TheMan írta:
Az említett 330i szép kis autó, csábító lehet, hogy sok benne az extra.
Ami itt is felmerül, hogy szintén szinte biztos, hogy volt törve,
mert nem írta, hogy s.-mentes lenne.
A másik dolog, hogy bár "rendszeresen szervizelt" de nincsen szervízkönyve. (az elõzõ az könnyen kiderül réteg vastagságmérõvel)
Nekem kicsit paradox az a helyzet, hogy végig gondos gazdái voltak,
ám még is "elveszett" a szervízkönyve.
Szerintem mint a benzines mint a dízel kiváló autó, amennyiben valóban szervizelték. Itt valóban szervizelés értek alatta.
Ez már többször felmerült, amit természetesen mindenki tud, de van nehéz vagy fájó elfogadni, hogy az "olcsón jót" fogalma az olyan mint a fehér holló.
Ráadásul az olcsó vétel öröme hamar szertefoszlik, amikor nemcsak, hogy sokba kerül javíttatni az autót, hanem állandó elfoglaltságot jelent.
Ilyenkor gyorsan rá lehet költeni 500.000Ft-t.
Arról nem is beszélve, ha "puffos"volt, azt már az is marad.
Amikor megvettem a kocsimat volt szervízkönyve, sõt bejegyzések is. Egy angol üzletemberé volt, rendesen költötte rá a pénzt a szakszervízekben.
Azóta viszont van egy másik, gondos tulaja, én, aki ért a kocsikhoz és le tudom cserélni az olajat, a hûtõvizet, a szervóolajat, a fékolajat, lengõkart, féktárcsát, betéteket, termosztátot, feszítõgörgõket, stb. Ergó nem viszem szervízbe, nincs pecsét. Akkor ez a kocsi már nem ér semmit?
Vinni kell valakit aki ért hozzá, fel kell emelni, esetleg szervízben egy tizesért megmondják az állapotát a kiszemelt kocsinak, és ha valami lóg, kotyog ki lehet cserélni, alkualap is lehet.