Ez egy archivált weboldal! bővebben

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. február 15. hétfő, 16:27


wagusty írta:
Szerintem mint azt már Tiba úr irta csak 2003 utánit de ne euro4-est vegyél mivel a kipufogó részecske szûrõ illetve a turbó váltakozó geometriáját állító motorka szokott még néha tönkremenni és azt csak a turbóval együtt lehet cserélni , zsebbe nyúlós!


E46-ot soha nem szereltek részecskeszûrõvel, akár EU3-as, akár EU4-es.

Az elektromos turbó szintén nem igaz, az csak az E90-ek késõbbi kiadásainál van.
És nem váltakozó, hanem változtatható geometriájú a turbó.

wagusty
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz wagusty

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 4% (17 pont) | Hozzászólások: 370

Elküldve: 2010. február 15. hétfő, 15:41


Swordfish írta: Sziasztok!

Ma regisztráltam ha vmit rosszul csináltam, csinálok akkor nem direkt van

Autóvásárlás elõtt állok de sajnos nem sok tapasztalatom van a 2 tipus között ami közül választani szeretnék. Mindkettõ E46 320d az egyik az 136LE a másik 150LE. Annyit tudok hogy a 150 Le-s az már common railes.

Egy pár kérdésem lenne, ha tudtok légyszíves segítsetek:

1. Melyik motor a megbízhatóbb? jobb konstrukció? melyik az igényesebb? melyiket érdemesebb választani?
2. Sokat számít-e a fogyasztásban, hogy 6 sebességes-e vagy 5? (azt hiszem az egyik 140 nél forog 3 ezret a másik meg 160-nál) mert én eddig csak 2004-tõl láttam 6 sebességeseket nem tudom hogy a korrabiakban van-e?
3. Melyik évjáratot érdemes nézni, vannak-e típushibák, amiken korrigáltak?
4. milyenek a szervízköltségek? (futómû, fékrendszer, motor alkatrészek)
5. Mennyire kényes a turbó, üzemanyagellátó rendszer?
6. a vásárlásnál mire kell nagyon figyelni, mit kell ellenõrizni

Egyébként nem tudom hogy megéri-e dízelt vennem évi 20-25 ezer kilométert megyek ami sztem nem sok, nézegettem a használtauto árakat és azt láttam hogy egy normális benzinmotorral (150 Le környéke) felszerelet kocsi hasonló évjáratban közel 300 ezer forintal is drágább lehet mint a diesel. Nem vagyok autoguro de sztem ha veszek egy dizelt kb 2 millio körül és esetleg le is van hajta tehát kell rá költeni a fent maradt 300 ezerbõl egy két dolgot (sztem nagyobbakat is) meglehet csináltatni, és utána egy aránylag jo fogyasztású, nyomatékos autó tulaja vagy, viszonylag kevesebb felmerülõ hibával vagy nincs igazam? Nézegessem inkább a benzineseket?

Válaszotokat elõre is Köszönöm!




Javítva!!!



Szia Swordfish!

Nekem egy e46 320d 150Le-s paripám van és nagyon meg vagyok vele elégedve pedig 350000Km van benne, soha nem vennék a mai benzin árak meg a Turbós Diesel nyomaték görbe miatt Benzinest max motorkerékpárból de az nem ide tartozik!
Szerintem mint azt már Tiba úr irta csak 2003 utánit de ne euro4-est vegyél mivel a kipufogó részecske szûrõ illetve a turbó változtatható geometriáját állító motorka szokott még néha tönkremenni és azt csak a turbóval együtt lehet cserélni , zsebbe nyúlós!
A fogyasztásban kicsi jelentõsége van az 5 illetve 6 sebességnek inkább a tartósság ,hogy pl: 5 sebességesnél 130-nál 2600-2700-at pörög a 6 sebességesnél ugyan ennél a tempónál pedig 2400-2450 körül az egyik autópályán 6,3-at a másik 6-ot eszik.
Szerencsére van euro3-as 6 sebességes is.
Lehet 2milla körül 150Le-s járgányt találni de ne várj csodát persze van kivétel mivel sajnos a legtöbbnél piszkálva van a Km óra és ne higgyél azoknak akik azt állítják nem lehet átállítani a km-t mert igenis lehet szerencsére ha gyári diagnosztikára rakják a kocsit ki lehet szûrni melyik volt állítva és melyik nem.
Ha valós km-t szeretnél vagy te hozd be a Németektõl vagy tudomisén honnan vagy a kb 2,6-2,9milla körüli járgányokat nézegesd persze azokban is szinte mindegyikben kb. 200eKm van de az még nem túl nagy gáz onnantól ha szépen karban volt tartva és van vezetett szervizmúltja akkor még legalább annyit kibir.
A szervizkönyv nem minden esetben fontos (sajnos hamisítják) ha esetleg nincs meg vagy valami gyanus bemész a legközelebbi bmw szervizbe és Online a BMW server-én mindent egyeztetni lehet a szervizkönyvben szereplõ adatokkal ha kifogsz egy kedvesebb munkatársat akkor ezt ingyen is megteszi az alvázszám kell hozzá.
Amit esetleg nézzél meg a vásárlásnál az milyen a füstje fehér,fekete,kék a fekete még ok a többi az nem vall semmi jóra persze ezt már meleg motor mellett nézd mert hidegen gözölnek és orrfacsaró ecetes szaguk van és könnyen összekeverheted a fehér füstöt a gözzel.
Azt figyeld meg hogy indul teljesen hidegen reggel!
Hogy az alján illetve a hengersor mentén illetve a turbó csöveinél van e olaj. Mert sajnos az sem túl jó.
A gyári alkatrészek nem olyan drágák mint azt sokan mondják csak meg kell találni egy jó forrást itt a fórumon sokan tudnak segíteni.
Pl: egy komplett elsõ fék szett 320d 150le-s hez gyári alkatrész (2db tárcsa , fékbetétek, kopásjelzõ) kb: 60-65eft az itteni beszerzõ kollégák ebben tudnak segíteni!

