autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 335xi
Évjárat: 2007

státusz oxigen

Újonc

Elismertség: 15% (4 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2015. január 01. csütörtök, 23:10


Jocc írta:
oxigen írta:
Jocc írta:
oxigen írta: Sziasztok, indításkor fehéres füst jön a kipufogóból, utána 5-10 perc múlva "eltűnik". 10e km alatt fogyott 3dl hűtővíz és az olaj a max-ról lement a min-re. Ez mondható normálisnak egy 2004es E46 320d-nél? Kinti hőmérséklet valahol -5ºC körül.

videó



Azt nem merem állítani, hogy normális, de az enyém is ilyen. A szerelőm nem tulajdonított neki nagy jelentőséget, mikor felhívtam rá a figyelmét.



Neked is fogy a hűtővíz és/vagy az olaj?


Az olaj igen, kb. hasonló mértékben. A hűtőfolyadékon nem vettem észre. Hideg motornál a füst pont ilyen, mondtak rá olyat is, hogy lehet izzítás hiba (mellesleg valóban volt a hibatárolóban az egyik hengerre izzítás hiba)



Jó a tipp, nálam is van a 2es hengeren egy DDE 4222 hiba, emiatt jövőhéten összes izzítógyertya és a relé is cserélve lesz. Hogy én is segítsek: a hibatárolóban lévő hiba nem tesz különbséget relé és gyertya között, tehát nem tudják megkülönböztetni diagnosztika alapján, hogy melyik a rossz. Én ezért cserélem az összeset és ha már ott leszünk, ránézetek a pillangószelepekre is, ha már mindenki be van szarva tőle


Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2015. január 01. csütörtök, 23:08


Hideg időben ez normális, kondenzvíz. Ha majd melegen is fog füstölni akkor van gond.

Jocc
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Jocc

Újonc

Elismertség: 13% (4 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2015. január 01. csütörtök, 23:03


oxigen írta:
Jocc írta:
oxigen írta: Sziasztok, indításkor fehéres füst jön a kipufogóból, utána 5-10 perc múlva "eltűnik". 10e km alatt fogyott 3dl hűtővíz és az olaj a max-ról lement a min-re. Ez mondható normálisnak egy 2004es E46 320d-nél? Kinti hőmérséklet valahol -5ºC körül.

videó



Azt nem merem állítani, hogy normális, de az enyém is ilyen. A szerelőm nem tulajdonított neki nagy jelentőséget, mikor felhívtam rá a figyelmét.



Neked is fogy a hűtővíz és/vagy az olaj?


Az olaj igen, kb. hasonló mértékben. A hűtőfolyadékon nem vettem észre. Hideg motornál a füst pont ilyen, mondtak rá olyat is, hogy lehet izzítás hiba (mellesleg valóban volt a hibatárolóban az egyik hengerre izzítás hiba)




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. január 01. csütörtök, 23:03

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 335xi
Évjárat: 2007

státusz oxigen

Újonc

Elismertség: 15% (4 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2015. január 01. csütörtök, 22:49


Jocc írta:
oxigen írta: Sziasztok, indításkor fehéres füst jön a kipufogóból, utána 5-10 perc múlva "eltűnik". 10e km alatt fogyott 3dl hűtővíz és az olaj a max-ról lement a min-re. Ez mondható normálisnak egy 2004es E46 320d-nél? Kinti hőmérséklet valahol -5ºC körül.

videó



Azt nem merem állítani, hogy normális, de az enyém is ilyen. A szerelőm nem tulajdonított neki nagy jelentőséget, mikor felhívtam rá a figyelmét.



Neked is fogy a hűtővíz és/vagy az olaj?

