Ez egy archivált weboldal! bővebben

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Cd
Évjárat: 2004

státusz xcaffee

Újonc

Elismertség: 9% (1 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2009. július 27. hétfő, 09:25


Sziasztok,

autóvásárlás esetében tudtok valami jó ötlettel szolgálni arra, hogy megállapítsam eszi-e az olajat az autó? Arra gondolok, hogy mégsem tudok 5-10e km-t menni egy autóval mielõtt megveszem, hogy kiderüljön eltünik-e belõle vagy sem. Leginkább E46 20d és 30d érdekelne. Nem értek különösebben ezekhez a motorokhoz, ezért azt gondolnám nincs rá lehetõség, de ezért reménykedek hátha ti tudtok valami jó tippet adni.

Köszi

státusz toty

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2009. július 24. péntek, 16:18


[quote="Robinson"]
toty írta:

A kérdésed a tipustól függetlenül több oldalon keresztül elhangzott pont ebben a témában. Ha olvastál, akkor mégsem olvastál, csak lapoztál. Kérlek olvass vissza, és választ fogsz találni a kérdése(i)dre.


No, valoban, elsore inkabb vegigneztem, minthogy minden betut vegigolvassak..mostanra megtortent a betunkenti atvizsgalas is...

sokkal okosabb szerintem nem lettem...meg mindig nem tudom, hogy van-e olyan km mennyiseg amit pl gondos szereto gazdi, kulsore jol kinezo kocsi eseten sem ajanlott. (pl egy atlag nemet autot nem vesz meg az ember sztem 160e km kornyeken, mert esedekes a fel futomo meg a fel motor csereje, ami normalis) vagy itt ez nem jellemzo ha jok voltak a tulajok nem szamit a km..mondjuk 200e sem.

viszont lett ujabb kerdes mi a kulonbseg a facelift elott is es utani modelleknel? (nem a lampa, meg a kormany bor boritasa a lenyeg ismet), inkabb milyen motorikus, elektromos, futomuves, javitasok tortentek, stb...


u.i: magyar auto is bizonytalan, de annak nagyob az eselye h itt mar latta valaki a "serulesmentesnek" arult kocsit, kiskannal kiszedni az arokbol.
koszi

vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2009. július 21. kedd, 23:50


toty írta: Sziasztok,

kis segítséget kérnék. Végigfutottam a fórumot, de nem találtam rá választ, ami nem jelenti, hogy nem volt már szó róla.
Szóval képbe került, hogy vennék egy kb 2002-03as 320CI cabriot...
A magyar kinalat, realis aron kb 0, de a nemet nem rossz...viszont eleg sok km. van bennuk, pont 130-160e....van itt is olyan, hogy 160e-s nagyon nagy szerviz, mint eleg sok autonal, amikor sok mindent kell cserelni? ha igen, kb mik ezek, es kb osszeg? ha nincs, akkor mikor varhato? Ha ismeretlen a kocsi eredete (nemet elado), akkor hogy lehet biztosan megtudni, hogy volt-e szervizelve.
Valamint minden altalanos jo tanacs, mit nezzek, mit ne, mit mozgassak meg, hajtsak fel, szedjek szet, kerdezzek meg stb..) foleg erre a tipusra jellemzo dolgok erdekesek, nem az altalanos autovasarlasos tanacsok
az a resze mar megy..

elõre is köszi


ha bmw-ben volt szervizelve (meg szerintem, ha mashol, akkor is) kiadjak a szerviztortenetet.
Egy magyar eladonal nem ismeretlen a kocsi eloelete amugy?

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2009. július 21. kedd, 19:59


A chippelésbõl is van sok féle. Ha ki van nyomva a szeme szénynek, chipp ide vagy oda, a tubó elõbb utóbb kuka lesz. Ha szénné van húzva, akkor elõbb mint utóbb Ha csak kicsit van húzva, akkor nem sokkal megy tönkre elõbb. Bár én nem vagyok se turbószakértõ, sem dizeles, szóval esetleg ha valaki aki jobban hozértõ, szólhatna ez ügyben.
A Rácstól meg ne parázz
Van róla egy képem, ez a rács van szétqrva szerintem:


státusz kocsislaci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2009. július 21. kedd, 19:06


koszi a hasznos infot tiba

olajrol ezt mondja a tulej:
"Mobil 1 olajt kapott nálam mindig a 0W 40-est, amibõl annyi olajt szokott fogyaszatani, hogy azt a szemembe is merném csöppenteni (gyakorlatilag sosem kellett utántölteni)"

Na most errol dontsd el eszi-e vagy sem

A turbo meghibasodasaval kapcsolatos km szamokat a chippes vagy a nem chippes esetre erted? Bar, ha a km-t ugysem lehet kideriteni mert lehet visszaporgettek( es akkor a diagnosztika is ezt a visszallitottat latja), akkor ugysem tudom hogy hol tart most amotor ezekhez a km szamokhoz kepest. Tegnapelott regisztraltam ide akkor meg amikor csak olvsgattama z olalt remlik olyan hozaszolas aminek az vlt alenyege, hogy a csippeles az tonkrevagja....

