Ez egy archivált weboldal! bővebben

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. december 03. péntek, 21:59


Két éve hirdeti ezt az autót, már írtam róla, mert akkor megnéztem, még mindig nem tudta eladni:
http://www.jofogas.hu/budapest...htm?ca=1_a

Qucsy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2001

státusz Qucsy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 326

Elküldve: 2010. december 03. péntek, 21:50


hil írta:
Qucsy írta:

134000Km elvileg 130K-nál volt szervizelve, de az olaj.... Lehet,hogy átverték a hozzá nem értő tulajt is.

és ez? Ebben van némi eltérés a képek és a leírása között:
http://www.expressz.hu/auto/sz...-22981826/


..gyerekek nem tudom hogy ki hogy van vele..de itt v.kit nagyon meg akarnak vezetni???


Évjárat: 2002-02
Gyártmány: Bmw
Modell: 318i
Típus:1.8
Új/használt: Új
Állapot:Normál
Kivitel: sedan (lépcsőshátú)
Futott km: 53 221 km
Üzemanyag: Benzin
Hengerűrtartalom: 1 995 cm³
Teljesítmény:105 KW / 140 LE

..nyugtassatok meg hogy ti is olvassátok az adatokat..ki van kivel???[/quote]

A leírásban említést tesz tempomatról, meg 4 el ablakról, de a képeken ezeket nem bírom felfedezni. Ez valami igen nagy átverés lehet[/quote]



..jó mondjuk nekem a tempomatom utólagos,de a kormányomon ott van a gombja és arról vezérelhető..na de a 4 elektromos ablakot azt hova rejtette???


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. december 03. péntek, 21:44


Qucsy írta:

134000Km elvileg 130K-nál volt szervizelve, de az olaj.... Lehet,hogy átverték a hozzá nem értő tulajt is.

és ez? Ebben van némi eltérés a képek és a leírása között:
http://www.expressz.hu/auto/sz...-22981826/

[/quote]
..gyerekek nem tudom hogy ki hogy van vele..de itt v.kit nagyon meg akarnak vezetni???


Évjárat: 2002-02
Gyártmány: Bmw
Modell: 318i
Típus:1.8
Új/használt: Új
Állapot:Normál
Kivitel: sedan (lépcsőshátú)
Futott km: 53 221 km
Üzemanyag: Benzin
Hengerűrtartalom: 1 995 cm³
Teljesítmény:105 KW / 140 LE

..nyugtassatok meg hogy ti is olvassátok az adatokat..ki van kivel???[/quote]

A leírásban említést tesz tempomatról, meg 4 el ablakról, de a képeken ezeket nem bírom felfedezni. Ez valami igen nagy átverés lehet

Qucsy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2001

státusz Qucsy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 326

Elküldve: 2010. december 03. péntek, 21:42



[/quote]
134000Km elvileg 130K-nál volt szervizelve, de az olaj.... Lehet,hogy átverték a hozzá nem értő tulajt is.

és ez? Ebben van némi eltérés a képek és a leírása között:
http://www.expressz.hu/auto/sz...-22981826/

[/quote]
..gyerekek nem tudom hogy ki hogy van vele..de itt v.kit nagyon meg akarnak vezetni???


Évjárat: 2002-02
Gyártmány: Bmw
Modell: 318i
Típus:1.8
Új/használt: Új
Állapot:Normál
Kivitel: sedan (lépcsőshátú)
Futott km: 53 221 km
Üzemanyag: Benzin
Hengerűrtartalom: 1 995 cm³
Teljesítmény:105 KW / 140 LE

..nyugtassatok meg hogy ti is olvassátok az adatokat..ki van kivel???

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. december 03. péntek, 21:37


kempelen írta:
hil írta:
Vagy lehet, hogy az én igényeim túl nagyok??? Lehet, hogy jó lesz az a 323, de én csakis 318-at akarok venni és csak benzines, nekem nincs időm arra a rengeteg szopásra a dizellel, amiről itt lehet olvasgatni. (bocs dizel pártiak!!!)



