PITTIBL11 írta:
YELLOW írta:
PITTIBL11 írta:
Sziasztok!!! (BMW e46 2000-es motor évjárat 98
Nem az én autóm hanem az egyik barátomé.
Most vette, és az a probléma hogy hiába öntöm fel neki maxra a hűtőfolyadékot pedig már az úszó is teljesen fenn van! Ekkor kupak rá mehet tovább 2 nap múlva normál használatnál műszerfalon kis ikon jelez kevés a kiegyenlítőtartályban a hűtőfolyadékszintje. Ekkor ha lassan megpróbáltam levenni a tartály kupakját gőz és komoly bugyogás mellett (fórrt) mindig vissza zártam míg meg nem hűlt. Ma megint feltöltöttem légtelenítő csavart álló motornál levettem maxnál feljebb öntöttem és a termosztáttól érkező csövön próbáltam a lehető legtöbb levegőt kiszedni. Igazából a gyári légtelenítést nem tudom ez az egyik kérdés. Sehol nem látok vízfolyást nem gondolnék hengerfejre mert se az olajba nincs víz se a vízbe olaj. Ma ahogy feltöltöttem hagytam járni 15 percig nem tűnt el a víz nem forrt fel a viszkó jó. De nem értem hogy lehet hogy 2 nap alatt üres lesz a kiegyenlítő tartály?
Előre is köszi a választ.
Ha kimaradt valami vagy van valami ötlet akkor írjatok válaszolok.
kell bele azért anyag, ha le volt engedve.... középső rostélynál tekerd meleg állásba a középső tárcsát, illetve maxra a hőfokot így kell járatni, addig amíg üzemmeleg nem lesz, aztán célszerű megállni az autóval, hogy nyisson ki rendesen minden termosztát. csak így lehet lelégteleníteni rendesen. én is sokáig csak néztem.... hova megy a víz
Ezt értem király! de akkor nem valószínű a hengerfely igaz? Csúpán a légtelenítés lehet a gáz? Most hozta be németből a srác. Levett sapkával járassam? és ha kell öntsek mindig utána? csak mert írtad célszerű megállni akkor alapjáraton nem is éri el a két termosztát nyitását?
csak alapjáraton vedd le a sapkát, mert másképp kilő a víz. óvatosan kell levenni. meg ami van légtelenítő azokat is kinyitni. nekem le lett belőle engedve, aztán feltöltés után még vagy 2 liter simán belement, de sosem ment a pirosirányában. mondjuk november környéke volt, akkor hűt rendesen.
azért írtam menjél vele, amikor eléri az üzemit, akkor megállsz, letekered a kupakot óvatosan, aztán hagyod egy picit. majd visszateker, és álló helyzetben nyomod neki olyan 2500 fordulattal, hagy melegedjen a víz, hogy minden kinyisson. azt a szervizes pumpát nem értem, mert ha nem megy az autó, akkor a fűtéskör nincs nyitva és ha ott van levegő, akkor onnan nem jön ki....