InsectKiller írta:
jons írta:
Sziasztok!
INPA: Katalysatorkonvertieurung
Általában 2500-3000-res fordulat körül jegyzi be, üzem meleg motornál nyilván.
Mi a teendő ilyenkor?
1) új lambda előre, új lambda hátra, új katalizátor
2) új lambda előre
3) új lambda hátra
4) új katalizátor (utángyártott nyilván, mert a gyári 300k HuF)
5) Minden marad a régiben, minek foglalkozok vele ha az autó ugyanúgy megy és semmi baja?
Te vagy a szaki és segítséget kérsz?!
Viccen kívül, ha valamelyik lambda volna kaka, azt ki kellene, h írja konkrétan. Nekem kiírta mindig, hogy melyiknek rossz a fűtése. Ha a katalizátort írja, akkor az a baja. Mivel neked sem múlik el 1 alapos kiégetés után, gondolom nagyobb a gond. Motorelektronika jeled is van? Erre nem emlékszem!
Ne viccelődjünk kérem
Szaki, én?
A lambadákat azért kérdeztem, mert légtömegnél is van, hogy bár a tűrésen belül van mégsem jó az érték.
Az inpa írja, hogy MIL lampe, de az óracsoporton nem gyullad ki. Nyilván nem akkora hibáról van szó ami befolyásolná magát az autó működését és így indukálná a hibajelzést.
Utánanézek én ennek a katalizátornak egy kicsit, hátha van jó áron valahol. Mondjuk max 20ért jó lenne gyári
Még mindig olcsóbb, mint 50ért lambadákat venni. Ráadásul kettőt.