tavaszig ki sem fog állni a garázsból.

Paraméterek és fontosabb infók:
-az autó nem mindenáron eladó, nincs hirdetve sehol sem
-1999 július havi
-Az autó garantáltan törés és karcmentes
-jelenleg 230 000 km van benne (ez az egyetlen dolog ami aggaszt)
-Banki igazgatói autó volt
-230 000 km-ig Wallisnál vezetett szervizkönyve van.

-Gyári CD-s rádió
-Digit klíma
-6 légzsák
-Fekete szín
-elektromos tükrök
-elektromos ablakok (csak elől)
-műholdas követőrendszer
-ABS, ESP
-Most volt az autón cserélve első/hátsó fékbetét és tárcsa
-Új Bosch akksi

Az autóhoz adná a tulajdonos:

+ lemezfelnire szerelt téli gumikat
+ van 1 garnitúra hibátlan gyári 15 colos BMW felnije
+ 1 garnitúra 16 colos szintén gyári felni, hibátlan nyárigumikkal
+ nyáron járna le a forgalmija ezért megcsináltatná grátiszba
+ összes gyári kulcs és szervízkulcs

Az autó valóban makulátlan kívül és belül, tényleg karcmentes.

Az autóért az Úr 1. 600 000 Ft-ot kér és ez a vége.

Kedves tagok várom, ötleteiteket és észrevételeiteket. A fentiek tükrében ti hogyan döntenétek? Az árról mi a véleményetek?

Várom megtisztelő válaszotokat!

Üdvözlet!




semmi baj nem lenen az árral, ha nem a mostani gazdasági helyzet lenne. sajnos a mostani dolgok miatt ez drágának mondható, enyniért fiatalabbat is lehet kapni.
persze ha valóban patika, akkor biztos van akinek megéri. de sajnos se a felszereltség, se a motorizáltság nem megfelelő ehhez az árhoz.
persze a pakliban benne van, hogy a piacon forgó autók nagyrésze meg isten tudja milyen állapotú.
de ha azt nézzük némely e36 is kerül enynibe, ahhoz viszonyítva, viszont jó ár.

én tanácstalan vagyok. az állapota miatt megérné, de amúgy nem.

Metacska
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1999

státusz Metacska

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 30

Elküldve: 2010. december 30. csütörtök, 15:45


Kedves BMW Tulajok és Fanok!

Megérett a jó öreg 1.6-os Fiat Bravom a cserére és a következő, most már biztosnak tűnő utód fog a közeljövőben a helyére lépni. (kicsit terjengős lesz)

Adott édesapám jó ismerőse tipikus maszek szerelő (túl már a 60-on). Mindig ő szervizelte a Fiatomat, gondosan és szuperül, egyszóval profi.
4 évvel ezelőtt vett magának egy 1999 évjáratú (nem faceliftes) 318i Bömöst. 4 év alatt mindösszesen 10 000 (!!) km-et tett bele. Jelenleg is garázsban áll az autó, ponyvázva, a téli gumik rajta sincsenek mert tavaszig ki sem fog állni a garázsból.

Paraméterek és fontosabb infók:
-az autó nem mindenáron eladó, nincs hirdetve sehol sem
-1999 július havi
-Az autó garantáltan törés és karcmentes
-jelenleg 230 000 km van benne (ez az egyetlen dolog ami aggaszt)
-Banki igazgatói autó volt
-230 000 km-ig Wallisnál vezetett szervizkönyve van.

-Gyári CD-s rádió
-Digit klíma
-6 légzsák
-Fekete szín
-elektromos tükrök
-elektromos ablakok (csak elől)
-műholdas követőrendszer
-ABS, ESP
-Most volt az autón cserélve első/hátsó fékbetét és tárcsa
-Új Bosch akksi

Az autóhoz adná a tulajdonos:

+ lemezfelnire szerelt téli gumikat
+ van 1 garnitúra hibátlan gyári 15 colos BMW felnije
+ 1 garnitúra 16 colos szintén gyári felni, hibátlan nyárigumikkal
+ nyáron járna le a forgalmija ezért megcsináltatná grátiszba
+ összes gyári kulcs és szervízkulcs

Az autó valóban makulátlan kívül és belül, tényleg karcmentes.

Az autóért az Úr 1. 600 000 Ft-ot kér és ez a vége.

Kedves tagok várom, ötleteiteket és észrevételeiteket. A fentiek tükrében ti hogyan döntenétek? Az árról mi a véleményetek?

Várom megtisztelő válaszotokat!

Üdvözlet!