Nem nagyok az igényed, hanem ilyenek és ezzel nincs baj, teljesen szubjektív. Ha te a 318i-re gerjedsz szíved joga.

Amúgy látod hogy hiába benzines, még nem jelenti azt hogy frankó.

Megkérdezhetem mennyit mutatott a kilométeróra? Csak mert nem látszik a hírdetésben.


134000Km elvileg 130K-nál volt szervizelve, de az olaj.... Lehet,hogy átverték a hozzá nem értő tulajt is. Nagyon nem nézegettem a belét, mert a szaga kibirhatatlan volt számomra. Még mindig az orromban van, pedig 1 óra körül voltam ott, szerintem azt soha nem lehet kiirtani belőle. Én nem értem, hogy egy ember hogyan bír ennyire igénytelen lenni

és ez? Ebben van némi eltérés a képek és a leírása között:
http://www.expressz.hu/auto/sz...-22981826/







Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2010. december 03. péntek, 21:40

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2010. december 03. péntek, 21:04


hil írta:
Vagy lehet, hogy az én igényeim túl nagyok??? Lehet, hogy jó lesz az a 323, de én csakis 318-at akarok venni és csak benzines, nekem nincs időm arra a rengeteg szopásra a dizellel, amiről itt lehet olvasgatni. (bocs dizel pártiak!!!)



Nem nagyok az igényed, hanem ilyenek és ezzel nincs baj, teljesen szubjektív. Ha te a 318i-re gerjedsz szíved joga.

Amúgy látod hogy hiába benzines, még nem jelenti azt hogy frankó.

Megkérdezhetem mennyit mutatott a kilométeróra? Csak mert nem látszik a hírdetésben.



hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. december 03. péntek, 20:14


Imi írta: Sziasztok!

Hil: Sajnálom hogy nem jött össze a vétel, de lehet jobban is jártál.
Én is néztem már rengeteg használtautót, de sajnos mind le volt rendesen amortizálva.
Nem értem miért kell egy eladónak ennyi hazugságot összehordani, amikor úgy is rájön a vásárló ha élőben megnézi.(biztos palimadarat keresnek) Sajnos nagyon nehéz normál állapotú autót kifogni manapság. Jövő héten meglesem azt a 323-ast amit belinkeltem, kiváncsi vagyok rá nagyon, majd irok róla én is pár sort.

Pedig előtte beszéltem a nepperrel, még jó, hogy nagy kitérőt nem kellett tennem, dolgom volt Tatabányán, majdnem útba is esett. Azért nem volt megrázó a történet, tényleg jól eldumáltunk.
Vagy lehet, hogy az én igényeim túl nagyok??? Lehet, hogy jó lesz az a 323, de én csakis 318-at akarok venni és csak benzines, nekem nincs időm arra a rengeteg szopásra a dizellel, amiről itt lehet olvasgatni. (bocs dizel pártiak!!!)







Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2010. december 03. péntek, 20:16


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Imi

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2010. december 03. péntek, 20:07


Sziasztok!

Hil: Sajnálom hogy nem jött össze a vétel, de lehet jobban is jártál.
Én is néztem már rengeteg használtautót, de sajnos mind le volt rendesen amortizálva.
Nem értem miért kell egy eladónak ennyi hazugságot összehordani, amikor úgy is rájön a vásárló ha élőben megnézi.(biztos palimadarat keresnek) Sajnos nagyon nehéz normál állapotú autót kifogni manapság. Jövő héten meglesem azt a 323-ast amit belinkeltem, kiváncsi vagyok rá nagyon, majd irok róla én is pár sort.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. december 03. péntek, 18:53


kempelen írta:
hil írta: A sofőr ülés ülő felülete alaktalanná volt deformálódva, azon szerintem már csak a komplet csere segít. Eladó mondta, 120kilós emberé volt.


