Ez egy archivált weboldal! bővebben

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2010. május 04. kedd, 19:44


Csum írta:
stgoofy írta: http://www.hasznaltauto.hu/aut...el-3747558

ezt néztem ki,de alvásszám alapján 2001/12 havi a kérdésem az lenne akkor már volt face lift vagy ki van cserélve az eleje?


Face lift akkor már volt!!
enyém is 2001 es és face liftes gyárilag!!!


ügye az van, hogy a 2002-es modellévtől van facelift. minden autónál, a modellév, az előző év szeptemberétől-októberétől kezdődik. talán pont a nyári szabadságok miatt, legalábbis hallottam ilyet. azaz 2001 szeptembere után gyártott E46-ok már faceliftesek.



Csum
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Csum

BMWfanatic

Elismertség: 1% (9 pont) | Hozzászólások: 576

Elküldve: 2010. május 04. kedd, 19:23


stgoofy írta: http://www.hasznaltauto.hu/aut...el-3747558

ezt néztem ki,de alvásszám alapján 2001/12 havi a kérdésem az lenne akkor már volt face lift vagy ki van cserélve az eleje?


Face lift akkor már volt!!
enyém is 2001 es és face liftes gyárilag!!!


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. május 04. kedd, 18:40


Woockie írta:
stgoofy írta: http://www.hasznaltauto.hu/aut...el-3747558
ezt néztem ki,de alvásszám alapján 2001/12 havi a kérdésem az lenne akkor már volt face lift vagy ki van cserélve az eleje?

Nem nagyon talaltam ra konkretumot, de ugy emlekszem, mintha 2001 osszel lett volna a valtas, szoval vszeg eredetileg is faceliftes volt az auto. Ami viszont fura nekem, az az ara. Tul olcso, a 30i-knek valahol 3.5 milla korul es folott voltak az arai, amikor utoljara neztem (par honapja). Mindenkepp megnezetnem a helyedben hozzaertovel.

P.S.: Robinson, mintha nem lenne tokeletes az url felismeres


Szerintem most sokan szabadulni akarnak a luxusadó miatt nagyteljesítményű autójuktól, talán ezért a viszonylag alacsony ár



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2010. május 04. kedd, 18:23


stgoofy írta: http://www.hasznaltauto.hu/aut...el-3747558
ezt néztem ki,de alvásszám alapján 2001/12 havi a kérdésem az lenne akkor már volt face lift vagy ki van cserélve az eleje?

Nem nagyon talaltam ra konkretumot, de ugy emlekszem, mintha 2001 osszel lett volna a valtas, szoval vszeg eredetileg is faceliftes volt az auto. Ami viszont fura nekem, az az ara. Tul olcso, a 30i-knek valahol 3.5 milla korul es folott voltak az arai, amikor utoljara neztem (par honapja). Mindenkepp megnezetnem a helyedben hozzaertovel.

P.S.: Robinson, mintha nem lenne tokeletes az url felismeres

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz stgoofy

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 48

Elküldve: 2010. május 04. kedd, 18:08


http://www.hasznaltauto.hu/aut...el-3747558

ezt néztem ki,de alvásszám alapján 2001/12 havi a kérdésem az lenne akkor már volt face lift vagy ki van cserélve az eleje?

vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2010. május 03. hétfő, 23:15


bmwszabi írta: Haverom is azt csinálta, mint azért elég sokan, hogy motorkódoztatta az 320i bömösét, természetes oxidálás során (:lololvashatatlan motorszám miatt, aztán belevágott egy 25-ös mocit, hatóságiak nem mondják meg látványra, hogy az most 2000-es vagy 2500-as.
Mondjuk ez e36, e46 esetén nem hivatkozhatsz még rozsdásodásra.

kb barmit meg lehet csinalni ugy hogy papirjai is legyenek, az eladas mar gazosabb... persze ha nem akarja eladni az ember, akkor akar 3 milliobol is lehet csinalni uj hetest


bmwszabi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 318is
Évjárat: 1992

státusz bmwszabi

Fórumlakó

Elismertség: 3% (8 pont) | Hozzászólások: 215

Elküldve: 2010. május 03. hétfő, 14:14


Haverom is azt csinálta, mint azért elég sokan, hogy motorkódoztatta az 320i bömösét, természetes oxidálás során (:lololvashatatlan motorszám miatt, aztán belevágott egy 25-ös mocit, hatóságiak nem mondják meg látványra, hogy az most 2000-es vagy 2500-as.
Mondjuk ez e36, e46 esetén nem hivatkozhatsz még rozsdásodásra.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2010. május 03. hétfő, 13:47


kempelen írta: Adalékként valószínüleg minden engedélykérelemnél kiköthetik, hogy a motor mellett a megfelelő segédberendezések és fékek is igazodjanak az adott új motor paramétereihez...

