Ez egy archivált weboldal! bővebben

SoundkeY

státusz SoundkeY

BMWfanatic

Elismertség: 3% (40 pont) | Hozzászólások: 1255

Elküldve: 2009. szeptember 09. szerda, 12:41


Zolee22 írta: Sziasztok!

Én is most BMW vásárlásba szeretnék fogni, méghozzá 320-ast E46-ost szeretnék benzineset. A segítségeteket szeretném kérni hogy mire figyeljek oda, mik a típushibák (ha vannak ilyenek) stb.

Már néztem egyet és kíváncsi vagyok a véleményetekre:
http://www.hasznaltauto.hu/3227632_bmw_320i_2002

Elõre is köszönöm.



Nemrossz ,
ulesfutest, sport/M kormanyt, bluetooth telefont belefaragnam es kene......
M pakett az kafa

Meg nekem bejon a nem standard , oceankek szin is !

SoundkeY

státusz SoundkeY

BMWfanatic

Elismertség: 3% (40 pont) | Hozzászólások: 1255

Elküldve: 2009. szeptember 09. szerda, 12:39


Ezt a topicot kene 2x elolvasni es ugy kb mindenre meglesz a valasz !

státusz Zolee22

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2009. szeptember 09. szerda, 12:11


Sziasztok!

Én is most BMW vásárlásba szeretnék fogni, méghozzá 320-ast E46-ost szeretnék benzineset. A segítségeteket szeretném kérni hogy mire figyeljek oda, mik a típushibák (ha vannak ilyenek) stb.

Már néztem egyet és kíváncsi vagyok a véleményetekre:
http://www.hasznaltauto.hu/3227632_bmw_320i_2002

Elõre is köszönöm.

státusz pilgram

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2009. szeptember 08. kedd, 23:52


Sziasztok!

végre találtam egy fórumot, ahol válaszolnak is a kérdésekre..talán az egyetlen a magyar weben.

én egy 320Ci-t szeretnék megvenni, 99-es, E46. mikre figyeljek oda? már kipróbáltam, nagyon egyben van, tekintve, hogy (és most nem felszisszenni) 84 ezer km-van benne. ausztriai, dokumentált, az utolsó szerviz 2008 októberben volt, akkor 71 ezer km-t pecsételtek bele, végig osztrák márkaszervizben volt szervizelve, számlák vannak dögivel. meg amúgy is elviszem az öamtc-hez átvizsgáltatni, majd megmondják a tutit, viszont tõletek is szeretnék hallani ötleteket, hogy mit érdemes átnézni, megnézni, vannak-e típushibái, olvastam hogy a váltó gyengélkedhet néha és eldobja a rükvercet, akkor meg csere és igencsak horror árakat olvastam (igaz amerikai honlapokon, szerintem ott minden bmw automata...). a manuális váltókkal is lehet gond? illetve egyáltalán mivel lehet gond? köszi elõre is.

Pilgram

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2009. augusztus 31. hétfő, 16:45


sweetlittlemonkey írta: OK!

Köszi!

Esetleg tudnál hasonlót ajánlani még?

2000-2002 közötti benzines nem muszáj hogy automata legyen.


Szia,

Nem szoktam nézegetni hirdetéseket, mert nem mnagyon van idõm rá

státusz sweetlittlemonkey

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2009. augusztus 31. hétfő, 16:37


OK!

Köszi!

Esetleg tudnál hasonlót ajánlani még?

2000-2002 közötti benzines nem muszáj hogy automata legyen.

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2009. augusztus 31. hétfő, 12:12


sweetlittlemonkey írta: Sziasztok!

2-3 hónapon belül szeretnék venni egy 320i-t.

Errõl a kocsiról tudtok valamit? Érdemes lenne megnéznem?




http://www.hasznaltauto.hu/3159272_bmw_320i_2002


Szia,

Nekem szimpi, jónak tûnik nagyon. Én csak azért nem venném meg, mert automata. De ez meg ízlés dolga Na persze személyesen mindenképpen meg kell nézni. Egyetlen érdekes dolog, hogy budapesti cím van megadva, és szabolcs szatmár bereg megye


státusz sweetlittlemonkey

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2009. augusztus 31. hétfő, 11:24


Sziasztok!