Ha ugy alakul, akkor sztem be kene ultetnem valakit aki tud viszonytani mar.
Vagy veszek az aran 50 trabit es az ev minden heten masikkal mehetek. Nyaron a cabrioval, telen azzal amiben van futes, magam tehetek bele zenet a kialakitott lyukba.....

Hirtelen nem tudnam megmondani miert a dieselt preferalom. Benzinesnel gondolom nem all fenn a turbo meghibasodasanak a veszelye es teljestmenyben meg tudja azt amiben a diesel. Talan a jobb fogyasztas vagy a dieselturbo suvites szeretete a magyarazat. (ha a hibatol sipol majd akkor kiszeretek belole)

(A tukor mogotti csipogo racsanak mivolta nekem tovabbra is rejtely igy latatlanban , de majd megnezem )

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2009. július 21. kedd, 16:38


toty írta: Sziasztok,

kis segítséget kérnék. Végigfutottam a fórumot, de nem találtam rá választ, ami nem jelenti, hogy nem volt már szó róla.
Szóval képbe került, hogy vennék egy kb 2002-03as 320CI cabriot...
A magyar kinalat, realis aron kb 0, de a nemet nem rossz...viszont eleg sok km. van bennuk, pont 130-160e....van itt is olyan, hogy 160e-s nagyon nagy szerviz, mint eleg sok autonal, amikor sok mindent kell cserelni? ha igen, kb mik ezek, es kb osszeg? ha nincs, akkor mikor varhato? Ha ismeretlen a kocsi eredete (nemet elado), akkor hogy lehet biztosan megtudni, hogy volt-e szervizelve.
Valamint minden altalanos jo tanacs, mit nezzek, mit ne, mit mozgassak meg, hajtsak fel, szedjek szet, kerdezzek meg stb..) foleg erre a tipusra jellemzo dolgok erdekesek, nem az altalanos autovasarlasos tanacsok
az a resze mar megy..

elõre is köszi


A kérdésed a tipustól függetlenül több oldalon keresztül elhangzott pont ebben a témában. Ha olvastál, akkor mégsem olvastál, csak lapoztál. Kérlek olvass vissza, és választ fogsz találni a kérdése(i)dre.

státusz toty

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2009. július 21. kedd, 16:26


Sziasztok,

kis segítséget kérnék. Végigfutottam a fórumot, de nem találtam rá választ, ami nem jelenti, hogy nem volt már szó róla.
Szóval képbe került, hogy vennék egy kb 2002-03as 320CI cabriot...
A magyar kinalat, realis aron kb 0, de a nemet nem rossz...viszont eleg sok km. van bennuk, pont 130-160e....van itt is olyan, hogy 160e-s nagyon nagy szerviz, mint eleg sok autonal, amikor sok mindent kell cserelni? ha igen, kb mik ezek, es kb osszeg? ha nincs, akkor mikor varhato? Ha ismeretlen a kocsi eredete (nemet elado), akkor hogy lehet biztosan megtudni, hogy volt-e szervizelve.
Valamint minden altalanos jo tanacs, mit nezzek, mit ne, mit mozgassak meg, hajtsak fel, szedjek szet, kerdezzek meg stb..) foleg erre a tipusra jellemzo dolgok erdekesek, nem az altalanos autovasarlasos tanacsok
az a resze mar megy..

elõre is köszi


SoundkeY

státusz SoundkeY

BMWfanatic

Elismertség: 3% (40 pont) | Hozzászólások: 1255

Elküldve: 2009. július 21. kedd, 15:01


Es VIN kod alapjan BMWbe be, es megmondjak az utolos 5 szervizbe mit mikor csinaltak ( km allas is ) EZ a legfontosabb, mert attol meg lehet jo de ne verjenek at, ill ha meg mindig tetszik es kiderul a plusz km akkor alkukepes !