Nah még egy szerkesztés. Szerintem Woockie esetedben a 30i-t még kijárhatod, de az M3-as motort szerény véleményem szerint nehezen. A magyar bürokrácia utvesztőiben biztosan nehéz lenne átvergődni azon az akadályon, hogy az M3-at a bmw m gmbh készítette, a normál 3-ast pedig a bmw gmbh, tehát külön cég... Ez persze korántsem biztos, de ahogy a magyar hatóságokat ismerem, számukra a két cég így a két autó is különböző...

Igazabol sajna penz hijjan csak elmeleti a kerdes, az M3 pedig meg sem fordult a fejemben gazdasagtalansaga miatt. Amugy a fekeket tervezem cserelni egyelore motorcsere nelkul is, pont csereerettek a tarcsaim amugy is. Koszi az infokat



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. május 03. hétfő, 13:48

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2010. május 03. hétfő, 12:37


Woockie írta:
kempelen írta: Kicsit összetett a válasz, de nem bonyolult. Ha a most benne lévő injektoros motor, illetve ennek motorkódja létezett már 1982-ben és gyártották ezzel a motorral eredetileg is az E21-et akkor nem igazán kell aggódni, hiszen így nem típusidegen a motor, ami az autódban van.

Jol ertem, h ha egy e46 320i-be egy 30i vagy M3 motort akarok tenni, akkor no para (a luxusadot leszamitva persze)?


Hááát azért írtam, hogy összetett. Elsőként a legjobb ha a területileg illetékes nemzeti közlekedési hatóság megfelelő emberénél érdeklődik a delikvens. Ha a motor típusazonos, azaz az adott gépjárműbe gyártották a motort, akkor is kell engedély, de jóval kevesebb macera, mintha típusidegen, azaz nem odaillő motort szeretnénk beletenni.
Nem építek át motorokat, de már voltam bent évekkel ezelött itt a helyi köznéven kpm-ben ilyet engedélyeztetni. Mival akkor a cserélni kívánt motor típusazonos volt, egy kis eljárási illeték kifizetése után megadták volna az engedélyt. Viszont ha akár márkán belül de másik típusból tettem volna bele motort, akkor típusidegen átalakításra kellett volna engedélyt kérnem... Az még nagyobb macera.
Ráadásul a területileg illetékes NHK-s "szakembertől" függ az egész, ezért javaslom a tájékozódást, mert előfordulhat, hogy amit itt nem engednek, azt máshol igen és fordítva...

Egyetlen egy esetben nem kell a motorcserét bejelenteni, ha az előző és az "új" motor motorkódja azonos. Ekkor a vizsgán bejegyzik a cserét és utána az okmányirodában lehet a forgalmiba bejegyeztetni...

Adalékként valószínüleg minden engedélykérelemnél kiköthetik, hogy a motor mellett a megfelelő segédberendezések és fékek is igazodjanak az adott új motor paramétereihez...

Nah még egy szerkesztés. Szerintem Woockie esetedben a 30i-t még kijárhatod, de az M3-as motort szerény véleményem szerint nehezen. A magyar bürokrácia utvesztőiben biztosan nehéz lenne átvergődni azon az akadályon, hogy az M3-at a bmw m gmbh készítette, a normál 3-ast pedig a bmw gmbh, tehát külön cég... Ez persze korántsem biztos, de ahogy a magyar hatóságokat ismerem, számukra a két cég így a két autó is különböző...






Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2010. május 03. hétfő, 12:47

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2010. május 03. hétfő, 12:19


kempelen írta: Kicsit összetett a válasz, de nem bonyolult. Ha a most benne lévő injektoros motor, illetve ennek motorkódja létezett már 1982-ben és gyártották ezzel a motorral eredetileg is az E21-et akkor nem igazán kell aggódni, hiszen így nem típusidegen a motor, ami az autódban van.