2-3 hónapon belül szeretnék venni egy 320i-t.

Errõl a kocsiról tudtok valamit? Érdemes lenne megnéznem?




http://www.hasznaltauto.hu/3159272_bmw_320i_2002

Tom_Sawyer
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Tom_Sawyer

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 117

Elküldve: 2009. augusztus 30. vasárnap, 14:03


vaszarig írta: Sziasztok.

Errõl a kocsiról tudtok valamit? Öcsémnek kellene!

http://www.hasznaltauto.hu/3063817_bmw_320_2000

Elõre is köszi.


Szia!

A kocsit nem ismerem, de nekem gyanúsan olcsó, és gyanús a km is.

Ha belegondolsz, akkor a 137 ezer km évi 13-15 ezret jelent. Aki akkor újonnan BMW-t vett, nem hinném, hogy csak ennyit autózott volna...
A másik dolog, hogy érdekes módon szinte az összes használt dízel 120 és 150 ezer km közt futott. No comment....

Másrészt nem csak a futott km számít. Én vettem egy ismerõsömtõl egyet 250 ezerrel, de tudtam, hogy milyen problémái voltak elõtte. Aztán összetörtem egy kicsit, a fél autót ezért felújította, és nem filléres dolgokat. Futómû, fékrendszer, ékszíjtárcsa, hûtõ stb új benne. Nem hinném, hogy rosszabb vétel lenne, mint egy papíron 140-es a hasznaltauto.hu-ról.

Szóval szerintem állapotát figyeld, a km-nek ne adj hitelt!

státusz vaszarig

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 92

Elküldve: 2009. augusztus 18. kedd, 22:47


Sziasztok.

Errõl a kocsiról tudtok valamit? Öcsémnek kellene!

http://www.hasznaltauto.hu/3063817_bmw_320_2000

Elõre is köszi.

státusz justbesanca

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2009. augusztus 03. hétfő, 22:55


igazából http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_3_Series_(E36) innen tájékozódtam, félreérthettem akkor a Vanos témát, de köszi a felvilágosítást nagyon sokat segített =)

vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2009. augusztus 02. vasárnap, 18:20


justbesanca írta: Sziasztok!
Egy kis segítségre, információkra, tanácsra avagy kisebb fejtágításra lenne szükségem.

Üdv Gábor


akkor sorban:
csak 6 hengerbõl volt vanosos és már 1993 valahanyadik hótól. a motoron van egy kidudorodás az autó eleje irányába, onnan ismerhetõ fel.

