medveborke
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 325i
Évjárat: 2007

státusz medveborke

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 57

Elküldve: 2015. április 01. szerda, 18:40


Sziasztok!

Egy elég furcsa jelenséggel (legalábbis szerintem) kapcsolatban kérném a segítségeteket!

E46 rombusz kulcs

2-3 hónapja parkoltam a tecsó parkolóban, amikor mentem vissza a kocsihoz már semmire nem reagált, nem tudtam a távirányítóját használni!
Gondoltam lemerült az elem ... félre tettem.
Ma elkaptam egy cikket, hogy néha "elfelejti" a dolgokat!
Ki is próbáltam (kulcs be-gyújtás-kulcs ki-nyitás nyomva tart-3* bezárás gomb) és voálá, működik!!!!!!
Na de...
Miután ezt megcsináltam, a másikkal nem tudtam most meg nyitni, zárni, semmit...Gyorsan megcsináltam a masik kulcssal is a dolgot, jó lett, de ezután a "lemerültnek" hitt lett megint rossz mind a kettő egyszerre nem akar mukodni ...
Hogy lehet megoldani, hogy mindkettőt egyszerre jól be tudjam programozni?? Mivel nem merult le, gondolom meg lehet oldani!

Köszönöm!!!

Sparta
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1999

státusz Sparta

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 95

Elküldve: 2015. március 16. hétfő, 14:07


Sziasztok!
Valaki le tudná írni nekem a kulcs tanítás menetét?
Találtam eggyet itt, de az nem működik.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2015. március 07. szombat, 13:18


pityek1 írta: Sziasztok! Tegnap vettem egy BMW E46 320 D de egyik kulcson sem mukodik a taviranyito. Esetleg van valakinek valami otlete mit probaljak meg? Koszonom a valaszt elore is


Ezt próbáld meg!

pityek1
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 520d
Évjárat: 2007

státusz pityek1

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 37

Elküldve: 2015. március 07. szombat, 09:30


Sziasztok! Tegnap vettem egy BMW E46 320 D de egyik kulcson sem mukodik a taviranyito. Esetleg van valakinek valami otlete mit probaljak meg? Koszonom a valaszt elore is

feco7939
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2002

státusz feco7939

Törzsvendég

Elismertség: 20% (40 pont) | Hozzászólások: 193

Elküldve: 2015. február 13. péntek, 16:59


Bero írta: Sziasztok! Az lenne a kérdésem,hogy miként tudom életre kelteni a rossz kulcsot,amit lentebb írtam? A srác vesz új tokot. Most az elektronika része mehetett szét,mert manuálisan nyit-zár és indítja az autót,csak gombokra nem reagál. El kéne vinni valami kulcsos emberkéhez? Vagy,cseréljük ki egy bontott elektronikára és azt rakjuk be? Szolnok-Pesten aki tud jó kulcsost az ne tartsa magában! Olyan kéne aki meg is tudja javítani,ha valahol elengedett benne valami vagy programozni kell! Köszönöm!


Az egyik fórumtársunk írt kulcsról egy másik topicban, hogy 10 körül tudott csináltatni aksival, marással tanítással
http://www.bmwfanatics.hu/kere...zaszolasok


Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2015. február 13. péntek, 16:16


Sziasztok! Az lenne a kérdésem,hogy miként tudom életre kelteni a rossz kulcsot,amit lentebb írtam? A srác vesz új tokot. Most az elektronika része mehetett szét,mert manuálisan nyit-zár és indítja az autót,csak gombokra nem reagál. El kéne vinni valami kulcsos emberkéhez? Vagy,cseréljük ki egy bontott elektronikára és azt rakjuk be? Szolnok-Pesten aki tud jó kulcsost az ne tartsa magában! Olyan kéne aki meg is tudja javítani,ha valahol elengedett benne valami vagy programozni kell! Köszönöm!

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2015. február 08. vasárnap, 19:54


gfeco írta:
Bero írta: Sziasztok! E46 rombusz kulcsba szeretne ismerősöm cserélni elemet/aksit. 3,6 V-os akkumulátoros kell? Pontosan milyen? Nem tudtok valami címet/linket ahol jó áron van? Köszönöm!


Szia
Én az extracar.hu-n rendeltem,3000 Ft+1000 szállítás.
Kedden rendeltem utalással másnap megjött.
3,6 voltos a mérete akkora mint egy 2025 gombelemé.
Kiforraszt beforraszt és kész.
Máshol nem találtam.



