Ez egy archivált weboldal! bővebben

státusz balesz

Törzsvendég

Elismertség: 4% (6 pont) | Hozzászólások: 143

Elküldve: 2010. május 10. hétfő, 16:17


K_Gergo, ha már megnézed a ketteskét, én még szétnéznék abban a kereskedésben:
3.
4.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. május 10. hétfő, 16:21

státusz balesz

Törzsvendég

Elismertség: 4% (6 pont) | Hozzászólások: 143

Elküldve: 2010. május 10. hétfő, 15:55


K_Gergo írta: valóban, egyeskénél van mire költeni: a króm nekem sem tetszik, az csere (vagy festés?), a lököst szintén javítani kell, van rajta kavicsfelverődés is, a könyöklőn ki van kopva a bőr, a gumik kukák, legalábbis a hátsó, a felni sem tetszik - bár kerekek nélkül 100-al olcsóbb. ja, meg persze a rugógarnitúra is cserés, baromi alacsonyan van a gép, Hori szerint még az M-pakett alatt van 1-1.5 centivel. a bele egyébként szép, nem is értem miért nem rak fel normális képeket, bár már ezek is jobbak, mint a korábbi kettő.

ketteskénél a magnós (2003. decemberéből!!!) rádiót cserélném mp3-asra, és ennyi, úgy szép, ahogy van, legalábbis képről...a fekete belső jelentősen csökkenti a térérzetet, de együtt tudnék vele élni.

InsectKiller,

a kinti árak egy szinten vannak az ittenivel, ar papírozásra már nem futná... egyébként értem mire gondolsz, azzal ámítom magam, hogy amennyire csak lehet, átellenőriztetem a kocsit. Hori, Steve, Tiba volt olyan kedves (ezúton is kösz!), hogy eljöttek megnézni az egyest. a km hihető, nincs lelakva, jól szól, jól megy, egy kis törődést igényel.
(persze lehet, hogy csak elvakít a szerelem )



Ketteskénél van a csomagtartóban egy 6os cd tár, nekem is ilyen van benne. Bp-i uatakon használhatatlan, még egy csatorna fedélen is megugrik a cd olvasófej, majd 10-15 mp múlva folytatódik a szám.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. május 10. hétfő, 16:13

K_Gergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz K_Gergo

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 476

Elküldve: 2010. május 10. hétfő, 15:43


valóban, egyeskénél van mire költeni: a króm nekem sem tetszik, az csere (vagy festés?), a lököst szintén javítani kell, van rajta kavicsfelverődés is, a könyöklőn ki van kopva a bőr, a gumik kukák, legalábbis a hátsó, a felni sem tetszik - bár kerekek nélkül 100-al olcsóbb. ja, meg persze a rugógarnitúra is cserés, baromi alacsonyan van a gép, Hori szerint még az M-pakett alatt van 1-1.5 centivel. a bele egyébként szép, nem is értem miért nem rak fel normális képeket, bár már ezek is jobbak, mint a korábbi kettő.

ketteskénél a magnós (2003. decemberéből!!!) rádiót cserélném mp3-asra, és ennyi, úgy szép, ahogy van, legalábbis képről...a fekete belső jelentősen csökkenti a térérzetet, de együtt tudnék vele élni.

InsectKiller,

a kinti árak egy szinten vannak az ittenivel, ar papírozásra már nem futná... egyébként értem mire gondolsz, azzal ámítom magam, hogy amennyire csak lehet, átellenőriztetem a kocsit. Hori, Steve, Tiba volt olyan kedves (ezúton is kösz!), hogy eljöttek megnézni az egyest. a km hihető, nincs lelakva, jól szól, jól megy, egy kis törődést igényel.
(persze lehet, hogy csak elvakít a szerelem )



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. május 10. hétfő, 15:43

státusz balesz

Törzsvendég

Elismertség: 4% (6 pont) | Hozzászólások: 143

Elküldve: 2010. május 10. hétfő, 14:37


nekem nem tetszik az 1. a króm pakett

olyan bazári hatást kelt, főképp ami a kilincsen van, ilyet csak a swiftekkel szoktak csinálni...

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. május 10. hétfő, 14:39

Szemy

státusz Szemy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 11% (45 pont) | Hozzászólások: 397

Elküldve: 2010. május 09. vasárnap, 22:42


K_Gergo írta: sziasztok,

rég jártam erre. lett vevő a mostani autómra a jelek szerint, az alábbi 2 esélyes van:
1.
2.

egyeske egy kicsit öregebb, viszont tetőablakos, kb 3.3ért vihető szerintem, a héten szaladok is vele márkaszervízbe - duna plázához közel kiket ajánlotok?
ketteske már fészliftes, csodaszép, de drága, eddig meg sem néztem. kéne? megér annyival többet?


Nekem a 2. auto sokkal jobban tetszik.

diego316i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz diego316i

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 41

Elküldve: 2010. május 09. vasárnap, 21:34


K_Gergo írta: sziasztok,

rég jártam erre. lett vevő a mostani autómra a jelek szerint, az alábbi 2 esélyes van:
1.
2.

egyeske egy kicsit öregebb, viszont tetőablakos, kb 3.3ért vihető szerintem, a héten szaladok is vele márkaszervízbe - duna plázához közel kiket ajánlotok?
ketteske már fészliftes, csodaszép, de drága, eddig meg sem néztem. kéne? megér annyival többet?


Szia

Én is rég jártam már az oldalon Így ránézésre szerintem a második jobban megérné, bár a bézs belső nagyon tetszett az elsőn. Egy pár éven belül én is hasonló kupét szeretnék de mindenképpen bézs belsőset és facelifteset.

InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2010. május 09. vasárnap, 21:29


K_Gergo írta: sziasztok,

rég jártam erre. lett vevő a mostani autómra a jelek szerint, az alábbi 2 esélyes van:
1.
2.

egyeske egy kicsit öregebb, viszont tetőablakos, kb 3.3ért vihető szerintem, a héten szaladok is vele márkaszervízbe - duna plázához közel kiket ajánlotok?
ketteske már fészliftes, csodaszép, de drága, eddig meg sem néztem. kéne? megér annyival többet?


Ha tehetném és ez a kettő közül van a választás, akkor már biztos a 2.
Igaz én nekem nem tetszik annyira a facelift, de az első valahogy olyan "szakadt" hatású. Remélem nem sértek meg senkit. Szóval van ráb*szva egy M-es lökös ami jócskán szét van törve, tehát lesz mire költeni. A hátsó lökös nem is M-es. Miért is van ez így?
Belsejéről nincs is 1 db kép sem... Én nem tudom, de ha én újra vennék kocsit, biztos hogy nem magyar tulajtól venném. De ez csak az én véleményem, remélem tudtam segíteni!




K_Gergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz K_Gergo

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 476

Elküldve: 2010. május 09. vasárnap, 20:20


sziasztok,

rég jártam erre. lett vevő a mostani autómra a jelek szerint, az alábbi 2 esélyes van:
1.
2.

egyeske egy kicsit öregebb, viszont tetőablakos, kb 3.3ért vihető szerintem, a héten szaladok is vele márkaszervízbe - duna plázához közel kiket ajánlotok?
ketteske már fészliftes, csodaszép, de drága, eddig meg sem néztem. kéne? megér annyival többet?

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. május 05. szerda, 07:07


vsop14 írta: rejtett kapcsolo, mechanikus vedelem, jol lathato, vilagos helyre allni.... ezekkel lehet vedekezni... a hiperszuper gps-es rendszerek loszart nem ernek....
vagy pedig pedig a meregdraga rendszerek nyujtanak megfelelo biztonsagot. skyguard, blue16, pajzs...

Vicsorgó, emberevő kutyus?



vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2010. május 05. szerda, 00:11


rejtett kapcsolo, mechanikus vedelem, jol lathato, vilagos helyre allni.... ezekkel lehet vedekezni... a hiperszuper gps-es rendszerek loszart nem ernek....
vagy pedig pedig a meregdraga rendszerek nyujtanak megfelelo biztonsagot. skyguard, blue16, pajzs...

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. május 04. kedd, 23:28


Woockie írta:
Bpn abszolut... Egy kisvaros azert nem olyan, egyelore. Node ez mar erosen offtopic.


Betonkeverőből tele kell nyomni a kabint betonnal, akkor aztán bizti nem viszik el



vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2010. május 04. kedd, 23:13


Woockie írta:
hil írta: Sajnos így van. A CKM-ben le lehet tiltani a kulcsal való riasztó kikapcsolást, és akkor csak a távirányítóval lehet ezt megtenni.

Jah, erre irtam, h ha szerencseje van. Bar a taviranyito jele is relativ konnyen lophato, szoval az sem biztonsagosabb a kulcsnal...
Idézet: Az a baj, hogy annyi üvöltő, rosszul beállított riasztó van már, hogy igazából senkit nem érdekel az, hogy vijjog egy autó.

Bpn abszolut... Egy kisvaros azert nem olyan, egyelore. Node ez mar erosen offtopic.


igen, viszonylag könnyen lopható, de azert azzal is csokkented az eselyt lopasra

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2010. május 04. kedd, 23:04


hil írta: Sajnos így van. A CKM-ben le lehet tiltani a kulcsal való riasztó kikapcsolást, és akkor csak a távirányítóval lehet ezt megtenni.

Jah, erre irtam, h ha szerencseje van. Bar a taviranyito jele is relativ konnyen lophato, szoval az sem biztonsagosabb a kulcsnal...
Idézet: Az a baj, hogy annyi üvöltő, rosszul beállított riasztó van már, hogy igazából senkit nem érdekel az, hogy vijjog egy autó.

Bpn abszolut... Egy kisvaros azert nem olyan, egyelore. Node ez mar erosen offtopic.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. május 04. kedd, 22:50


Woockie írta:
vsop14 írta: nem, ugyanolyan, mintha kulccsal nyitnád

Hogy finoman fogalmazzak, ez rosszul hangzik.

Sajnos így van. A CKM-ben le lehet tiltani a kulcsal való riasztó kikapcsolást, és akkor csak a távirányítóval lehet ezt megtenni.
Az a baj, hogy annyi üvöltő, rosszul beállított riasztó van már, hogy igazából senkit nem érdekel az, hogy vijjog egy autó.

Egy általam korábban (kb 10éve volt, akkor még bátor voltam, ma már nem tenném, mert a bűnözőnek jogai vannak)alkalmazott módszer: autóba beülés után több mindent kellett meghat sorrendben elvégezni. Ha ez nem történt meg, akkor, akkor 20 sec után motorindítás letiltva, ezzel együtt hangszóróból szöveg: illetéktelen behatolás történt, az önmegsemmisítés folyamata elkezdődött. Központi zár becsukva, ablakok fenti helyzetben bezárva, majd füstgyertya begyujtása az utastérben. Korábban füstgyertya helyett piropatron begyujtása az üza. tartályban. Még jó, hogy senki nem akarta elkötni az autót, mert talán még ma is ülnék miatta.



vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2010. május 04. kedd, 22:48


Woockie írta:
vsop14 írta: nem, ugyanolyan, mintha kulccsal nyitnád

Hogy finoman fogalmazzak, ez rosszul hangzik.


utana mar csak egy hackelt motorvezérlő kell és indul is