remélem segítettem valamennyire

üdv

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. február 15. hétfő, 17:16

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2010. február 15. hétfő, 14:35


Szia Kardhal
Mindenképpen faceliftest vegyél (ránc felvarrott). 2002 év végétõl vannak.
Ha dízelt veszel, akkor abból a 150le-st. Azok már 6sebességesek 2003 tól.
Amúgy az itteni dízeles kollégák egy része is benzinest szeretne következõnek.
Egy 20i sorhat szerintem elég jó már

státusz Swordfish

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2010. február 15. hétfő, 12:49


Sziasztok!

Ma regisztráltam ha vmit rosszul csináltam, csinálok akkor nem direkt van

Autóvásárlás elõtt állok de sajnos nem sok tapasztalatom van a 2 tipus között ami közül választani szeretnék. Mindkettõ E46 320d az egyik az 136LE a másik 150LE. Annyit tudok hogy a 150 Le-s az már common railes.

Egy pár kérdésem lenne, ha tudtok légyszíves segítsetek:

1. Melyik motor a megbízhatóbb? jobb konstrukció? melyik az igényesebb? melyiket érdemesebb választani?
2. Sokat számít-e a fogyasztásban, hogy 6 sebességes-e vagy 5? (azt hiszem az egyik 140 nél forog 3 ezret a másik meg 160-nál) mert én eddig csak 2004-tõl láttam 6 sebességeseket nem tudom hogy a korrabiakban van-e?
3. Melyik évjáratot érdemes nézni, vannak-e típushibák, amiken korrigáltak?
4. milyenek a szervízköltségek? (futómû, fékrendszer, motor alkatrészek)
5. Mennyire kényes a turbó, üzemanyagellátó rendszer?
6. a vásárlásnál mire kell nagyon figyelni, mit kell ellenõrizni

Egyébként nem tudom hogy megéri-e dízelt vennem évi 20-25 ezer kilométert megyek ami sztem nem sok, nézegettem a használtauto árakat és azt láttam hogy egy normális benzinmotorral (150 Le környéke) felszerelet kocsi hasonló évjáratban közel 300 ezer forintal is drágább lehet mint a diesel. Nem vagyok autoguro de sztem ha veszek egy dizelt kb 2 millio körül és esetleg le is van hajta tehát kell rá költeni a fent maradt 300 ezerbõl egy két dolgot (sztem nagyobbakat is) meglehet csináltatni, és utána egy aránylag jo fogyasztású, nyomatékos autó tulaja vagy, viszonylag kevesebb felmerülõ hibával vagy nincs igazam? Nézegessem inkább a benzineseket?

Válaszotokat elõre is Köszönöm!

Alesi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Alesi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 7% (26 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2010. február 15. hétfő, 11:58


http://www.hasznaltauto.hu/aut...ar-3500368

Errol tudtok esetleg valamit? Egy ismerosom kert meg, hogy nezzem meg, de ha valaki latta mar esetleg, akkor nem kocsikaznek feleslegesen...