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. december 30. csütörtök, 15:50

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz lacaca

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 355

Elküldve: 2010. december 13. hétfő, 11:21


Végül is néhány kisebb sérüléstől eltekintve egész rendben van az autó! És hogy a klíma sértetlen az azért is nagyon jó mert majd ha elgondolkodsz mekkora ö..r voltál mikor megvetted és felforr az agyvized le tudod magad hűteni!!

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2010. december 13. hétfő, 09:52


Bianconero írta: Szerintetek megvegyem? Végül is a klímagáz sem ment el..DDD
http://www.hasznaltauto.hu/aut...es-4360207


már a klímagáz miatt megéri



Qucsy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2001

státusz Qucsy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 326

Elküldve: 2010. december 12. vasárnap, 22:00


Bianconero írta: Szerintetek megvegyem? Végül is a klímagáz sem ment el..DDD
http://www.hasznaltauto.hu/aut...es-4360207


bibi én ezt a sast ismerem.....


Bianconero
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Cd
Évjárat: 2005

státusz Bianconero

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 149

Elküldve: 2010. december 12. vasárnap, 20:44


Szerintetek megvegyem? Végül is a klímagáz sem ment el..DDD
http://www.hasznaltauto.hu/aut...es-4360207

InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2010. december 12. vasárnap, 13:39


bmw320d4 írta:
InsectKiller írta:
Zolee írta: Sziasztok! Jövőre váltani szeretnék. Ami biztos h maradok a benzinfalóknál - 6 henger - min. 2.5l.

Alternatívák: E46 330i (2004) vagy E90 325i (facelift előtti) - nem tudom h a szívemre v az eszemre hallgassak - érdekesség h németben nagyjából 1 árban vannak!?

Melyiket javasoljátok, személyes tapasztalatok, érvek-ellenérvek. Várok minden véleményt, hozzászólást. Köszi!


Van 1 srác, BMW-ben dolgozik mint elektronikai szaki.Hozzá szoktam járni kiolvastatni etc.
Mindig elkeseredve mondtam neki, hogy mennyi baj van az E46-okkal...
Erre hülyén néz, és azt mondja, hogy lehet hogy van vele, de eltörpül ez a mennyiség az új szériásokéhoz képest. Mind1 hogy 1, 3, 5, 7 v X3, X5, az újak.
Ő is azt mondta, hogy az E46 30i a világból kimegy, ha oda van rá figyelve...
De a választás joga a szívedé!
Remélem segítettem.


E90-nek sokkal kevesebb hibája van mint az E46-nak. Kérdezz rá pl, hogy hány E90 lengőkart cserélt és hányat E46-on.
Az viszont igaz, hogy az F-sorozaton viszontláthatjuk a több évtizede már megoldott tervezési hibákat...

Én az E90-et javaslom, viszont F-est ne vegyetek N57-es motorral, vagy ha mégis akkor ne felejtsétek el elvégezni ezt:


Érintett járművek:

F01 F02 F07 F10, N57 N57S -motorral szerelt típusok
gyártási időszak: 01:09:08 / 03:12:09

Panasz:
A jármű nem indul be.

Ok:
Az indítómotor 50-es kapcsán a vezeték szigetelése kidörzsölődik és hozzáér az indítómotor házához, vagyis zárlatos lesz.

Javítás:
Ellenőrizni kell a szigetelést , valamint a kábelsarut 90 °-ról elfordítani 70 °-ra, ezzel megelőzve az ismételt kidörzsölődést.






"mint elektronikai szaki" ...

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. december 11. szombat, 22:06


InsectKiller írta:
Zolee írta: Sziasztok! Jövőre váltani szeretnék. Ami biztos h maradok a benzinfalóknál - 6 henger - min. 2.5l.

Alternatívák: E46 330i (2004) vagy E90 325i (facelift előtti) - nem tudom h a szívemre v az eszemre hallgassak - érdekesség h németben nagyjából 1 árban vannak!?

Melyiket javasoljátok, személyes tapasztalatok, érvek-ellenérvek. Várok minden véleményt, hozzászólást. Köszi!


Van 1 srác, BMW-ben dolgozik mint elektronikai szaki.Hozzá szoktam járni kiolvastatni etc.
Mindig elkeseredve mondtam neki, hogy mennyi baj van az E46-okkal...
Erre hülyén néz, és azt mondja, hogy lehet hogy van vele, de eltörpül ez a mennyiség az új szériásokéhoz képest. Mind1 hogy 1, 3, 5, 7 v X3, X5, az újak.
Ő is azt mondta, hogy az E46 30i a világból kimegy, ha oda van rá figyelve...
De a választás joga a szívedé!
Remélem segítettem.


