YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17556

Elküldve: 2010. november 09. kedd, 06:39


futo88 írta: olyan probléma jelentkezett mostanában először a 50km irt ki a computer és meg állt a kocsi aztán 120kmert utoljára pedig 220kmert és meg állt a kocsi! rátöltötem 2 liter benzint és pöcre indult. ac-vel lehet a probléma??? Válaszokat előre köszönöm üdv Dani


hát elvileg én így tudom, hogy a szivattyúra rásegít a tankban lévő üzemanyag nyomása is. ha valaki sokat jár negyed tankokkal, vagy kevesebbel, annak hamarabb tönkremehet a pumpa.
ha a pumpa xar, akkor valóban előfordul, hogy egy bizonyos üzemanyag mennyiség után beindul az autó, és megy is.de ha menet közben az adott szint alá csökken, akkor nem áll meg, viszont leállítás után nem indul be. mondjuk ez inkább tuning autóknál jellemző, azért szoktak nagyobb pumpát rárakni.
szerintem neked más lesz a baj. a tank szintmérője és annak körével. ez mondjuk a pumpán van rajta. elvileg ennek is az a jó, ha a szintmérőt ellepi az üzemanyag, mert akkor a csúszka egyenletesen kopik, nem tud megakadni. szerintem neked meg akad, a BC-nek rossz jelet küld, azt jelzni van anyag közben meg nincs.
én a helyedben kiszedném az AC-t és megnézném a szintmérő részét. e36-ról lehet tudok képet, állítólag az E46-é nagyon hasonló. amikor az e36-ét láttam nekem is akkor mondták ezeket.




futo88
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2001

státusz futo88

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2010. november 08. hétfő, 20:53


olyan probléma jelentkezett mostanában először a 50km irt ki a computer és meg állt a kocsi aztán 120kmert utoljára pedig 220kmert és meg állt a kocsi! rátöltötem 2 liter benzint és pöcre indult. ac-vel lehet a probléma??? Válaszokat előre köszönöm üdv Dani

Fekete320d
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Fekete320d

Újonc

Elismertség: 3% (3 pont) | Hozzászólások: 85

Elküldve: 2010. május 20. csütörtök, 14:44


BarG írta:
Fekete320d írta:
BarG írta:
Macsek írta:
Fekete320d írta:
Macsek írta:
Fekete320d írta: Sziasztok!

Még a tél előtt kezdődött a sztori. Ha ráadtam a gyújtást akkor egy búgó hang jött a küszöb és "A" oszlop felől. Belülről. Kintről is lehet hallani az utastérből jobban (sokkal jobban!). Kb. 15mp után elhallgat, és ha beindítom a motort akkor is hallik, mert újra indul, és amíg jár a motor addig búg mit állat. Egyre jobban hallani, már járó motornál is. Arra gondoltam hogy ez valami üzemanyag ellátási dolog lehet. Szervizbe még nem voltam. De ott tuti hogy rámondanak valami 600-800€-t, és kicserélik azt a búgó valamit egy újra. Már ahogy a németeket ismerem. Volt valakinek ilyen? Mi lehet ez? Mennyire fáj ez pénzben? Menjek-e szervizbe, vagy jó ez hangosan is, majd ha megdöglik kiszedik?

Előre is köszi a hozzászólásokat.

320DA 2003' 175'000Km végig (német) szakszervizes. Semmi mók, semmi tuning. Minden gyári.


A hangot a vezetőoldali ülés alatt lévő üzemanyagpumpád adja! Ha az autódban a leírt km van és még nem volt cserélve akkor szerencsés vagy!Az átlag km az 150.000 amit bír a gyári!Én 150nél cseréltettem és rajtam kívűl még egy páran az oldalt olvasgatva!Nekem gyári van benne 85.000ft volt munkadíjastol!Olvastam itt az oldalon tapasztalatokat az utángyártott bárdis lángos unixos szivattyúrol de sokan panaszkodnak hogy nem tudja a nyomást és ugyan olyan hangos!
Nekem ezek a tapasztalataim ezen téren!

Remélem tudtam segíteni!



Igen segítettél. Köszi. Gondolom az a pumpa úgy hal le hogy azonnal. És akkor még a szervizbe döcögés is kizárva, meg a vontatás, mert automata. Megint költhetek rá. A nyári gumikat is most akarom megvenni. Akkor megint mínusz három kiló. Hurrá!

