YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17561

Elküldve: 2013. július 19. péntek, 15:05


anubisz írta:
valter320d írta:
anubisz írta: Nem értem. Tököm már tele van. Elviszem a kocsit, nem búg,ki lett cserélve a 2 hátsó leng csill, meg a difi szilent,meg a lengőkar szilentek, meg a torony csapágy, szóval elbaszni nagyon nem lehet, erre másnap hozom haza 130 tól felfelé úgy búg a a hátulja hogy majd meghasad a dobhártyám, mintha atom difis lenne a kocsi.
Minél gyorsabban megyek annál hangosabban, mikor leveszem a lábam a gázról akkor is éktelenül, de csak 130 felett. Előtte sose csinálta,gumikat is ki centríroztattam.
Mit csináljak gyújtsam már fel?
És akkor hiába a próba kör, Pesten hol mész a városba 130 felett? addig meg atom csendes,meg mit tud csinálni fele, szétszedik és megint összerakják? Basszus fogalmam sincs. Ilyen szopást már.
Trafipax büntetésem biztos nem lesz, mert nem merek már 130 felett menni.
Mi a francot csináljak.Valami nem áll rendesen hátul?


Lehet hülyeség de,mind a 4 kerék le volt véve a kocsiról?
Nem lettek összecserélgetve a kerekek?


Gondoltam rá én is, de csak hátul lett szerelve.Még ott voltam mikor neki kezdtek 2 hátsó kerék levételével. Rögzítő fékpofák, 2 h.leng.csill,difi silent, meg lengőkar szilent lett cserélve, meg a torony csapágy. Inkább hagytam volna úgy, ha kotyogott is de legalább nem szólt.Most fasza lett, de költsek arra, hogy megoldjam a zúgást, utána majd csak jön valami más.
Azt mondták nem kell állíttatni a futóművön, ezen cserék miatt, előtte lett 2 hete.
Lehet mégis elment valami a szilentek cseréjénél? nem kicsit, nagyon búg, beszélni alig lehet 160 nál


mindig ez van, én is kicseréltettem ezt a nyomorult szilentet, erre beragad a kézi, meg találnak iylen olyan hibát, holott eddig tulajdonbképpen nem osztott, nem szorzott a dolgon, most sem veszem észre, de iylen, valamihez hozzányúlsz, aztán....

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. július 19. péntek, 15:01


valter320d írta:
anubisz írta: Nem értem. Tököm már tele van. Elviszem a kocsit, nem búg,ki lett cserélve a 2 hátsó leng csill, meg a difi szilent,meg a lengőkar szilentek, meg a torony csapágy, szóval elbaszni nagyon nem lehet, erre másnap hozom haza 130 tól felfelé úgy búg a a hátulja hogy majd meghasad a dobhártyám, mintha atom difis lenne a kocsi.
Minél gyorsabban megyek annál hangosabban, mikor leveszem a lábam a gázról akkor is éktelenül, de csak 130 felett. Előtte sose csinálta,gumikat is ki centríroztattam.
Mit csináljak gyújtsam már fel?
És akkor hiába a próba kör, Pesten hol mész a városba 130 felett? addig meg atom csendes,meg mit tud csinálni fele, szétszedik és megint összerakják? Basszus fogalmam sincs. Ilyen szopást már.
Trafipax büntetésem biztos nem lesz, mert nem merek már 130 felett menni.
Mi a francot csináljak.Valami nem áll rendesen hátul?


Lehet hülyeség de,mind a 4 kerék le volt véve a kocsiról?
Nem lettek összecserélgetve a kerekek?


