bbubbuka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz bbubbuka

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 155

Elküldve: 2012. március 05. hétfő, 20:37


Olvasgattam olajos fórumokat, most kicsit beparáztam..
Az enyémbe most volt olajcsere ugye, és azt hiszem Castrol 10W-40 lett belerakva.
Kocsimba 170e km van. Ettől lehet valami baja a motornak?
Mikor kérdeztem a szerelőm, hogy Castrol v BMW olaj legyen azt mondta, hogy árban meg minőségben sincs különbség. Gondolom most sokan megírjátok, hogy ez hülyeség
Vélemények ezzel kapcsolatban?


bbubbuka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz bbubbuka

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 155

Elküldve: 2012. március 03. szombat, 20:27


BMW_0902 írta:
bbubbuka írta:
BMW_0902 írta: Na kiderült, hogy nálam mi volt a baj. Nem szervo meg váltó, vagy kormánymű - 'hál Istennek, hanem szelepfedél tömítés ereszt. (A megnevezés lehet, hogy nem pontos, elfelejtettem, hogy pontosan hogyan is hijják :oops

Szóval eddig megálltam 57.000-ben. Remélem, hogy a bbubbuka kolléga is megússza ennyiből.

(A 318i szerelés képekben, és a beszerelt alkatrészekről info: http://bmwe46tumblr.blogspot.c...t-fel.html)


Na gratula Ez jó hír..
Hát én jelenleg ugye kötelező szerviz olaj,szűrők,gyertya és 1db trafó = 75k
Ezután fékek : brembo tárcsák,textar betétek,1db fékkar,fékolaj,stabilizátor,lökhárító fixálás,kézifék beállítás = 85k
Hétfőn pedig jön a motor szétszerelés, remélem megúszom a 8db hidrotőkével.. akkor kb. bent vagyok eddig 200-ban
Árak semmilyen munkadíjat nem tartalmaznak



Huh!!!

Azért az nem rossz, pláne munkadíj nélkül!
Mennyiért is vetted - ha publikus? És honnan? (Gondolom nem volt előrelátható semmi sem, mármint a hibák...)

Nem lennék a helyedben, mert ez már olyan állapot, amikor komolyan húsba mar a BMW imádat. Hát kitartást kívánok, meg töretlen lelkesedést!

(Amúgy én nagyon úgy tűnik, hogy a Teremtő velem volt, és egy jó masinát fogtam ki: egy igazi mintanémetet, leszámítva a motortérbeli rozsdáktól, mert motorikusan egy apró olajfolyástól eltekintve minden rendben van: fékek, futómű, klíma, elektronika, stb!)



Hát nézőpont kérdése, hogy én mennyire fogtam ki
A fékekről vételkor tudtam, hogy csere mind azt le is alkudtam.
Ami igazából meglepetés volt az az 1db gyujtótrafó meg most a hidrotőkék.
Tehát ez kb 50k-s tétel a 200-ból.. Sajnos a többit bármilyen használatautóra ráköltöttem volna.. Fékeket leszámítva persze.
2,5M volt maga csak az autó.
Remélem most már ha rendbe rakatom tip-top lesz



BMW_0902
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz BMW_0902

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 113

Elküldve: 2012. március 03. szombat, 18:40


bbubbuka írta:
BMW_0902 írta: Na kiderült, hogy nálam mi volt a baj. Nem szervo meg váltó, vagy kormánymű - 'hál Istennek, hanem szelepfedél tömítés ereszt. (A megnevezés lehet, hogy nem pontos, elfelejtettem, hogy pontosan hogyan is hijják :oops

Szóval eddig megálltam 57.000-ben. Remélem, hogy a bbubbuka kolléga is megússza ennyiből.

(A 318i szerelés képekben, és a beszerelt alkatrészekről info: http://bmwe46tumblr.blogspot.c...t-fel.html)


Na gratula Ez jó hír..
Hát én jelenleg ugye kötelező szerviz olaj,szűrők,gyertya és 1db trafó = 75k
Ezután fékek : brembo tárcsák,textar betétek,1db fékkar,fékolaj,stabilizátor,lökhárító fixálás,kézifék beállítás = 85k
Hétfőn pedig jön a motor szétszerelés, remélem megúszom a 8db hidrotőkével.. akkor kb. bent vagyok eddig 200-ban
Árak semmilyen munkadíjat nem tartalmaznak



Huh!!!

Azért az nem rossz, pláne munkadíj nélkül!
Mennyiért is vetted - ha publikus? És honnan? (Gondolom nem volt előrelátható semmi sem, mármint a hibák...)