Ja igen szerencsés vagyok! Én a 150,000Km-re turbócserét kaptam. 2000€ volt nagy inspection-al együtt. De a poén az hogy azt mondta a szervizvezető mester, hogy szerencsés vagyok, mert ez 100,000Km körül kellett volna




Nekem anno együtt volt a kettő!!! Nem biztos hogy azonnal meghal.......nekem azt mondta a szerelő ha megkocogtatod alulrol akkor még a szerelőig elmegy!De én is trélereztettem!



Mindig szájtátva olvasom a sokezer euros turbócseréket. A net korában miért ad valaki háromszoros-négyszeres árat egy turbóért?!



Külföldön kicsit másképpen mennek a szervizek mint mc.-on. Adott a halott kocsi. Automata. A Tréler horror áron visz. A lakásomtól 1Km a BMW szerviz. Ebben a 2000€ van benne a turbócsere nagy inspekció stb... Ha elviszem egy kóklerhez akkor lehet hogy bekeni sárral vagy beletesz valami "jó az" szart, és NO gari. Nekem meg beszarik a svájci hegyekben, vagy éppen a semmi közepén szombat délután egy EU autópályán. Szálás, esetleges szállítán, javítás. Olyan számla lesz, hogy be***rsz. Munkaidő kiesésről ne is beszéljen az ember, vagy netán egy fontos projektet csúszol le. Nem 1000-1500€ buksz hanem ennek többszörösét, vagy akár a munkahelyedet. Egyszerű ki állsz a munkahelyedért vagy nem alapon elküldenek. (akár elküldhetnek) Egy ilyen szerviz az "befektetés". Ja és nem beszélve a 2 év gariról + ha valami a turbó miatt romlik el, netán lerobbanok, akkor a számlát tuti benyújtom a BMWnek tréler/szállás kombó. Illetve gari esetekben nem igazén megy az a Wallis-os (ahova soha be nem mennék) huzavona. Hanem inkább 2.-es állás. Egy óra múlva jöjjön.

Ja és ha már fröcsögök. Volt olyan, hogy a magyar BMW szakszerviz azt mondta hogy még ilyet nem látott, illetve kreáljam a hibát. Már egy olyat, ami magától jön, megy. Nem beszélve arról, hogy kerek perec megmondták, hogy nem is hallottak még ilyet. Na ne! Kint meg 15 perc alatt 70€ért megcsinálták és azóta is jó. Ja és ráment 2 aksim mikor kerestem szerelőket.

Budapesten biztos vagyok abban, hogy több szenzációs BMW szerelő van ilyen olyan garázsokban. Ha Pesti lennék járnék oda, sőt a turbót is ott csináltattam volna. Egy pesti lerobban. Telefon / tréler / gond megoldva. 50-150'000Ft. Nem ez a gond. Az, hogy ha idegenben, vagy átutazóba és ott rohadsz le. Őrült összeg lehet a vége. Ilyen esetekben nincsen net, nincsen haver aki jó pofira ugrik érted 1000Km-t trélerrel. Ja és legfőképp szorít az idő. Ezért is vettem BMW-t.

Érti?

Üdv.



Értem én a gondolatmenetedet, sőt az összes márkaszervíz tulajdonos is nagyon jól érti, és örül neki, mert így tudják kialakítani a rezsióradíjaikat, a 3000 Ft-os motorolajat így adják 9000 Ft-ért, és úgy általában mindenben ezek az árarányok uralkodnak.

Mindössze annyit kell mondanod, hogy Neked megéri a biztonságérzet a 3x-os árat és már le is zártuk a vitát.




Az én esetemben megérte. Amúgy nem.

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2010. május 19. szerda, 19:24


Fekete320d írta:
BarG írta:
Macsek írta:
Fekete320d írta:
Macsek írta:
Fekete320d írta: Sziasztok!

