YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. április 09. szombat, 18:57


szicsu írta:
YELLOW írta:
szicsu írta:
YELLOW írta: kérdés.
- ugye a klímapanelen 15-16 fok állítható be. ennek a hőfoknak AUTO állásban van szerepe? ha nem nyomom be az AUTO gombot, akkor ha 16 fok alá menne a belső hőfok, akkor is nyomná tovább a hideget? mert ugye a klíma 1-8 fokos hideget fúj be, tehát tudná hűteni.
- a másik, hogy ha megy a klíma, és kint és bent is hidegebb van mint 16 fok, akkor is átmegy a levegő a hőcserélőn? vagy ha nem megy a klíma hanem csak simán belső keringetés mondjuk, a hőcserélő akkor is a körben van, áramlik át rajta a levegő, vagy egy elkerülő úton halad be az utastérbe?
köszi!


Ha jól tudom,az AUTO csak a befújás helyét szabályozza automatikusan...A hőfokhoz nincs köze.


biztos, hogy köze van... különben mi értelme állítani a hőfokot? azért va a kis rács kis beszívó ventivel is, hogy közben nézi az utastérben lévő levegő hömérsékletét.
most nem is az AUTO gomb a lényeg.
nem tudom, hogy az E46 boxa, hogy van felépítve.
ha nem megy a klíma, akkor elzárja a hőcserélő felé menő utat teljesen?
mert ugye minden klíma tisztítónál, vagy eljárásnál azt mondják, írják, hogy a klímának mennie kell. ugye mint a "bombás", vagy ózonos tisztításnál az a lényeg, hogy a hőcserélőn átmenjen a cucc. ózonosnál pluszban jó, ha hideg a levegő, mert az oxigén dúsabb, és ugye az ózon oxigénből lesz. tehát így oké.
de ha hideg van, akkor az jó, csak én most azon agyalok, hogy olyankor, ha simán belső keringetés van, akkor is a körben van a hőcserélő?
nem tudom érthető-e a dolog.

Muszáj,hogy belső levegőn is a körben legyen a hőcserélő,mert akkor,ha belső levegőre állítanád nyáron 5 percen belül elég meleged lenne az autóban.
Amit én használtam klímatisztító"bombát",arra rá is volt írva,hogy belső keringetésre kell állítani az autót,és elindítani a klímát...
Amúgy AUTO állás nélkül is a beállított hőfokot csinál az utastérben...


de ha ez igaz, akkor felesleges klímát indítani, mert a levegő közé megy a hőcserélőnek... ezért gondoltam azt a logikát, hogy csak bekapcsolt klímával terelődik a hőcserélő felé a levegő. és ezért van mindenre ráírva. másképp nem érne semmit.

autója adatai
Széria: Z4
Típus: E85
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 2.5i
Évjárat: 2006

státusz feketezsolt

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2016. április 09. szombat, 18:49






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. április 09. szombat, 18:57

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz szicsu

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 108

Elküldve: 2016. április 09. szombat, 18:10


YELLOW írta:
szicsu írta:
YELLOW írta: kérdés.
- ugye a klímapanelen 15-16 fok állítható be. ennek a hőfoknak AUTO állásban van szerepe? ha nem nyomom be az AUTO gombot, akkor ha 16 fok alá menne a belső hőfok, akkor is nyomná tovább a hideget? mert ugye a klíma 1-8 fokos hideget fúj be, tehát tudná hűteni.
- a másik, hogy ha megy a klíma, és kint és bent is hidegebb van mint 16 fok, akkor is átmegy a levegő a hőcserélőn? vagy ha nem megy a klíma hanem csak simán belső keringetés mondjuk, a hőcserélő akkor is a körben van, áramlik át rajta a levegő, vagy egy elkerülő úton halad be az utastérbe?
köszi!


