Tyetyi írta:
Mind a kettõ jó. Te lényegében összefoglaltad az IS-t. A20-as szinte ugyanaz, talán egy kicsit lustábbnak tünik a pörgõs IS mellett de szinte ugyanazt tudja, sõt én egy kicsit jobban is szerettem a hangja miatt. Fogyasztásban jobb az 1,8 ez magától értetõdik de 20-asból hamarabb lehet jól felszereltet találni.
[/url]
Nem akartam beszélni errõl, mert azt hittem én vagyok a hülye, de Te is említed: én is tapasztaltam több 320i-t vezetve, hogy indulásnál sokkal lomhább a 150Le vel, mint az én szolíd 318i-am a 118 Le- vel. Aztán késõbb természetesen megfordul a dolog, de indulásnál nem. Mitõl lehet ez??Én a magam részérõl azért döntöttaem a 318 mellett a 320-al szemben, mert ugye van Murphy és azért 2 hengerrel több van benne, szelepbõl meg sokkal több és ez mind potencionális hibaforrás lehet, minek vállalnám azokat feleslegesen. Én elégedett vagyok vele, kár, hogy e46-ban nincs IS.
hil