Ez mekkora duma! Jómagam sem vagyok egy nádszál, de az ülésemnek semmi baja..

hil írta: .... a pótkerék helyén (ami teljes méretű volt) mankókerék figyelt.


Nem tudom hogy a facelift elötti E46-okba mit szereltek, de a faceliftek gyárilag vagy mankóval vagy üresen jöttek már ki a gyárból... így szerintem ezzel ne foglalkozz.

Egyébként tényleg szépen néz ki a képeken az autó, kár hogy más lett a szituáció a valóságban. Már pedig azt hittem viszed haza a másik helyett...




Zsebemben volt a rászánt pénz, 500K -ig még el is mentem volna, bár végig gondolva most max 400.

Nekem teljes méretű a pótkerekem könnyűfém felnin az is. Ugyan pótkerékre még az életben nem volt szükségem szerencsére, de azért az csak legyen teljes méretű, ha már a hely megvan rá. Ugyanez a hátsó el ablak, soha nem használtam, de jobban mutat a váltónál a több kapcssoló





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. december 03. péntek, 18:56

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2010. december 03. péntek, 18:35


hil írta: A sofőr ülés ülő felülete alaktalanná volt deformálódva, azon szerintem már csak a komplet csere segít. Eladó mondta, 120kilós emberé volt.


Ez mekkora duma! Jómagam sem vagyok egy nádszál, de az ülésemnek semmi baja..

hil írta: .... a pótkerék helyén (ami teljes méretű volt) mankókerék figyelt.


Nem tudom hogy a facelift elötti E46-okba mit szereltek, de a faceliftek gyárilag vagy mankóval vagy üresen jöttek már ki a gyárból... így szerintem ezzel ne foglalkozz.

Egyébként tényleg szépen néz ki a képeken az autó, kár hogy más lett a szituáció a valóságban. Már pedig azt hittem viszed haza a másik helyett...




hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. december 03. péntek, 18:29


Woockie írta: a facelift elottinek nekem jobban tetszik az orra....


Ebben egyet értünk, mert nekem is az tetszik jobban, csak féltem ezt hangoztatni, mert hátha rossz az izlésem



hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. december 03. péntek, 18:27


Imi írta: Sziasztok!

Hil: Persze értem én csak kiváncsi vagyok hogy milyen is a gép valójában.

Elmentem, megnéztem a 3. autót Diósdon.Úgye úgy mondták, hogy sérülés mentes. Rétegmérővel azért körbemértem, a teljes jobb oldala ez első sárvédő kivételével 170-180-140 mikron volt, az autó többi részén 80-100 mikron között. Tehát az első hazugság már megvan. Teljesen alap felszereltség, az összes extra annyi, hogy az első belső lámpa olvasós. A belseje tragikusan leharcolt:az ülések (mind) pecsétes, foltos, de nagyon, pedig gondolom a kereskedő próbálta azt eltüntetni nem sikerült neki. A kormány olyan kopott, hogy az én kormányom bőrözés előtt 180K Km-nél sokkal külömbül nézett ki. Az autóban olyan bűz volt, (cigaretta szag), hogy azt talán sokszori belső mosással sem lehet kiirtani, ezért kb 5 percet bírtam nyitott ajtónál eltölteni, mert öklendezési ingerem támadt, oda hányni meg nem akartam. A sofőr ülés ülő felülete alaktalanná volt deformálódva, azon szerintem már csak a komplet csere segít. Eladó mondta, 120kilós emberé volt. A tulaj szerintem végtelenül igénytelen ember volt az autóval szemben, mert még szőnyegre sem tellet neki. Viszont volt benne valami Pajzs riasztó váltózárral, ami bitang igénytelenüEnnek nézett ki, főleg az A oszlopok tetején kikuksizó ultrahang szenzorok. A motor: volt szervizkönyv, aminek ha lehet hinni, akkor SI jelzés alapján volt szervizelve, tehát olajat kb 30 000-ként kapott. Ennek jótékony hatásaként, legalább egy hidrotőke már csattogott. Nemrégen volt az írás szerint olajszervizen, de az olaj azt lehet, hogy elfelejtették kicserélni, mert nagyon fekete volt. Szerintem a kartergázcső vagy szelep, esetleg mindkettő lyukas volt, olajfolyás volt a vezérműfedél környékéről. Aztán: lemezfelnik voltak alatta, ettől nem tudtam megnézni a féktárcsákat, a pótkerék helyén (ami teljes méretű volt) mankókerék figyelt.
Mondtam az eladónak, hogy 350K ráfizetek a mostani autómra, meg átrakom a kerekeket és a pótkereket, de azt mondta, hogy még 500-ért sem mennének bele a cserébe, de azért elkérte a teló számomat. Mindenestre jól eldumálgattunk, azzal nem volt baj, de a diagot már elő sem vettem. Nem hasaltam nagyon alá a hó és locs-pocs miatt, de mintha a váltóból a kardán kihajtásnál olajnyomokat láttam volna.

