Ez egy archivált weboldal! bővebben

Tyetyi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 316i
Évjárat: 1997

státusz Tyetyi

BMWfanatic

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 406

Elküldve: 2010. február 18. csütörtök, 11:26


sura írta: Üdvözletem!

Autóvásárlás elõtt álok és ez ügyben szeretném segítségeteket kérni. E36 a kiszemelt áldozat, csak is 6 hengeres motorral. Benzineset szeretnék, 25tds-tõl tartok egy kicsikét, meg annyit nem használom egy évben, hogy sokat tudnék rajta nyerni. Az lenne a kérésem, hogy melyek a gyenge pontjai a karosszériának? Hogy lehet a hibakódokat kiolvasni diagnosztika nélkül? Esetleg van valakinek hibakód táblázata? Válaszotokat elõre is köszönöm.

Szia!
Hibakódot csak géppel tudsz kiolvasni, máshogy nem. Karosszériahibák:elsõ sárvédõ alja, küszöbön az emelési pontoknál de ha nagyon szét van csúszva az autó akkor a fenéklemez és a küszöb találkozásánál végig. Ha törve volt vagy ha elhanyagolt az autó akkor a hátsó sárvédõ peremek ill hátsó ívek hátul-kívül. Hátfalnál a gédergumi alatt érdemes megnézni a zár környékén. Esetleg ajtók alján szokott még kicsi rozsdapötty elõjönni az alsó éleknél,fõleg belül. Évjáratfüggõ az elsõ doblemez korrózió is a motortérben. De ha gondozott autó akkor ezek közül szerintem egyet sem fogsz találni.
Van már konkrét kiszemelt?

státusz sura

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2010. február 18. csütörtök, 10:33


Üdvözletem!

Autóvásárlás elõtt álok és ez ügyben szeretném segítségeteket kérni. E36 a kiszemelt áldozat, csak is 6 hengeres motorral. Benzineset szeretnék, 25tds-tõl tartok egy kicsikét, meg annyit nem használom egy évben, hogy sokat tudnék rajta nyerni. Az lenne a kérésem, hogy melyek a gyenge pontjai a karosszériának? Hogy lehet a hibakódokat kiolvasni diagnosztika nélkül? Esetleg van valakinek hibakód táblázata? Válaszotokat elõre is köszönöm.

SoundkeY

státusz SoundkeY

BMWfanatic

Elismertség: 3% (40 pont) | Hozzászólások: 1255

Elküldve: 2010. február 16. kedd, 20:39


bmw320d4 írta:
BarG írta: Az enyém E46 és elektromosan állítható geometriájú turbó van rajta.


Igen, szerelték mindkettõvel, már közben utanánéztem.
Annyira nem is lehet rossz az elektromos, ha eddig nem is hallotunk róla..


remelem enyembe is az van

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. február 16. kedd, 17:57


BarG írta: Az enyém E46 és elektromosan állítható geometriájú turbó van rajta.


Igen, szerelték mindkettõvel, már közben utanánéztem.
Annyira nem is lehet rossz az elektromos, ha eddig nem is hallotunk róla..

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2010. február 16. kedd, 17:47


bmw320d4 írta:
wagusty írta:
Szerintem mint azt már Tiba úr irta csak 2003 utánit de ne euro4-est vegyél mivel a kipufogó részecske szûrõ illetve a turbó váltakozó geometriáját állító motorka szokott még néha tönkremenni és azt csak a turbóval együtt lehet cserélni , zsebbe nyúlós!


E46-ot soha nem szereltek részecskeszûrõvel, akár EU3-as, akár EU4-es.

Az elektromos turbó szintén nem igaz, az csak az E90-ek késõbbi kiadásainál van.
És nem váltakozó, hanem változtatható geometriájú a turbó.


Az enyém E46 és elektromosan állítható geometriájú turbó van rajta.

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. február 15. hétfő, 17:29


wagusty írta:
Pedig én már találkoztam kb: 2éve egy 320d vel szervizben és ez volt a baja amire a szervizeseknek az volt a válasza ,hogy ez gyakori A részecskeszûrõseknél.