Nem lennék a helyedben, mert ez már olyan állapot, amikor komolyan húsba mar a BMW imádat. Hát kitartást kívánok, meg töretlen lelkesedést!

(Amúgy én nagyon úgy tűnik, hogy a Teremtő velem volt, és egy jó masinát fogtam ki: egy igazi mintanémetet, leszámítva a motortérbeli rozsdáktól, mert motorikusan egy apró olajfolyástól eltekintve minden rendben van: fékek, futómű, klíma, elektronika, stb!)


bbubbuka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz bbubbuka

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 155

Elküldve: 2012. március 03. szombat, 16:09


BMW_0902 írta: Na kiderült, hogy nálam mi volt a baj. Nem szervo meg váltó, vagy kormánymű - 'hál Istennek, hanem szelepfedél tömítés ereszt. (A megnevezés lehet, hogy nem pontos, elfelejtettem, hogy pontosan hogyan is hijják :oops

Szóval eddig megálltam 57.000-ben. Remélem, hogy a bbubbuka kolléga is megússza ennyiből.

(A 318i szerelés képekben, és a beszerelt alkatrészekről info: http://bmwe46tumblr.blogspot.c...t-fel.html)


Na gratula Ez jó hír..
Hát én jelenleg ugye kötelező szerviz olaj,szűrők,gyertya és 1db trafó = 75k
Ezután fékek : brembo tárcsák,textar betétek,1db fékkar,fékolaj,stabilizátor,lökhárító fixálás,kézifék beállítás = 85k
Hétfőn pedig jön a motor szétszerelés, remélem megúszom a 8db hidrotőkével.. akkor kb. bent vagyok eddig 200-ban
Árak semmilyen munkadíjat nem tartalmaznak



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. március 03. szombat, 16:09

BMW_0902
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz BMW_0902

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 113

Elküldve: 2012. március 03. szombat, 15:58


Na kiderült, hogy nálam mi volt a baj. Nem szervo meg váltó, vagy kormánymű - 'hál Istennek, hanem szelepfedél tömítés ereszt. (A megnevezés lehet, hogy nem pontos, elfelejtettem, hogy pontosan hogyan is hijják :oops

Szóval eddig megálltam 57.000-ben. Remélem, hogy a bbubbuka kolléga is megússza ennyiből.

(A 318i szerelés képekben, és a beszerelt alkatrészekről info: http://bmwe46tumblr.blogspot.c...t-fel.html)

BMW_0902
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz BMW_0902

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 113

Elküldve: 2012. március 01. csütörtök, 20:28


hil írta:
BMW_0902 írta:



Jelzem, hogy nem régen vettem én is egy 318i-t, az 1995cc-s verzióból (N42B20A).

Azt vettem észre, hogy egy bazinagy olajtócsa van alatta.
Akik láttak már BMW-t azt mondják - a világosbarna, enyhén maró olajra, látatlanban - hogy
1. vagy szervo olajcsővel van baj
2. vagy szimmeringes
3. vagy - a legrosszabb - kormányműnél van geb@sz.

Jelzem: szombaton minden kiderül.

Úgyhogy, (sajnos) nem vagy egyedül!





Szia!
Vagy a váltó. A kardán szimmering szokta dobni az olajat, idővel a váltó felfüggesztés gumi elemeit is eleszi.



Szervusz Hil!

Egy újabb tipp.

Meglátjuk, hogy mit mond a hétvégén a doktorbácsi.

Én is várom, és akkor meg is nyugszom.

Ami biztos, hogy a szervo olaj a minimum alatt van, azaz az valahova elfolyt...



hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2012. március 01. csütörtök, 19:59


BMW_0902 írta:



Jelzem, hogy nem régen vettem én is egy 318i-t, az 1995cc-s verzióból (N42B20A).

Azt vettem észre, hogy egy bazinagy olajtócsa van alatta.
Akik láttak már BMW-t azt mondják - a világosbarna, enyhén maró olajra, látatlanban - hogy
1. vagy szervo olajcsővel van baj
2. vagy szimmeringes
3. vagy - a legrosszabb - kormányműnél van geb@sz.

Jelzem: szombaton minden kiderül.

Úgyhogy, (sajnos) nem vagy egyedül!





