jgbobo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz jgbobo

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2014. május 18. vasárnap, 11:47


[quote="YELLOW"]
jgbobo írta:
YELLOW írta:
jgbobo írta: Sziasztok!

Egy kis problémával fordulnék hozzátok. Bízom benne valaki tudja, hogy mi történik az autómban. BMW E46 316i az gépsas N40-es motorkódos. Van a motor mellett egy kis Bosch termosztát, ha minden igaz legalábbis az. Amiben van egy mágnes kapcsoló. Ez a kapcsoló hangos sípoló hangot ad és kattog. A kattogás egyértelmű, hogy abból adódik, hogy próbálkozik a mágnes a behúzással. Kérdésem az lenne, hogy ez normális-e? Feltételezem nem az. A másik kérdésem, ha nem az akkor mi ennek a kapcsoló nem normális működésének az eredménye?

Itt lenne egy videó, hogy hallható és látható legyen:
Videó (ezt jómagam készítettem)

Segítségeteket előre is köszönöm.

Üdv. Gabi


csak gyújtással nekem is van olyan kattogás. de csak egy darabig. mondjuk nekem dobja is hibának azt a cuccot. hogy ebfolyásol-e valamit? mióta nálam van olyan, 7 éve, de semmit nem vettem észre. viszont sípolni nem szokott menet közben.


Oh, köszi. Igazából a sípolást azóta hallom, hogy véletlen nekimentem kb 2-5 km/h közötti sebességgel parkoláskor egy kis fa tároló tákolmánynak. Utána vettem észre, de lehet, hogy előtte is volt csak nem voltam rá figyelmes. A furcsa, hogy indítás után is van amúgy sípolás egy ideig meg kattogás, de egyszer csak megunja és abbahagyja. Véleményed szerint akkor no problem?


az enyém ilyen, semmi hibakód nincs, jó a fogyasztásom, jól megy. mint a leírásban is látszik, kicsit csalóka a hang, sok verődik össze vissza, ettől olyan púlzáló

YouTube videó

ennek viszont nagyon hasonlatos a tiédhez a hangja, hátha segít a leírás, vagy a link a leírásban.

YouTube videó


Igen valóban igazad van. Tényleg a tied egészségesebbnek tűnik, míg az enyém a lenti videóra hasonlít. Azthiszem az elkövetkezendő 3 napban meglesz az elfoglaltságom a szabadság alatt. Köszönöm a segítséget! Öröm közöttetek lenni.


jurca
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz jurca

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2014. május 18. vasárnap, 10:10


YELLOW írta:
jurca írta: Sziasztok,
320d 2002 sedanom van,akar hidegen akar ha bemelegszik 3000forduat felett kormolni kezd,padlozom elozes kozben akkor eleg kellemetlen,a motor frissen szervizelt,olajat nem eszik,megkapta az osszes filtert,castrol olaj,a fust fekete mindig,nem kek,nem feher,olaj sem hianyzitt,valoszinu h nem eszi.mi otletetek van mi lehet a hiba?en gondolok turbo,duzniket kellene tisztitani,vagy esetleg bosch pumpa?azt nem igazan szeretnem....:\ Elore koszonom a segitseget.


ha sok a városi alacsony fordulatos tempó, akkor normális, hogy hirtelen gyorsításnál kormol. ezért kell néha a dízeleket is meghajtani, mert az EGR-nél képes megtapadni, vagy bárhol.


Igen,tudom h kell kormolnia,de szerintem ez sokkal jobban kormol a kelletenel,nincs esetleg otlet h mivel lehet a baj?

jurca
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz jurca

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2014. május 18. vasárnap, 10:08


Igen,tudom h kell kormolnia,de szerintem ez sokkal jobban kormol a kelletenel,nincs esetleg otlet h mivel lehet a baj?


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17557

Elküldve: 2014. május 18. vasárnap, 07:19


jgbobo írta:
YELLOW írta:
jgbobo írta: Sziasztok!

Egy kis problémával fordulnék hozzátok. Bízom benne valaki tudja, hogy mi történik az autómban. BMW E46 316i az gépsas N40-es motorkódos. Van a motor mellett egy kis Bosch termosztát, ha minden igaz legalábbis az. Amiben van egy mágnes kapcsoló. Ez a kapcsoló hangos sípoló hangot ad és kattog. A kattogás egyértelmű, hogy abból adódik, hogy próbálkozik a mágnes a behúzással. Kérdésem az lenne, hogy ez normális-e? Feltételezem nem az. A másik kérdésem, ha nem az akkor mi ennek a kapcsoló nem normális működésének az eredménye?