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2009. július 21. kedd, 14:48


- Magyarul csippelve van, ha a motorvezérlésen alakítottak
A turbóhibásodás olyan 200 - 250 ezer km után exponenciálisan nõ a megtett kilóméterek után, de ha szerencséd van, akkor nem kell cserélni.
- A sportfutó nem baj, az ültetés direkt jól áll neki. ha a koni meg gázos, szal olyan mint a gyári, akkor az is jó. A képeket elnézve, nincs nagyon leültetve, kb az M -es rugók szintjén lehet. A konfortból semmit nem veszít még.
- ha nem ette a 0w-40et, akkor az azt jelenti, hogy nem kopott a motor.
- fólia van rajta a belinkelt képeken is, csak nem olyan vadsötét, én olyan 20asra tippelek. Örülj neki, nyáron istenes.
- A gyári cucc, marha szarul szól szerintem, szóval ha van benne valami jobb, annak csak örülj. Lehet hogy nem szereted a zenét hallgatni a kocsiban, de a gyári engem kifejezetten idegesített.
- A tükör mellett van a csipogó rácsa, szerintem nem tudták hogy lehet kiszedni, és kifeszítették, amikor a szettet rakták be, bontóból simán pótolható.
- A fehér foltokat éppen a polír hozza ki. Kõfelverõdés, festék lepattan, és alatta látod a fehér alapozót. Gyári festék, meg kis ecset, és lehet orvosolni. A ceruzát, felejtsd el. Ha nagyon gáz, 25ért le is fényezik az egészet mocitetõt.
A diagot nem érdekli a motorvezérlés megpiszkálása de a 30k az marhasok. Vidd el rhantoshoz, (A klub fõszerelõje) Õ átnézi neked szívesen szerintem.
Én még mindíg azt mondom, ne feketét, és mindenképpen faceliftest vegyél. Benzinesen nem is gondolkodsz?

restart
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz restart

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 50

Elküldve: 2009. július 21. kedd, 14:21


E46_M3 írta:
InsectKiller írta: Hello!
************
Az autóról annyit, hogy ha ez az amire én gondolok, akkor ez törve volt...
Lehet h nem az, rendszám most nem ugrik be, de én nekem ez az autó rémlik...
Ködlámpát nem is sikerült még beszerezni bal oldalra meg sztem a lökös se gyári M3...nem tudom csak sztem!

E46_M3 írta: Sziasztok!

Errol tudtok vki konkret infot, vagy nem e volt itt vkie anno esetleg ismerose stb?

http://www.hasznaltauto.hu/2931554_bmw_m3_2002


Tenyleg eszre se vettem a lokost es a lampat!! Thx


Mondjuk úgy ez az autó megjárta az árkot meg a hátuljával a fát. Az elõzõ gazdájánál, kicsit durvábban nézett ki, õ vigyázott rá. És nem 400 LE, hanem 375 volt.

státusz kocsislaci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2009. július 21. kedd, 13:31


Tiba írta: Szerintem faceliftest nézz. 02' tõl már találsz.


Hali,

Igen, ennyiert tenyleg van faceliftes is, amiben a 150LE tetszik nekem, kocsi eleje nem annyira. Jobb döntes volna elvileg a faceliftes, de nekem már kicsit barátságosan néz ki a felvarrott. Ízlések és pofonok......

Viszont most pár dolgot még kiderítettem a kocsiról mirõl elõzõleg írtam. Sajnos úgy fest eléggé pimpelt annak ellenére, hogy a képeken ez nem látszik (én inkább szeretem a gyári dolgokat). Persze lehet azt mondjatok itt hogy az, hogy pimpelt még nem baj..... Idézem a tulajt:
"
- A motor át van írva így 160 körül vannak a lovak. (nem csip és nem box, motorvezérlésen alakítottak)
- Sportfutómûnk van koni csillapítókkal
- Mobil 1 olajat kapott nálam mindig a 0W 40-est
- A fólia tavalyi szerzemény és van róla mûbizonylat
- A zene grund Zero.........elöl szett, hátul kétutasok és egy 400 as mélyláda erõsítõvel
- A csipogóknak a védõrácsát viszont cserélni kellene mert elhajoltak
"
Szóval engem ez a motorhúzás zavar eléggé, nem vágom, hogy mennyire lehet kigyilkolni a motort és a turbót ezzel. (Ma mondja haverom hogy a felhúzott passatban a turbó tönkrement, olyasmit magyarázott, hogy a nagyobb nyomás miatt valami probellerlapátot elhajlított az átfolyó olaj.)

A sport fútõmûnek sem örülük, a sport icsllapítokkal én inkább a kényelmeséget szeretem mint a keménységet, de ez elvileg nem csökkent az autó értékébõl. Csillapítót úgyis cserélni kellett volna gondolom... (lehet a koni (21k/db) olcsóbb volt mint a gyári?) De ebból a koni cuccból létezik minden autóra, akkor ez már mitõl BMW? Szóval ez nem tudom elõny vagy hátrány.

Az olaj biztos jó, nem ismerem....