Még a tél előtt kezdődött a sztori. Ha ráadtam a gyújtást akkor egy búgó hang jött a küszöb és "A" oszlop felől. Belülről. Kintről is lehet hallani az utastérből jobban (sokkal jobban!). Kb. 15mp után elhallgat, és ha beindítom a motort akkor is hallik, mert újra indul, és amíg jár a motor addig búg mit állat. Egyre jobban hallani, már járó motornál is. Arra gondoltam hogy ez valami üzemanyag ellátási dolog lehet. Szervizbe még nem voltam. De ott tuti hogy rámondanak valami 600-800€-t, és kicserélik azt a búgó valamit egy újra. Már ahogy a németeket ismerem. Volt valakinek ilyen? Mi lehet ez? Mennyire fáj ez pénzben? Menjek-e szervizbe, vagy jó ez hangosan is, majd ha megdöglik kiszedik?

Előre is köszi a hozzászólásokat.

320DA 2003' 175'000Km végig (német) szakszervizes. Semmi mók, semmi tuning. Minden gyári.


A hangot a vezetőoldali ülés alatt lévő üzemanyagpumpád adja! Ha az autódban a leírt km van és még nem volt cserélve akkor szerencsés vagy!Az átlag km az 150.000 amit bír a gyári!Én 150nél cseréltettem és rajtam kívűl még egy páran az oldalt olvasgatva!Nekem gyári van benne 85.000ft volt munkadíjastol!Olvastam itt az oldalon tapasztalatokat az utángyártott bárdis lángos unixos szivattyúrol de sokan panaszkodnak hogy nem tudja a nyomást és ugyan olyan hangos!
Nekem ezek a tapasztalataim ezen téren!

Remélem tudtam segíteni!



Igen segítettél. Köszi. Gondolom az a pumpa úgy hal le hogy azonnal. És akkor még a szervizbe döcögés is kizárva, meg a vontatás, mert automata. Megint költhetek rá. A nyári gumikat is most akarom megvenni. Akkor megint mínusz három kiló. Hurrá!

Ja igen szerencsés vagyok! Én a 150,000Km-re turbócserét kaptam. 2000€ volt nagy inspection-al együtt. De a poén az hogy azt mondta a szervizvezető mester, hogy szerencsés vagyok, mert ez 100,000Km körül kellett volna




Nekem anno együtt volt a kettő!!! Nem biztos hogy azonnal meghal.......nekem azt mondta a szerelő ha megkocogtatod alulrol akkor még a szerelőig elmegy!De én is trélereztettem!



Mindig szájtátva olvasom a sokezer euros turbócseréket. A net korában miért ad valaki háromszoros-négyszeres árat egy turbóért?!



Külföldön kicsit másképpen mennek a szervizek mint mc.-on. Adott a halott kocsi. Automata. A Tréler horror áron visz. A lakásomtól 1Km a BMW szerviz. Ebben a 2000€ van benne a turbócsere nagy inspekció stb... Ha elviszem egy kóklerhez akkor lehet hogy bekeni sárral vagy beletesz valami "jó az" szart, és NO gari. Nekem meg beszarik a svájci hegyekben, vagy éppen a semmi közepén szombat délután egy EU autópályán. Szálás, esetleges szállítán, javítás. Olyan számla lesz, hogy be***rsz. Munkaidő kiesésről ne is beszéljen az ember, vagy netán egy fontos projektet csúszol le. Nem 1000-1500€ buksz hanem ennek többszörösét, vagy akár a munkahelyedet. Egyszerű ki állsz a munkahelyedért vagy nem alapon elküldenek. (akár elküldhetnek) Egy ilyen szerviz az "befektetés". Ja és nem beszélve a 2 év gariról + ha valami a turbó miatt romlik el, netán lerobbanok, akkor a számlát tuti benyújtom a BMWnek tréler/szállás kombó. Illetve gari esetekben nem igazén megy az a Wallis-os (ahova soha be nem mennék) huzavona. Hanem inkább 2.-es állás. Egy óra múlva jöjjön.

Ja és ha már fröcsögök. Volt olyan, hogy a magyar BMW szakszerviz azt mondta hogy még ilyet nem látott, illetve kreáljam a hibát. Már egy olyat, ami magától jön, megy. Nem beszélve arról, hogy kerek perec megmondták, hogy nem is hallottak még ilyet. Na ne! Kint meg 15 perc alatt 70€ért megcsinálták és azóta is jó. Ja és ráment 2 aksim mikor kerestem szerelőket.