Itt lenne egy videó, hogy hallható és látható legyen:
Videó (ezt jómagam készítettem)

Segítségeteket előre is köszönöm.

Üdv. Gabi


csak gyújtással nekem is van olyan kattogás. de csak egy darabig. mondjuk nekem dobja is hibának azt a cuccot. hogy ebfolyásol-e valamit? mióta nálam van olyan, 7 éve, de semmit nem vettem észre. viszont sípolni nem szokott menet közben.


Oh, köszi. Igazából a sípolást azóta hallom, hogy véletlen nekimentem kb 2-5 km/h közötti sebességgel parkoláskor egy kis fa tároló tákolmánynak. Utána vettem észre, de lehet, hogy előtte is volt csak nem voltam rá figyelmes. A furcsa, hogy indítás után is van amúgy sípolás egy ideig meg kattogás, de egyszer csak megunja és abbahagyja. Véleményed szerint akkor no problem?


az enyém ilyen, semmi hibakód nincs, jó a fogyasztásom, jól megy. mint a leírásban is látszik, kicsit csalóka a hang, sok verődik össze vissza, ettől olyan púlzáló

YouTube videó

ennek viszont nagyon hasonlatos a tiédhez a hangja, hátha segít a leírás, vagy a link a leírásban.

YouTube videó

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17557

Elküldve: 2014. május 18. vasárnap, 07:11


jurca írta: Sziasztok,
320d 2002 sedanom van,akar hidegen akar ha bemelegszik 3000forduat felett kormolni kezd,padlozom elozes kozben akkor eleg kellemetlen,a motor frissen szervizelt,olajat nem eszik,megkapta az osszes filtert,castrol olaj,a fust fekete mindig,nem kek,nem feher,olaj sem hianyzitt,valoszinu h nem eszi.mi otletetek van mi lehet a hiba?en gondolok turbo,duzniket kellene tisztitani,vagy esetleg bosch pumpa?azt nem igazan szeretnem....:\ Elore koszonom a segitseget.


ha sok a városi alacsony fordulatos tempó, akkor normális, hogy hirtelen gyorsításnál kormol. ezért kell néha a dízeleket is meghajtani, mert az EGR-nél képes megtapadni, vagy bárhol.

jurca
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz jurca

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2014. május 17. szombat, 20:20


Sziasztok,
320d 2002 sedanom van,akar hidegen akar ha bemelegszik 3000forduat felett kormolni kezd,padlozom elozes kozben akkor eleg kellemetlen,a motor frissen szervizelt,olajat nem eszik,megkapta az osszes filtert,castrol olaj,a fust fekete mindig,nem kek,nem feher,olaj sem hianyzitt,valoszinu h nem eszi.mi otletetek van mi lehet a hiba?en gondolok turbo,duzniket kellene tisztitani,vagy esetleg bosch pumpa?azt nem igazan szeretnem....:\ Elore koszonom a segitseget.





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2014. május 17. szombat, 20:22

jgbobo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz jgbobo

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2014. május 17. szombat, 17:57


YELLOW írta:
jgbobo írta: Sziasztok!

Egy kis problémával fordulnék hozzátok. Bízom benne valaki tudja, hogy mi történik az autómban. BMW E46 316i az gépsas N40-es motorkódos. Van a motor mellett egy kis Bosch termosztát, ha minden igaz legalábbis az. Amiben van egy mágnes kapcsoló. Ez a kapcsoló hangos sípoló hangot ad és kattog. A kattogás egyértelmű, hogy abból adódik, hogy próbálkozik a mágnes a behúzással. Kérdésem az lenne, hogy ez normális-e? Feltételezem nem az. A másik kérdésem, ha nem az akkor mi ennek a kapcsoló nem normális működésének az eredménye?

Itt lenne egy videó, hogy hallható és látható legyen:
Videó (ezt jómagam készítettem)

Segítségeteket előre is köszönöm.

Üdv. Gabi


csak gyújtással nekem is van olyan kattogás. de csak egy darabig. mondjuk nekem dobja is hibának azt a cuccot. hogy ebfolyásol-e valamit? mióta nálam van olyan, 7 éve, de semmit nem vettem észre. viszont sípolni nem szokott menet közben.


