Ez egy archivált weboldal! bővebben

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2011. március 28. hétfő, 15:50


kempelen írta: Igazad van YELLOW!

Azért is írtam, hogy nincs különbség.


jó mondjuk az az N42 amit linkeltél, az beteg.
de ha nem alapjáraton megy, akkor sokkal szebb a hangja mint egy dízelé... én sokat vezettem dízel autókat, nekem nincs bajom vele, csak saját részre nem kellene max terepjáróba...

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. március 28. hétfő, 15:44


Igazad van YELLOW!

Azért is írtam, hogy nincs különbség.



YouTube videó



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. március 28. hétfő, 15:50

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2011. március 28. hétfő, 15:42


vagy ez?


YouTube videó

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2011. március 28. hétfő, 15:41


kempelen írta:


YouTube videó

Mi a különbség?




igazából kitudja...


YouTube videó


YouTube videó

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. március 28. hétfő, 15:30


tschikosch írta: Én kíváncsi vagyok,hogy ki az,aki észérvek miatt vásárol BMW-t?
Teljesen mindegy,benzines,vagy dízel.
Észérvek alatt értem,olcsó fenntarthatóság,fogyasztás,illetve alkatrész téren.
Casco árak,például.
Mert egy pár autót tudnék sorolni,aminek sokkal kedvezőbb a fenntarthatósága.
Szerintem aki ezen az oldalon fent van,egy se az eszére hallgatott,amikor megvette az autót,hanem a szívére.
Hiszen nem cserélnéd le a lököst M-esre,ami a külső szemlélőnek pénzkidobásnak tűnik.
Itt mindenki azért vette a bömösét,mert szeretett volna ilyen autót.
Én pl szeretem a dízelben,hogy 1000-1500 fordulaton eljárok vele,ha előzni kell,nem kell visszakapcsolni 6-ikból,nyomatékos,stb.
Meg pl több mint 1000 km elmegyek egy tankkal,ha pályán megyek.
Történetesen ha 8 litert enne,az se érdekelne,nem a fogyasztása miatt vettem.
Ha ez lett volna a szempont,akkor Lupo-t vettem volna.


Ott a pont! Teljesen egyetértek! Én is a szívemre hallgattam,nem a pénztárcámra

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. március 28. hétfő, 15:30


tschikosch írta:

Kár erről vitázni,mindenki az vesz,amit akar,vagy ami tetszik neki.Nekem volt benzinesem is,annak is megvan a feeling-je.....


Nah erről van ám szó! csak betettem egy linket, hogy a cápák haraphassanak valamire.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2006

státusz tschikosch

Törzsvendég

Elismertség: 3% (5 pont) | Hozzászólások: 133

Elküldve: 2011. március 28. hétfő, 15:28


YELLOW írta:
tschikosch írta: Én kíváncsi vagyok,hogy ki az,aki észérvek miatt vásárol BMW-t?
Teljesen mindegy,benzines,vagy dízel.
Észérvek alatt értem,olcsó fenntarthatóság,fogyasztás,illetve alkatrész téren.
Casco árak,például.
Mert egy pár autót tudnék sorolni,aminek sokkal kedvezőbb a fenntarthatósága.
Szerintem aki ezen az oldalon fent van,egy se az eszére hallgatott,amikor megvette az autót,hanem a szívére.
Hiszen nem cserélnéd le a lököst M-esre,ami a külső szemlélőnek pénzkidobásnak tűnik.
Itt mindenki azért vette a bömösét,mert szeretett volna ilyen autót.
Én pl szeretem a dízelben,hogy 1000-1500 fordulaton eljárok vele,ha előzni kell,nem kell visszakapcsolni 6-ikból,nyomatékos,stb.
Meg pl több mint 1000 km elmegyek egy tankkal,ha pályán megyek.
Történetesen ha 8 litert enne,az se érdekelne,nem a fogyasztása miatt vettem.
Ha ez lett volna a szempont,akkor Lupo-t vettem volna.


jajj az ész érveket úgy értem, akinek kell munkába járni, napi summa 100 km-re, az egyértelmű, hogy dízelt vesz, mint ahogy Te is... még ha csak ritkán is jössz vele dolgozni. ha nem a seggembe lenne a melóhely, és nem lenne más megoldás csak autóval járni, akkor én is dízel Bömit vennék. bár inkább megtartanám a mostanit és egy off szutyok dízel amibe jó a TSZ-es traktor gázolaj... valami jó szívó csettegő




Kár erről vitázni,mindenki az vesz,amit akar,vagy ami tetszik neki.Nekem volt benzinesem is,annak is megvan a feeling-je,hogy lehet alá kidörrentőt venni,szép lesz a hangja,direktszűrőt,stb.
Kipróbáltam mind a kettőt,és a dizel mellett döntöttem,egyenlőre.
De nem azért,mert olydesokat megyek vele,és az nekem mennyire költséghatékony...
Egy év alatt mentem vele 10000 km-t.
Az előző dízel autómmal,mondeo tdci,mentem 4 év alatt 50000 km-t.
Egyszerűen tetszenek a paraméterei,adottságai,ennyi.Tisztában vagyok vele,hogy ez mivel jár,elképzelhető,hogy lesz olyan,hogy a garázsban fog állni hónapokat,mert nincs rá pénzem megjavítani,lesz..om,majd egyszer kész lesz.



státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. március 28. hétfő, 15:26


Bero írta:
YELLOW írta: németország más tészta... ott annyira nem számít, mivel a bérek többek, de magyar ember ezen spórol, hogy kevesebbet fogyaszt a dízel. most nézz meg egy ugyanilyet dízelben, lehet ugyanennyi idősen abba már 50ezer van. csak az arányok végett.


