Ez egy archivált weboldal! bővebben

vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2010. május 19. szerda, 21:59


bmwszabi írta:


bmwszabi írta: Mo.-n ez megy, piaci áron rád adni egy korántsem jó autót

erre tök jó a regadó, keringetjük a tákolmányokat eszement összegekért.


hát igen, pontosan így van, rohadt regadó, én csak tudom, kinntről van nekem is, bár az állapot miatt megérte. lehet, hogy neked is érdemes lenne kinntről hozni egy tutit, árban nem lenne kevesebb valószínűleg, de jó lenne. csak macerás azért. itthon is lesz jó, csak tudd kivárni.
[/quote]
jaja. csak az allapot miatt eri meg behozni kintrol autot... árba kb ugyanott vagy, ha beregeled sajna


bmwszabi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 318is
Évjárat: 1992

státusz bmwszabi

Fórumlakó

Elismertség: 3% (8 pont) | Hozzászólások: 215

Elküldve: 2010. május 19. szerda, 21:44





bmwszabi írta: Mo.-n ez megy, piaci áron rád adni egy korántsem jó autót

erre tök jó a regadó, keringetjük a tákolmányokat eszement összegekért.[/quote]

hát igen, pontosan így van, rohadt regadó, én csak tudom, kinntről van nekem is, bár az állapot miatt megérte. lehet, hogy neked is érdemes lenne kinntről hozni egy tutit, árban nem lenne kevesebb valószínűleg, de jó lenne. csak macerás azért. itthon is lesz jó, csak tudd kivárni.


K_Gergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz K_Gergo

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 476

Elküldve: 2010. május 19. szerda, 14:40


bmwszabi írta: "igényes" kereskedés mondhatom, mi a régi 1-200 ezres autókhoz is adtunk új akksit, ha rossz volt már, nemhogy egy ilyenhez, idióta az ilyen. alap dolog, hogy induljon a kocsi!
jó, hogy nem vetted meg, ezek azért fiatal, komoly autók, ne legyen tekergetve az órája, ennyire javított az orra, meg semmije. de Mo.-n ez megy, piaci áron rád adni egy korántsem jó autót. az még belefér, hogy esetleg újra fényeznek egy-két elemet, karc, kisebb kocc miatt
de majd biztos talál rá tényleg egy olyat, akit nem érdekel, és megveszi.

a nepper hozzáállása egyébként abszolút "kavicsos placc" jellegű - zokon vette, hogy 40 km-t vitetem a kocsit átvizsgálásra (hisz az idő és benzin, micsoda pofátlan kéréseim vannak!!!), úgy, hogy nem jelentem ki első ránézésre, hogy elviszem...a kocsi ajtaja résnyire nyitva az esőben, nehogy bezárjon, pedig a kulcsok nála vannak, a riasztó félhalott módon, de egész átvizsgálás alatt vinnyogott, a gumik semi-slick-ek, stb.
sajnos előbb-utóbb erre is lesz madár, mert szép az autó - aztán szidja a márkát, ha jönnek az ilyen-olyan bajok...
nemrég hívott, hogy mi a helyzet a kocsival - elmondtam neki, hogy miket találtak, és hogy engem max. pofátlanul alacsony összegért érdekelne.
- és az mennyi?
- 3 millió max
- ühüm...hát...akkor köszi...



bmwszabi írta: Mo.-n ez megy, piaci áron rád adni egy korántsem jó autót

erre tök jó a regadó, keringetjük a tákolmányokat eszement összegekért.

bmwszabi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 318is
Évjárat: 1992

státusz bmwszabi

Fórumlakó

Elismertség: 3% (8 pont) | Hozzászólások: 215

Elküldve: 2010. május 19. szerda, 10:33


K_Gergo írta:
Tiba írta: Áá ezt akkor felejtsd el szerintem. Vagy mondj be 2.5 milkót...

egyelőre nem mondtam semmit, de nem is hiszem, hogy fogok, túl kockás ilyen előélettel belevágni. 2.5ért még talán, de tuti kiröhögne a nepper, inkább kivár egy balekot.
azt nem is írtam, hogy beindulni sem volt hajlandó az állítólag új akksival, bikázni kellett már a kereskedésben is, aztán a szervizben 3szor, mert tölteni se lehetett az akksit. kipróbáláskor gázadásra előbb torpant, aztán ment - hogy ez az akkumulátor miatt volt-e, az kérdéses...


"igényes" kereskedés mondhatom, mi a régi 1-200 ezres autókhoz is adtunk új akksit, ha rossz volt már, nemhogy egy ilyenhez, idióta az ilyen. alap dolog, hogy induljon a kocsi!
jó, hogy nem vetted meg, ezek azért fiatal, komoly autók, ne legyen tekergetve az órája, ennyire javított az orra, meg semmije. de Mo.-n ez megy, piaci áron rád adni egy korántsem jó autót. az még belefér, hogy esetleg újra fényeznek egy-két elemet, karc, kisebb kocc miatt
de majd biztos talál rá tényleg egy olyat, akit nem érdekel, és megveszi.

K_Gergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz K_Gergo

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 476

Elküldve: 2010. május 18. kedd, 21:41


Tiba írta: Mennyiért nézték át?

10e, majd' két órát szórakoztak vele, bár jegyzőkönyv nem készült. nagyon segítőkészek voltak, a következő utam is hozzájuk vezet valószínűleg.

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2010. május 18. kedd, 21:33


Mennyiért nézték át?