Jocc
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Jocc

Újonc

Elismertség: 13% (4 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2015. január 01. csütörtök, 22:41


oxigen írta: Sziasztok, indításkor fehéres füst jön a kipufogóból, utána 5-10 perc múlva "eltűnik". 10e km alatt fogyott 3dl hűtővíz és az olaj a max-ról lement a min-re. Ez mondható normálisnak egy 2004es E46 320d-nél? Kinti hőmérséklet valahol -5ºC körül.

videó



Azt nem merem állítani, hogy normális, de az enyém is ilyen. A szerelőm nem tulajdonított neki nagy jelentőséget, mikor felhívtam rá a figyelmét.




autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 335xi
Évjárat: 2007

státusz oxigen

Újonc

Elismertség: 15% (4 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2015. január 01. csütörtök, 19:18


Sziasztok, indításkor fehéres füst jön a kipufogóból, utána 5-10 perc múlva "eltűnik". 10e km alatt fogyott 3dl hűtővíz és az olaj a max-ról lement a min-re. Ez mondható normálisnak egy 2004es E46 320d-nél? Kinti hőmérséklet valahol -5ºC körül.

videó



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. január 01. csütörtök, 19:19

Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 746

Elküldve: 2014. december 18. csütörtök, 23:56


negativ0001 írta:
szotakdavid írta:
Totyasrac írta:
negativ0001 írta:
10% tobblet ero es 10-30% kevesebb kakao.


Szerinted ha ez ennyire egyszerű lenne (kevesebb üzemanyagból több teljesítmény) akkor ez nem jutott volna eszébe a gyártóknak?
A közúton kat nélkül használt autókat bezúzatnám... Én legalábbis


Mindig érdekel az ilyen projekt..h csinál valaki "erőgépet" a 16i-ból M-es matrica hátulra=+20Le,nagy kipufogó és társai.Sose fogom megérteni,ha valakinek nyomatékra és erőre van szüksége miért nem keresi meg a motort hozzá miért kell katalizátort vágni hebrákolni chiptuningolni ebben a kibaszott országban lassan mindenki chippeket ír.A bmw nem egy kibaszott tdi golf amit az égbe lehet húzni és ez igaz benzinre dieselre.Persze vannak akik soha nem fogják bevallani h szar a chip a kocsijukon vagy h ártalmas az a motorjára.136 lovas 20d 180 lovas lett és társai hmmm és azt hogy???4henger = 136 6henger=184 lovas na ezt h a faszba fogja bírni a motor adagoló turbó?!


Ja, nekem nem kell a tobb lo, hanem inkabb a kevesebb fogyasztas.
1/3-a a befecskendezett benzinnek huteskent szolgal, ez adja meg az 1es Lambda erteket, ez a biztonsagos keverek, de ha ezt az egyharmadot elveszem, ugy, hogy a lambda erteket novelem +0.17-0.22 voltal, igy az injektorok visszaszabalyoznak, na , de azt az 1/3-ot potolom meleg benzingozzel es hideg vizzel (vizbefecskendezes) igy nem megy szet a motor a szegeny keverek miatt......
Elmelet!

Én is azt vallom mint Dávid. Több paripa kell? Vegyél nagyobb motorral autót. Ha már kis motorral vesz valaki egy BMW-t (ahogy én is) fogadja el, hogy ez ennyit tud és ezért cserébe a világból is kimegy. A másik a fogyasztás.... ennyit fogyaszt és kész.... kevesebb fogyasztás kell? Vegyél Suzuki 1.0 GL-t 3 ajtós kivitelben, az városban is 6,5 körül fogyaszt. Nem fogom megérteni soha, hogy valakinek KELL egy BMW de nem fogadja el a vele járó dolgokat. Sajnos a kintről behozott csodák ára aránytalanul alacsony és így már az is BMW-t akar venni aki eddig Civicben vagy Golfban gondolkozott.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. december 19. péntek, 01:23


b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2014. december 18. csütörtök, 23:30


negativ0001 írta:
szotakdavid írta:
Totyasrac írta:
negativ0001 írta:
10% tobblet ero es 10-30% kevesebb kakao.