Gondoltam rá én is, de csak hátul lett szerelve.Még ott voltam mikor neki kezdtek 2 hátsó kerék levételével. Rögzítő fékpofák, 2 h.leng.csill,difi silent, meg lengőkar szilent lett cserélve, meg a torony csapágy. Inkább hagytam volna úgy, ha kotyogott is de legalább nem szólt.Most fasza lett, de költsek arra, hogy megoldjam a zúgást, utána majd csak jön valami más.
Azt mondták nem kell állíttatni a futóművön, ezen cserék miatt, előtte lett 2 hete.
Lehet mégis elment valami a szilentek cseréjénél? nem kicsit, nagyon búg, beszélni alig lehet 160 nál

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. július 19. péntek, 14:54


anubisz írta: Nem értem. Tököm már tele van. Elviszem a kocsit, nem búg,ki lett cserélve a 2 hátsó leng csill, meg a difi szilent,meg a lengőkar szilentek, meg a torony csapágy, szóval elbaszni nagyon nem lehet, erre másnap hozom haza 130 tól felfelé úgy búg a a hátulja hogy majd meghasad a dobhártyám, mintha atom difis lenne a kocsi.
Minél gyorsabban megyek annál hangosabban, mikor leveszem a lábam a gázról akkor is éktelenül, de csak 130 felett. Előtte sose csinálta,gumikat is ki centríroztattam.
Mit csináljak gyújtsam már fel?
És akkor hiába a próba kör, Pesten hol mész a városba 130 felett? addig meg atom csendes,meg mit tud csinálni fele, szétszedik és megint összerakják? Basszus fogalmam sincs. Ilyen szopást már.
Trafipax büntetésem biztos nem lesz, mert nem merek már 130 felett menni.
Mi a francot csináljak.Valami nem áll rendesen hátul?


Lehet hülyeség de,mind a 4 kerék le volt véve a kocsiról?
Nem lettek összecserélgetve a kerekek?

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. július 19. péntek, 13:37


Nem értem. Tököm már tele van. Elviszem a kocsit, nem búg,ki lett cserélve a 2 hátsó leng csill, meg a difi szilent,meg a lengőkar szilentek, meg a torony csapágy, szóval elbaszni nagyon nem lehet, erre másnap hozom haza 130 tól felfelé úgy búg a a hátulja hogy majd meghasad a dobhártyám, mintha atom difis lenne a kocsi.
Minél gyorsabban megyek annál hangosabban, mikor leveszem a lábam a gázról akkor is éktelenül, de csak 130 felett. Előtte sose csinálta,gumikat is ki centríroztattam.
Mit csináljak gyújtsam már fel?
És akkor hiába a próba kör, Pesten hol mész a városba 130 felett? addig meg atom csendes,meg mit tud csinálni fele, szétszedik és megint összerakják? Basszus fogalmam sincs. Ilyen szopást már.
Trafipax büntetésem biztos nem lesz, mert nem merek már 130 felett menni.
Mi a francot csináljak.Valami nem áll rendesen hátul?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2013. június 19. szerda, 15:42


Szevasztok!
Zalában ki a legprofibb futóműállító??Ötletek??Köszi

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17561

Elküldve: 2013. június 19. szerda, 08:30


valter320d írta:
YELLOW írta:
valter320d írta:

Bocs hogy csak most válaszolok,még nincs benne de ki akarom cserélni az összeset ilyenre,és szerintem(biztos) hogy Lacitól fogom rendelni!
A leírtak alapján jó,nekem most elől febi van 2 éve cseréltem de már megint ki van mind a kettő sőt a kormánymű is kezd szarakodni!
Ez is szín függő szerintem(szinenként változik a keménység).
Ha 2 éve már lassan hogy nem volt rá panasz akkor szerintem egész jó cucc lehet!


én amit megyek vele, nekem akkor 10 évig kitart én is Lacival csináltatok, de minden úgy összejön, hogy húzódik, így lehet még műszaki után lesz csere, de legalább több napra megyünk nyíregyre, kis fürdő látogatás is lesz. (aki tud olcsó és jó szálláshelyetm, az írhat, pihenőkrtyás fizetéses a legjobb.)
ja igen a szín jelzi a keménységet.

szerk.: jah a Febire nekem berakás után azt mondták műszakin, hogy szar, pedig azóta már 2 műszaki is volt


Na az fasz végül is lehet valamit érezni a futóművön hogy nem fasza.
De kéne már egy futómű állítás is de csak ha a lengéscsillapítók és a szilentek rendben lesznek.
Mikor jöttök Nyír1 re?


nem tudom, de ha érdekel, akkor szólok majd. már ebben a hónapban el akartam menni, sőt májusban, de asszonynak vizsgák, fog problémák, most tesóm miatt megyek debrecenbe, utána pestre, aztán július elején műszaki. ja és közben ugye dolgozok, a műszakit is valahogy nem tom hogy oldom meg.