Budapesten biztos vagyok abban, hogy több szenzációs BMW szerelő van ilyen olyan garázsokban. Ha Pesti lennék járnék oda, sőt a turbót is ott csináltattam volna. Egy pesti lerobban. Telefon / tréler / gond megoldva. 50-150'000Ft. Nem ez a gond. Az, hogy ha idegenben, vagy átutazóba és ott rohadsz le. Őrült összeg lehet a vége. Ilyen esetekben nincsen net, nincsen haver aki jó pofira ugrik érted 1000Km-t trélerrel. Ja és legfőképp szorít az idő. Ezért is vettem BMW-t.

Érti?

Üdv.



Értem én a gondolatmenetedet, sőt az összes márkaszervíz tulajdonos is nagyon jól érti, és örül neki, mert így tudják kialakítani a rezsióradíjaikat, a 3000 Ft-os motorolajat így adják 9000 Ft-ért, és úgy általában mindenben ezek az árarányok uralkodnak.

Mindössze annyit kell mondanod, hogy Neked megéri a biztonságérzet a 3x-os árat és már le is zártuk a vitát.




Fekete320d
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Fekete320d

Újonc

Elismertség: 3% (3 pont) | Hozzászólások: 85

Elküldve: 2010. május 18. kedd, 23:50


Ja! Mióta írtam érdekes módon kussol a szivattyú hang. Ezért nem is mentem szervizbe. Erről van vélemény?

Fekete320d
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Fekete320d

Újonc

Elismertség: 3% (3 pont) | Hozzászólások: 85

Elküldve: 2010. május 18. kedd, 23:43


BarG írta:
Macsek írta:
Fekete320d írta:
Macsek írta:
Fekete320d írta: Sziasztok!

Még a tél előtt kezdődött a sztori. Ha ráadtam a gyújtást akkor egy búgó hang jött a küszöb és "A" oszlop felől. Belülről. Kintről is lehet hallani az utastérből jobban (sokkal jobban!). Kb. 15mp után elhallgat, és ha beindítom a motort akkor is hallik, mert újra indul, és amíg jár a motor addig búg mit állat. Egyre jobban hallani, már járó motornál is. Arra gondoltam hogy ez valami üzemanyag ellátási dolog lehet. Szervizbe még nem voltam. De ott tuti hogy rámondanak valami 600-800€-t, és kicserélik azt a búgó valamit egy újra. Már ahogy a németeket ismerem. Volt valakinek ilyen? Mi lehet ez? Mennyire fáj ez pénzben? Menjek-e szervizbe, vagy jó ez hangosan is, majd ha megdöglik kiszedik?

Előre is köszi a hozzászólásokat.

320DA 2003' 175'000Km végig (német) szakszervizes. Semmi mók, semmi tuning. Minden gyári.


A hangot a vezetőoldali ülés alatt lévő üzemanyagpumpád adja! Ha az autódban a leírt km van és még nem volt cserélve akkor szerencsés vagy!Az átlag km az 150.000 amit bír a gyári!Én 150nél cseréltettem és rajtam kívűl még egy páran az oldalt olvasgatva!Nekem gyári van benne 85.000ft volt munkadíjastol!Olvastam itt az oldalon tapasztalatokat az utángyártott bárdis lángos unixos szivattyúrol de sokan panaszkodnak hogy nem tudja a nyomást és ugyan olyan hangos!
Nekem ezek a tapasztalataim ezen téren!

Remélem tudtam segíteni!



Igen segítettél. Köszi. Gondolom az a pumpa úgy hal le hogy azonnal. És akkor még a szervizbe döcögés is kizárva, meg a vontatás, mert automata. Megint költhetek rá. A nyári gumikat is most akarom megvenni. Akkor megint mínusz három kiló. Hurrá!

Ja igen szerencsés vagyok! Én a 150,000Km-re turbócserét kaptam. 2000€ volt nagy inspection-al együtt. De a poén az hogy azt mondta a szervizvezető mester, hogy szerencsés vagyok, mert ez 100,000Km körül kellett volna




Nekem anno együtt volt a kettő!!! Nem biztos hogy azonnal meghal.......nekem azt mondta a szerelő ha megkocogtatod alulrol akkor még a szerelőig elmegy!De én is trélereztettem!