Szia!
Vagy a váltó. A kardán szimmering szokta dobni az olajat, idővel a váltó felfüggesztés gumi elemeit is eleszi.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. március 01. csütörtök, 20:00


BMW_0902
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz BMW_0902

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 113

Elküldve: 2012. március 01. csütörtök, 19:48



Csak 8db-ot kell mert kipuff. oldalon előző tulaj kicserélte.
Meg kipufogó oldalon van még valami ezeknek a tetején ami csak gyári bmw alkatrészbe kapható és az is ki volt.. De fogalmam sincs mi ez, mert rohadtul nem értek hozzá.
Motor oldalon nem volt 1db se most szart be abból egy.
Munkadíjat nem nagyon kell fizetnem hál isten, de nem tudom mennyi ideje van a szerelőmnek ezzel pepecselni, majd holnap fékcserénél szétkapja a motort aztán megnézi,mi a helyzet..
Lehet érdemes lenne mind a 8-at aztán nincs vele gond..
Csak most már a 3hét alatt, 200k költöttem el az autóra és még mindig nem tökéletes

[/quote]


Jelzem, hogy nem régen vettem én is egy 318i-t, az 1995cc-s verzióból (N42B20A).

Azt vettem észre, hogy egy bazinagy olajtócsa van alatta.
Akik láttak már BMW-t azt mondják - a világosbarna, enyhén maró olajra, látatlanban - hogy
1. vagy szervo olajcsővel van baj
2. vagy szimmeringes
3. vagy - a legrosszabb - kormányműnél van geb@sz.

Jelzem: szombaton minden kiderül.

Úgyhogy, (sajnos) nem vagy egyedül!


bbubbuka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz bbubbuka

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 155

Elküldve: 2012. március 01. csütörtök, 11:02


szeda írta:
bbubbuka írta:
bbubbuka írta: Valaki HELP!

Nem akarom már csesztetni a szerelőm ilyenkor.
Ma mentem első nagyobb túrát a kocsimmal 200km oda-vissza.
Visszafele meglett hajtva azért 170-180. Huzamosabb ideig.
Megálltam ház előtt, motor kattogó hangot ad.. Mondom ez mi??
HA gázt adok gyorsabban kattog ha nem akkor alapjáraton is kattog..
Olyasmi mint egy dizel..

YouTube videó
Ehhez hasonló a hangja..
Valaki hozzáértő mondja meg, ez mi a franc lehet?
Remélem amilyen szerencsém van több 100e- tétel lesz..
Összes hidrotőke volt cserélve már azt tudom..



Motornál 1db hidrotőke adta meg magát..Fuck..
Most már cserélni fogom mind a 8-at ha már szétlesz szedve..
Mielőtt kidőlnek egyesével..
Vagy nem minden esetbe kell cserélni az összeset?



Szerintem nem drága olyan 4000 körül van darabja.Lehet állítólag tisztítani is őket.Kérdés hogy a szerelő vállal-e ilyen pepecselést.16 darab nem kevés pénz a munkadíjhoz képest




Csak 8db-ot kell mert kipuff. oldalon előző tulaj kicserélte.
Meg kipufogó oldalon van még valami ezeknek a tetején ami csak gyári bmw alkatrészbe kapható és az is ki volt.. De fogalmam sincs mi ez, mert rohadtul nem értek hozzá.
Motor oldalon nem volt 1db se most szart be abból egy.
Munkadíjat nem nagyon kell fizetnem hál isten, de nem tudom mennyi ideje van a szerelőmnek ezzel pepecselni, majd holnap fékcserénél szétkapja a motort aztán megnézi,mi a helyzet..
Lehet érdemes lenne mind a 8-at aztán nincs vele gond..
Csak most már a 3hét alatt, 200k költöttem el az autóra és még mindig nem tökéletes



szeda
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz szeda

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2012. március 01. csütörtök, 09:43


bbubbuka írta:
bbubbuka írta: Valaki HELP!

Nem akarom már csesztetni a szerelőm ilyenkor.
Ma mentem első nagyobb túrát a kocsimmal 200km oda-vissza.
Visszafele meglett hajtva azért 170-180. Huzamosabb ideig.
Megálltam ház előtt, motor kattogó hangot ad.. Mondom ez mi??
HA gázt adok gyorsabban kattog ha nem akkor alapjáraton is kattog..
Olyasmi mint egy dizel..

YouTube videó
Ehhez hasonló a hangja..
Valaki hozzáértő mondja meg, ez mi a franc lehet?
Remélem amilyen szerencsém van több 100e- tétel lesz..
Összes hidrotőke volt cserélve már azt tudom..



Motornál 1db hidrotőke adta meg magát..Fuck..
Most már cserélni fogom mind a 8-at ha már szétlesz szedve..
Mielőtt kidőlnek egyesével..
Vagy nem minden esetbe kell cserélni az összeset?



Szerintem nem drága olyan 4000 körül van darabja.Lehet állítólag tisztítani is őket.Kérdés hogy a szerelő vállal-e ilyen pepecselést.16 darab nem kevés pénz a munkadíjhoz képest



bbubbuka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz bbubbuka

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 155

Elküldve: 2012. március 01. csütörtök, 07:47


bbubbuka írta: Valaki HELP!