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. június 19. szerda, 08:14


YELLOW írta:
valter320d írta:

Bocs hogy csak most válaszolok,még nincs benne de ki akarom cserélni az összeset ilyenre,és szerintem(biztos) hogy Lacitól fogom rendelni!
A leírtak alapján jó,nekem most elől febi van 2 éve cseréltem de már megint ki van mind a kettő sőt a kormánymű is kezd szarakodni!
Ez is szín függő szerintem(szinenként változik a keménység).
Ha 2 éve már lassan hogy nem volt rá panasz akkor szerintem egész jó cucc lehet!


én amit megyek vele, nekem akkor 10 évig kitart én is Lacival csináltatok, de minden úgy összejön, hogy húzódik, így lehet még műszaki után lesz csere, de legalább több napra megyünk nyíregyre, kis fürdő látogatás is lesz. (aki tud olcsó és jó szálláshelyetm, az írhat, pihenőkrtyás fizetéses a legjobb.)
ja igen a szín jelzi a keménységet.

szerk.: jah a Febire nekem berakás után azt mondták műszakin, hogy szar, pedig azóta már 2 műszaki is volt


Na az fasz végül is lehet valamit érezni a futóművön hogy nem fasza.
De kéne már egy futómű állítás is de csak ha a lengéscsillapítók és a szilentek rendben lesznek.
Mikor jöttök Nyír1 re?


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17561

Elküldve: 2013. június 19. szerda, 08:09


valter320d írta:

Bocs hogy csak most válaszolok,még nincs benne de ki akarom cserélni az összeset ilyenre,és szerintem(biztos) hogy Lacitól fogom rendelni!
A leírtak alapján jó,nekem most elől febi van 2 éve cseréltem de már megint ki van mind a kettő sőt a kormánymű is kezd szarakodni!
Ez is szín függő szerintem(szinenként változik a keménység).
Ha 2 éve már lassan hogy nem volt rá panasz akkor szerintem egész jó cucc lehet!


én amit megyek vele, nekem akkor 10 évig kitart én is Lacival csináltatok, de minden úgy összejön, hogy húzódik, így lehet még műszaki után lesz csere, de legalább több napra megyünk nyíregyre, kis fürdő látogatás is lesz. (aki tud olcsó és jó szálláshelyetm, az írhat, pihenőkrtyás fizetéses a legjobb.)
ja igen a szín jelzi a keménységet.

szerk.: jah a Febire nekem berakás után azt mondták műszakin, hogy szar, pedig azóta már 2 műszaki is volt

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. június 19. szerda, 08:10

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. június 19. szerda, 08:05


anubisz írta:
valter320d írta:
anubisz írta: Aki cserélt már hátul szilenteket, meg tudná mondani hogy kell ott variálni? Mert ugye ha veszek Powerflexet az oda nem ad, csak ugye 4db a bölcső, 2db a stab rúd, és 2 db a lengőkar, aztán doszt. Hát ott még van vagy 70 féle gumi szilent a robbantott rajzon.
Azokat nem érdemes cserélni, azért nem gyártanak hozzá? vagy azokat gyárival kel cserélni?
Vagy csak ahhoz gyártanak ami számít a futómű stabilitásba?
Ezt basszus kibogarászni, na aztán rendelj, több 10 ezrekért.
Mert ez ami itt van ez fos, a képen, vagy csak ezek számítanak?



ez itt ehhez képest világvége!!






Szia anubisz keresd jl lacit ö gyárt powerflex szilentet és olyan helyre is ahová nem gyártanak powerflexet!