Mindig szájtátva olvasom a sokezer euros turbócseréket. A net korában miért ad valaki háromszoros-négyszeres árat egy turbóért?!



Külföldön kicsit másképpen mennek a szervizek mint mc.-on. Adott a halott kocsi. Automata. A Tréler horror áron visz. A lakásomtól 1Km a BMW szerviz. Ebben a 2000€ van benne a turbócsere nagy inspekció stb... Ha elviszem egy kóklerhez akkor lehet hogy bekeni sárral vagy beletesz valami "jó az" szart, és NO gari. Nekem meg beszarik a svájci hegyekben, vagy éppen a semmi közepén szombat délután egy EU autópályán. Szálás, esetleges szállítán, javítás. Olyan számla lesz, hogy be***rsz. Munkaidő kiesésről ne is beszéljen az ember, vagy netán egy fontos projektet csúszol le. Nem 1000-1500€ buksz hanem ennek többszörösét, vagy akár a munkahelyedet. Egyszerű ki állsz a munkahelyedért vagy nem alapon elküldenek. (akár elküldhetnek) Egy ilyen szerviz az "befektetés". Ja és nem beszélve a 2 év gariról + ha valami a turbó miatt romlik el, netán lerobbanok, akkor a számlát tuti benyújtom a BMWnek tréler/szállás kombó. Illetve gari esetekben nem igazén megy az a Wallis-os (ahova soha be nem mennék) huzavona. Hanem inkább 2.-es állás. Egy óra múlva jöjjön.

Ja és ha már fröcsögök. Volt olyan, hogy a magyar BMW szakszerviz azt mondta hogy még ilyet nem látott, illetve kreáljam a hibát. Már egy olyat, ami magától jön, megy. Nem beszélve arról, hogy kerek perec megmondták, hogy nem is hallottak még ilyet. Na ne! Kint meg 15 perc alatt 70€ért megcsinálták és azóta is jó. Ja és ráment 2 aksim mikor kerestem szerelőket.

Budapesten biztos vagyok abban, hogy több szenzációs BMW szerelő van ilyen olyan garázsokban. Ha Pesti lennék járnék oda, sőt a turbót is ott csináltattam volna. Egy pesti lerobban. Telefon / tréler / gond megoldva. 50-150'000Ft. Nem ez a gond. Az, hogy ha idegenben, vagy átutazóba és ott rohadsz le. Őrült összeg lehet a vége. Ilyen esetekben nincsen net, nincsen haver aki jó pofira ugrik érted 1000Km-t trélerrel. Ja és legfőképp szorít az idő. Ezért is vettem BMW-t.

Érti?

Üdv.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. május 18. kedd, 23:46

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2010. május 09. vasárnap, 04:54


Fekete320d írta:

Igen segítettél. Köszi. Gondolom az a pumpa úgy hal le hogy azonnal. És akkor még a szervizbe döcögés is kizárva, meg a vontatás, mert automata. Megint költhetek rá. A nyári gumikat is most akarom megvenni. Akkor megint mínusz három kiló. Hurrá!

Ja igen szerencsés vagyok! Én a 150,000Km-re turbócserét kaptam. 2000€ volt nagy inspection-al együtt. De a poén az hogy azt mondta a szervizvezető mester, hogy szerencsés vagyok, mert ez 100,000Km körül kellett volna




Nekem már volt szivíttyúgondom, de nem azonnal halt meg. Hosszú hónapokig szivatott mire megadta magát... (Az is igaz mondjuk, hogy egyáltalán nem búgott. Csendesen hunyt el és fokozatosan)





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. május 09. vasárnap, 04:56


BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2010. május 08. szombat, 22:50


Macsek írta:
Fekete320d írta:
Macsek írta:
Fekete320d írta: Sziasztok!

Még a tél előtt kezdődött a sztori. Ha ráadtam a gyújtást akkor egy búgó hang jött a küszöb és "A" oszlop felől. Belülről. Kintről is lehet hallani az utastérből jobban (sokkal jobban!). Kb. 15mp után elhallgat, és ha beindítom a motort akkor is hallik, mert újra indul, és amíg jár a motor addig búg mit állat. Egyre jobban hallani, már járó motornál is. Arra gondoltam hogy ez valami üzemanyag ellátási dolog lehet. Szervizbe még nem voltam. De ott tuti hogy rámondanak valami 600-800€-t, és kicserélik azt a búgó valamit egy újra. Már ahogy a németeket ismerem. Volt valakinek ilyen? Mi lehet ez? Mennyire fáj ez pénzben? Menjek-e szervizbe, vagy jó ez hangosan is, majd ha megdöglik kiszedik?

