anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. szeptember 16. hétfő, 17:56


lorand007 írta:
anubisz írta:
lorand007 írta: Sziasztok, a Lichtmodul hol talalhato? es hogy nez ki? mert atneztem az osszes egot es foglalatot minden patent, jobbra indexelesnel megis gyorsabban vilaog egysze-egyszer, koszonom a segitseget


Valamelyik égő tuti kontaktos, gyengén érintkezik. Nekem balra csinálja. Jellemzően csak először villog 3,4 gyorsat, utána beáll normálisra.
Néha megmozgatom az égőket, egy darabig jó, utána megint kezdi, előtte jobb oldalon hátul csinálta, ott megszűnt egy nagyobb égőmozgatás, meg egy kettő kicserélése után,
Gondolhatod, hogy szinte egyik se a BMW szabványos égő foglalat.Olyan normál foglalatok, amik nemigen passzentólnak bele. Azok sokszor okoznak gondot.
Azok a bütykük ferdén és eltolva, más magasságba vannak rajta, ráadásul a 2 közül az egyik magasabban mint a másik. Nem tudom a pontos jelölésüket.
Ami meg bele volt erőltetve a normális 2 ellentétes bütykös.Persze alig ment bele. Meg jött ki.
Nekem is jók az izzószálak mindbe.


Koszonom a segitseget, akkor kicserelem az osszes egot , milyet vegyek ? van v.mi tanacsod?


Mindjárt megnézem, mert nem tudom a típust a az égő végén levőnek. Van nekik valami számuk.
Így írják Aljzat kivitel: BAZ 15 d látod a képen, nem biztos hogy ez, de ilyen kacifántos az aljzat, nekem is sima ellentétes volt belepréselve.
http://autoalkatreszwebaruhaz....ypnr=15894

Ha jól emlékszem bele van ütve az égő melletti foglalatnál az aljzat típusa, hogy milyen megy bele, ha leveszed a hátsó belső burkolatot. Ha bal oldalon villog gyorsan, akkor a bal első,de inkább hátsó égőket ellenőrizd. Valamelyik nem érintkezik jól. Ha le van harcolva a foglalat,nem árt egy kis hajlítgatás, vagy kontakt spré,lehet az alján levő lapocska már nem érintkezik erősen, feljebb kel hajlítani. stb...


Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2013. szeptember 16. hétfő, 18:06

lorand007
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz lorand007

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2013. szeptember 16. hétfő, 17:47


anubisz írta:
lorand007 írta: Sziasztok, a Lichtmodul hol talalhato? es hogy nez ki? mert atneztem az osszes egot es foglalatot minden patent, jobbra indexelesnel megis gyorsabban vilaog egysze-egyszer, koszonom a segitseget


Valamelyik égő tuti kontaktos, gyengén érintkezik. Nekem balra csinálja. Jellemzően csak először villog 3,4 gyorsat, utána beáll normálisra.
Néha megmozgatom az égőket, egy darabig jó, utána megint kezdi, előtte jobb oldalon hátul csinálta, ott megszűnt egy nagyobb égőmozgatás, meg egy kettő kicserélése után,
Gondolhatod, hogy szinte egyik se a BMW szabványos égő foglalat.Olyan normál foglalatok, amik nemigen passzentólnak bele. Azok sokszor okoznak gondot.
Azok a bütykük ferdén és eltolva, más magasságba vannak rajta, ráadásul a 2 közül az egyik magasabban mint a másik. Nem tudom a pontos jelölésüket.
Ami meg bele volt erőltetve a normális 2 ellentétes bütykös.Persze alig ment bele. Meg jött ki.
Nekem is jók az izzószálak mindbe.


Koszonom a segitseget, akkor kicserelem az osszes egot , milyet vegyek ? van v.mi tanacsod?

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. szeptember 16. hétfő, 16:43


lorand007 írta: Sziasztok, a Lichtmodul hol talalhato? es hogy nez ki? mert atneztem az osszes egot es foglalatot minden patent, jobbra indexelesnel megis gyorsabban vilaog egysze-egyszer, koszonom a segitseget