Köszönöm, de azok nem verik szét a futóművet? olvastam valahol, amiket esztergálni lehet,azok már túl kemények országútra.vagy önti őket spéci anyagból? Lehet ilyet csak úgy gyártani, attól félek még a futóműt is szétszedi, ha túl kemény. Nekem nem kell versenyszilen, csak kb olyen ami komfortosabb, mint a Powernek a normál szériája.

Ja, és azt se tudom az ki, hol találni?
Megtaláltam, de a többire válaszolhatsz, neked ilyenek vannak benne?


Bocs hogy csak most válaszolok,még nincs benne de ki akarom cserélni az összeset ilyenre,és szerintem(biztos) hogy Lacitól fogom rendelni!
A leírtak alapján jó,nekem most elől febi van 2 éve cseréltem de már megint ki van mind a kettő sőt a kormánymű is kezd szarakodni!
Ez is szín függő szerintem(szinenként változik a keménység).
Ha 2 éve már lassan hogy nem volt rá panasz akkor szerintem egész jó cucc lehet!

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. május 25. szombat, 23:39


anubisz írta:
jlaci74 írta:
anubisz írta:
valter320d írta:
anubisz írta: Aki cserélt már hátul szilenteket, meg tudná mondani hogy kell ott variálni? Mert ugye ha veszek Powerflexet az oda nem ad, csak ugye 4db a bölcső, 2db a stab rúd, és 2 db a lengőkar, aztán doszt. Hát ott még van vagy 70 féle gumi szilent a robbantott rajzon.
Azokat nem érdemes cserélni, azért nem gyártanak hozzá? vagy azokat gyárival kel cserélni?
Vagy csak ahhoz gyártanak ami számít a futómű stabilitásba?
Ezt basszus kibogarászni, na aztán rendelj, több 10 ezrekért.
Mert ez ami itt van ez fos, a képen, vagy csak ezek számítanak?
http://static.bmwfanatics.hu/u...547014.jpg

ez itt ehhez képest világvége!!
http://static.bmwfanatics.hu/u...623927.jpg

http://static.bmwfanatics.hu/u...638659.jpg



Szia anubisz keresd jl lacit ö gyárt powerflex szilentet és olyan helyre is ahová nem gyártanak powerflexet!


Köszönöm, de azok nem verik szét a futóművet? olvastam valahol, amiket esztergálni lehet,azok már túl kemények országútra.vagy önti őket spéci anyagból? Lehet ilyet csak úgy gyártani, attól félek még a futóműt is szétszedi, ha túl kemény. Nekem nem kell versenyszilen, csak kb olyen ami komfortosabb, mint a Powernek a normál szériája.

Ja, és azt se tudom az ki, hol találni?
Megtaláltam, de a többire válaszolhatsz, neked ilyenek vannak benne?


Néhány infó, elsőkézből...

2 éve gyártjuk, garanciális probléma és negatív visszajelzés nélkül, nem csak versenyautókba, hanem sok utcai tuning és full széria autóba is bekerültek.

Az e36 / e46 hátsó lengőkar készlete 10 db mozgópontot ( szilentet ) tartalmaz,amiből 2 GE-csapágy ( sok neve van, felső keresztlengőkar külső szilentje ) , ezt nem szoktuk poliuretánra cserélni. A többi 8-at csináljuk , és persze van diffi, híd, stabrúd, első lengőkar szilent is ...
Nem túl kemény, nem keverendő a versenyautókban használt zöld szilnetekkel, azok már valóban túl ridegek utcai használatra...



Köszönöm a választ. Te merre laksz amúgy, beszerelést is vállaltok? Már nagyon limuzinosnak, érzem a hátulját,szerintem sose voltak még cserélve 300 ezer alatt. Néha úgy érzem önálló életre szeretne kelni a hátsó rész egy kanyarba.Persze a törött rugó is, amit rendeltem szintén, azt se zárom ki, hogy azért törnek a hátsó rugóim, mert már minden szilent fos. Nem szólnak, de lehet már nagyon inog ott minden, a rugó lehet nem szereti ezt az ide oda mászkálást.