igazából egyiknek sincsen széria hibája.
a 318ibõl valamelyik évjárat után már láncos volt, de erre nem esküdnék, az biztos, hogy a korai évjáratok még szíjasak.
a hat hengeresek közül igazából mindegyik kb ugyanannyit eszik. város 10-11L, országút 6-7L autópálya 8-9L, de minden lábgüggõ. De a dugó tötymörgés, megdobja a városit, tehát úgy már biztos többet eszik egy nagyobb motor. A 323i-nek pl a gyári adat szerint kisebb is a fogyasztása, mint a 320inek.
318is vagy 320i: A 320i olyan 3000tõl indul meg igazán, alacsony fordulaton a 6osokban nincs sok erõ. A 318is alacsonyabb fordulaton jobban megy, jobban ki lehet vele lõni, stb, szóval városban kicsit dinamikusabb, de a pályán a 320 letolja a 318is-t, de a 2motor között teljesítményben nincs sok különbség. szóval ha számít a fogyasztás, akkor 318is, ha viszont szeretnél egy kicsit sportosabb, és nagyon szép hangú autót, akkor 320i, viszont az többet is eszik. (ezeket tapasztalatból írtam, hoztunk haza németbõl egy 318is-t)
motort át tudod pakolni, értelme nincs sok szerintem, inkább olyat nézz, ami minden szempontból megfelel. (amúgy még az 5000-es motor is belemegy)
szerelési költségek: a 4 hengeresbe kb 4.5L olaj kell, a 6osba meg 6.5. Egyébként az alkatrészárakban nincs nagyon különbség.
m3 replika... hát azt úgy hívják, hogy M-packet, ez minden e36-ra rendelhetõ volt.
Az M3-ból volt sedan is tehát fogsz hozzá találni alkatrészeket és gond nélkül fel is rakhatók. Igazából nem volt olyan, hogy M-es kasztni, csak merevítésekben különbözik.
Elsõ lökös mindegyikre rámegy 30-50pénz, hátsó lökös (sedan-coupe ugyanaz) 30-50pénz, m3 szárny 20-30e, küszöbspoiler 15-25e, díszlécek kb 20e, m3 tükör(ez sedanra nagyon ritka és nagyon drága) ha üléseket is akarsz az kb 100-180e állapottól függõen, kormány40-80ezer között mozog. fényezés meg ahány fényezõ, annyiért szabja az árakat..
hátsó lámpák: mindkét fajta gyári, csak a fehér az már a ráncfelvarrt változat,gond nélkül cserélgethetõ (csak arra kell figyelni, hogy limoba limo, coupeba coupe)
a klímás e36okban mindegyikben kétzónás klíma van. a manuális klíma egy félautomata klíma, a hõmérsékletet beállítod, és addig hût, amíg el nem éri, utána meg csak tartja a hõmérsékletet, de a ventilátort nem szabályozza, mint a digit. a digitklíma panel néha el szokott romlani, 25-40ezer között van az ára. tehát igazából a két klíma közt nincs nagy különbség, szerintem ne ez legyen a döntõ szempont. nem sokkal tud többet a digit. én személy szerint utálom is, ha a klíma beleszól a venti fordulatba.
olaszok úgy vezetnek ahogy. szerintem nem kell bemutatni a temperamentumot, az biztos, hogy ha olasz, akkor már volt fényezve

státusz E46_M3

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2009. augusztus 01. szombat, 11:56


InsectKiller írta: Hello!
************
Az autóról annyit, hogy ha ez az amire én gondolok, akkor ez törve volt...
Lehet h nem az, rendszám most nem ugrik be, de én nekem ez az autó rémlik...
Ködlámpát nem is sikerült még beszerezni bal oldalra meg sztem a lökös se gyári M3...nem tudom csak sztem!

E46_M3 írta: Sziasztok!

Errol tudtok vki konkret infot, vagy nem e volt itt vkie anno esetleg ismerose stb?

http://www.hasznaltauto.hu/2931554_bmw_m3_2002


Mar csak 5.1 millio, lool!



Errol az M3-asrol tudtok vmit esetleg?
Teto kivetelevel nagyjabol korbe volt fujva, kerdes mi miatt, azaz mennyire lehetett torve?

http://www.hasznaltauto.hu/3163695_bmw_m3_2002

státusz justbesanca

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2009. július 27. hétfő, 22:15


Sziasztok!
Egy kis segítségre, információkra, tanácsra avagy kisebb fejtágításra lenne szükségem.

Autóvásárlás elõtt állok és hosszas nézelõdés, válogatás után, rátaláltam az E36 os BMW-re.

Namármost árban találtam is egy pár számomra megfelelõt sedanból, igazából a motor az amiben nem tudok dönteni, 318i – 318is – 320i ezek közül válogattam, és nemtudok dûlõre jutni.
318i bõl 1993 utáni, 318is bõl 1996 utáni( ez már az 1895 ccmes ), 320i bõl pedig 1994 utáni változatokat kerestem, ha jóltudom ezek már a VANOS-os változatok (kivéve a 318i-t), és ezek már gondolom úgy gördültek le a gyártósorról, hogy javítva lettek rajtuk az elsõ pár évben felmerülõ úgymond „szériahibák”, vagy legalábbis egy jórészük. Kicsit tovább böngészve, utánanézve a motoroknak, megint eljutok egy nagy dilemmához, hogy soros 4 vagy soros 6 hengeres? 8 - 16 vagy 24 szelepes?
Ugyebár így jönnek sorrendben, és nem tudok dönteni.