Ha jól tudom,az AUTO csak a befújás helyét szabályozza automatikusan...A hőfokhoz nincs köze.


biztos, hogy köze van... különben mi értelme állítani a hőfokot? azért va a kis rács kis beszívó ventivel is, hogy közben nézi az utastérben lévő levegő hömérsékletét.
most nem is az AUTO gomb a lényeg.
nem tudom, hogy az E46 boxa, hogy van felépítve.
ha nem megy a klíma, akkor elzárja a hőcserélő felé menő utat teljesen?
mert ugye minden klíma tisztítónál, vagy eljárásnál azt mondják, írják, hogy a klímának mennie kell. ugye mint a "bombás", vagy ózonos tisztításnál az a lényeg, hogy a hőcserélőn átmenjen a cucc. ózonosnál pluszban jó, ha hideg a levegő, mert az oxigén dúsabb, és ugye az ózon oxigénből lesz. tehát így oké.
de ha hideg van, akkor az jó, csak én most azon agyalok, hogy olyankor, ha simán belső keringetés van, akkor is a körben van a hőcserélő?
nem tudom érthető-e a dolog.

Muszáj,hogy belső levegőn is a körben legyen a hőcserélő,mert akkor,ha belső levegőre állítanád nyáron 5 percen belül elég meleged lenne az autóban.
Amit én használtam klímatisztító"bombát",arra rá is volt írva,hogy belső keringetésre kell állítani az autót,és elindítani a klímát...
Amúgy AUTO állás nélkül is a beállított hőfokot csinál az utastérben...





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2016. április 09. szombat, 18:13

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. április 09. szombat, 16:36


szicsu írta:
YELLOW írta: kérdés.
- ugye a klímapanelen 15-16 fok állítható be. ennek a hőfoknak AUTO állásban van szerepe? ha nem nyomom be az AUTO gombot, akkor ha 16 fok alá menne a belső hőfok, akkor is nyomná tovább a hideget? mert ugye a klíma 1-8 fokos hideget fúj be, tehát tudná hűteni.
- a másik, hogy ha megy a klíma, és kint és bent is hidegebb van mint 16 fok, akkor is átmegy a levegő a hőcserélőn? vagy ha nem megy a klíma hanem csak simán belső keringetés mondjuk, a hőcserélő akkor is a körben van, áramlik át rajta a levegő, vagy egy elkerülő úton halad be az utastérbe?
köszi!


Ha jól tudom,az AUTO csak a befújás helyét szabályozza automatikusan...A hőfokhoz nincs köze.


biztos, hogy köze van... különben mi értelme állítani a hőfokot? azért va a kis rács kis beszívó ventivel is, hogy közben nézi az utastérben lévő levegő hömérsékletét.
most nem is az AUTO gomb a lényeg.
nem tudom, hogy az E46 boxa, hogy van felépítve.
ha nem megy a klíma, akkor elzárja a hőcserélő felé menő utat teljesen?
mert ugye minden klíma tisztítónál, vagy eljárásnál azt mondják, írják, hogy a klímának mennie kell. ugye mint a "bombás", vagy ózonos tisztításnál az a lényeg, hogy a hőcserélőn átmenjen a cucc. ózonosnál pluszban jó, ha hideg a levegő, mert az oxigén dúsabb, és ugye az ózon oxigénből lesz. tehát így oké.
de ha hideg van, akkor az jó, csak én most azon agyalok, hogy olyankor, ha simán belső keringetés van, akkor is a körben van a hőcserélő?
nem tudom érthető-e a dolog.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz szicsu

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 108

Elküldve: 2016. április 09. szombat, 16:02


YELLOW írta: kérdés.
- ugye a klímapanelen 15-16 fok állítható be. ennek a hőfoknak AUTO állásban van szerepe? ha nem nyomom be az AUTO gombot, akkor ha 16 fok alá menne a belső hőfok, akkor is nyomná tovább a hideget? mert ugye a klíma 1-8 fokos hideget fúj be, tehát tudná hűteni.
- a másik, hogy ha megy a klíma, és kint és bent is hidegebb van mint 16 fok, akkor is átmegy a levegő a hőcserélőn? vagy ha nem megy a klíma hanem csak simán belső keringetés mondjuk, a hőcserélő akkor is a körben van, áramlik át rajta a levegő, vagy egy elkerülő úton halad be az utastérbe?
köszi!


