YELLOW írta:
tschikosch írta:
Én kíváncsi vagyok,hogy ki az,aki észérvek miatt vásárol BMW-t?
Teljesen mindegy,benzines,vagy dízel.
Észérvek alatt értem,olcsó fenntarthatóság,fogyasztás,illetve alkatrész téren.
Casco árak,például.
Mert egy pár autót tudnék sorolni,aminek sokkal kedvezőbb a fenntarthatósága.
Szerintem aki ezen az oldalon fent van,egy se az eszére hallgatott,amikor megvette az autót,hanem a szívére.
Hiszen nem cserélnéd le a lököst M-esre,ami a külső szemlélőnek pénzkidobásnak tűnik.
Itt mindenki azért vette a bömösét,mert szeretett volna ilyen autót.
Én pl szeretem a dízelben,hogy 1000-1500 fordulaton eljárok vele,ha előzni kell,nem kell visszakapcsolni 6-ikból,nyomatékos,stb.
Meg pl több mint 1000 km elmegyek egy tankkal,ha pályán megyek.
Történetesen ha 8 litert enne,az se érdekelne,nem a fogyasztása miatt vettem.
Ha ez lett volna a szempont,akkor Lupo-t vettem volna.
jajj az ész érveket úgy értem, akinek kell munkába járni, napi summa 100 km-re, az egyértelmű, hogy dízelt vesz, mint ahogy Te is... még ha csak ritkán is jössz vele dolgozni. ha nem a seggembe lenne a melóhely, és nem lenne más megoldás csak autóval járni, akkor én is dízel Bömit vennék. bár inkább megtartanám a mostanit és egy off szutyok dízel
amibe jó a TSZ-es traktor gázolaj... valami jó szívó csettegő
Kár erről vitázni,mindenki az vesz,amit akar,vagy ami tetszik neki.Nekem volt benzinesem is,annak is megvan a feeling-je,hogy lehet alá kidörrentőt venni,szép lesz a hangja,direktszűrőt,stb.
Kipróbáltam mind a kettőt,és a dizel mellett döntöttem,egyenlőre.
De nem azért,mert olydesokat megyek vele,és az nekem mennyire költséghatékony...
Egy év alatt mentem vele 10000 km-t.
Az előző dízel autómmal,mondeo tdci,mentem 4 év alatt 50000 km-t.
Egyszerűen tetszenek a paraméterei,adottságai,ennyi.Tisztában vagyok vele,hogy ez mivel jár,elképzelhető,hogy lesz olyan,hogy a garázsban fog állni hónapokat,mert nincs rá pénzem megjavítani,lesz..om,majd egyszer kész lesz.