E90-nek sokkal kevesebb hibája van mint az E46-nak. Kérdezz rá pl, hogy hány E90 lengőkart cserélt és hányat E46-on.
Az viszont igaz, hogy az F-sorozaton viszontláthatjuk a több évtizede már megoldott tervezési hibákat...

Én az E90-et javaslom, viszont F-est ne vegyetek N57-es motorral, vagy ha mégis akkor ne felejtsétek el elvégezni ezt:


Érintett járművek:

F01 F02 F07 F10, N57 N57S -motorral szerelt típusok
gyártási időszak: 01:09:08 / 03:12:09

Panasz:
A jármű nem indul be.

Ok:
Az indítómotor 50-es kapcsán a vezeték szigetelése kidörzsölődik és hozzáér az indítómotor házához, vagyis zárlatos lesz.

Javítás:
Ellenőrizni kell a szigetelést , valamint a kábelsarut 90 °-ról elfordítani 70 °-ra, ezzel megelőzve az ismételt kidörzsölődést.






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. december 11. szombat, 22:17

InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2010. december 11. szombat, 22:01


Zolee írta: Sziasztok! Jövőre váltani szeretnék. Ami biztos h maradok a benzinfalóknál - 6 henger - min. 2.5l.

Alternatívák: E46 330i (2004) vagy E90 325i (facelift előtti) - nem tudom h a szívemre v az eszemre hallgassak - érdekesség h németben nagyjából 1 árban vannak!?

Melyiket javasoljátok, személyes tapasztalatok, érvek-ellenérvek. Várok minden véleményt, hozzászólást. Köszi!


Van 1 srác, BMW-ben dolgozik mint elektronikai szaki.Hozzá szoktam járni kiolvastatni etc.
Mindig elkeseredve mondtam neki, hogy mennyi baj van az E46-okkal...
Erre hülyén néz, és azt mondja, hogy lehet hogy van vele, de eltörpül ez a mennyiség az új szériásokéhoz képest. Mind1 hogy 1, 3, 5, 7 v X3, X5, az újak.
Ő is azt mondta, hogy az E46 30i a világból kimegy, ha oda van rá figyelve...
De a választás joga a szívedé!
Remélem segítettem.


Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2010. december 11. szombat, 21:53


Sziasztok! Jövőre váltani szeretnék. Ami biztos h maradok a benzinfalóknál - 6 henger - min. 2.5l.

Alternatívák: E46 330i (2004) vagy E90 325i (facelift előtti) - nem tudom h a szívemre v az eszemre hallgassak - érdekesség h németben nagyjából 1 árban vannak!?

Melyiket javasoljátok, személyes tapasztalatok, érvek-ellenérvek. Várok minden véleményt, hozzászólást. Köszi!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2010. december 10. péntek, 18:56


Qucsy írta:
YELLOW írta:
Qucsy írta: Na gyerekek ehhez a kis sashoz mit szóltok???

http://www.hasznaltauto.hu/aut...on-4360076


a kormány szerintem nem gyári... bár nem tudom, hogy az M-pack I-ben milyen kormány volt, de szerintem nem ilyen... azért feketet a tetőkárpit is, mert full M-pack, kivéve a kormány.


azt mondod kamu szaga van???



úgy gondolom a kormány cserélve lehetett. de nem biztos, hogy igazam van. ha igen akkor kérdéses miért lett cserélve...motortérről jó lenne kép



Qucsy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2001

státusz Qucsy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 326

Elküldve: 2010. december 10. péntek, 18:56


YELLOW írta:
Qucsy írta: Na gyerekek ehhez a kis sashoz mit szóltok???

http://www.hasznaltauto.hu/aut...on-4360076


a kormány szerintem nem gyári... bár nem tudom, hogy az M-pack I-ben milyen kormány volt, de szerintem nem ilyen... azért feketet a tetőkárpit is, mert full M-pack, kivéve a kormány.




na és ez milyen???


http://www.hasznaltauto.hu/aut...et-4300312

Qucsy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2001

státusz Qucsy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 326

Elküldve: 2010. december 10. péntek, 18:50


YELLOW írta:
Qucsy írta: Na gyerekek ehhez a kis sashoz mit szóltok???

http://www.hasznaltauto.hu/aut...on-4360076


a kormány szerintem nem gyári... bár nem tudom, hogy az M-pack I-ben milyen kormány volt, de szerintem nem ilyen... azért feketet a tetőkárpit is, mert full M-pack, kivéve a kormány.


azt mondod kamu szaga van???