Szerinted ha ez ennyire egyszerű lenne (kevesebb üzemanyagból több teljesítmény) akkor ez nem jutott volna eszébe a gyártóknak?
A közúton kat nélkül használt autókat bezúzatnám... Én legalábbis


Mindig érdekel az ilyen projekt..h csinál valaki "erőgépet" a 16i-ból M-es matrica hátulra=+20Le,nagy kipufogó és társai.Sose fogom megérteni,ha valakinek nyomatékra és erőre van szüksége miért nem keresi meg a motort hozzá miért kell katalizátort vágni hebrákolni chiptuningolni ebben a kibaszott országban lassan mindenki chippeket ír.A bmw nem egy kibaszott tdi golf amit az égbe lehet húzni és ez igaz benzinre dieselre.Persze vannak akik soha nem fogják bevallani h szar a chip a kocsijukon vagy h ártalmas az a motorjára.136 lovas 20d 180 lovas lett és társai hmmm és azt hogy???4henger = 136 6henger=184 lovas na ezt h a faszba fogja bírni a motor adagoló turbó?!


Ja, nekem nem kell a tobb lo, hanem inkabb a kevesebb fogyasztas.
1/3-a a befecskendezett benzinnek huteskent szolgal, ez adja meg az 1es Lambda erteket, ez a biztonsagos keverek, de ha ezt az egyharmadot elveszem, ugy, hogy a lambda erteket novelem +0.17-0.22 voltal, igy az injektorok visszaszabalyoznak, na , de azt az 1/3-ot potolom meleg benzingozzel es hideg vizzel (vizbefecskendezes) igy nem megy szet a motor a szegeny keverek miatt......
Elmelet!


A víz térfogata gőzzé alakulva 1750 szeresére nő. Ezt se felejtsd el. (gyakorlat) Ez a túlnyomás ha nem jó időben keletkezik biztos okoz problémákat. Elég, ha csak bejut a forgattyús térbe és hígítja az olajat.

B3NIST
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Cabrio
Modell: 320i
Évjárat: 1995

státusz B3NIST

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2014. december 18. csütörtök, 17:10


Sziasztok!

Magas CO esetén (0,6-1,0) lehet valami beállítással eszközölni a hibát?Vagy a egyből a katalizátorra kell gyanakodnom? Előre is köszi a segítséget!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 325Ci
Évjárat: 2006

státusz agabor90

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2014. december 18. csütörtök, 15:15


Sziasztok!
E46 330xi touring üzemmeleg motornál halvány szürkés enyhén égett szagú füstöt bocsát ki.
Mi okozhatja ezt?
Köszi a segítséget!

zuziq
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2004

státusz zuziq

Újonc

Elismertség: 8% (8 pont) | Hozzászólások: 90

Elküldve: 2014. november 09. vasárnap, 10:15


Sziasztok!

Szerintem jobban füstöl mint kéne, a motor meleg és fehéren füstöl. Kb 1.5 deci víz hiányzott hűtőcsere után 2 hónappal. Víz nem olajos. Olaj se hiányzik.
Mennyi vizet esznek ezek ha hengerfejesek?

Köszi! Zs.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz negativ0001

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 215

Elküldve: 2014. július 16. szerda, 08:56


YELLOW írta:
valahol volt ez téma, állítólag hosszú távon nem olyan jó ez a vízes téma... a dugókra, szelepekre nézve. nem emlékszem a részletekre sajnos


Koszi.....azt hiszem a rozsda miatt volt a problema, keramia szelepek kellenek, meg inox kipufogo......


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. július 13. vasárnap, 22:54


negativ0001 írta:
szotakdavid írta:
Totyasrac írta:
negativ0001 írta:
10% tobblet ero es 10-30% kevesebb kakao.


Szerinted ha ez ennyire egyszerű lenne (kevesebb üzemanyagból több teljesítmény) akkor ez nem jutott volna eszébe a gyártóknak?
A közúton kat nélkül használt autókat bezúzatnám... Én legalábbis


Mindig érdekel az ilyen projekt..h csinál valaki "erőgépet" a 16i-ból M-es matrica hátulra=+20Le,nagy kipufogó és társai.Sose fogom megérteni,ha valakinek nyomatékra és erőre van szüksége miért nem keresi meg a motort hozzá miért kell katalizátort vágni hebrákolni chiptuningolni ebben a kibaszott országban lassan mindenki chippeket ír.A bmw nem egy kibaszott tdi golf amit az égbe lehet húzni és ez igaz benzinre dieselre.Persze vannak akik soha nem fogják bevallani h szar a chip a kocsijukon vagy h ártalmas az a motorjára.136 lovas 20d 180 lovas lett és társai hmmm és azt hogy???4henger = 136 6henger=184 lovas na ezt h a faszba fogja bírni a motor adagoló turbó?!