Valamelyik égő tuti kontaktos, gyengén érintkezik. Nekem balra csinálja. Jellemzően csak először villog 3,4 gyorsat, utána beáll normálisra.
Néha megmozgatom az égőket, egy darabig jó, utána megint kezdi, előtte jobb oldalon hátul csinálta, ott megszűnt egy nagyobb égőmozgatás, meg egy kettő kicserélése után,
Gondolhatod, hogy szinte egyik se a BMW szabványos égő foglalat.Olyan normál foglalatok, amik nemigen passzentólnak bele. Azok sokszor okoznak gondot.
Azok a bütykük ferdén és eltolva, más magasságba vannak rajta, ráadásul a 2 közül az egyik magasabban mint a másik. Nem tudom a pontos jelölésüket.
Ami meg bele volt erőltetve a normális 2 ellentétes bütykös.Persze alig ment bele. Meg jött ki.
Nekem is jók az izzószálak mindbe.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. szeptember 16. hétfő, 14:42


lorand007 írta: Sziasztok, a Lichtmodul hol talalhato? es hogy nez ki? mert atneztem az osszes egot es foglalatot minden patent, jobbra indexelesnel megis gyorsabban vilaog egysze-egyszer, koszonom a segitseget


a világításkapcsoló az. de ha gyorsabban indexel, akkor azon az odlalon gond van, elől vagy hátul. akár rendszámtábla világítás is lehet. na meg ködlámpa mondjuk hátul. amúgy a villogtatás gyorsaságát lehet állítani diaggal is, szóval lehet hogy valahogy el állítódott volna? mondjuk ez szinte lehetetlen, de...

lorand007
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz lorand007

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2013. szeptember 16. hétfő, 14:38


Sziasztok, a Lichtmodul hol talalhato? es hogy nez ki? mert atneztem az osszes egot es foglalatot minden patent, jobbra indexelesnel megis gyorsabban vilaog egysze-egyszer, koszonom a segitseget

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. március 11. hétfő, 10:48


senna írta: Hátha valakinek segít: Az 1-ik tolatólámpám nem világított,mióta kicseréltem az izzót azóta az indexem is normálisan üzemel!


hát ha gyorsabban villog az index, és még vissza is jelez a műszerfalon, akkor az mindig izzó kiégésre utal valamelyik lámpában. általában amelyik oldali index jobban gyorsabban villog, azon az oldalon van gond.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz senna

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 60

Elküldve: 2013. március 11. hétfő, 10:46


Hátha valakinek segít: Az 1-ik tolatólámpám nem világított,mióta kicseréltem az izzót azóta az indexem is normálisan üzemel!


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. február 21. csütörtök, 00:52


Aszem BAZ15d az aljzat típus.
Ilyen, ugye?
http://autoalkatreszwebaruhaz....2/E345.JPG
Kb így van a foglalat, nekem meg egy sima ellentétes van betéve.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. február 20. szerda, 21:43


jons írta:
anubisz írta:
Megpróbálok kompatibilis égőket keresne hozzá. Égő készletbe is csak a sima ellentétes van. A boltiba.


Unixos uriemberrel hozatott két félét, mert ő sem volt benne biztos. Aztán az egyik jó lett.


ez egy hivatalos égő kereső, de itt se ad róla semmi adatot, persze képen is csak az egyik oldalról mutatja

http://am_application.osram.in...ex_en.html

vicces, hogy 100ft égő miatt 40 km kel kocsikázni, hogy találj, ha hirtelen venni szeretnél, és nem hívogatsz végig senkit előtte.
Aranyos, hogy nem volt jó a BMW nek a normál elrendezés!!!

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2013. február 20. szerda, 21:38


anubisz írta:
Megpróbálok kompatibilis égőket keresne hozzá. Égő készletbe is csak a sima ellentétes van. A boltiba.


Unixos uriemberrel hozatott két félét, mert ő sem volt benne biztos. Aztán az egyik jó lett.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. február 20. szerda, 21:36


jons írta:
anubisz írta:
Az viszont érdekes, hogy nem lehet kapni BMW kompatibilis égőt, csak BMW szervizbe? mert ami benne van annak a 2 bütyke pont ellentétesen van, a foglalat meg nem ellentétes az égő alján levő bütykök helyzete.


két féle van hál' istennek. Vagy egy 180 fokos meg egy 120 fokos... a bömösbe emlékeim szerint amikor cseréltem a 120-asat kellett vennem.


Igen, és nézem a neten, mindenűt a sima ellentétest írná hozzá, amit ugye, csak bele feszíteni lehet sréhen, de nem passzol a foglalatba felfordítás után, így persze a hátsó rázkódás miatt kimozdul.
Megpróbálok kompatibilis égőket keresne hozzá. Égő készletbe is csak a sima ellentétes van. A boltiba.

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2013. február 20. szerda, 21:33


anubisz írta:
Az viszont érdekes, hogy nem lehet kapni BMW kompatibilis égőt, csak BMW szervizbe? mert ami benne van annak a 2 bütyke pont ellentétesen van, a foglalat meg nem ellentétes az égő alján levő bütykök helyzete.


két féle van hál' istennek. Vagy egy 180 fokos meg egy 120 fokos... a bömösbe emlékeim szerint amikor cseréltem a 120-asat kellett vennem.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. február 20. szerda, 21:21


medveborke írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
senna írta: Üdv. Most vettem egy E46 2001-es autót és az indexe néha gyorsan villog aztán normálisan. Olyan mintha ki lenne égve egy izzó! Mi lehet a baja?


van benne angyalszem, vagy valami LED-es cucc?


