- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 316i 1.9
- Évjárat: 1999
Elküldve: 2015. január 04. vasárnap, 11:26
Elküldve: 2015. január 04. vasárnap, 11:26
Elküldve: 2015. január 04. vasárnap, 08:58
Elküldve: 2015. január 03. szombat, 21:02
janoska73 írta: Üdv !Egy hete vettem egy 320d 136lovas tuoringot olyan problémám van 2-3 naponta eltűnik 1,-1,2 liter fagyáló folyást nem látok, a motorolaj tiszta lehet ,hogy mégis hengerfejes? Választ előre is köszönöm.
Elküldve: 2015. január 03. szombat, 19:23
janoska73 írta: Üdv !Egy hete vettem egy 320d 136lovas tuoringot olyan problémám van 2-3 naponta eltűnik 1,-1,2 liter fagyáló folyást nem látok, a motorolaj tiszta lehet ,hogy mégis hengerfejes? Választ előre is köszönöm.
Elküldve: 2015. január 03. szombat, 19:21
Elküldve: 2014. december 11. csütörtök, 11:50
gfeco írta:szabolcska írta: Sziasztok.
Nekem is lenne egy hűtővíz problémám, mégpedig a hűtőfolyadék jelző folyamatosan ég, ahogy a kontaktot ráadom, felgyúl és égve is marad (teszteren nem ad ki egy hibát sem). Termosztát új, az elektromos termosztátnál volt kábelszakadásom (teszter mutatta ki) megcsinálódott elmúlt. Nemrégiben volt tágulási tartály cserélve, vizpumpa volt cserélve, és segéd vizpumpa, ez utóbbit szintén a teszter miatt és kipróbáltuk tényleg nem ment, ezért lett cserés.
Lassan az egész hűtőrendszert lecseréljük és még mindig ég az a ... jelző.
Köszönöm szépen előre is, azoknak akik véleményt írnak, tanácsot adnak, stb.
Szia
A tartály aljában lévő jeladót is cserélted?
Elküldve: 2014. december 11. csütörtök, 06:25
szabolcska írta: Sziasztok.
Nekem is lenne egy hűtővíz problémám, mégpedig a hűtőfolyadék jelző folyamatosan ég, ahogy a kontaktot ráadom, felgyúl és égve is marad (teszteren nem ad ki egy hibát sem). Termosztát új, az elektromos termosztátnál volt kábelszakadásom (teszter mutatta ki) megcsinálódott elmúlt. Nemrégiben volt tágulási tartály cserélve, vizpumpa volt cserélve, és segéd vizpumpa, ez utóbbit szintén a teszter miatt és kipróbáltuk tényleg nem ment, ezért lett cserés.
Lassan az egész hűtőrendszert lecseréljük és még mindig ég az a ... jelző.
Köszönöm szépen előre is, azoknak akik véleményt írnak, tanácsot adnak, stb.
Elküldve: 2014. december 11. csütörtök, 03:15
Elküldve: 2014. július 24. csütörtök, 11:35
Elküldve: 2013. április 25. csütörtök, 21:05
nickname írta:Tano írta:YELLOW írta: de nyílván ha meleghebb a hűtővíz, akkor később is nyit.
WTF: Ez kb olyan, mint mikor a középsulis tornatanárom azt mondta a 12 perces futás alatt, hogy "fussatok gyorsabban, akkor elöbb vége lesz".
Elküldve: 2013. április 25. csütörtök, 21:03
Tano írta:YELLOW írta: de nyílván ha meleghebb a hűtővíz, akkor később is nyit.
WTF: Ez kb olyan, mint mikor a középsulis tornatanárom azt mondta a 12 perces futás alatt, hogy "fussatok gyorsabban, akkor elöbb vége lesz".
Elküldve: 2013. április 25. csütörtök, 21:00
YELLOW írta: de nyílván ha meleghebb a hűtővíz, akkor később is nyit.
Elküldve: 2013. április 25. csütörtök, 18:30
Padre323i írta:YELLOW írta:
ez a 102 fok kb olyna, mintha 20i-hez való lenne. szóval simán hozhattak bele rosszat. mondjuk azt nem tudom, hogy felfogatás, fizikai kinézetben van e különbség dízel és benyás termosztát között.
Azt nem mondtam,hogy 102 fokon nyit,csak hogy képes odáig is felkúszni.
Elővettem a régi trükköt,ami a 323i-nél is bevált,ahol hozzáfértem,kigőzborotváztam a hűtő lamelláit.Láss csodát,már nem is megy 93 fölé klímával.Hétvégén kikapom a hűtőt és kitakarítom rendesen a lamellákat.A klímahűtőét is.
Elküldve: 2013. április 25. csütörtök, 17:51
YELLOW írta:
ez a 102 fok kb olyna, mintha 20i-hez való lenne. szóval simán hozhattak bele rosszat. mondjuk azt nem tudom, hogy felfogatás, fizikai kinézetben van e különbség dízel és benyás termosztát között.
Elküldve: 2013. április 25. csütörtök, 14:11
YELLOW írta:YELLOW írta:Padre323i írta:ute107 írta:Padre323i írta: Sziasztok!
Hány fokos normál esetben a hűtővíz?Ma volt olyan,hogy 102 volt klímával,a mutató állt középen.Mindkét termosztát új,gyári.
20d,136le.
Az sok. Max 90. Biztos, hogy alsó termosztátból megfelelőt tettél bele?
Nálam volt, hogy rosszat küldtek le és ilyen hibát okozott. Más hőfokon nyitott ki...:-S
Wallisban vettem mindkettőt.
én egyszer vittem márkaszervízbe, de amikor a rendszerből úgy választotta ki, hogy M42-es motor....
szóval mert wallis, még lehetnek hülyék
ez a 102 fok kb olyna, mintha 20i-hez való lenne. szóval simán hozhattak bele rosszat. mondjuk azt nem tudom, hogy felfogatás, fizikai kinézetben van e különbség dízel és benyás termosztát között.