K_Gergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz K_Gergo

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 476

Elküldve: 2010. május 18. kedd, 21:21


Tiba írta: Áá ezt akkor felejtsd el szerintem. Vagy mondj be 2.5 milkót...

egyelőre nem mondtam semmit, de nem is hiszem, hogy fogok, túl kockás ilyen előélettel belevágni. 2.5ért még talán, de tuti kiröhögne a nepper, inkább kivár egy balekot.
azt nem is írtam, hogy beindulni sem volt hajlandó az állítólag új akksival, bikázni kellett már a kereskedésben is, aztán a szervizben 3szor, mert tölteni se lehetett az akksit. kipróbáláskor gázadásra előbb torpant, aztán ment - hogy ez az akkumulátor miatt volt-e, az kérdéses...


Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2010. május 18. kedd, 21:03


Áá ezt akkor felejtsd el szerintem. Vagy mondj be 2.5 milkót...

K_Gergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz K_Gergo

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 476

Elküldve: 2010. május 18. kedd, 20:39


K_Gergo írta: sziasztok,

rég jártam erre. lett vevő a mostani autómra a jelek szerint, az alábbi 2 esélyes van:
1.
2.

egyeske egy kicsit öregebb, viszont tetőablakos, kb 3.3ért vihető szerintem, a héten szaladok is vele márkaszervízbe - duna plázához közel kiket ajánlotok?
ketteske már fészliftes, csodaszép, de drága, eddig meg sem néztem. kéne? megér annyival többet?


voltam az NT Autónál a kettessel...az 1 dolog, hogy volt már benne (fene tudja mikor) 188476km az óra szerinti 140e-rel szemben, de az összes első elem fújva volt: min. 350um, a jobb első sárvédő elején 850um...a tornyok festése mondjuk gyári értékűek, de új a kocsi elején szinte minden: hűtő, klímahűtő, ventilátor, csövek, kasznielemek, stb. igényesen van megoldva a szakik szerint, de mindkét váznyúlvány piszkálva volt, és azok nem is szépen, ki van nyílva egy picit mindkettő...Palotai Józsival mentünk egy rövid kört, nem érezni a kocsin, hogy húzna valamerre, bár a jobb első lengőkar fél centivel hátrébb van, mint a bal. szerinte vagy felejtsem el, vagy mondjak egy pofátlanul alacsony összeget, ha együtt tudok így élni a kocsival, és tudomásul veszem, hogy eladni sem lesz egyszerű...
ha másvalakinek kellene tanácsot adnom, azt mondanám tegyen le róla...de egyébként meg olyan szép...

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2010. május 10. hétfő, 21:41


Igazi fanatikushoz méltó fogalmazás volt

K_Gergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz K_Gergo

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 476

Elküldve: 2010. május 10. hétfő, 21:34


balesz írta: valahogy így lyukadtam ki én is a 330ci-nél


az eredeti terv egy fekete e36 328 qp volt még másfél-két éve... mikor elegem lett az előző autómból csak 1 normálisnak tűnő példány volt tatabányán, de elvitték, mire megnéztem volna (majd pár hónapon belül össze is törték, ahogy hallottam). ezután majdnem megvettem Kasza Mester lábospiros 323 kupéját (leánykori nevén Piroska, ritka szép állapotú gép volt akkor), 1 hónapig kotlottam rajta, végül a foglalót bukva lemondtam róla, és vettem egy akciós grande punto t-jet sport-ot. én fingottam bele először (állítólag ), szép, egész jól megy, de tipikus A-ból B-be autó vezetési élmény szempontjából. értékelem, de nem szeretem, márpedig ha valamikor az életben, akkor most kell vennem egy erős kupét. az e36 már öregnek tűnt a mindennapokra, azt hiszem Bocika 328-asában adtam be a derekam végleg; nem tűnt különösebben erősnek, de az első tempósabban vett kanyarnál tudtam, hogy ezt keresem. úgyhogy most bukok egy valag pénzt a punto-n, vállalom az esetleges térdzsibbasztó szívást valami megfogalmazhatatlan "fíling" kedvéért.

mindehhez persze hozzájárul az a jónéhány (szemlátomást elborult ) márkafanatikus, aki nem átall honlapot/fórumot üzemeltetni a neten, a magamfajta jómunkásembereket ésszerűtlen döntésre sarkallva.

státusz balesz

Törzsvendég

Elismertség: 4% (6 pont) | Hozzászólások: 143

Elküldve: 2010. május 10. hétfő, 19:23


K_Gergo írta:
Tiba írta: Szép az az M3, de 190ezer km-rel, nagyon félnék az smg váltótól.

én nem csak a váltótól, általában véve túl sok lenne egy e46 M3-at fenntartanom...meg túl sok az ereje is, 230 paci bőségesen elég.
kabrió pedig nem érdekel, de köszi!


valahogy így lyukadtam ki én is a 330ci-nél




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. május 10. hétfő, 19:23

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2010. május 10. hétfő, 17:18


Tiba írta: Szép az az M3, de 190ezer km-rel, nagyon félnék az smg váltótól.


meghát az sem mindegy, hogy magyarkézben mente-e azt a 190ezret, de ahogy nézem lehetséges, bár fene se tudja. az a baj ilyen autóknál még anynira sem szabad használtat venni, mint más autóknál, aki pl M3-at vesz, az nem azért veszi, hogy 90-el közlekedjen. persze sokat kibírnak, de az ördög nem alszik.

K_Gergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz K_Gergo

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 476

Elküldve: 2010. május 10. hétfő, 17:13


Tiba írta: Szép az az M3, de 190ezer km-rel, nagyon félnék az smg váltótól.

én nem csak a váltótól, általában véve túl sok lenne egy e46 M3-at fenntartanom...meg túl sok az ereje is, 230 paci bőségesen elég.
kabrió pedig nem érdekel, de köszi!

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2010. május 10. hétfő, 17:04


Szép az az M3, de 190ezer km-rel, nagyon félnék az smg váltótól.