Nyíregyházán vagyok, jelenleg nem tudom megoldani a beszerelést, de már ezen is dolgozunk... Futárral mehet egyébként.
( Ha nézitek a poweren a topic-okat akkor pl. ezeket is mi csináltuk :
http://www.powerfanatics.com/f....php?t=937
http://www.powerfanatics.com/f...php?t=1149
" szilentek jól szerepelnek úttartás hibátlan kopogás nincs atomstabíl " )


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. május 25. szombat, 13:10


jlaci74 írta:
anubisz írta:
valter320d írta:
anubisz írta: Aki cserélt már hátul szilenteket, meg tudná mondani hogy kell ott variálni? Mert ugye ha veszek Powerflexet az oda nem ad, csak ugye 4db a bölcső, 2db a stab rúd, és 2 db a lengőkar, aztán doszt. Hát ott még van vagy 70 féle gumi szilent a robbantott rajzon.
Azokat nem érdemes cserélni, azért nem gyártanak hozzá? vagy azokat gyárival kel cserélni?
Vagy csak ahhoz gyártanak ami számít a futómű stabilitásba?
Ezt basszus kibogarászni, na aztán rendelj, több 10 ezrekért.
Mert ez ami itt van ez fos, a képen, vagy csak ezek számítanak?
http://static.bmwfanatics.hu/u...547014.jpg

ez itt ehhez képest világvége!!
http://static.bmwfanatics.hu/u...623927.jpg

http://static.bmwfanatics.hu/u...638659.jpg



Szia anubisz keresd jl lacit ö gyárt powerflex szilentet és olyan helyre is ahová nem gyártanak powerflexet!


Köszönöm, de azok nem verik szét a futóművet? olvastam valahol, amiket esztergálni lehet,azok már túl kemények országútra.vagy önti őket spéci anyagból? Lehet ilyet csak úgy gyártani, attól félek még a futóműt is szétszedi, ha túl kemény. Nekem nem kell versenyszilen, csak kb olyen ami komfortosabb, mint a Powernek a normál szériája.

Ja, és azt se tudom az ki, hol találni?
Megtaláltam, de a többire válaszolhatsz, neked ilyenek vannak benne?


Néhány infó, elsőkézből...

2 éve gyártjuk, garanciális probléma és negatív visszajelzés nélkül, nem csak versenyautókba, hanem sok utcai tuning és full széria autóba is bekerültek.

Az e36 / e46 hátsó lengőkar készlete 10 db mozgópontot ( szilentet ) tartalmaz,amiből 2 GE-csapágy ( sok neve van, felső keresztlengőkar külső szilentje ) , ezt nem szoktuk poliuretánra cserélni. A többi 8-at csináljuk , és persze van diffi, híd, stabrúd, első lengőkar szilent is ...
Nem túl kemény, nem keverendő a versenyautókban használt zöld szilnetekkel, azok már valóban túl ridegek utcai használatra...



Köszönöm a választ. Te merre laksz amúgy, beszerelést is vállaltok? Már nagyon limuzinosnak, érzem a hátulját,szerintem sose voltak még cserélve 300 ezer alatt. Néha úgy érzem önálló életre szeretne kelni a hátsó rész egy kanyarba.Persze a törött rugó is, amit rendeltem szintén, azt se zárom ki, hogy azért törnek a hátsó rugóim, mert már minden szilent fos. Nem szólnak, de lehet már nagyon inog ott minden, a rugó lehet nem szereti ezt az ide oda mászkálást.

andree
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz andree

Fórumlakó

Elismertség: 8% (24 pont) | Hozzászólások: 284

Elküldve: 2013. május 25. szombat, 12:43


Sziasztok,
Cserélt már valaki otthon kormány összekötőket? A belső axiálisra és a külső gömbfejre gondolok. Megoldható házilag?



státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. május 24. péntek, 12:33


anubisz írta:
valter320d írta:
anubisz írta: Aki cserélt már hátul szilenteket, meg tudná mondani hogy kell ott variálni? Mert ugye ha veszek Powerflexet az oda nem ad, csak ugye 4db a bölcső, 2db a stab rúd, és 2 db a lengőkar, aztán doszt. Hát ott még van vagy 70 féle gumi szilent a robbantott rajzon.
Azokat nem érdemes cserélni, azért nem gyártanak hozzá? vagy azokat gyárival kel cserélni?
Vagy csak ahhoz gyártanak ami számít a futómű stabilitásba?
Ezt basszus kibogarászni, na aztán rendelj, több 10 ezrekért.
Mert ez ami itt van ez fos, a képen, vagy csak ezek számítanak?
http://static.bmwfanatics.hu/u...547014.jpg

ez itt ehhez képest világvége!!
http://static.bmwfanatics.hu/u...623927.jpg

http://static.bmwfanatics.hu/u...638659.jpg



Szia anubisz keresd jl lacit ö gyárt powerflex szilentet és olyan helyre is ahová nem gyártanak powerflexet!


Köszönöm, de azok nem verik szét a futóművet? olvastam valahol, amiket esztergálni lehet,azok már túl kemények országútra.vagy önti őket spéci anyagból? Lehet ilyet csak úgy gyártani, attól félek még a futóműt is szétszedi, ha túl kemény. Nekem nem kell versenyszilen, csak kb olyen ami komfortosabb, mint a Powernek a normál szériája.

Ja, és azt se tudom az ki, hol találni?
Megtaláltam, de a többire válaszolhatsz, neked ilyenek vannak benne?


Néhány infó, elsőkézből...

2 éve gyártjuk, garanciális probléma és negatív visszajelzés nélkül, nem csak versenyautókba, hanem sok utcai tuning és full széria autóba is bekerültek.

Az e36 / e46 hátsó lengőkar készlete 10 db mozgópontot ( szilentet ) tartalmaz,amiből 2 GE-csapágy ( sok neve van, felső keresztlengőkar külső szilentje ) , ezt nem szoktuk poliuretánra cserélni. A többi 8-at csináljuk , és persze van diffi, híd, stabrúd, első lengőkar szilent is ...
Nem túl kemény, nem keverendő a versenyautókban használt zöld szilnetekkel, azok már valóban túl ridegek utcai használatra...



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17561

Elküldve: 2013. május 24. péntek, 07:01


pont 2 napja beszélgettem a powerflex-ről. ismerősnek volt bent, és szarrá ment, eltörtek. jobban ajánlják azokat, amiket úgy csinálnak ilyen kisipari szakik. ráadásul sokféle keménységben lehet kérni.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. május 23. csütörtök, 21:50


valter320d írta:
anubisz írta: Aki cserélt már hátul szilenteket, meg tudná mondani hogy kell ott variálni? Mert ugye ha veszek Powerflexet az oda nem ad, csak ugye 4db a bölcső, 2db a stab rúd, és 2 db a lengőkar, aztán doszt. Hát ott még van vagy 70 féle gumi szilent a robbantott rajzon.
Azokat nem érdemes cserélni, azért nem gyártanak hozzá? vagy azokat gyárival kel cserélni?
Vagy csak ahhoz gyártanak ami számít a futómű stabilitásba?
Ezt basszus kibogarászni, na aztán rendelj, több 10 ezrekért.
Mert ez ami itt van ez fos, a képen, vagy csak ezek számítanak?



ez itt ehhez képest világvége!!






Szia anubisz keresd jl lacit ö gyárt powerflex szilentet és olyan helyre is ahová nem gyártanak powerflexet!


Köszönöm, de azok nem verik szét a futóművet? olvastam valahol, amiket esztergálni lehet,azok már túl kemények országútra.vagy önti őket spéci anyagból? Lehet ilyet csak úgy gyártani, attól félek még a futóműt is szétszedi, ha túl kemény. Nekem nem kell versenyszilen, csak kb olyen ami komfortosabb, mint a Powernek a normál szériája.

Ja, és azt se tudom az ki, hol találni?
Megtaláltam, de a többire válaszolhatsz, neked ilyenek vannak benne?


Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2013. május 23. csütörtök, 21:57