Ja, nekem nem kell a tobb lo, hanem inkabb a kevesebb fogyasztas.
1/3-a a befecskendezett benzinnek huteskent szolgal, ez adja meg az 1es Lambda erteket, ez a biztonsagos keverek, de ha ezt az egyharmadot elveszem, ugy, hogy a lambda erteket novelem +0.17-0.22 voltal, igy az injektorok visszaszabalyoznak, na , de azt az 1/3-ot potolom meleg benzingozzel es hideg vizzel (vizbefecskendezes) igy nem megy szet a motor a szegeny keverek miatt......
Elmelet!


valahol volt ez téma, állítólag hosszú távon nem olyan jó ez a vízes téma... a dugókra, szelepekre nézve. nem emlékszem a részletekre sajnos

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz negativ0001

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 215

Elküldve: 2014. július 13. vasárnap, 22:29


szotakdavid írta:
Totyasrac írta:
negativ0001 írta:
10% tobblet ero es 10-30% kevesebb kakao.


Szerinted ha ez ennyire egyszerű lenne (kevesebb üzemanyagból több teljesítmény) akkor ez nem jutott volna eszébe a gyártóknak?
A közúton kat nélkül használt autókat bezúzatnám... Én legalábbis


Mindig érdekel az ilyen projekt..h csinál valaki "erőgépet" a 16i-ból M-es matrica hátulra=+20Le,nagy kipufogó és társai.Sose fogom megérteni,ha valakinek nyomatékra és erőre van szüksége miért nem keresi meg a motort hozzá miért kell katalizátort vágni hebrákolni chiptuningolni ebben a kibaszott országban lassan mindenki chippeket ír.A bmw nem egy kibaszott tdi golf amit az égbe lehet húzni és ez igaz benzinre dieselre.Persze vannak akik soha nem fogják bevallani h szar a chip a kocsijukon vagy h ártalmas az a motorjára.136 lovas 20d 180 lovas lett és társai hmmm és azt hogy???4henger = 136 6henger=184 lovas na ezt h a faszba fogja bírni a motor adagoló turbó?!


Ja, nekem nem kell a tobb lo, hanem inkabb a kevesebb fogyasztas.
1/3-a a befecskendezett benzinnek huteskent szolgal, ez adja meg az 1es Lambda erteket, ez a biztonsagos keverek, de ha ezt az egyharmadot elveszem, ugy, hogy a lambda erteket novelem +0.17-0.22 voltal, igy az injektorok visszaszabalyoznak, na , de azt az 1/3-ot potolom meleg benzingozzel es hideg vizzel (vizbefecskendezes) igy nem megy szet a motor a szegeny keverek miatt......
Elmelet!


szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2014. július 13. vasárnap, 21:11


Totyasrac írta:
negativ0001 írta:
10% tobblet ero es 10-30% kevesebb kakao.


Szerinted ha ez ennyire egyszerű lenne (kevesebb üzemanyagból több teljesítmény) akkor ez nem jutott volna eszébe a gyártóknak?
A közúton kat nélkül használt autókat bezúzatnám... Én legalábbis


Mindig érdekel az ilyen projekt..h csinál valaki "erőgépet" a 16i-ból M-es matrica hátulra=+20Le,nagy kipufogó és társai.Sose fogom megérteni,ha valakinek nyomatékra és erőre van szüksége miért nem keresi meg a motort hozzá miért kell katalizátort vágni hebrákolni chiptuningolni ebben a kibaszott országban lassan mindenki chippeket ír.A bmw nem egy kibaszott tdi golf amit az égbe lehet húzni és ez igaz benzinre dieselre.Persze vannak akik soha nem fogják bevallani h szar a chip a kocsijukon vagy h ártalmas az a motorjára.136 lovas 20d 180 lovas lett és társai hmmm és azt hogy???4henger = 136 6henger=184 lovas na ezt h a faszba fogja bírni a motor adagoló turbó?!