Mennyivel dinamikusabbak, jobbak, a 6 hengeresek mint a 4esek, és mennyire sokat számít a szelepek száma?

Ha már motor, akkor fogyasztás, mennyivel többet fogyaszt a 320as ha egyáltalán többet fogyaszt, mert olvastam/hallottam egy-két embertõl, hogy nem is fogyaszt többet mert a nagyobb motornak kevesebb erõfeszítésébe telik vinni a kasztnit mint a kisebbnek, ezáltal nem is fogyaszt annyit, na szóval akkor, most hogy is van ez?

Átszerelhetõ e egy 318i be egy 320i bõl származó motor? Vagy a 4 és a 6 hengeres motor „különbségei” miatt a felfüggesztési pontok eltérõ elhelyezkedése végett inkább felejtsem is el ezt az ötletemet?

Szerelési költségek, nagyban eltérõek? Gondolok itt az alaktrészek árára.
Nem titkolom, az lenne az „álmom” hogy egy M3 replikát hozzak majd ki a kocsiból, vagy legalábbis valami hasonlót, avagy AC Schnitzer féle spoilerezést.( Elsõ hátsó lökhárító, küszöb spoiler, valamint a kis szárny.)

Valami ilyesmit :
1. http://www.bmw-m.net/Gallery/e36gallery/m3-06.jpg
2. http://img.photobucket.com/alb...1248712002
3. http://i24.photobucket.com/alb...1248712173

A sedan és az M-es kasztnin a spoilerek felfogatása megyezik, vagy macerás felvarázsolni
a „sima”sedanra az M est?
Körülbelül milyen áron tudok használt spoiler garniturát beszerezni(M-es vagy AC Sch. ), és mennyibe kerülhet a színrefestés?

A második kép felvet bennem még egy kérdést. A hátsó lámpa, számomra ez a legszebb, a „fehér - dupla piros csíkos” nekem képen, szélesebbnek tûnik, mint a gyári „sárga” indexes, ez csak számomra ilyen optikai csalódás és nincs különbség, vagy tényleg van méretbeli eltérés?

Automata vagy manuális klíma? Sose volt egyik se ( ) ugye az automata szinten tartja a hõmérsékletet, a manuális meg csak tolja be a hideget, nade valami más különbség van? Ha baj van vele javítása sokkal drágább az automatának?

Egy kis sztereotípia:
Sokaktól hallottam, Olasz autókkal kapcsolatban, Olaszországból származó autókkal kapcsolatban, hogy nem jók, ne vegyek olaszt, mert nem fogok jól járni vele. Most akkor ennek van igazság alapja, vagy ez is csak egy a sok sztereotípia közül?

Végülis egyelõre ennyi kérdés jutott az eszembe, elõre is köszi a válaszokat, ha nem is ide, akkor a hanak_gabor@hotmail.com email címre is szívesen várok válaszokat.

Ja és bocsánat ha túl zöldfülûnek esetleg nevetségesnek, vagy érdekesen megfogalmazottnak tûnnének a kérdések, nem vagyok autószakértõ, ennyire telik. =)

Üdv Gábor

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Lacko320d

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 46

Elküldve: 2009. július 27. hétfő, 20:07


xcaffee írta: Sziasztok,

autóvásárlás esetében tudtok valami jó ötlettel szolgálni arra, hogy megállapítsam eszi-e az olajat az autó? Arra gondolok, hogy mégsem tudok 5-10e km-t menni egy autóval mielõtt megveszem, hogy kiderüljön eltünik-e belõle vagy sem. Leginkább E46 20d és 30d érdekelne. Nem értek különösebben ezekhez a motorokhoz, ezért azt gondolnám nincs rá lehetõség, de ezért reménykedek hátha ti tudtok valami jó tippet adni.

Köszi


Ha kék füstöt látsz a kipufogóból távozni, akkor biztos eszi az olajat, viszont ha nem kék a füst az nem jelenti azt, hogy tuti nem eszi.