Nem akarom már csesztetni a szerelőm ilyenkor.
Ma mentem első nagyobb túrát a kocsimmal 200km oda-vissza.
Visszafele meglett hajtva azért 170-180. Huzamosabb ideig.
Megálltam ház előtt, motor kattogó hangot ad.. Mondom ez mi??
HA gázt adok gyorsabban kattog ha nem akkor alapjáraton is kattog..
Olyasmi mint egy dizel..

YouTube videó
Ehhez hasonló a hangja..
Valaki hozzáértő mondja meg, ez mi a franc lehet?
Remélem amilyen szerencsém van több 100e- tétel lesz..
Összes hidrotőke volt cserélve már azt tudom..



Motornál 1db hidrotőke adta meg magát..Fuck..
Most már cserélni fogom mind a 8-at ha már szétlesz szedve..
Mielőtt kidőlnek egyesével..
Vagy nem minden esetbe kell cserélni az összeset?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. március 01. csütörtök, 08:08

bbubbuka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz bbubbuka

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 155

Elküldve: 2012. február 29. szerda, 22:54


rad2 írta:
bbubbuka írta: Valaki HELP!

Nem akarom már csesztetni a szerelőm ilyenkor.
Ma mentem első nagyobb túrát a kocsimmal 200km oda-vissza.
Visszafele meglett hajtva azért 170-180. Huzamosabb ideig.
Megálltam ház előtt, motor kattogó hangot ad.. Mondom ez mi??
HA gázt adok gyorsabban kattog ha nem akkor alapjáraton is kattog..
Olyasmi mint egy dizel..
Ehhez hasonló a hangja..
Valaki hozzáértő mondja meg, ez mi a franc lehet?
Remélem amilyen szerencsém van több 100e- tétel lesz..
Összes hidrotőke volt cserélve már azt tudom..



Ennyit bír a benzines béemvé Látod, a tied is átment dieselbe, ha egyszer sikerült elérni a 180-at

Hagyd így, tegyél bele gázolajat és élvezd a nyomatékot!


Nem érzem most valahogy ezt viccesnek, de lehet bennem van csak a hiba

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2006

státusz rad2

Törzsvendég

Elismertség: 5% (6 pont) | Hozzászólások: 111

Elküldve: 2012. február 29. szerda, 22:49


bbubbuka írta: Valaki HELP!

Nem akarom már csesztetni a szerelőm ilyenkor.
Ma mentem első nagyobb túrát a kocsimmal 200km oda-vissza.
Visszafele meglett hajtva azért 170-180. Huzamosabb ideig.
Megálltam ház előtt, motor kattogó hangot ad.. Mondom ez mi??
HA gázt adok gyorsabban kattog ha nem akkor alapjáraton is kattog..
Olyasmi mint egy dizel..
Ehhez hasonló a hangja..
Valaki hozzáértő mondja meg, ez mi a franc lehet?
Remélem amilyen szerencsém van több 100e- tétel lesz..
Összes hidrotőke volt cserélve már azt tudom..



Ennyit bír a benzines béemvé Látod, a tied is átment dieselbe, ha egyszer sikerült elérni a 180-at

Hagyd így, tegyél bele gázolajat és élvezd a nyomatékot!

bbubbuka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz bbubbuka

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 155

Elküldve: 2012. február 29. szerda, 22:42


Valaki HELP!

Nem akarom már csesztetni a szerelőm ilyenkor.
Ma mentem első nagyobb túrát a kocsimmal 200km oda-vissza.
Visszafele meglett hajtva azért 170-180. Huzamosabb ideig.
Megálltam ház előtt, motor kattogó hangot ad.. Mondom ez mi??
HA gázt adok gyorsabban kattog ha nem akkor alapjáraton is kattog..
Olyasmi mint egy dizel..

YouTube videó
Ehhez hasonló a hangja..
Valaki hozzáértő mondja meg, ez mi a franc lehet?
Remélem amilyen szerencsém van több 100e- tétel lesz..
Összes hidrotőke volt cserélve már azt tudom..



Metacska
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1999

státusz Metacska

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 30

Elküldve: 2012. február 20. hétfő, 16:53


szeda írta:

Ugyan a munkadíjat nem ismerem de csak úgy szólok hogy a hengerfej komplett felújítása amiben a síkolás is benne volt nekem 45.000 forintba fájt.Erre jött a hengerfejtömítés ára ami 25.000 volt. Szerintem a 150 kicsit rohadtul borsos ár



Mennyiben állt meg neked a teljes művelet?