Biztos

wagusty
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz wagusty

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 4% (17 pont) | Hozzászólások: 370

Elküldve: 2010. február 15. hétfő, 17:27


bmw320d4 írta:
wagusty írta:
Mé nem ér? Amúgy a telefonodat el hagytad?


Azért nem ér, mert nem szerelték gyárilag DPF-el, tavalytól jött be a DPF utólagos beépítõszett E46-hoz.

Beszélek, várakozik...



Pedig én már találkoztam kb: 2éve egy 320d vel szervizben és ez volt a baja amire a szervizeseknek az volt a válasza ,hogy ez gyakori A részecskeszûrõseknél.


bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. február 15. hétfő, 17:21


wagusty írta:
Mé nem ér? Amúgy a telefonodat el hagytad?


Azért nem ér, mert nem szerelték gyárilag DPF-el, tavalytól jött be a DPF utólagos beépítõszett E46-hoz.

Beszélek, várakozik...

wagusty
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz wagusty

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 4% (17 pont) | Hozzászólások: 370

Elküldve: 2010. február 15. hétfő, 17:18


bmw320d4 írta:
wagusty írta: és a DPF az valóság!! Nem ki talált dolog ! Konkrétan az ETK is ugy nevezi DieselPartikelFilter irjam a számát?


Jöhet, de a nachrüst nem ér!



Mé nem ér? Amúgy a telefonodat el hagytad?
Attól hogy nachrüst attól még létezik automatához , manuálishoz , euro3,euro4-es hez mindegyik különbözõ cikkszámmal szépen ahogy kell!!!

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. február 15. hétfő, 17:15


wagusty írta: és a DPF az valóság!! Nem ki talált dolog ! Konkrétan az ETK is ugy nevezi DieselPartikelFilter irjam a számát?


Jöhet, de a nachrüst nem ér!

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2010. február 15. hétfő, 17:13


wagusty írta:
bmw320d4 írta:
Burns írta:
Ez érdekes, mert az enyémben is elektromos a geometria állítás.


Igen, elektro-pneumatikus.


Itt van 1-2 elektromos állítású

http://cgi.ebay.de/Turbolader-...1c0fa7301b


http://cgi.ebay.de/BMW-E46-318...5190058bda


és a DPF az valóság!! Nem ki talált dolog ! Konkrétan az ETK is ugy nevezi DieselPartikelFilter irjam a számát?


Na, az enyém szerintem ilyen.

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2010. február 15. hétfő, 17:11


bmw320d4 írta:
Burns írta:
Ez érdekes, mert az enyémben is elektromos a geometria állítás.


Igen, elektro-pneumatikus.


Mindig tanul az ember Eddig csak egy elektromos vezetéket láttam ott... na, majd jobban megnézem.

wagusty
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz wagusty

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 4% (17 pont) | Hozzászólások: 370

Elküldve: 2010. február 15. hétfő, 17:07


bmw320d4 írta:
Burns írta:
Ez érdekes, mert az enyémben is elektromos a geometria állítás.


Igen, elektro-pneumatikus.


Itt van 1-2 elektromos állítású

http://cgi.ebay.de/Turbolader-...1c0fa7301b


http://cgi.ebay.de/BMW-E46-318...5190058bda


és a DPF az valóság!! Nem ki talált dolog ! Konkrétan az ETK is ugy nevezi DieselPartikelFilter irjam a számát?

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. február 15. hétfő, 17:00


Burns írta:
Ez érdekes, mert az enyémben is elektromos a geometria állítás.


Igen, elektro-pneumatikus.

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2010. február 15. hétfő, 16:50


bmw320d4 írta:
wagusty írta:
Szerintem mint azt már Tiba úr irta csak 2003 utánit de ne euro4-est vegyél mivel a kipufogó részecske szûrõ illetve a turbó váltakozó geometriáját állító motorka szokott még néha tönkremenni és azt csak a turbóval együtt lehet cserélni , zsebbe nyúlós!


E46-ot soha nem szereltek részecskeszûrõvel, akár EU3-as, akár EU4-es.

Az elektromos turbó szintén nem igaz, az csak az E90-ek késõbbi kiadásainál van.
És nem váltakozó, hanem változtatható geometriájú a turbó.


Ez érdekes, mert az enyémben is elektromos a geometria állítás.