Köszönöm!


gfeco
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz gfeco

Törzsvendég

Elismertség: 15% (27 pont) | Hozzászólások: 170

Elküldve: 2015. február 08. vasárnap, 19:29


Bero írta: Sziasztok! E46 rombusz kulcsba szeretne ismerősöm cserélni elemet/aksit. 3,6 V-os akkumulátoros kell? Pontosan milyen? Nem tudtok valami címet/linket ahol jó áron van? Köszönöm!


Szia
Én az extracar.hu-n rendeltem,3000 Ft+1000 szállítás.
Kedden rendeltem utalással másnap megjött.
3,6 voltos a mérete akkora mint egy 2025 gombelemé.
Kiforraszt beforraszt és kész.
Máshol nem találtam.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. február 08. vasárnap, 19:32

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2015. február 08. vasárnap, 19:24


Sziasztok! E46 rombusz kulcsba szeretne ismerősöm cserélni elemet/aksit. 3,6 V-os akkumulátoros kell? Pontosan milyen? Nem tudtok valami címet/linket ahol jó áron van? Köszönöm!

Ez pl Jó: http://www.autokulcs.hu/termek...m_36v_2025 ?

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. február 08. vasárnap, 19:26

siposattila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz siposattila

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 51

Elküldve: 2015. január 14. szerda, 09:00


Sziasztok.Kérdezni szeretnék,320i 1999 a kulcsaim távirányitói eggynapról a másikra nem nyitják az ajtókat!Uj elemek vannak benne.Nemtud nekem segiteni valaki?Mi lehet a gond?
az elemek aktivak!!!

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. január 15. csütörtök, 18:18

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz bmwstat

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2015. január 12. hétfő, 13:51


csbalu írta:
YELLOW írta:
csbalu írta:
bmwstat írta:
csbalu írta:
bmwstat írta: Sziasztok!

Egy 2002-es e46-os touringot vettem kb. 3 éve. Az autóhoz megkaptam mindkét gyári távirányítós kulcsot, amelyek akkor tökéletesen működtek minden funkciójukat tekintve. Sajnos elkövettem azt a hibát (mint azóta megtudtam), hogy az egyiket soha nem használtam (így semmi baja nem eshetett). Arra gondoltam esetleg lemerült az elem benne, így elkezdtem azt a kulcsot használni, eddig kb. 2000km-t vezettem azzal, hátha visszatölt. Próbáltam újratanítani mindkét kulcsot, de változatlanul nem működik, amelyik eddig "pihent". Az autót tökéletesen indítja, de a távirányító egyetlen opcióra sem reagál.

Kérdezném tőletek, hogy én vagyok türelmetlen és tovább kell használnom a kulcsot ahhoz, hogy újra működjön az elem, vagy ennyi időt alatt már újratanítással működnie kellene? Ha a második, akkor mi más lehet a gond, és kihez fordulhatnék ezzel Debrecen környékén?

Válaszaitokat előre is köszönöm szépen!


Szerintem akkumulátor csere! utána pedig tanítás. Nekem is ugyan ez van az 1ik kulcsommal, de még én sem vettem rá magam, hogy szétszedjem.


Köszönöm a válaszodat!
Nem igazán értek hozzá, de nincs valamilyen lehetőség az akksi töltöttségének mérésére anélkül, hogy szétvágnám a kulcsot? Olvastam itt korábbi hozzászólásokban, hogy milyen szuper vízhatlan a kulcs, amilyen a csere után már nem lenne. Nem barkácsolnám, ha nem tudom biztosan, hogy ez a gond vele.
Előre is köszi!


Az akkumulátort induktív töltővel töltik ami a kulcs körülötti fekete körben van benne. (Ugyan ezzel a karikával ellenőrzik az indításgátló chip jelenlétét is)
Mivel a kulcsban van a kis töltőelektronika amit tölti az elemet ezért visszafelé SZERINTEM nem lehet mérni, de lehetséges, hogy a gyári állomással amivel felveszik a kulcs adatait a márkaszervizben, meg tudják mérni a töltöttséget is.
Azt azért tudni kell, hogy az akkumulátorok önkisülési ideje jóval rövidebb mint az elemeké, 2 év alatt mélykisüléses állapotba kerülnek, ahonnét nem, vagy csak nehezen lehet őket ismét feltölteni, de azt már mindenképpen csak labortáppal lehet megcsinálni, amihez fizikailag hozzá kell férni az akkuhoz.


