Padre323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Padre323i

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 282

Elküldve: 2013. május 11. szombat, 08:10


YELLOW írta:
Padre323i írta: Ha klímázok,kikapcsolás után poshadt szagot fúj be.Erre van valami megoldás?


mielőtt megállsz, mondjuk klímázol és tudod hosszabb időre megállsz, akkor előtte ki kell kapcsolni amklímát, és csak a meleg levegőt, vagyis a kintit fújja be, ami kiszárítja, nem fog a pára lecsapódni a hőcserélőn.
ezen az ózonos dolog sem segít, mert a következő alkalommal ugyanolyan szagú, de legalábbis 4. alkalomra tutti. az ózon megöli a bacikat, vírusokat, a beivódott gyepes szagokat eltünteti. természetesen ha az autóba bele van szarva, azt ki kell venni, szilárd anyagot nem tűntet el viszont a wunderbaumból is kiszedi az illatot


Én mindig így csinálom.Csak nem tudni hogy előttem mi volt...



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. május 10. péntek, 20:06


andree írta:
YELLOW írta:
Padre323i írta: Ha klímázok,kikapcsolás után poshadt szagot fúj be.Erre van valami megoldás?


mielőtt megállsz, mondjuk klímázol és tudod hosszabb időre megállsz, akkor előtte ki kell kapcsolni amklímát, és csak a meleg levegőt, vagyis a kintit fújja be, ami kiszárítja, nem fog a pára lecsapódni a hőcserélőn.
ezen az ózonos dolog sem segít, mert a következő alkalommal ugyanolyan szagú, de legalábbis 4. alkalomra tutti. az ózon megöli a bacikat, vírusokat, a beivódott gyepes szagokat eltünteti. természetesen ha az autóba bele van szarva, azt ki kell venni, szilárd anyagot nem tűntet el viszont a wunderbaumból is kiszedi az illatot


Csak sikerül összerakni a tutit.
Viszont ne felejtsük el a hogy olyan bacik telepednek le ott amikkel normál körülmények között lehet hogy sose találkozol.
A szag attól is lehet -ezt személyes tapasztalatból mondom- hogy sokat állt a kocsid. Yellow kolléga jól mondja, ki fog száradni.
Kitartás!


de az a párás szag, az az amikor a bent lévő porok nedvesek lesznek, ezért kell járatni kinti levegővel. igen a bacik is büdösek de annak nem olyan szaga van... meg ugye van ott kondenzvíz levezető is, és ha az eldugul, mint sok fosvágennél, akkor ott igen penész lesz keményen.

andree
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz andree

Fórumlakó

Elismertség: 8% (24 pont) | Hozzászólások: 284

Elküldve: 2013. május 10. péntek, 19:15


YELLOW írta:
Padre323i írta: Ha klímázok,kikapcsolás után poshadt szagot fúj be.Erre van valami megoldás?


mielőtt megállsz, mondjuk klímázol és tudod hosszabb időre megállsz, akkor előtte ki kell kapcsolni amklímát, és csak a meleg levegőt, vagyis a kintit fújja be, ami kiszárítja, nem fog a pára lecsapódni a hőcserélőn.
ezen az ózonos dolog sem segít, mert a következő alkalommal ugyanolyan szagú, de legalábbis 4. alkalomra tutti. az ózon megöli a bacikat, vírusokat, a beivódott gyepes szagokat eltünteti. természetesen ha az autóba bele van szarva, azt ki kell venni, szilárd anyagot nem tűntet el viszont a wunderbaumból is kiszedi az illatot


Csak sikerül összerakni a tutit.
Viszont ne felejtsük el a hogy olyan bacik telepednek le ott amikkel normál körülmények között lehet hogy sose találkozol.
A szag attól is lehet -ezt személyes tapasztalatból mondom- hogy sokat állt a kocsid. Yellow kolléga jól mondja, ki fog száradni.
Kitartás!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. május 10. péntek, 18:52


Padre323i írta: Ha klímázok,kikapcsolás után poshadt szagot fúj be.Erre van valami megoldás?


mielőtt megállsz, mondjuk klímázol és tudod hosszabb időre megállsz, akkor előtte ki kell kapcsolni amklímát, és csak a meleg levegőt, vagyis a kintit fújja be, ami kiszárítja, nem fog a pára lecsapódni a hőcserélőn.
ezen az ózonos dolog sem segít, mert a következő alkalommal ugyanolyan szagú, de legalábbis 4. alkalomra tutti. az ózon megöli a bacikat, vírusokat, a beivódott gyepes szagokat eltünteti. természetesen ha az autóba bele van szarva, azt ki kell venni, szilárd anyagot nem tűntet el viszont a wunderbaumból is kiszedi az illatot

andree
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz andree

Fórumlakó

Elismertség: 8% (24 pont) | Hozzászólások: 284

Elküldve: 2013. május 10. péntek, 18:40


dbtibi írta:
Padre323i írta: Ha klímázok,kikapcsolás után poshadt szagot fúj be.Erre van valami megoldás?