Én se akarok vitát robbantani,de dízel tudjuk mibe való..



YouTube videó

Mi a különbség?




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. március 28. hétfő, 15:27

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2011. március 28. hétfő, 15:18


tschikosch írta: Én kíváncsi vagyok,hogy ki az,aki észérvek miatt vásárol BMW-t?
Teljesen mindegy,benzines,vagy dízel.
Észérvek alatt értem,olcsó fenntarthatóság,fogyasztás,illetve alkatrész téren.
Casco árak,például.
Mert egy pár autót tudnék sorolni,aminek sokkal kedvezőbb a fenntarthatósága.
Szerintem aki ezen az oldalon fent van,egy se az eszére hallgatott,amikor megvette az autót,hanem a szívére.
Hiszen nem cserélnéd le a lököst M-esre,ami a külső szemlélőnek pénzkidobásnak tűnik.
Itt mindenki azért vette a bömösét,mert szeretett volna ilyen autót.
Én pl szeretem a dízelben,hogy 1000-1500 fordulaton eljárok vele,ha előzni kell,nem kell visszakapcsolni 6-ikból,nyomatékos,stb.
Meg pl több mint 1000 km elmegyek egy tankkal,ha pályán megyek.
Történetesen ha 8 litert enne,az se érdekelne,nem a fogyasztása miatt vettem.
Ha ez lett volna a szempont,akkor Lupo-t vettem volna.


jajj az ész érveket úgy értem, akinek kell munkába járni, napi summa 100 km-re, az egyértelmű, hogy dízelt vesz, mint ahogy Te is... még ha csak ritkán is jössz vele dolgozni. ha nem a seggembe lenne a melóhely, és nem lenne más megoldás csak autóval járni, akkor én is dízel Bömit vennék. bár inkább megtartanám a mostanit és egy off szutyok dízel amibe jó a TSZ-es traktor gázolaj... valami jó szívó csettegő

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. március 28. hétfő, 15:14


tschikosch írta: Végre ismét az örökzöld kocsmatéma: benzines vs dízel!



Szerintem inni kéne rá egy sört!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. március 28. hétfő, 15:14

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. március 28. hétfő, 15:13


Jólvan ám! Nem ám vérre menni!


autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2006

státusz tschikosch

Törzsvendég

Elismertség: 3% (5 pont) | Hozzászólások: 133

Elküldve: 2011. március 28. hétfő, 15:03


Én kíváncsi vagyok,hogy ki az,aki észérvek miatt vásárol BMW-t?
Teljesen mindegy,benzines,vagy dízel.
Észérvek alatt értem,olcsó fenntarthatóság,fogyasztás,illetve alkatrész téren.
Casco árak,például.
Mert egy pár autót tudnék sorolni,aminek sokkal kedvezőbb a fenntarthatósága.
Szerintem aki ezen az oldalon fent van,egy se az eszére hallgatott,amikor megvette az autót,hanem a szívére.
Hiszen nem cserélnéd le a lököst M-esre,ami a külső szemlélőnek pénzkidobásnak tűnik.
Itt mindenki azért vette a bömösét,mert szeretett volna ilyen autót.
Én pl szeretem a dízelben,hogy 1000-1500 fordulaton eljárok vele,ha előzni kell,nem kell visszakapcsolni 6-ikból,nyomatékos,stb.
Meg pl több mint 1000 km elmegyek egy tankkal,ha pályán megyek.
Történetesen ha 8 litert enne,az se érdekelne,nem a fogyasztása miatt vettem.
Ha ez lett volna a szempont,akkor Lupo-t vettem volna.

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. március 28. hétfő, 14:59


YELLOW írta:
Bero írta:
YELLOW írta: németország más tészta... ott annyira nem számít, mivel a bérek többek, de magyar ember ezen spórol, hogy kevesebbet fogyaszt a dízel. most nézz meg egy ugyanilyet dízelben, lehet ugyanennyi idősen abba már 50ezer van. csak az arányok végett.


Én se akarok vitát robbantani,de dízel tudjuk mibe való..


meg a BMW 2 liter és 6 henger felett kezdődik

a keresetem nem engedi meg, hogy olyan sokat autózzak így aztán nekem pl tök fölösleges lenne bevállalni a dízel +árát, a +meghibásodási lehetőséget (drágább alkatrészek). biztos van akinek megéri, aki ki tudja használni a dízel előnyeit.


Én viszont rengeteget vezetek,és nem kerül sokba a fenntartás és a brenya sem! 7.3 litert eszik vegyesen! Szerintem ez lóf.sz És igen,Yellow! 6 hengernél kezdődik a BMW

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2011. március 28. hétfő, 14:52


Bero írta:
YELLOW írta: németország más tészta... ott annyira nem számít, mivel a bérek többek, de magyar ember ezen spórol, hogy kevesebbet fogyaszt a dízel. most nézz meg egy ugyanilyet dízelben, lehet ugyanennyi idősen abba már 50ezer van. csak az arányok végett.


Én se akarok vitát robbantani,de dízel tudjuk mibe való..


meg a BMW 2 liter és 6 henger felett kezdődik

a keresetem nem engedi meg, hogy olyan sokat autózzak így aztán nekem pl tök fölösleges lenne bevállalni a dízel +árát, a +meghibásodási lehetőséget (drágább alkatrészek). biztos van akinek megéri, aki ki tudja használni a dízel előnyeit.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2006

státusz tschikosch

Törzsvendég

Elismertség: 3% (5 pont) | Hozzászólások: 133

Elküldve: 2011. március 28. hétfő, 14:35


Végre ismét az örökzöld kocsmatéma: benzines vs dízel!