Előre is köszi a hozzászólásokat.

320DA 2003' 175'000Km végig (német) szakszervizes. Semmi mók, semmi tuning. Minden gyári.


A hangot a vezetőoldali ülés alatt lévő üzemanyagpumpád adja! Ha az autódban a leírt km van és még nem volt cserélve akkor szerencsés vagy!Az átlag km az 150.000 amit bír a gyári!Én 150nél cseréltettem és rajtam kívűl még egy páran az oldalt olvasgatva!Nekem gyári van benne 85.000ft volt munkadíjastol!Olvastam itt az oldalon tapasztalatokat az utángyártott bárdis lángos unixos szivattyúrol de sokan panaszkodnak hogy nem tudja a nyomást és ugyan olyan hangos!
Nekem ezek a tapasztalataim ezen téren!

Remélem tudtam segíteni!



Igen segítettél. Köszi. Gondolom az a pumpa úgy hal le hogy azonnal. És akkor még a szervizbe döcögés is kizárva, meg a vontatás, mert automata. Megint költhetek rá. A nyári gumikat is most akarom megvenni. Akkor megint mínusz három kiló. Hurrá!

Ja igen szerencsés vagyok! Én a 150,000Km-re turbócserét kaptam. 2000€ volt nagy inspection-al együtt. De a poén az hogy azt mondta a szervizvezető mester, hogy szerencsés vagyok, mert ez 100,000Km körül kellett volna




Nekem anno együtt volt a kettő!!! Nem biztos hogy azonnal meghal.......nekem azt mondta a szerelő ha megkocogtatod alulrol akkor még a szerelőig elmegy!De én is trélereztettem!



Mindig szájtátva olvasom a sokezer euros turbócseréket. A net korában miért ad valaki háromszoros-négyszeres árat egy turbóért?!



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Macsek

Újonc

Elismertség: 3% (3 pont) | Hozzászólások: 78

Elküldve: 2010. május 08. szombat, 15:34


Fekete320d írta:
Macsek írta:
Fekete320d írta: Sziasztok!

Még a tél előtt kezdődött a sztori. Ha ráadtam a gyújtást akkor egy búgó hang jött a küszöb és "A" oszlop felől. Belülről. Kintről is lehet hallani az utastérből jobban (sokkal jobban!). Kb. 15mp után elhallgat, és ha beindítom a motort akkor is hallik, mert újra indul, és amíg jár a motor addig búg mit állat. Egyre jobban hallani, már járó motornál is. Arra gondoltam hogy ez valami üzemanyag ellátási dolog lehet. Szervizbe még nem voltam. De ott tuti hogy rámondanak valami 600-800€-t, és kicserélik azt a búgó valamit egy újra. Már ahogy a németeket ismerem. Volt valakinek ilyen? Mi lehet ez? Mennyire fáj ez pénzben? Menjek-e szervizbe, vagy jó ez hangosan is, majd ha megdöglik kiszedik?

Előre is köszi a hozzászólásokat.

320DA 2003' 175'000Km végig (német) szakszervizes. Semmi mók, semmi tuning. Minden gyári.


A hangot a vezetőoldali ülés alatt lévő üzemanyagpumpád adja! Ha az autódban a leírt km van és még nem volt cserélve akkor szerencsés vagy!Az átlag km az 150.000 amit bír a gyári!Én 150nél cseréltettem és rajtam kívűl még egy páran az oldalt olvasgatva!Nekem gyári van benne 85.000ft volt munkadíjastol!Olvastam itt az oldalon tapasztalatokat az utángyártott bárdis lángos unixos szivattyúrol de sokan panaszkodnak hogy nem tudja a nyomást és ugyan olyan hangos!
Nekem ezek a tapasztalataim ezen téren!

Remélem tudtam segíteni!