Szia, azt mondta a kollegám hogy a pollenszűrő felől kell klímatisztító spray-el kitisztítani, Ő ázott csirkeszagot emlegetett. Az Ő VW Bora-jánál ez megoldást jelentett.
ezzel is lehet pl.


Szia,
Szerintem csináltass egy ózonos tisztítást. Hosszú távon ez a jó megoldás. A spray csak ideig óráig jó.

dbtibi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz dbtibi

BMWfanatic

Elismertség: 5% (28 pont) | Hozzászólások: 474

Elküldve: 2013. május 10. péntek, 15:37


Padre323i írta: Ha klímázok,kikapcsolás után poshadt szagot fúj be.Erre van valami megoldás?


Szia, azt mondta a kollegám hogy a pollenszűrő felől kell klímatisztító spray-el kitisztítani, Ő ázott csirkeszagot emlegetett. Az Ő VW Bora-jánál ez megoldást jelentett.
ezzel is lehet pl.

Padre323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Padre323i

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 282

Elküldve: 2013. május 10. péntek, 15:33


Ha klímázok,kikapcsolás után poshadt szagot fúj be.Erre van valami megoldás?


Padre323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Padre323i

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 282

Elküldve: 2013. május 10. péntek, 15:30


Wakama írta: Sziasztok!
Olyan problémám van, hogy meleg időben, ha sokat áll napon az autó, akkor előfordul(tehát nem minden alkalommal), hogy amikor elindulok (például amikor délután munkából hazaindulok) és bekapcsolom a klímát, hideg helyett meleget fúj.
AUTO üzemmódban 20,5 fokra állítom a klímát, érzi, hogy dolgoznia kell, mert teljes erővel kezdi nyomni a levegőt, csak éppen a meleget.
Máskor meg gyönyörűen működik.
Valakinek ötlete?

Köszönöm


Ha kb. fél perc múlva kezd el hűteni,az szerintem teljesen normális.




Wakama
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz Wakama

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2013. május 10. péntek, 10:45


Sziasztok!
Olyan problémám van, hogy meleg időben, ha sokat áll napon az autó, akkor előfordul(tehát nem minden alkalommal), hogy amikor elindulok (például amikor délután munkából hazaindulok) és bekapcsolom a klímát, hideg helyett meleget fúj.
AUTO üzemmódban 20,5 fokra állítom a klímát, érzi, hogy dolgoznia kell, mert teljes erővel kezdi nyomni a levegőt, csak éppen a meleget.
Máskor meg gyönyörűen működik.
Valakinek ötlete?

Köszönöm

davech
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz davech

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 227

Elküldve: 2013. május 06. hétfő, 09:36


Hi!

Lenne olyan kérdésem, hogy valahol enged a klímagáz a rendszerben. Rátettük a levegő nyomást hogy kiderüljön hol lehet a baj. A fűtésbox körül lehet hallani a sziszegést, a pollenszűrő alatti rész felől. Érdemes megbontani a motortér felőli részt? Vagy ott a klímához semmi köze nincs? /Úgy néztem ott csak a ventilátor van.
Ahhoz hogy a hibát megtaláljam feltétlen ki kell operálni a fűtésboxot? Tömítés lehet a ludas? Valakinek szívott már ilyennel?

Roli888
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1996

státusz Roli888

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 31

Elküldve: 2013. május 03. péntek, 10:29


YELLOW írta:
Roli888 írta:
YELLOW írta:
Roli888 írta:
YELLOW írta:
Roli888 írta:
YELLOW írta:
Roli888 írta: Hellosztok! Digit klímás E36-os gépen miért van az hogy minden gyújtásrákapcsolás után beindul a hideg/meleg befúvás azon a hőmérsékleten ahol dolgozott előzőleg is? Úgy kell minden indítás után kikapcsolni a befúvást (mindegy hogy milyen hőmérsékletre állítom). Bár hozzátenném hogy ha kikapcsolom és úgy állítom le akkor még öt perc után se kapcsol be mikor ráadom a gyújtást, de sajna 10 perc gépkocsi használaton kívül ha ráadom a gyújtást akkor elfelejti hogy ki volt kapcsolva és ismét dolgozni kezd induláskor a befúvás. Mit mondanátok erre? Előre is köszönöm a segítséget!


így van beprogramozva.


És ezen változtatni nem lehet?


de lehet.


És milyen lehetőséggel lehetne változtatni?


szerintem diaggal


És mit jelent az hogy diag?


fel kell programozni az autó adott modulját, amiben benne van a funkció. be lehet állítani, hogy pl a klíma őrizze meg a leállítás pillanatában lévő értéket, majd indításnál újra az legyen. illetve, hogy minden legyen lekapcsolva, minden újraindításnál, függetlenül attól, hogy lett leállítva.