én 7 éve nem használtam, még sincs lemerülve.
egyébként múltkor olvastam egy olyat, sőt külföldi fórumokon is írják, hogy vannak oylan elektromos készülékek (mobil töltők is, amelyik képes rá, elektronyos fogkefe dokkoló), amik vezeték nélkül induktívan töltődnek, és sokan ezeket használják, állítólag működik.
de én szerintem az is megoldható, hogy az akksitöltőt rárakod az akksira, majd a tartalék kulccsal ráadod a gyújtást. mondjuk azt nem tudom, hogy esetleg a hosszantartó gyújtáson levés, okozhat-e gondot, de ezt tudom még elképzelni, mint töltési lehetőség.


2000km használat még ha 100km/h-s átlagsebességgel is számolok akkor 20 óra töltés, habár ugye nem egyhuzamban hanem megszakítva. Az akkumulátor sajnos önkisül, ez tény, annyi hogy lehet, hogy egy még jó állapotú később mint korábban. Szerencséd van Yellow!
Én cserélném az akkut a kulcsban, vagy együtt élnék ezzel a problémával és csak akkor foglalkoztatna ha valamiért a működő kulcsom tönkremenne. Azzal a kulcsal is lehet nyitni és zárni a kocsit a kulcslyukon keresztül (a riasztót is deaktiválja ha úgy van beállítva) és indítani is lehet!



Köszönöm a véleményeteket! Akkor valószínű, hogy végleg meghalt az akksi benne, ha rászánom magam a javításra, akkor tudni fogom mi az egyetlen megoldása a "problémának".

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2015. január 12. hétfő, 13:20


YELLOW írta:
csbalu írta:
bmwstat írta:
csbalu írta:
bmwstat írta: Sziasztok!

Egy 2002-es e46-os touringot vettem kb. 3 éve. Az autóhoz megkaptam mindkét gyári távirányítós kulcsot, amelyek akkor tökéletesen működtek minden funkciójukat tekintve. Sajnos elkövettem azt a hibát (mint azóta megtudtam), hogy az egyiket soha nem használtam (így semmi baja nem eshetett). Arra gondoltam esetleg lemerült az elem benne, így elkezdtem azt a kulcsot használni, eddig kb. 2000km-t vezettem azzal, hátha visszatölt. Próbáltam újratanítani mindkét kulcsot, de változatlanul nem működik, amelyik eddig "pihent". Az autót tökéletesen indítja, de a távirányító egyetlen opcióra sem reagál.

Kérdezném tőletek, hogy én vagyok türelmetlen és tovább kell használnom a kulcsot ahhoz, hogy újra működjön az elem, vagy ennyi időt alatt már újratanítással működnie kellene? Ha a második, akkor mi más lehet a gond, és kihez fordulhatnék ezzel Debrecen környékén?

Válaszaitokat előre is köszönöm szépen!


Szerintem akkumulátor csere! utána pedig tanítás. Nekem is ugyan ez van az 1ik kulcsommal, de még én sem vettem rá magam, hogy szétszedjem.


Köszönöm a válaszodat!
Nem igazán értek hozzá, de nincs valamilyen lehetőség az akksi töltöttségének mérésére anélkül, hogy szétvágnám a kulcsot? Olvastam itt korábbi hozzászólásokban, hogy milyen szuper vízhatlan a kulcs, amilyen a csere után már nem lenne. Nem barkácsolnám, ha nem tudom biztosan, hogy ez a gond vele.
Előre is köszi!


Az akkumulátort induktív töltővel töltik ami a kulcs körülötti fekete körben van benne. (Ugyan ezzel a karikával ellenőrzik az indításgátló chip jelenlétét is)
Mivel a kulcsban van a kis töltőelektronika amit tölti az elemet ezért visszafelé SZERINTEM nem lehet mérni, de lehetséges, hogy a gyári állomással amivel felveszik a kulcs adatait a márkaszervizben, meg tudják mérni a töltöttséget is.
Azt azért tudni kell, hogy az akkumulátorok önkisülési ideje jóval rövidebb mint az elemeké, 2 év alatt mélykisüléses állapotba kerülnek, ahonnét nem, vagy csak nehezen lehet őket ismét feltölteni, de azt már mindenképpen csak labortáppal lehet megcsinálni, amihez fizikailag hozzá kell férni az akkuhoz.


én 7 éve nem használtam, még sincs lemerülve.
egyébként múltkor olvastam egy olyat, sőt külföldi fórumokon is írják, hogy vannak oylan elektromos készülékek (mobil töltők is, amelyik képes rá, elektronyos fogkefe dokkoló), amik vezeték nélkül induktívan töltődnek, és sokan ezeket használják, állítólag működik.
de én szerintem az is megoldható, hogy az akksitöltőt rárakod az akksira, majd a tartalék kulccsal ráadod a gyújtást. mondjuk azt nem tudom, hogy esetleg a hosszantartó gyújtáson levés, okozhat-e gondot, de ezt tudom még elképzelni, mint töltési lehetőség.