Tudom, használt autóról van szó, nem újról, de azért az embernek lehetnek igényei, aminek a tulaj híján volt. Az autó egyébként kívülről nagyon szépen nézett ki, nagy törése nem lehetett a jobb oldalán, bár zavart, hogy elöl nincs ködlámpa, meg hátul kurblisok az ablakok (nekem el van, igaz, még soha nem használtam)



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2010. december 03. péntek, 14:45


Imi írta: http://www.hasznaltauto.hu/aut...3i-4278380
http://www.hasznaltauto.hu/aut...gi-4333023
http://www.hasznaltauto.hu/aut...8i-4324940

Még annyit kérdeznék hogy fogyasztásban kb. mekkora különbség van az első két autó között?
Ja és olvastam hogy a 320(2171 cm3)-as "gyárilag olajérzékeny" és ezért eszi az olajat. Mi igaz ebből?

Nekem egyik sem igazan tetszik, nem tul jol felszereltek. Tapasztalatom szerint a 20i is meg kicsit alulmotorizalt, bar nekem a 150 lovas verzio van. Ha csak ezek kozul lehet valasztani, en a 323ast valasztanam, hozzateve, h a facelift elottinek nekem jobban tetszik az orra, szoval az is belejatszik, viszont mivel a belsejerol nincs kep ....

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Imi

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2010. december 03. péntek, 13:03


Sziasztok!

Hil: Persze értem én csak kiváncsi vagyok hogy milyen is a gép valójában.

Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 746

Elküldve: 2010. december 02. csütörtök, 20:02


Imi írta: Sziasztok!

Találtam pár eladó BMW-t és szeretném kikérni a véleményeteket.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...3i-4278380

http://www.hasznaltauto.hu/aut...gi-4333023

http://www.hasznaltauto.hu/aut...8i-4324940

Még annyit kérdeznék hogy fogyasztásban kb. mekkora különbség van az első két autó között?
Ja és olvastam hogy a 320(2171 cm3)-as "gyárilag olajérzékeny" és ezért eszi az olajat. Mi igaz ebből?

Előre is köszönöm!


Szerintem az elsőben kicsit csavartak az órán, mivel nagyon úgy néz ki, hogy kintről hozták be és a korához képest azt gondolom karcsú a kilométer benne.
A másodiknak már a képből is látszik, hogy törve volt az eleje, viszont amikor az enyémet vettem én is 20i-t szerettem volna de kompromisszumot kellett kötnöm magammal . Na meg nekem a faberakás kicsit nagypapás. De ez már személyes vélemény
A harmadik egy jó választás. Azt láttam személyesen is mikor Érden jártam és volt egy pár percem amit nézelődéssel kellett kitöltenem.
Természetesen olyat kell választanod amilyet igazán szeretnél.