banditosz001 írta:
anubisz írta:
Szerinted az jó üzlet, ha rá költesz 400 ezret, és 10 000 /1 liter helyett 10000 / 0.5 litert fog enni? Főleg ha ugyan úgy enni fogja.
Szerinted? évi 5 liter olaj / 50 000 km vagy egyben 400 ezres kiadás.
Félreértetted.Ha visszaolvasol kiderül hogy nagyon valószínű sőt biztos hogy meg kell bontania motort úgyis és ha már szétszedjük meg lehet nézni hogy mit lenne érdemes cserélni főleg ha az okozza a fennálló hibát is esetleg.Amúgy meg nem tudom hol kerül 400ezerbe egy motorfelújítás de nálunk biztos nem, annak az áráért két kitűnő állapotú használt motort is veszek...
Majd a végén számolj.
Csak jelezném. Márkaszervizbe 300 000 lett volna hogy leveszik,és visszarakják a hengerfejet. Tömítés készlet benne volt az árba. Semmi más. Hengerfejet meg viszem ahova akarom,csináltatom ahol akarom. Ha közben, törik,mállik valami ez hatványozottan ugrik felfelé. Ha külsős szerelő csinálja egye fene legyen a fele, megint ott leszel a 400 körül, mert az kb 800 lenne egy márkaszervizbe.
Ha egy automata váltót 300 ért újítanak fel, gondolod egy hengerfejet 100 ért megcsinálnak? Váltót csak leveszik, 10 perc alatt szedték darabokra előttem.
Ő, na mindegy. Már csak gondolkozz, hogy minden folyadékot cserélned kell, olaj, hűtő víz,fagyálló, ilyen olyan apró dolog, tömítés készlet minimum 50 ezer, és az valami fos márka csak. akkor még nem találtak hibát, ha találnak azt is javítani kell.
Kértél már rá ajánlatot? Az annyi az ritkán annyi, egy 12 éve kocsinál.