Ez jó, mert nekem is ezt csinálja, reggel hidegen, az elő indexelésnél 3,4 szer gyorsan nyomja, utána beáll a normális ütemre. Érdekes módon utána már nem nagyon csinálja.
Nem hinném, hogy csak 3,4 mp ig rossz a kontakt valamelyik égőnél, és csak reggel.
Minden esetre érdekes. Nincs lelkierőm utána nézni, mivel nincs égőm kiégve. Roh..on meg.


Ugyan ez volt nekem is! Igaz nekem egy idő után elkezdte néha bedobni menet közben, hogy a bal hátsómmal van valami... aztán 1 hónap múlva már picit pislákolt is az egész bal oldal.
A bal hátsó lámpám fő csatlakozójában az egyik kis "pöcök" ellazult. Az vagy csere, vagy mint nálam hozzá kellett forrasztani egy "áthidaló" kábelt a rossz csatlakozó "sínjéhez"!
Végig kell nézni melyikkel működik normálisan.
Ezt az elektronika dolgot nem vágom egyáltalán, ha totál érthetetlen voltam szóljatok és holnap rákérdezek, hogy magyarázza el számomra is érthető módon, én pedig továbbítom.


anyi még, hogy jobb hátsó fékl. égő néha nem kontaktol mostanában, meg kell mozgatni,akkor jó, utána egy idő után megint nem világit, de akkor vissza jelzi a műszerfalon, és attól nem villog gyorsabban az indexem. Viszont a gyors villogást csinálja, ha ég, ha nem az adott égő.
Az viszont érdekes, hogy nem lehet kapni BMW kompatibilis égőt, csak BMW szervizbe? mert ami benne van annak a 2 bütyke pont ellentétesen van, a foglalat meg nem ellentétes az égő alján levő bütykök helyzete.Bele lehet tenni a másikat, de ezért nem passzol rendesen . Biztos én cseréltem valamikor, de egy áruházba nem láttam olyat ahol olyan égő van,aminek nem pont ellentétes a bütyök az alján.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. február 20. szerda, 20:37


senna írta:
jrtom írta:
senna írta:
YELLOW írta:
senna írta: Üdv. Most vettem egy E46 2001-es autót és az indexe néha gyorsan villog aztán normálisan. Olyan mintha ki lenne égve egy izzó! Mi lehet a baja?


van benne angyalszem, vagy valami LED-es cucc?


Sima lámpa van benne! Idegesítő nagyon,mi lehet vajon a baja?


Ha nincsenek megégve az érintkezők a foglalatban és minden frankó akor Licht Modulos lesz.

Azt érdemes venni bontottan? Mennyibe kerül bontottan? Vagy mi a megoldás?


esetleg a hátsó lámpa csatiknál nézz körül, nincs-e kiszakadva valami madzag, vagy nem sérült-e a csati.

medveborke
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 325i
Évjárat: 2007

státusz medveborke

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 57

Elküldve: 2013. február 20. szerda, 20:37


anubisz írta:
YELLOW írta:
senna írta: Üdv. Most vettem egy E46 2001-es autót és az indexe néha gyorsan villog aztán normálisan. Olyan mintha ki lenne égve egy izzó! Mi lehet a baja?


van benne angyalszem, vagy valami LED-es cucc?


Ez jó, mert nekem is ezt csinálja, reggel hidegen, az elő indexelésnél 3,4 szer gyorsan nyomja, utána beáll a normális ütemre. Érdekes módon utána már nem nagyon csinálja.
Nem hinném, hogy csak 3,4 mp ig rossz a kontakt valamelyik égőnél, és csak reggel.
Minden esetre érdekes. Nincs lelkierőm utána nézni, mivel nincs égőm kiégve. Roh..on meg.


Ugyan ez volt nekem is! Igaz nekem egy idő után elkezdte néha bedobni menet közben, hogy a bal hátsómmal van valami... aztán 1 hónap múlva már picit pislákolt is az egész bal oldal.
A bal hátsó lámpám fő csatlakozójában az egyik kis "pöcök" ellazult. Az vagy csere, vagy mint nálam hozzá kellett forrasztani egy "áthidaló" kábelt a rossz csatlakozó "sínjéhez"!
Végig kell nézni melyikkel működik normálisan.
Ezt az elektronika dolgot nem vágom egyáltalán, ha totál érthetetlen voltam szóljatok és holnap rákérdezek, hogy magyarázza el számomra is érthető módon, én pedig továbbítom.