A fólia dolgot nem értem, a képeken nincs fólia az ablakon, akkor ez lehet nem az ablakfólia.....

A zene biztos elõnynek számít, én általában a gyári hangot is csak 30%-on hallgatom egy kocsiban. Idegesít a hangos zene...

A csipogók rácsa alatt mit kell érteni?

Van rajt pár fehér folt, ami nagyon zavar, elvileg polír leviszi, de én nem vennék rá mérget. Inkább a festékjavító ceruza lehet a megoldás.

Azt mondták A1 autónál hogy 30k az átvizgálás, de ha már belepiszkáltak a motorvezérlésbe, akkor elõfordulhat, hogy a diagnisztikájuk nem fog mûködni rendesen. Itt merül fel bennem, hogy ha idáig belemásztak, akkor a kilométert is át tudták írni simán......
Nem tudom édemes-e elvinni. Ha most volt mûszakin, úgysem találnak sokmindent, de a diagnosztika mindenképpen fontos lenne. A kilóméter bizonytalansága miatt nem lesz sztem semmi a vásárból, de érdekelne a véleményetek.

Elõre is kösz....

Jang
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Jang

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 24

Elküldve: 2009. július 21. kedd, 08:18


Szerintem is jobb választás egy faceliftes pláne hogy 2.5 az ára amit néztél.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2009. július 21. kedd, 00:10


Igen, ez általában gond a nem gyári diagoknál, hogy részleteket nem árul el a hibák jellegérõl. A gyári kiírja hogy mikor fordult elõ elõször, utoljára, és hányadik alkalommal lett beírva, valamint hogy még fennálló hiba-e. Ha ennyi hiba van a tárolójában sztem mindenképp érdemes gyárival kiolvastatni, mert lehet jó része csak nem lett törölve régebben.
És nem kell feltétlenül gyári szervízbe vinni. Ha bp-i vagy akkor rhantos-hoz sztem elvihetitek, õ rá tudna nézni.

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2009. július 20. hétfő, 23:09


thunderstorm írta: udv mindenkinek a forumban!

egy BMW 320D (E46, 2003.10., 85.000km) vasarlasa elott allok. az autot elvittuk az eladoval egyutt egy autoszervizbe (utolag banom hogy nem BMW markaszervizbe), rakotottek szamitogepre ami egy rakat aggaszto hibat produkalt. az eredmenyek, hibakodok, illetve azok kifejtese viszont nem volt egyertelmu, bar 2 kulonbozo gepen is lefuttattak az öntesztet.

elso teszt:

http://kepfeltoltes.hu/view/09...es.hu_.jpg

2. teszt (masik computerrel, ugyanabban a szervizben) :

http://kepfeltoltes.hu/view/09...es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/09...es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/09...es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/09...es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/09...es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/09...es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/09...es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/09...es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/09...es.hu_.jpg

kerlek benneteket, vessetek egy pillantast a beszekennelt DTC eredmenyre, hibakat bekarikaztam, hatha valaki tud segiteni, szabad-e ilyen hibakkal autot venni, illetve innen mit erdemes komolyan venni, es mi az ami elhanyagolhato hiba, ha van ilyen.

annyit fuznek hozza, amire rajottem, hogy ez a ZKE ez Zentral Kontroll Einheit, ennek az 5os modulja (fogalmam nincs mi lehet) romolhatott el, a DWA ahogy rakerestem, meg ahogy latszik, a riaszto lesz.

a klima 2002es sorszamu hibajara semmit nem talaltam neten, mi lehet, a klima teljesen mukodokepesnek tunik.

ir 5db hibat ilyen bal elso parkolo lampara meg hasonlokra, azokat megneztuk, teljesen hibatlanok.. lehet hogy valami regebbi hiba, csak nem volt kitorolve a computerbol?

az auto amugy ranezesre kifogastalan, teljesen hibatlannak tunik, toresnyom nem lathato, igazabol egy gyongyszem, keves km-mel, klima is megy, minden elektronika, lampa, visszajelzo, index ugytunik mukodik, csak ez a diagnosztika eredmeny ijesztett meg es bizonytalanitott el kisse..
tovabba ilyet is mondtak a szervizben, hogy a "2es es a 4es hengerek injektorainal (valami) elektronika lathatoan sokat kenyszerul korrigalni", es hogy ennek hosszu tavon injektor javitas/csere lesz a szuksegszeruen a vege. azert ez sem biztato..

halasan koszonom ha valaki tud segiteni a kepek es a leiras alapjan, vagy legalabb tanacsot adni..


Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2009. július 19. vasárnap, 23:20


Szerintem faceliftest nézz. 02' tõl már találsz.