Jol ertem, h ha egy e46 320i-be egy 30i vagy M3 motort akarok tenni, akkor no para (a luxusadot leszamitva persze)?


státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2010. május 03. hétfő, 12:04


laca0000 írta: Sziasztok!
Segitséget kérnék!
Vettem egy 316-ost viszont a forgalmiban 316 van de a motorja pedig injectoros!Ez motor csere átirásnál jelenthet e gondot vagy sem?mivel eredetileg akkor karburátoros volt de ez most injectoros! mit kell tennem?A kocsi 1982.12.10 gyártmány!Mert én ugy tudom,hogy csak tipus azonos motor lehet akkor most mit tegyek előre is köszi!


Kicsit összetett a válasz, de nem bonyolult. Ha a most benne lévő injektoros motor, illetve ennek motorkódja létezett már 1982-ben és gyártották ezzel a motorral eredetileg is az E21-et akkor nem igazán kell aggódni, hiszen így nem típusidegen a motor, ami az autódban van.

Ha viszont a most benne lévő injektoros motor újabb és/vagy nem gyártották az E21-es sorozatba (például E36-ból való) akkor átalakítási engedélyért kell kuncsorognod a nemzeti közlekedési hatóságnál és végig kell járnod az ezzel járó "hajcihőt"...



vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2010. május 03. hétfő, 10:54


YELLOW írta:
Zolee írta:
YELLOW írta:
asszonkám okmányirodás, és ő mondta, hogy elvileg regadót nem kell fizetni abban az esetben, ha az autót te veszed kint, és itthon akarod használni, a saját neveden. azaz kinti érvényes adásvételid van. de majd holnapra ezt a részét is megkérdem pontosan, már elment alukálni.

Jó lenne ha így lenne, de nincs így. Ha mégis jövök min. egy sörrel és indulok németbe.


biztos, hogy van, és ezt elvileg a vámosok közlik, főleg hogy EU-sok vagyunk. csak gondolom sok embert félre akarnak vezetni. de majd konkrétabban megérdeklődöm holnap vagy holnap után, mert én is dolgozom.



az eu-s országok közt nincs vám, ergo a vámosoknak közük sincs ahhoz, hogy Te az euban autót veszel és azt honosítani akarod.
Arról, hogy Te veszed kint az autót: annak a nevére írsz egy új adásvételit akinek a nevére akarod. Tehát ha pl látsz itthon egy német papíros autót simán megveszed, írsz egy adásvételit, mintha Te vetted volna és kész.
Ha ez igaz lenne, amit írtál, mindenki ezt csinálná. behoznának saját névre autót, aztán továbbadnák....

autója adatai
Széria: 3
Típus: E21
Kivitel: Sedan
Modell: 316
Évjárat: 1982

státusz laca0000

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2010. május 03. hétfő, 02:38


Sziasztok!
Segitséget kérnék!
Vettem egy 316-ost viszont a forgalmiban 316 van de a motorja pedig injectoros!Ez motor csere átirásnál jelenthet e gondot vagy sem?mivel eredetileg akkor karburátoros volt de ez most injectoros! mit kell tennem?A kocsi 1982.12.10 gyártmány!Mert én ugy tudom,hogy csak tipus azonos motor lehet akkor most mit tegyek előre is köszi!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2010. május 02. vasárnap, 22:48


Zolee írta:
YELLOW írta:
asszonkám okmányirodás, és ő mondta, hogy elvileg regadót nem kell fizetni abban az esetben, ha az autót te veszed kint, és itthon akarod használni, a saját neveden. azaz kinti érvényes adásvételid van. de majd holnapra ezt a részét is megkérdem pontosan, már elment alukálni.

Jó lenne ha így lenne, de nincs így. Ha mégis jövök min. egy sörrel és indulok németbe.


biztos, hogy van, és ezt elvileg a vámosok közlik, főleg hogy EU-sok vagyunk. csak gondolom sok embert félre akarnak vezetni. de majd konkrétabban megérdeklődöm holnap vagy holnap után, mert én is dolgozom.



Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2010. május 02. vasárnap, 22:38


YELLOW írta:
asszonkám okmányirodás, és ő mondta, hogy elvileg regadót nem kell fizetni abban az esetben, ha az autót te veszed kint, és itthon akarod használni, a saját neveden. azaz kinti érvényes adásvételid van. de majd holnapra ezt a részét is megkérdem pontosan, már elment alukálni.

Jó lenne ha így lenne, de nincs így. Ha mégis jövök min. egy sörrel és indulok németbe.