Igen segítettél. Köszi. Gondolom az a pumpa úgy hal le hogy azonnal. És akkor még a szervizbe döcögés is kizárva, meg a vontatás, mert automata. Megint költhetek rá. A nyári gumikat is most akarom megvenni. Akkor megint mínusz három kiló. Hurrá!

Ja igen szerencsés vagyok! Én a 150,000Km-re turbócserét kaptam. 2000€ volt nagy inspection-al együtt. De a poén az hogy azt mondta a szervizvezető mester, hogy szerencsés vagyok, mert ez 100,000Km körül kellett volna




Nekem anno együtt volt a kettő!!! Nem biztos hogy azonnal meghal.......nekem azt mondta a szerelő ha megkocogtatod alulrol akkor még a szerelőig elmegy!De én is trélereztettem!



Fekete320d
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Fekete320d

Újonc

Elismertség: 3% (3 pont) | Hozzászólások: 85

Elküldve: 2010. május 04. kedd, 00:28


Macsek írta:
Fekete320d írta: Sziasztok!

Még a tél előtt kezdődött a sztori. Ha ráadtam a gyújtást akkor egy búgó hang jött a küszöb és "A" oszlop felől. Belülről. Kintről is lehet hallani az utastérből jobban (sokkal jobban!). Kb. 15mp után elhallgat, és ha beindítom a motort akkor is hallik, mert újra indul, és amíg jár a motor addig búg mit állat. Egyre jobban hallani, már járó motornál is. Arra gondoltam hogy ez valami üzemanyag ellátási dolog lehet. Szervizbe még nem voltam. De ott tuti hogy rámondanak valami 600-800€-t, és kicserélik azt a búgó valamit egy újra. Már ahogy a németeket ismerem. Volt valakinek ilyen? Mi lehet ez? Mennyire fáj ez pénzben? Menjek-e szervizbe, vagy jó ez hangosan is, majd ha megdöglik kiszedik?

Előre is köszi a hozzászólásokat.

320DA 2003' 175'000Km végig (német) szakszervizes. Semmi mók, semmi tuning. Minden gyári.


A hangot a vezetőoldali ülés alatt lévő üzemanyagpumpád adja! Ha az autódban a leírt km van és még nem volt cserélve akkor szerencsés vagy!Az átlag km az 150.000 amit bír a gyári!Én 150nél cseréltettem és rajtam kívűl még egy páran az oldalt olvasgatva!Nekem gyári van benne 85.000ft volt munkadíjastol!Olvastam itt az oldalon tapasztalatokat az utángyártott bárdis lángos unixos szivattyúrol de sokan panaszkodnak hogy nem tudja a nyomást és ugyan olyan hangos!
Nekem ezek a tapasztalataim ezen téren!

Remélem tudtam segíteni!



Igen segítettél. Köszi. Gondolom az a pumpa úgy hal le hogy azonnal. És akkor még a szervizbe döcögés is kizárva, meg a vontatás, mert automata. Megint költhetek rá. A nyári gumikat is most akarom megvenni. Akkor megint mínusz három kiló. Hurrá!

Ja igen szerencsés vagyok! Én a 150,000Km-re turbócserét kaptam. 2000€ volt nagy inspection-al együtt. De a poén az hogy azt mondta a szervizvezető mester, hogy szerencsés vagyok, mert ez 100,000Km körül kellett volna




autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Macsek

Újonc

Elismertség: 3% (3 pont) | Hozzászólások: 78

Elküldve: 2010. május 03. hétfő, 13:04


Fekete320d írta: Sziasztok!

Még a tél előtt kezdődött a sztori. Ha ráadtam a gyújtást akkor egy búgó hang jött a küszöb és "A" oszlop felől. Belülről. Kintről is lehet hallani az utastérből jobban (sokkal jobban!). Kb. 15mp után elhallgat, és ha beindítom a motort akkor is hallik, mert újra indul, és amíg jár a motor addig búg mit állat. Egyre jobban hallani, már járó motornál is. Arra gondoltam hogy ez valami üzemanyag ellátási dolog lehet. Szervizbe még nem voltam. De ott tuti hogy rámondanak valami 600-800€-t, és kicserélik azt a búgó valamit egy újra. Már ahogy a németeket ismerem. Volt valakinek ilyen? Mi lehet ez? Mennyire fáj ez pénzben? Menjek-e szervizbe, vagy jó ez hangosan is, majd ha megdöglik kiszedik?