2000km használat még ha 100km/h-s átlagsebességgel is számolok akkor 20 óra töltés, habár ugye nem egyhuzamban hanem megszakítva. Az akkumulátor sajnos önkisül, ez tény, annyi hogy lehet, hogy egy még jó állapotú később mint korábban. Szerencséd van Yellow!
Én cserélném az akkut a kulcsban, vagy együtt élnék ezzel a problémával és csak akkor foglalkoztatna ha valamiért a működő kulcsom tönkremenne. Azzal a kulcsal is lehet nyitni és zárni a kocsit a kulcslyukon keresztül (a riasztót is deaktiválja ha úgy van beállítva) és indítani is lehet!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. január 12. hétfő, 13:21

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17593

Elküldve: 2015. január 12. hétfő, 12:57


csbalu írta:
bmwstat írta:
csbalu írta:
bmwstat írta: Sziasztok!

Egy 2002-es e46-os touringot vettem kb. 3 éve. Az autóhoz megkaptam mindkét gyári távirányítós kulcsot, amelyek akkor tökéletesen működtek minden funkciójukat tekintve. Sajnos elkövettem azt a hibát (mint azóta megtudtam), hogy az egyiket soha nem használtam (így semmi baja nem eshetett). Arra gondoltam esetleg lemerült az elem benne, így elkezdtem azt a kulcsot használni, eddig kb. 2000km-t vezettem azzal, hátha visszatölt. Próbáltam újratanítani mindkét kulcsot, de változatlanul nem működik, amelyik eddig "pihent". Az autót tökéletesen indítja, de a távirányító egyetlen opcióra sem reagál.

Kérdezném tőletek, hogy én vagyok türelmetlen és tovább kell használnom a kulcsot ahhoz, hogy újra működjön az elem, vagy ennyi időt alatt már újratanítással működnie kellene? Ha a második, akkor mi más lehet a gond, és kihez fordulhatnék ezzel Debrecen környékén?

Válaszaitokat előre is köszönöm szépen!


Szerintem akkumulátor csere! utána pedig tanítás. Nekem is ugyan ez van az 1ik kulcsommal, de még én sem vettem rá magam, hogy szétszedjem.


Köszönöm a válaszodat!
Nem igazán értek hozzá, de nincs valamilyen lehetőség az akksi töltöttségének mérésére anélkül, hogy szétvágnám a kulcsot? Olvastam itt korábbi hozzászólásokban, hogy milyen szuper vízhatlan a kulcs, amilyen a csere után már nem lenne. Nem barkácsolnám, ha nem tudom biztosan, hogy ez a gond vele.
Előre is köszi!


Az akkumulátort induktív töltővel töltik ami a kulcs körülötti fekete körben van benne. (Ugyan ezzel a karikával ellenőrzik az indításgátló chip jelenlétét is)
Mivel a kulcsban van a kis töltőelektronika amit tölti az elemet ezért visszafelé SZERINTEM nem lehet mérni, de lehetséges, hogy a gyári állomással amivel felveszik a kulcs adatait a márkaszervizben, meg tudják mérni a töltöttséget is.
Azt azért tudni kell, hogy az akkumulátorok önkisülési ideje jóval rövidebb mint az elemeké, 2 év alatt mélykisüléses állapotba kerülnek, ahonnét nem, vagy csak nehezen lehet őket ismét feltölteni, de azt már mindenképpen csak labortáppal lehet megcsinálni, amihez fizikailag hozzá kell férni az akkuhoz.


én 7 éve nem használtam, még sincs lemerülve.
egyébként múltkor olvastam egy olyat, sőt külföldi fórumokon is írják, hogy vannak oylan elektromos készülékek (mobil töltők is, amelyik képes rá, elektronyos fogkefe dokkoló), amik vezeték nélkül induktívan töltődnek, és sokan ezeket használják, állítólag működik.
de én szerintem az is megoldható, hogy az akksitöltőt rárakod az akksira, majd a tartalék kulccsal ráadod a gyújtást. mondjuk azt nem tudom, hogy esetleg a hosszantartó gyújtáson levés, okozhat-e gondot, de ezt tudom még elképzelni, mint töltési lehetőség.