Ha jól tudom,az AUTO csak a befújás helyét szabályozza automatikusan...A hőfokhoz nincs köze.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2016. április 09. szombat, 14:43


GNoRbY88 írta: AUC sensor és heating hibával lehet gond nélkül használni klímát, ugye? Csak annyi, hogy auto módban nem fogja zárni külső levegőt ha jól értelmezem.


Igen lehet.

GNoRbY88
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz GNoRbY88

Újonc

Elismertség: 10% (10 pont) | Hozzászólások: 98

Elküldve: 2016. április 09. szombat, 10:47


AUC sensor és heating hibával lehet gond nélkül használni klímát, ugye? Csak annyi, hogy auto módban nem fogja zárni külső levegőt ha jól értelmezem.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. április 07. csütörtök, 22:35


kérdés.
- ugye a klímapanelen 15-16 fok állítható be. ennek a hőfoknak AUTO állásban van szerepe? ha nem nyomom be az AUTO gombot, akkor ha 16 fok alá menne a belső hőfok, akkor is nyomná tovább a hideget? mert ugye a klíma 1-8 fokos hideget fúj be, tehát tudná hűteni.
- a másik, hogy ha megy a klíma, és kint és bent is hidegebb van mint 16 fok, akkor is átmegy a levegő a hőcserélőn? vagy ha nem megy a klíma hanem csak simán belső keringetés mondjuk, a hőcserélő akkor is a körben van, áramlik át rajta a levegő, vagy egy elkerülő úton halad be az utastérbe?
köszi!

Ricsike1989
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Ricsike1989

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 31

Elküldve: 2015. október 23. péntek, 14:25


Üdv mindenkinek. Bmw e46 20d 150le. Klíma kompressor szórja az olajat, már tiszta olajos a kormánymű is miatta. Még nem szedtem le. Hol szórhatja? Kinek mi a tapasztalata? Cső csatlakozásnál? Esetleg a kompressort is szét kell szedni mert ott?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Csabika136

Törzsvendég

Elismertség: 1% (2 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2015. szeptember 17. csütörtök, 20:32


YELLOW írta:
Csabika136 írta: Srácok! Már tudom nagyjából, hogy mit kellene csinálni Klímatisztításkor, de azt nem, hogy milyen tisztítószerrel, habbal, vagy egyébbel lenne tökéletes elvégezni a munkát?
Tesco-ban ven egy 3000 forintos Perlix, vagy hasonló nevű spray, azt hiszem cső is lenne hozzá. Metróban is van 1500 körüli árért. Jók lehetnek ezek? Vagy van ennél profibb is?
Kéne pedig tisztítanom, mert ha kikapcsolom a klímát, nagyon büdi van a kocsiban.

Köszönöm!


a hab a jó. de csak akkor ha közvetlen tudod a hőcserélőre nyomni. ahhoz viszont bontani kell. persze a lefolyója legyen jó.


Bontok én, nem probléma, csak ez érdekelne, hogy ha hab is, melyik hab a jó? Vagy mindegy melyiket veszem? Mindegyik kitisztítja rendesen?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2015. szeptember 17. csütörtök, 19:05


Csabika136 írta: Srácok! Már tudom nagyjából, hogy mit kellene csinálni Klímatisztításkor, de azt nem, hogy milyen tisztítószerrel, habbal, vagy egyébbel lenne tökéletes elvégezni a munkát?
Tesco-ban ven egy 3000 forintos Perlix, vagy hasonló nevű spray, azt hiszem cső is lenne hozzá. Metróban is van 1500 körüli árért. Jók lehetnek ezek? Vagy van ennél profibb is?
Kéne pedig tisztítanom, mert ha kikapcsolom a klímát, nagyon büdi van a kocsiban.

Köszönöm!


a hab a jó. de csak akkor ha közvetlen tudod a hőcserélőre nyomni. ahhoz viszont bontani kell. persze a lefolyója legyen jó.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001
profil BMWfanatics.hu - A rajongói portál

Ójaj! Valami hiba történt az oldal feldolgozása közben!