Köszönöm szépen a választ. Nagyon hasznos volt az információ.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. május 03. péntek, 05:32


Roli888 írta:
YELLOW írta:
Roli888 írta:
YELLOW írta:
Roli888 írta:
YELLOW írta:
Roli888 írta: Hellosztok! Digit klímás E36-os gépen miért van az hogy minden gyújtásrákapcsolás után beindul a hideg/meleg befúvás azon a hőmérsékleten ahol dolgozott előzőleg is? Úgy kell minden indítás után kikapcsolni a befúvást (mindegy hogy milyen hőmérsékletre állítom). Bár hozzátenném hogy ha kikapcsolom és úgy állítom le akkor még öt perc után se kapcsol be mikor ráadom a gyújtást, de sajna 10 perc gépkocsi használaton kívül ha ráadom a gyújtást akkor elfelejti hogy ki volt kapcsolva és ismét dolgozni kezd induláskor a befúvás. Mit mondanátok erre? Előre is köszönöm a segítséget!


így van beprogramozva.


És ezen változtatni nem lehet?


de lehet.


És milyen lehetőséggel lehetne változtatni?


szerintem diaggal


És mit jelent az hogy diag?


fel kell programozni az autó adott modulját, amiben benne van a funkció. be lehet állítani, hogy pl a klíma őrizze meg a leállítás pillanatában lévő értéket, majd indításnál újra az legyen. illetve, hogy minden legyen lekapcsolva, minden újraindításnál, függetlenül attól, hogy lett leállítva.

Roli888
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1996

státusz Roli888

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 31

Elküldve: 2013. május 02. csütörtök, 22:38


YELLOW írta:
Roli888 írta:
YELLOW írta:
Roli888 írta:
YELLOW írta:
Roli888 írta: Hellosztok! Digit klímás E36-os gépen miért van az hogy minden gyújtásrákapcsolás után beindul a hideg/meleg befúvás azon a hőmérsékleten ahol dolgozott előzőleg is? Úgy kell minden indítás után kikapcsolni a befúvást (mindegy hogy milyen hőmérsékletre állítom). Bár hozzátenném hogy ha kikapcsolom és úgy állítom le akkor még öt perc után se kapcsol be mikor ráadom a gyújtást, de sajna 10 perc gépkocsi használaton kívül ha ráadom a gyújtást akkor elfelejti hogy ki volt kapcsolva és ismét dolgozni kezd induláskor a befúvás. Mit mondanátok erre? Előre is köszönöm a segítséget!


így van beprogramozva.


És ezen változtatni nem lehet?


de lehet.


És milyen lehetőséggel lehetne változtatni?


szerintem diaggal


És mit jelent az hogy diag?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. május 02. csütörtök, 19:56


Roli888 írta:
YELLOW írta:
Roli888 írta:
YELLOW írta:
Roli888 írta: Hellosztok! Digit klímás E36-os gépen miért van az hogy minden gyújtásrákapcsolás után beindul a hideg/meleg befúvás azon a hőmérsékleten ahol dolgozott előzőleg is? Úgy kell minden indítás után kikapcsolni a befúvást (mindegy hogy milyen hőmérsékletre állítom). Bár hozzátenném hogy ha kikapcsolom és úgy állítom le akkor még öt perc után se kapcsol be mikor ráadom a gyújtást, de sajna 10 perc gépkocsi használaton kívül ha ráadom a gyújtást akkor elfelejti hogy ki volt kapcsolva és ismét dolgozni kezd induláskor a befúvás. Mit mondanátok erre? Előre is köszönöm a segítséget!


így van beprogramozva.


És ezen változtatni nem lehet?


de lehet.


És milyen lehetőséggel lehetne változtatni?


szerintem diaggal

Roli888
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1996

státusz Roli888

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 31

Elküldve: 2013. május 02. csütörtök, 19:49


YELLOW írta:
Roli888 írta:
YELLOW írta:
Roli888 írta: Hellosztok! Digit klímás E36-os gépen miért van az hogy minden gyújtásrákapcsolás után beindul a hideg/meleg befúvás azon a hőmérsékleten ahol dolgozott előzőleg is? Úgy kell minden indítás után kikapcsolni a befúvást (mindegy hogy milyen hőmérsékletre állítom). Bár hozzátenném hogy ha kikapcsolom és úgy állítom le akkor még öt perc után se kapcsol be mikor ráadom a gyújtást, de sajna 10 perc gépkocsi használaton kívül ha ráadom a gyújtást akkor elfelejti hogy ki volt kapcsolva és ismét dolgozni kezd induláskor a befúvás. Mit mondanátok erre? Előre is köszönöm a segítséget!


így van beprogramozva.


És ezen változtatni nem lehet?


de lehet.


És milyen lehetőséggel lehetne változtatni?