Előre is köszi a hozzászólásokat.

320DA 2003' 175'000Km végig (német) szakszervizes. Semmi mók, semmi tuning. Minden gyári.


A hangot a vezetőoldali ülés alatt lévő üzemanyagpumpád adja! Ha az autódban a leírt km van és még nem volt cserélve akkor szerencsés vagy!Az átlag km az 150.000 amit bír a gyári!Én 150nél cseréltettem és rajtam kívűl még egy páran az oldalt olvasgatva!Nekem gyári van benne 85.000ft volt munkadíjastol!Olvastam itt az oldalon tapasztalatokat az utángyártott bárdis lángos unixos szivattyúrol de sokan panaszkodnak hogy nem tudja a nyomást és ugyan olyan hangos!
Nekem ezek a tapasztalataim ezen téren!

Remélem tudtam segíteni!



Fekete320d
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Fekete320d

Újonc

Elismertség: 3% (3 pont) | Hozzászólások: 85

Elküldve: 2010. május 03. hétfő, 12:49


Sziasztok!

Még a tél előtt kezdődött a sztori. Ha ráadtam a gyújtást akkor egy búgó hang jött a küszöb és "A" oszlop felől. Belülről. Kintről is lehet hallani az utastérből jobban (sokkal jobban!). Kb. 15mp után elhallgat, és ha beindítom a motort akkor is hallik, mert újra indul, és amíg jár a motor addig búg mit állat. Egyre jobban hallani, már járó motornál is. Arra gondoltam hogy ez valami üzemanyag ellátási dolog lehet. Szervizbe még nem voltam. De ott tuti hogy rámondanak valami 600-800€-t, és kicserélik azt a búgó valamit egy újra. Már ahogy a németeket ismerem. Volt valakinek ilyen? Mi lehet ez? Mennyire fáj ez pénzben? Menjek-e szervizbe, vagy jó ez hangosan is, majd ha megdöglik kiszedik?

Előre is köszi a hozzászólásokat.

320DA 2003' 175'000Km végig (német) szakszervizes. Semmi mók, semmi tuning. Minden gyári.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Macsek

Újonc

Elismertség: 3% (3 pont) | Hozzászólások: 78

Elküldve: 2010. február 19. péntek, 11:06


Zsolti írta: Aha.
hát jol van akkor csere...a tankban lévõvel nem egyidõben párban kell cserélni amugy ezt? gondolom hamarosan az is elkezd bugni majd szép lassan tönkremegy...



Én nem tudok ilyenröl,hogy párban kellene cserélni!
Nem akarom elkiabálni,de nekem semilyen jelenség nem utalt azóta arra,hogy a tankbanlévõvel gond lenne!Csak nem leszel ennyire szerencsétlen te sem,bízz benne!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Zsolti

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 51

Elküldve: 2010. február 18. csütörtök, 13:58


Aha.
hát jol van akkor csere...a tankban lévõvel nem egyidõben párban kell cserélni amugy ezt? gondolom hamarosan az is elkezd bugni majd szép lassan tönkremegy...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Macsek

Újonc

Elismertség: 3% (3 pont) | Hozzászólások: 78

Elküldve: 2010. február 18. csütörtök, 13:48


Zsolti írta: Üdv

Macsek szerintem biztos összefüggésben van mert a bugás üteme is változik az alapjárat ugrálásával...
a vezetõülés alatt is van szivattyu ezek szerint?
na majd utánanézek egyenlõre hagyom....nem mindig csinálja amugy


kösz


Igen van!És az üzemanyagszûrõ után van a motorfelé!Kb akkora mint az üzemanyagszûrõ!Érdemes megnézni akkor nehgy esetleg mást is tönkre tegyen!És mindenki a gyárit javasolja bele!Igaz duplája az utángyártottnak,de többet is bír!Nekem lassan 2éve lett cserélve és tökéletesen mûködik!Én ha jól emlékszem vagy 77 vagy 87 ezerért szereztem a gyárit bele!És hallottam olyat is,hogy az sem tesz jót neki ha nagyon ki van járatva belõle az üzemanyag!