Oh, köszi. Igazából a sípolást azóta hallom, hogy véletlen nekimentem kb 2-5 km/h közötti sebességgel parkoláskor egy kis fa tároló tákolmánynak. Utána vettem észre, de lehet, hogy előtte is volt csak nem voltam rá figyelmes. A furcsa, hogy indítás után is van amúgy sípolás egy ideig meg kattogás, de egyszer csak megunja és abbahagyja. Véleményed szerint akkor no problem?



jgbobo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz jgbobo

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2014. május 17. szombat, 17:50


jrtom írta:
jgbobo írta: Sziasztok!

Egy kis problémával fordulnék hozzátok. Bízom benne valaki tudja, hogy mi történik az autómban. BMW E46 316i az gépsas N40-es motorkódos. Van a motor mellett egy kis Bosch termosztát, ha minden igaz legalábbis az. Amiben van egy mágnes kapcsoló. Ez a kapcsoló hangos sípoló hangot ad és kattog. A kattogás egyértelmű, hogy abból adódik, hogy próbálkozik a mágnes a behúzással. Kérdésem az lenne, hogy ez normális-e? Feltételezem nem az. A másik kérdésem, ha nem az akkor mi ennek a kapcsoló nem normális működésének az eredménye?

Itt lenne egy videó, hogy hallható és látható legyen:
Videó (ezt jómagam készítettem)

Segítségeteket előre is köszönöm.

Üdv. Gabi

A folytószelep adja azt a sípoló hangot. A csattanás az meg amikor elzárja a pillangószelepet.


Azt akarod mondani, hogy ez egészséges?
Bízom benne



jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2014. május 17. szombat, 14:12


jgbobo írta: Sziasztok!

Egy kis problémával fordulnék hozzátok. Bízom benne valaki tudja, hogy mi történik az autómban. BMW E46 316i az gépsas N40-es motorkódos. Van a motor mellett egy kis Bosch termosztát, ha minden igaz legalábbis az. Amiben van egy mágnes kapcsoló. Ez a kapcsoló hangos sípoló hangot ad és kattog. A kattogás egyértelmű, hogy abból adódik, hogy próbálkozik a mágnes a behúzással. Kérdésem az lenne, hogy ez normális-e? Feltételezem nem az. A másik kérdésem, ha nem az akkor mi ennek a kapcsoló nem normális működésének az eredménye?

Itt lenne egy videó, hogy hallható és látható legyen:
Videó (ezt jómagam készítettem)

Segítségeteket előre is köszönöm.

Üdv. Gabi

A folytószelep adja azt a sípoló hangot. A csattanás az meg amikor elzárja a pillangószelepet.


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2014. május 17. szombat, 14:07


YELLOW írta:
hil írta:
jgbobo írta: Sziasztok!

Egy kis problémával fordulnék hozzátok. Bízom benne valaki tudja, hogy mi történik az autómban. BMW E46 316i az gépsas N40-es motorkódos. Van a motor mellett egy kis Bosch termosztát, ha minden igaz legalábbis az. Amiben van egy mágnes kapcsoló. Ez a kapcsoló hangos sípoló hangot ad és kattog. A kattogás egyértelmű, hogy abból adódik, hogy próbálkozik a mágnes a behúzással. Kérdésem az lenne, hogy ez normális-e? Feltételezem nem az. A másik kérdésem, ha nem az akkor mi ennek a kapcsoló nem normális működésének az eredménye?

Itt lenne egy videó, hogy hallható és látható legyen:
Videó (ezt jómagam készítettem)

Segítségeteket előre is köszönöm.

Üdv. Gabi

Szia!
Az a fűtés kapcsoló
hil



én úgy tudom az a másodlagos keringető

Szia!
Az a csap engedi a bohócfülke fűtés egységébe a meleg vizet.
hil



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17557

Elküldve: 2014. május 17. szombat, 13:51


hil írta:
jgbobo írta: Sziasztok!

Egy kis problémával fordulnék hozzátok. Bízom benne valaki tudja, hogy mi történik az autómban. BMW E46 316i az gépsas N40-es motorkódos. Van a motor mellett egy kis Bosch termosztát, ha minden igaz legalábbis az. Amiben van egy mágnes kapcsoló. Ez a kapcsoló hangos sípoló hangot ad és kattog. A kattogás egyértelmű, hogy abból adódik, hogy próbálkozik a mágnes a behúzással. Kérdésem az lenne, hogy ez normális-e? Feltételezem nem az. A másik kérdésem, ha nem az akkor mi ennek a kapcsoló nem normális működésének az eredménye?