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2015. január 12. hétfő, 12:33


bmwstat írta:
csbalu írta:
bmwstat írta: Sziasztok!

Egy 2002-es e46-os touringot vettem kb. 3 éve. Az autóhoz megkaptam mindkét gyári távirányítós kulcsot, amelyek akkor tökéletesen működtek minden funkciójukat tekintve. Sajnos elkövettem azt a hibát (mint azóta megtudtam), hogy az egyiket soha nem használtam (így semmi baja nem eshetett). Arra gondoltam esetleg lemerült az elem benne, így elkezdtem azt a kulcsot használni, eddig kb. 2000km-t vezettem azzal, hátha visszatölt. Próbáltam újratanítani mindkét kulcsot, de változatlanul nem működik, amelyik eddig "pihent". Az autót tökéletesen indítja, de a távirányító egyetlen opcióra sem reagál.

Kérdezném tőletek, hogy én vagyok türelmetlen és tovább kell használnom a kulcsot ahhoz, hogy újra működjön az elem, vagy ennyi időt alatt már újratanítással működnie kellene? Ha a második, akkor mi más lehet a gond, és kihez fordulhatnék ezzel Debrecen környékén?

Válaszaitokat előre is köszönöm szépen!


Szerintem akkumulátor csere! utána pedig tanítás. Nekem is ugyan ez van az 1ik kulcsommal, de még én sem vettem rá magam, hogy szétszedjem.


Köszönöm a válaszodat!
Nem igazán értek hozzá, de nincs valamilyen lehetőség az akksi töltöttségének mérésére anélkül, hogy szétvágnám a kulcsot? Olvastam itt korábbi hozzászólásokban, hogy milyen szuper vízhatlan a kulcs, amilyen a csere után már nem lenne. Nem barkácsolnám, ha nem tudom biztosan, hogy ez a gond vele.
Előre is köszi!


Az akkumulátort induktív töltővel töltik ami a kulcs körülötti fekete körben van benne. (Ugyan ezzel a karikával ellenőrzik az indításgátló chip jelenlétét is)
Mivel a kulcsban van a kis töltőelektronika amit tölti az elemet ezért visszafelé SZERINTEM nem lehet mérni, de lehetséges, hogy a gyári állomással amivel felveszik a kulcs adatait a márkaszervizben, meg tudják mérni a töltöttséget is.
Azt azért tudni kell, hogy az akkumulátorok önkisülési ideje jóval rövidebb mint az elemeké, 2 év alatt mélykisüléses állapotba kerülnek, ahonnét nem, vagy csak nehezen lehet őket ismét feltölteni, de azt már mindenképpen csak labortáppal lehet megcsinálni, amihez fizikailag hozzá kell férni az akkuhoz.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz bmwstat

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2015. január 12. hétfő, 10:29


csbalu írta:
bmwstat írta: Sziasztok!

Egy 2002-es e46-os touringot vettem kb. 3 éve. Az autóhoz megkaptam mindkét gyári távirányítós kulcsot, amelyek akkor tökéletesen működtek minden funkciójukat tekintve. Sajnos elkövettem azt a hibát (mint azóta megtudtam), hogy az egyiket soha nem használtam (így semmi baja nem eshetett). Arra gondoltam esetleg lemerült az elem benne, így elkezdtem azt a kulcsot használni, eddig kb. 2000km-t vezettem azzal, hátha visszatölt. Próbáltam újratanítani mindkét kulcsot, de változatlanul nem működik, amelyik eddig "pihent". Az autót tökéletesen indítja, de a távirányító egyetlen opcióra sem reagál.

Kérdezném tőletek, hogy én vagyok türelmetlen és tovább kell használnom a kulcsot ahhoz, hogy újra működjön az elem, vagy ennyi időt alatt már újratanítással működnie kellene? Ha a második, akkor mi más lehet a gond, és kihez fordulhatnék ezzel Debrecen környékén?

Válaszaitokat előre is köszönöm szépen!


Szerintem akkumulátor csere! utána pedig tanítás. Nekem is ugyan ez van az 1ik kulcsommal, de még én sem vettem rá magam, hogy szétszedjem.


Köszönöm a válaszodat!
Nem igazán értek hozzá, de nincs valamilyen lehetőség az akksi töltöttségének mérésére anélkül, hogy szétvágnám a kulcsot? Olvastam itt korábbi hozzászólásokban, hogy milyen szuper vízhatlan a kulcs, amilyen a csere után már nem lenne. Nem barkácsolnám, ha nem tudom biztosan, hogy ez a gond vele.
Előre is köszi!