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2010. február 11. csütörtök, 21:05


Ki tud róla valamit???? Ismerõs szemezik vele:

http://www.hasznaltauto.hu/aut..._d-3574964




státusz balesz

Törzsvendég

Elismertség: 4% (6 pont) | Hozzászólások: 143

Elküldve: 2010. február 03. szerda, 12:41


Ez a tél nem kedvez a bmw vásárlásomnak . Az eladó nem tudott kiállni a garázsból, mert nyárigumi van az autón, pedig ma 1re volt egy átvizsgálás bejelentve a Bmw Motors-hoz.


státusz Ravast

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2010. február 03. szerda, 11:06


OK, köszi a tanácsokat, mindenképp alaposan megnézem az autót mire megveszem.
Az E30-al az a bajom, hogy az egy olyan széria, ami nem tetszik
Az E21 tetszik (de az már nagyon régi), az E36 meg az újabbak tetszenek (de azok nagyon újak ), de az E30 az valahogy nem az igazi nekem. Nem tudom pontosan, hogy miért, de azt nem érzem magaménak egyáltalán.

Azért nem adom fel, és megpróbálok E36-ra gyúrni, legfeljebb sokat várok rá, végülis nem sürgõs.

És akkor Ti is azt mondjátok ugye, hogy külföldi papírossal ne bajlódjak?

bmwszabi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 318is
Évjárat: 1992

státusz bmwszabi

Fórumlakó

Elismertség: 3% (8 pont) | Hozzászólások: 215

Elküldve: 2010. február 03. szerda, 10:41


ezek közül a leárazott tûnik még talán elfogadhatónak, bár ez a duma a felnikrõl tényleg ciki, a zöld az azonnal felejtõs szerintem, ami képen szar, élõben pláne az, a fekete is lehet, hogy elmegy, de csak élõben derül ki, képen mindig szebb az autó, mégha nem is korrigálják a képet.
DE!
Szerintem ha ennyi pénzed van, inkább vegyél egy normális állapotú e30-at. Veszel mondjuk 450.000-ért egy e36-ot, átírás, esetleg gumik, olajcsere, egy két apróság, ott vagy, hogy 600.000.
Ha nincs annyi, akkor e30 szerintem.
Persze értem, hogy tetszik az e36, nézz is meg párat, nem elképzelhetetlen, hogy találsz normális állapotút. Sõt, úgy legyen!
Mikor én az enymet vettem, megnéztem 15 db-ot mire ez meglett, voltam többször Pesten, Gyõrben, Dunaharasztin, volt, hogy 900.000-helyett oda akarták adni 450.000-ért, csak vigyem, és ez 2006-ban volt, de nem kellett.Lényeg, hogy sokat csalódtam.
Sok sikert azért, és tájékoztass majd minket.

vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2010. február 03. szerda, 09:44


Ravast írta: én eddig ezeket néztem, valamikor el is akarok menni, hogy személyesen is találkozzam velük

http://www.hasznaltauto.hu/aut...va-3573526

http://www.hasznaltauto.hu/aut...18-3343120

http://www.hasznaltauto.hu/aut..._i-3561836

ezek pl. külföldiek:

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ul-3563241

http://www.hasznaltauto.hu/aut..._i-3512645



ez a leárazott, meg az amit 5kilóért adnak, az nem is olyan rossz, persze csodát nem lehet várni

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2010. február 03. szerda, 08:42


http://www.hasznaltauto.hu/aut...va-3573526

Ez a szöveg a kerekekrõl
Csak az a baj, hogy nem m3as kerék, és nem gyári, mert ezt csak 18' as ban csinálták, és m pakett felni

státusz Ravast

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2010. február 03. szerda, 08:05

státusz Ravast

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2010. február 03. szerda, 07:59


Na igen. Pont ez a bajom nekem is. Sajnos több pénzem nincs erre, és ahogy eddig néztem fellelkesültem, hogy ennyiért azért találtam párat. ('91, '92-es évjáratosat) Néztem persze kicsit drágábbat is, meg nagyon sok külföldi rendszámosat, amit még regisztrálni kellene, de azzal nem nagyon szeretnék foglalkozni. Illetve nem ismerem a szabályokat, és emiatt nem tudom, hogy az mennyire éri meg.

Tudom, hogy nem egyszerû a feladat, épp ezért gondoltam, hogy segítséget kérek

A klíma meg ASR általában a külföldi autóknál igaz, és ez is inkább csak vágy a részemrõl

Azért köszi, ha tudtok mégis segíteni, de tudom, hogy egyáltalán nem biztos, hogy sikerül.

státusz balesz

Törzsvendég

Elismertség: 4% (6 pont) | Hozzászólások: 143

Elküldve: 2010. február 02. kedd, 23:14


tudom, de olyan meg nincs
ez csak a fõ kritériumoknak felel: meg mo-i, 318 és 450ezer

vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2010. február 02. kedd, 23:10


balesz írta: A nem sok konkrétan egy darab, de az igaz, hogy nincs közel (Bp-tõl) , mert Szombathelyen van.

http://www.hasznaltauto.hu/aut..._i-3572290

ebben nincs klima.