Itt lenne egy videó, hogy hallható és látható legyen:
Videó (ezt jómagam készítettem)

Segítségeteket előre is köszönöm.

Üdv. Gabi

Szia!
Az a fűtés kapcsoló
hil



én úgy tudom az a másodlagos keringető

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2014. május 17. szombat, 13:49


jgbobo írta: Sziasztok!

Egy kis problémával fordulnék hozzátok. Bízom benne valaki tudja, hogy mi történik az autómban. BMW E46 316i az gépsas N40-es motorkódos. Van a motor mellett egy kis Bosch termosztát, ha minden igaz legalábbis az. Amiben van egy mágnes kapcsoló. Ez a kapcsoló hangos sípoló hangot ad és kattog. A kattogás egyértelmű, hogy abból adódik, hogy próbálkozik a mágnes a behúzással. Kérdésem az lenne, hogy ez normális-e? Feltételezem nem az. A másik kérdésem, ha nem az akkor mi ennek a kapcsoló nem normális működésének az eredménye?

Itt lenne egy videó, hogy hallható és látható legyen:
Videó (ezt jómagam készítettem)

Segítségeteket előre is köszönöm.

Üdv. Gabi

Szia!
Az a fűtés kapcsoló
hil



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17557

Elküldve: 2014. május 17. szombat, 13:36


jgbobo írta: Sziasztok!

Egy kis problémával fordulnék hozzátok. Bízom benne valaki tudja, hogy mi történik az autómban. BMW E46 316i az gépsas N40-es motorkódos. Van a motor mellett egy kis Bosch termosztát, ha minden igaz legalábbis az. Amiben van egy mágnes kapcsoló. Ez a kapcsoló hangos sípoló hangot ad és kattog. A kattogás egyértelmű, hogy abból adódik, hogy próbálkozik a mágnes a behúzással. Kérdésem az lenne, hogy ez normális-e? Feltételezem nem az. A másik kérdésem, ha nem az akkor mi ennek a kapcsoló nem normális működésének az eredménye?

Itt lenne egy videó, hogy hallható és látható legyen:
Videó (ezt jómagam készítettem)

Segítségeteket előre is köszönöm.

Üdv. Gabi


csak gyújtással nekem is van olyan kattogás. de csak egy darabig. mondjuk nekem dobja is hibának azt a cuccot. hogy ebfolyásol-e valamit? mióta nálam van olyan, 7 éve, de semmit nem vettem észre. viszont sípolni nem szokott menet közben.

jgbobo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz jgbobo

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2014. május 17. szombat, 13:26


Sziasztok!

Egy kis problémával fordulnék hozzátok. Bízom benne valaki tudja, hogy mi történik az autómban. BMW E46 316i az gépsas N40-es motorkódos. Van a motor mellett egy kis Bosch termosztát, ha minden igaz legalábbis az. Amiben van egy mágnes kapcsoló. Ez a kapcsoló hangos sípoló hangot ad és kattog. A kattogás egyértelmű, hogy abból adódik, hogy próbálkozik a mágnes a behúzással. Kérdésem az lenne, hogy ez normális-e? Feltételezem nem az. A másik kérdésem, ha nem az akkor mi ennek a kapcsoló nem normális működésének az eredménye?

Itt lenne egy videó, hogy hallható és látható legyen:
Videó (ezt jómagam készítettem)

Segítségeteket előre is köszönöm.

Üdv. Gabi

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz david113511

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2014. április 09. szerda, 17:47


YELLOW írta:
david113511 írta: Sziasztok!

Tegnap menet közben teljesen random módon kikapcsolt a menetstabilizátor és az kipörgés gátló az autómon. Leállítás, újraindítás után minden rendben volt, aztán megint kikapcsolt. A DSC gomb nyomására nem reagált miután kikapcsolt magától.
Valaki tapasztalt már ilyet, esetleg tud rá valamit mondani?
előre is köszi!
üdv.:
Dávid


biztosíték, meg esetleg néz meg a fékfolyadék szintet.

szerk.: vagy ABS jeladó valamelyik, ha a többi rendben van, de azt diag kimutatja.


Rendben, köszi az infót